Merida vs Scott

Як правильно вибрати гірський велосипед, де купити дитячий велосипед,
Show
где недорого купить велосипед on-line, как выбрать велосипед подростку, женские велосипеды - чем они отличаются. Где лучше купить велосипед, цены на велосипеды, как купить велосипед б.у. Почему велосипед лучше покупать в специализированном магазине. Какая гарантия на современные велосипеды. Чем отличается шоссейный велосипед от кроссового - ответы на эти и многие другие вопросы вы найдёте в этом форуме

Violator
*
Повідомлень: 7
З нами з: 7.7.23 11:05
Стать: чол

Merida vs Scott

Повідомлення Violator » 30.9.23 17:28

Всіх вітаю.
Який з брендів буде кращий в одній ціновій категорії?
Мова про МТВ карбон в межах 80-100т грн.
Наприклад 29" Merida BIG.NINE 3000 (2023) проти 29" Scott Scale 940.
Чи це більше вкусовщина?
В межах одного виробника різні ціни викликані різною комплектацією та формою рами. Я вірно розумію, що це суто для тих хто в темі, а якщо не шариш, то бери що візуально подобається та гаманцю?
Гаприклад 29" Merida BIG.NINE XT проти 29" Merida BIG.NINE 5000 (2023) проти 29" Merida BIG.NINE 3000. Тобто стверджувати, що відчуєшь на власній дупі переваги дорожчої моделі, буде не зовсім коректно? Тількм якщо розумієшь за що платиш?
Дякую.

Zeka
* * * * *
Повідомлень: 1410
З нами з: 9.6.09 15:59
Стать: чол
Звідки: Киев

Re: Merida vs Scott

Повідомлення Zeka » 1.10.23 23:35

бери що візуально подобається та гаманцю
:empathy

veloOFFline
* * * *
Повідомлень: 599
З нами з: 11.12.03 13:15
Стать: чол
Звідки: Kiev

Re: Merida vs Scott

Повідомлення veloOFFline » 2.10.23 00:32

Брати першим велосипедом карбон це все рівно, що прийняти участь у оргії у ніч втрати цноти. :p

Zeka
* * * * *
Повідомлень: 1410
З нами з: 9.6.09 15:59
Стать: чол
Звідки: Киев

Re: Merida vs Scott

Повідомлення Zeka » 2.10.23 06:31

Глянув ото на 29" Merida BIG.NINE 3000 (2023) glossy pearl white/matt black та 29" Scott Scale 940 granite black - мерида виглядає кращою по обвісу.

Violator
*
Повідомлень: 7
З нами з: 7.7.23 11:05
Стать: чол

Re: Merida vs Scott

Повідомлення Violator » 2.10.23 14:54

Брати першим велосипедом карбон це все рівно, що прийняти участь у оргії у ніч втрати цноти. :p
а-ха-ха, дякую за думку! Хоча мені здається Ви перебільшуєте. Карбон це всього лише матеріал рами, можливо в радянські часи, коли майже все буле сталеве, "діди" так казали про люміній))))
Погоджусь хіба що в тому, що брати першим велосипедом вел за такі гроші, але і тут....якщо людина може дозволити, то чом би й ні. Не всі починають з Жигулів, дехто одразу на БМВ сідає.
Але тема не про це і ніде не вказано, що це перший вел чи 10-й.

Аватар користувача
Роман81
* *
Повідомлень: 129
З нами з: 15.3.16 17:42
Стать: чол

Re: Merida vs Scott

Повідомлення Роман81 » 3.10.23 09:19

Доброго дня! Залежно від цілей для яких такий вел. Мені зараз важко уявити де можна використовувати такий байк - мабуть тільки в гірській місцевості, де різкі підйоми і спуски... Гревел - щоб катати скрізь, а ці байки для змагань мабуть по горам і гірським лісам? Проїхати на ньому 200-300 км по рівнинам таке собі задоволення...

Zeka
* * * * *
Повідомлень: 1410
З нами з: 9.6.09 15:59
Стать: чол
Звідки: Киев

Re: Merida vs Scott

Повідомлення Zeka » 3.10.23 22:08

Гревел - потойбічний викидень ненаситних маркетологів, пропаде з часом або відійде у вузьку нішу, як ото фетбайки чи 27,5. Вершина велоеволюції - це підвіс!
Хоча ладно, чемпіонат Європи з гревелізму таки існує.

Violator
*
Повідомлень: 7
З нами з: 7.7.23 11:05
Стать: чол

Re: Merida vs Scott

Повідомлення Violator » 4.10.23 06:20

Доброго дня! Залежно від цілей для яких такий вел. Мені зараз важко уявити де можна використовувати такий байк - мабуть тільки в гірській місцевості, де різкі підйоми і спуски... Гревел - щоб катати скрізь, а ці байки для змагань мабуть по горам і гірським лісам? Проїхати на ньому 200-300 км по рівнинам таке собі задоволення...
Доброго дня, цікава думка, щось із розряду суперечки МТБ vs Гревел vs Шосер)) Як на мене, Ви дуже звужуєте можливості МТБ, якби вони були тільки для тих хто катає в Карпатах та Альпах, да і то тільки тих, що беруть участь в перегонах, то думаю відсоток ринку саме за МТБ був би десь долі відсотку від всіх велисипедів. Але реальність каже про інше.
Гревел - чудовий винахід, але це як паркетник серед авто. На ньому і не поганаяєш норм, і по бездоріжжю не проїде.
Так, напевно на МТБ долати бревети по асфальту - не кращий варіант, але можливо. А ось там де проїде МТБ, гревел доведеться тягнути на собі))
Але це лише моя суб'єктивна нубська думка.

ЗІ ну і взагалі питання було про порівняння конкретних моделей, а не про доцільність таких моделей саме як першого велосипеда, чи способи його використання. Хочя розмова виходить цікава і буду радий почути ще думки.

Violator
*
Повідомлень: 7
З нами з: 7.7.23 11:05
Стать: чол

Re: Merida vs Scott

Повідомлення Violator » 4.10.23 06:27

Гревел - потойбічний викидень ненаситних маркетологів, пропаде з часом або відійде у вузьку нішу, як ото фетбайки чи 27,5.
не погоджуся. Маркетинг дав світу багато цікавих і корисних речей, можливо час доведе, що гревел серед них. Як на мене задум чудовий, такий собі універсальний байк для всіх і для всього. Ти не станеш на ньому кращий в класичних дисциплінах, але покатати асфальтом та рівними укатаними стежками - цілком згодиться.
Йому б ще кермо нормальне, а не цього барана і всі сільські магазини були б ними заповнені. Але думаю, що такий виток маркетингу попереду.

Аватар користувача
Роман81
* *
Повідомлень: 129
З нами з: 15.3.16 17:42
Стать: чол

Re: Merida vs Scott

Повідомлення Роман81 » 4.10.23 06:59

Гревел - потойбічний викидень ненаситних маркетологів, пропаде з часом або відійде у вузьку нішу, як ото фетбайки чи 27,5.
не погоджуся. Маркетинг дав світу багато цікавих і корисних речей, можливо час доведе, що гревел серед них. Як на мене задум чудовий, такий собі універсальний байк для всіх і для всього. Ти не станеш на ньому кращий в класичних дисциплінах, але покатати асфальтом та рівними укатаними стежками - цілком згодиться.
Йому б ще кермо нормальне, а не цього барана і всі сільські магазини були б ними заповнені. Але думаю, що такий виток маркетингу попереду.
Так, а насправді все залежить від прокладки))) На МТБ люди ганяють скрізь і будуть ще дооовго... Як на мене то найкраще мати і те і те - нехай не топ, але за 100К можна мати 2 вела які їдуть...

Violator
*
Повідомлень: 7
З нами з: 7.7.23 11:05
Стать: чол

Re: Merida vs Scott

Повідомлення Violator » 4.10.23 07:37

Так, а насправді все залежить від прокладки)))
Цілком підтримую :friends:
Як на мене то найкраще мати і те і те - нехай не топ, але за 100К можна мати 2 вела які їдуть...
Теж згоден, але сучасність така, що треба обирати щось одне або....купляти додаткову квартиру чи гараж для велопарку)))
100К гроші чималі, але, нажаль, карбону дешевше не знайшов. 80-100К це "бюджетний" сегмент для карбону. Так, можна заморочитись зі збіркою по частинах та брати раму на Алі, але...це залишимо ентузіастам.
Тоді хтось скаже: а навіщо тобі той карбон? А я відповім: а чому ні? ніхто ж не буде сперичатися з його перевагами, одже якщо є можливість то для чого себе обмежувати штучними рамками? Життя воно ж одне і йде на закат, тож вважаю недоречним економію на собі та відмову собі у задоволенні. Дорослі чоловіки - це ж діти, тільки іграшки дорожчі)))

Zeka
* * * * *
Повідомлень: 1410
З нами з: 9.6.09 15:59
Стать: чол
Звідки: Киев

Re: Merida vs Scott

Повідомлення Zeka » 4.10.23 22:17

Йому б ще кермо нормальне, а не цього барана

Тоді він називатиметься гібрид, або кросовий велосипед, були і такі раніше. І де вони зараз?
Трохи глянув в інтернеті, які зараз в продажу карбонові хардтейли - ціни космос, комплектація чавунна (особливо колеса), актуальних ростовок мало, якісь Cyclone PRO 1.0"...
Як на мене то найкраще мати і те і те - нехай не топ, але за 100К можна мати 2 вела які їдуть...
І я про таке думаю, але не гревел і хардтейл. На теплу і пристойну погоду підвіс, а на зиму і брудний трешак - ригід, усе канєшно карбонове, і щоб колеса і трансмісія були уніфіковані, аби швиденько перекинути при потребі з одного на інший, не чекаючи доставки зламаної деталі та не гаючи часу на майстерні.

Аватар користувача
Trion
*********
Повідомлень: 7465
З нами з: 26.2.05 17:42
Стать: чол
Звідки: Київ

Re: Merida vs Scott

Повідомлення Trion » 6.10.23 23:53

Гревел - універсальний велосипед для туризму, покатеньок all around і B2W. Прийшов на заміну гібриду, бо аммо вилка там все одно не працювала належним чином. Для туризму та комьютінгу рідко потрібні злі шини 2.2-2.35", хоча люди буває і роблять з нього монстр-кросс, відповідно залишили вужчими задні пір'я і зберегли можливість встановлення кривошипів з шосейним Q-фактором, що на дальніх дистанція краще для колін. Дропбар скоріше данина моді щоб замилити очі публіці новинкою, шосейно-гравійні дуали значно дорожчі за комплект манеток і гідравлівки під флетбар. З мого досвіду, на круїзних швидкостях до 30 км/г дроп жодних переваг не має, обмотку легко пошкодити просто притуливши велосипед до стіни, нижній хват не назву зручним, а вище 40 км/г їзджу рідко, де різниця в аеродинаміці стає більш помітною. Коротше по довжині кермо обмежує оперативну маневреність на складних ділянках, зате суттєво зменшує бічні габарити та по місту на ньому їхати легше в трафіку чи по вузькому узбіччю. В спокійному темпі проїду, мабуть, все, крім Карпат по бездоріжжю, проте є певні сумніви, чи буде поїздка по тому ж Трахтемирову чи Півдню на ньому комфортною, бо все це на межі технічних можливостей незважаючи на численні відоси свідків святого гравійника, що на ньому можна робити все. Основний плюс, як для мене, простота обслуговування.
Його зазвичай не люблять ані племінні шоссери за вагу та кастровані швидкісні можливості, ані мтбшники за естетику та скромний потенціал на бездоріжжі.

МТБ традиційно вважався ледь не єдиною альтернативою тим, хто прагнув кататися поза межами асфальту, бо циклокрос то сильно на любителя, а шосе...
На МТБ рідко можна знайти таку кількість бонок та кріплень на рамі для встановлення аксесуарів для дальніх подорожей. Більші зазори в рамі, великі шини з'їдають дрібноту та пральну дошку, але потрібно встановлювати широкі кривошипи, якщо є певні проблеми з колінами, це може виявитись незручним. Хоча комусь і фетбайк нормально заходить, де q-фактор як у вершника на вгодованому коні.
Сучасні жорсткі рульові стакани та вилки з кінськими розмірами ніг забезпечують миттєвий зворотній зв'язок на кермі. МТБ можна покласти будь де та притулити до чого завгодно, барендам або нічого не буде, або коштують три копійки. Все, що на кермі - ніби дитячий конструктор, одне зняв, інше поставив, налаштував і поїхав. Це зручно та швидко.
Але на тривалих дистанціях по рівному на ньому пипець яка тоска їхати з розставленими широко руками. В обслуговуванні та догляді дорожчий та потрібно регулярно уважно стежити за технічним станом, сучасні амортизаційні системи зроблені на межі можливостей, завтик з регламентом ТО може потягнути з гаманця велику суму, та і сам сервіс не дешевий якщо робити в перевірених майстернях.
Багато сучасних рам вже не мають можливості встановити дабл і тим паче тріпл, якщо плануються навантажені поїздки з багажом, бо не всі здатні заламувати кардан кілька годин поспіль, тому щоб отримати великий діапазон передаточних чисел доведеться обирати недешеві системи 1*11/1*12 з великими сковорідками на касеті, що створює додаткові проблеми, по-перше, касети і перемикачі з таким малим кроком більш прискіпливі до геометрії та співосності роликів перемикача касеті, особливо у випадку 12 шв, по-друге, щоб закинути ланцюга на 50-51Т зірку, ролику перемикача потрібно відійти далеко від вісі заднього колеса, що створює великий важіль, який буває гне або навіть виламує півня, особливо, коли байкер забуває правильно налаштувати або вчасно доглянути муфту на перемикачі.
Зате МТБ їде всюди, це його перший і не останній плюс. От тільки чи так багато людей цим насправді користується?


Повернутись до “Вибрати велосипед - як купити велосипед: дитячий, гірський, жіночий, міський”

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 28 гостей