родной, я не терра, я тот чье имя запрещено правилами форума
То що ти не терра, можна легко зрозуміти із цього обговорення. Із цього ж обговорення також можна зрозуміти принаймні одну з причин чому тебе варто не пускати на форуми. пихатість називається
я 2,5 года занимался тем, что обслуживал по гарантии
ключове слово "займався", минулий час як не як... Піднявся в менеджери і почав відходити від практики? Чи нахамив черговому клієнту і керівництво вирішило що ліпше втратити цінного працівника, а ніж клієнта ?
работая непосредственно с производителем... в том числе я вел статистику выхода усстроиств из строя по вине производителя
- ой, яка крутизна. вів статистику для Вендора... Щось мені здається, що люди які обслуговують техніку у енд-юзера, не працюють із вендорами на пряму. Принаймні між інженарами і вендорами, завжди була менеджерська прослойка. Але раз знайомий із статистикою, то попроси хлопців із Епоса чи Юнітрейда поділитися нею по свисткам. А потім співай гімни надійності свистка.
в то время, когда ты учился на первом-втором курсе института...
- ну соррі, образив мабуть "молодим"... але краще воплі молодого адміна, ніж старого. Молодий ще може визріти
скучно батенька скучно
В рамках этого, те советы, которые ты давал автору темы - абсурд
можна уточнити, яка порада абсурдна? а то я на всяк випадок перевірив у інженерів дісті, які займаються гарантією свистків, і вони розділили мої погляди. І прокоментували твої коменти недостойними для форуму словами.
Так що кури ківлар далі... тільки дивись щоб отруйні пари не дорозїдали твої мізки далі.
на цьому обговорення з тобою скінчив. Неприємно батенька спілкуватись, коли соромно за співрозмовника .