Ну, Ви запитали "чи є?", манагер подивився залишки на українському складі і відповів "зараз нема".
Вся справа в тому, що офіційний представник (Укрбайк) не займається роздрібним продажем (як і більшість подібних регіональних представників).
Він приймає замовлення на компоненти, аксесуари та велосипеди від
магазинів-дилерів , які і здійснюють роздрібний продаж.
Замовлення робляться регулярно. І якщо необхідний артикул є на європейському складі, то привезти його не проблема.
Тож за необхідності замовлення подібних, не зовсім стандартних компонентів, потрібно звертатись теж до магазів.
Гаків для бюджетніх Марлінів/Х-каліберів/Скай та ін. зазвичай є із запасом. З тієї простої причини, що бюджетних та середніх байків використовується набагато більше, ніж верхнього сегменту.
Запчастини, які рідко запитують, просто немає сенсу везти "про запас". Більшість з них лежать роками, бо так і не знадобились нікому з покупців. Тому й возять їх під замовлення. Здається все логічно і зрозуміло
Подібна ситуація і з карбоободами, і топовими втулками, та й взагалі з топовими компонентами.
Частково тому, що багато людей купують їх на закордонних сайтах. Для чого вкладати шалені гроші в карбоновий вілсет, який провисить як декорація в магазині або пролежить на складі 5 років і потім продасться в шалений мінус?
Тому що там вони дешевші. Так.
Але офіційний представник не може поставити таку саму низьку ціну, тому що імпортувавши товар офіційно і оплативши податки (ті самі, які платять ті, хто замовляє на суму більше 150євро), ціна в принципі не може бути такою ж низькою. Ні, може, в мінус, але за кілька місяців тоді представник збанкрутує і закриється

Саме тому на ХТ в барахолці купа народу продає нові запчастини за нижчими ніж в магазинах цінами, везучи ці запчастини з тих самих забугорних сайтів дрібними партіями, не оплачуючи податки, або взагалі контрабасом)
п.с. гак для closed convert дропаутів під 135х5 в понеділок має приїхати вже на митницю в черговому замовленні.