які саме спиці ?????
Додано: 7.1.07 08:25
які саме спиці ????? надійніші в КК
хочу зібрати собі пару нових колес для КК покатеньок, їздити повільно не люблю, і по асфальту також не люблю. колеса будуть встановлені на легесенький двопідвіс і зупинятимуться потужними дисковими гальмами.
мене зацікавило протиріччя між тим "що кажуть" і заявленій міцності виробником. нюанс в тому, що однакових за зовнішніми характеристиками спиць, але різних виробників. ДТ не вказує міцність, Сапім-вказує.
отож
SAPIM vs DT Swiss
наразі вибираю поміж
DT Swiss Competition 2-1,8-2mm (аналог SAPIM Race Strength on middle section : 1350N/mm²
) http://www.sapim.be/index.php?st=produc ... ail=butted
DT Swiss Revolution 2-1,5-2mm ( аналог SAPIM Laser Strength on middle section : 1500N/mm²
) http://www.sapim.be/index.php?st=produc ... ail=butted
кажуть витягнуті заводськими методами спиці більш стійкі для розтягнення ніж звичайні, тож і колесо довше їздитиме
на цьому ж форумі вичитав що на Revolution колесо піде у 8, а на сайті ДТ не вказана міцність спиць.
SAPIM заявляє що міцність Laser (Strength on middle section : 1500N/mm²) вище ніж Race (Strength on middle section : 1350N/mm²)
ось тест http://www.sapim.be/content/tests.php і таки тонкіші- вияляється міцніші!!!
але чи правда це ??? і чи можна Laser порівнювати з Revolution
потрібно враховувати що міцність вказана з розрахунку на квадратний мілімер, в більш тонких спицях площа в розрізі менша, як її визначити-хз, я в математиках і всякій такій фігні ніц не шарю, але цікаво було б взнати.
чи може бути такий самий сапім міцнішим за ДТ
то де знайти правду?? що варто ставити??
і коли взагалі велокиїв привезе сапім??
який діаметр вигідніший!??? 2-1,8-2mm чи 2-1,5-2mm ???
в технозоні писати рогулям які все видаляють не хочу.
хочу почути різні думки та чутки! без козлячої цензури "всемогущих" які ніц не можуть окрім як видалити чийсь пост. навіть смішно стає.
хочу зібрати собі пару нових колес для КК покатеньок, їздити повільно не люблю, і по асфальту також не люблю. колеса будуть встановлені на легесенький двопідвіс і зупинятимуться потужними дисковими гальмами.
мене зацікавило протиріччя між тим "що кажуть" і заявленій міцності виробником. нюанс в тому, що однакових за зовнішніми характеристиками спиць, але різних виробників. ДТ не вказує міцність, Сапім-вказує.
отож
SAPIM vs DT Swiss
наразі вибираю поміж
DT Swiss Competition 2-1,8-2mm (аналог SAPIM Race Strength on middle section : 1350N/mm²
) http://www.sapim.be/index.php?st=produc ... ail=butted
DT Swiss Revolution 2-1,5-2mm ( аналог SAPIM Laser Strength on middle section : 1500N/mm²
) http://www.sapim.be/index.php?st=produc ... ail=butted
кажуть витягнуті заводськими методами спиці більш стійкі для розтягнення ніж звичайні, тож і колесо довше їздитиме
на цьому ж форумі вичитав що на Revolution колесо піде у 8, а на сайті ДТ не вказана міцність спиць.
SAPIM заявляє що міцність Laser (Strength on middle section : 1500N/mm²) вище ніж Race (Strength on middle section : 1350N/mm²)
ось тест http://www.sapim.be/content/tests.php і таки тонкіші- вияляється міцніші!!!
але чи правда це ??? і чи можна Laser порівнювати з Revolution
потрібно враховувати що міцність вказана з розрахунку на квадратний мілімер, в більш тонких спицях площа в розрізі менша, як її визначити-хз, я в математиках і всякій такій фігні ніц не шарю, але цікаво було б взнати.
чи може бути такий самий сапім міцнішим за ДТ
то де знайти правду?? що варто ставити??
і коли взагалі велокиїв привезе сапім??
який діаметр вигідніший!??? 2-1,8-2mm чи 2-1,5-2mm ???
в технозоні писати рогулям які все видаляють не хочу.
хочу почути різні думки та чутки! без козлячої цензури "всемогущих" які ніц не можуть окрім як видалити чийсь пост. навіть смішно стає.