у нас немає бабла

Ірино, як би вам поступали хоча б крихти від розпилу бабла з міського бюджете на велодоріжки і всіляку подібну ініціативну муть, ви були б дуже небідною людиною. Я не стібаюся. Багато подібних ідей дозволяють збагачуватися незаконно і не тим людям. Хвать цьому сприяти )
З часу моєї роботи в Асоціації, київська влада нічого не виділила на велоінфраструктуру Києва. Я слідкую за міським та державним бюджетом. Ви можете навести тут приклади того, на що ви думаєте, були виділені гроші, і я скажу вам, чи це правда, і спробую підтвердити посиланнями.
Розповіді про "виділення 1 мільйону на 17 веломаршрутів", про які ви могли чути - це інформація від міської влади для ЗМІ, але вони нічого не виділили і не зробили.
Тим не менш, ваше питання якраз співпало у часі з першим в історії Києва виділенням грошей на проектування веломаршрутів. Минулого тижня з нами зв"язалася проектна фірма "Білтек", яка виграла тендер на проектування 5 велодоріжок ще минулого року, і повідомила, що у квітні цього року їм перерахували 968 тисяч гривень на проектування 5 веломаршрутів: Троєщина, Бровари, Труханівський, Вишгород, Борщагівка.
Ми з колегою сходили в "Білтек", подивилися їхні проекти, проїхали по цих маршрутах і надали наші рекомендації щодо того, як мають виглядати ці веломаршрути. Наші рекомендації ми засновували на європейському досвіді (англійською -
http://www.presto-cycling.eu/en/home український переклад -
http://velotransport.info/?cat=43).
Мусимо констатувати, що тільки три веломаршрути із запропонованих будуть відповідати європейським вимогам швидкості, безпеки та зручності: Троєщина, Вишгород та Бровари.
На Борщагівці велодоріжка буде прокладена тільки з одного боку проспекту Комарова/Борщагівської, і це погано, бо посередині проспекту проходить швидкісний трамвай, і велосипедисту, якщо він захоче поїхати велодоріжкою, треба буде лізти через трамвай по переходах, а потім назад. Ми критикуємо цю доріжку і вимагаємо прокладати її з двох боків вулиці, але, здається, в цьому випадку ми програємо
Про Труханівський я розкажу вам згодом, бо тут ще боротьба триває.
Але цікаво уже зараз почути ваші думки, якою має бути веломаршрут на Трухановому.
Ширина усіх велодоріжок буде 2 метри. Це мало для потоків велосипедистів у Києві, але, на щастя, це уже перший крок назустріч від міської влади, яка раніше робила велодоріжки шириною 1,5 метри, посилаючись на Державні будівельні норми (дійсно, радянські проектувальники передбачили для велосипедистів 1,5 м, і ми уже два роки боремося з цими нормами, і нічого не можемо зробити, бо це приймається на рівні міністерства).
Це якщо коротко. Щойно ми опишемо більш детально ці маршрути та наші пропозиції - кину сюди на обговорення.