Я вже дві зими на своїй шиповці відїздив
дві шини IRC Mythos XC (передня і задня відрізняються протектором)
шипував саморізами по металу 16мм довжини
технологія
пробивав шилом тоді вкручував, потім просто вкручува
за 6годин перед зашипував , поїздив, поняв що треба таку задню і за 5.5 годин наступного дня і її зашипував. Ітого десь 700+ саморізів пійшло , в 4 ряда, причому на передній шині вони ближче до центра були, а на задній до країв для наката.
Але камеру головки шипів хоч широкі жували тільки так, то я і скоч мотав, і камеру
помогли тільки коли підмостив під камерою і шиною б/у шини від гібрида в яких корд відрізав, і по куску відрізав, а то довгі вони були для моїх 26" шин.
Ітак дві зими відїздив ніразу так і колеса не пробив.
І було пофіг по чому і куда їхать, тримало всюди , наче інема ні снігу ні льоду, навіть віражи закладав як по льоді на озерах катав (до розумних межах), але накат фіговенький + 1.5кг кожна шина сильно не наганяєшся, але який прикол зимою по шосе на асфальту їздить, бо треба тільки по льоду , сніжку і в ліс і там вже пофіг на чому 1-3 передача і буксуєш в сніжку, кайф

Цієї зими зробив абгрейд
обточив болкаркою всі шипи до 2-3мм, бо треба щоб і сама гума дотикалась з дорогою, а не тільки одні метал. шипи так кращий контроль і накат, так і роблять в фірменних шиповках.
і здалека і не помітеш що шиповка, з передньою їздив цієї нормальок, вже перед майже не водить як колись, а задню взую коли похолодніше буде і більше снігу і льоду...
фото передньої шини
http://www.smotri.te.ua/139325
фото задньої
http://smotri.te.ua/139324