цілком слушно - історичний центр Києва дійсно стоїть на пагорбах, і навряд чи ми будемо бачити, як сотні людей в костюмах і краватках педалюють вранці по Володимирському узвозу, дістаючись своїх офісів на Хрещатику.Киев, в отличие от Парижа и Амстердама (да и всей Голландии вообще), стоит на холмах, по крайней мере деловая часть. Очевидно, что пересадка белых воротничков в Киеве на велосипеды практически невозможна
Это всё потому, что вместо новых линий метро выгодней строить подземные торговые площади. И вообще это оффтоп!И тогжп пробки с дарог перераспределяться и "под землю" если уже щас серьезные заторы на пересадочных станциях в час пик 1:а можна взагалі розпланувати веломережу так, щоб люди використовували вело як спосіб дістатися зі спальних районів до станцій метро.
ти флудиш. кількість пасажирів в метро ніяк не зміниться - просто частина людей, які раніше їхали з Березняків / Позняків / Русанівок до метро на (калічних) маршрутках зможе долати цей кількакілометровий шлях на вело - з більшим комфортом та (мабуть) більшою швидкістю. таким чином зменшиться заповненість маршруток та (можливо) їхня кількість, звільниться місце на автодорозі.И тогжп пробки с дарог перераспределяться и "под землю" если уже щас серьезные заторы на пересадочных станциях в час пик 1:
Эх... нам бы хоть 100-ую часть от тго, что есть у них...Кстати, вот про муниципальные велосипеды в Париже:
http://www.ami-tass.ru/article/25075.html
Блин, такими темпами нас скоро Гондурас обгонит ((
Ну вот сотую обещают:) Париж покоя не даёт...Эх... нам бы хоть 100-ую часть от тго, что есть у них...
На этих "драндулетах", что на фотках, ездила яти їздив на цих муніципальних дрантулєтах? як вони? і скільки коштують?
дякую! я саме про вартість прокату питав. а "дрантулєти" - це я так, із заздрості -))На этих "драндулетах", что на фотках, ездила я
Стоимость 2 евро в час, 1 евро каждый следующий, 7 дней- 5 евро. Можно приобрести проездной или расчитаться карточкой прямо в автомате около стоянки.
Если ты, конечно, задавал вопрос о стоимости проката;)
Олесь Довгий, секретар Київради, 3 березня 2008 року, Офіційний сайт О.Довгого.Київська міська влада розробила програму щодо будівництва велосипедних доріжок. Про це в ефірі радіо «Ера» розповів секретар Київради Олесь Довгий. "Велосипедні доріжки будуть побудовані не лише вздовж київського швидкісного трамвая. Вони будуть побудовані вздовж більшості доріг у спальних районах, а також парків та зон відпочинку, як в усіх нормальних європейських країнах. Сподіваюсь, це стане приємним сюрпризом для киян"
Повернутись до “Архів старих тем”
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 16 гостей