Сторінка 1 з 1

Вагаюсь між двома варіантами велосипедів. SOS

Додано: 23.10.20 09:32
mksyvt
Привіт, потребую вашої допомоги, так як вагаюсь між двома велосипедами titan xc9 19 рама

Зображення
Spoiler
Show
Основные характеристики
Бренд Titan
Год 2020
Пол Мужской,Унисекс
Возраст Взрослый
Диаметр колёс 29"
Тип рамы Горный
Размер рамы 19"
Рама Titan - alu-19
Серия XC9
Тип амортизации Хардтейл
Количество скоростей 27 скоростей
Цвета
Цвет рамы (основной) Чёрный Black
Цвет (дополнительный) Белый
Рулевая
Руль Алюминиевый
Вынос руля Алюминиевый - 90mm
Грипсы Резиновые 125mm
Вилка
Вилка Titan - ste - alucrown - amort-lock
Тип вилки Пружинно эластомерная
Наличие LockOut Да
Колёса
Втулка (Передняя) с эксцентриком
Втулка (Задняя) алюминиевая
Покрышка передняя Wanda 29*2,35 черная
Покрышка задняя Wanda 29*2,35 черная
Обода Алюминиевый двойной
Спицы 14 G
Безопасность
Тормоз (Передний) HD-M500 (X-SPARK) дисковый гидравлический
Тормоз (Задний) дисковый гидравлический X-SPARK HD-M500
Тип тормозов Дисковый гидравлический
Тормозные ручки X-SPARK HD-M500
Диаметр ротора 160 mm
Материалы
Материал рамы Алюминий
Материал вилки Сталь
Посадка
Седло Titan - MTB
Подседельный штырь Алюминиевый
Педали Алюминиевые педали VP
Трансмиссия
Система шатунов Алюминиевый
Цепь KMC.C7 108L
Кассета ATA KDF-958
Переключатель скоростей (Передний) Sentah
Переключатель скоростей (Задний) Sentah MX-9-2
Тип задней втулки Под кассету
Гарантия
Гарантия на раму 12 месяцев
Гарантия на оборудование 6 месяцев
Остальное
Задний Амортизатор Нет

та crosser inspiron 18 рама
Зображення
Spoiler
Show
ХАРАКТЕРИСТИКИ:

Диаметр колес:  26"
Размер рамы:  18"
Рама:  Алюминий 6061
Вилка:  Mode MD-728 K (80 мм ход, локаут на ноге)
Задний переключатель:  Shimano ALTUS RD-M310
Количество скоростей:   24
Передний переключатель:  Shimano Tourney FD-TY500
Тормоза:  Sparkle (дисковый механический)
Манетки:  Моноблоки Shimano ALTUS ST-EF 500
Кассета:  Shimano CS-HG200-8 (11-32)
Цепь:  KMC Z50
Шатуны:  Topwheel (алюминиевые неразборные, 42-34-24)
Каретка:  Necо cartridge bottom bracket (закрытая бочка на промподшипниках)
Задняя втулка:  Quando (Modus )KT-TD4R 36H
Передняя втулка:  Quando (Modus) KT-TD4F 36H (на шарикоподшипниках, эксцентрик)
Обода:  Stars (алюминиевый двойной усиленный)
Покрышки:  KENDA K1153
Рулевая:  Neco H-148 1 1/8 semi-integrated (шарикоподшипники) 


На першому гідравліка, але я не знайшов її в інтернеті, ноунейм переклюк, тріщотка на 9 зірок та проводка тросиків. На другому кассета та альтус, але механічні гальма. І іще один нюанс, мій ріст 165 см і моя рама 18, але чи треба пожертвувати розміром рами заради гідравліки?? Доречі, хочу кататися інтенсивно. :help

Re: Вагаюсь між двома варіантами велосипедів. SOS

Додано: 23.10.20 23:17
ВелоДім
Одвічно одна й та ж помилка - клієнти дивляться на перемикачі - якщо там SHIMANO, то "треба брати".
І при цьому ніхто не дивиться на матеріал шприх \ ободів \ педалей :gerl:

У першого опис взагалі "шедевральний" :eek:

Переключатель скоростей (Передний) Sentah
Переключатель скоростей (Задний) Sentah
Кассета ATA KDF-958

От ЦЕ і "швидка їзда" - несумісні поняття :no:

Щоб було зрозуміліше - подумайте самі чому інші бренди з механічними гальмами коштують дорожче

Якщо не аргумент, то от вам варіанти
Доставка безкоштовна.
Шолом у подарунок.

p.s. у нас один клієнт купив сину велосипед "CUBE" на OLX за 11 К
І постійно сварив дитину за те, що велосипед у нього постійно ламається.
Поки ми йому не пояснили, що він придбав перефарбований Тітан. :crazy:

Re: Вагаюсь між двома варіантами велосипедів. SOS

Додано: 24.10.20 14:17
mksyvt
Добре, дякую, що все для мене розжували, і з титаном все ясно. Але за за другий варіант. Чи коштує він своїх грошей?

Re: Вагаюсь між двома варіантами велосипедів. SOS

Додано: 26.11.20 19:26
EvGaS
«І при цьому ніхто не дивиться на матеріал шприх \ ободів \ педалей»
Ні, ну люди дуже різні бувають. Мені й вдосталь пластикових педалей без підшипників — на полімерах (ц)

«І постійно сварив дитину за те, що велосипед у нього постійно ламається.
що він придбав перефарбований»
Та не кажіть — лиш кілька днів тому з сусідкою спілкувавсь, їй схотілось вела. Кажу що № то мінімальна вартість механіки й сплавів, щоб воно могло більш-менш надійно й довго їздити. Що брав китайщину заради цікавості і в мене за рік підшипники з конуса просто висипалися стерті й зменшені. Кілька разів повторював — то їй все одно, вона готова брати вел на тисячу дешевш, навіть якщо там буде гарантована туфта і його викидати через 2-3 роки. Ну ото ж і не треба — відповів і поколесив собі.

«Чи коштує він своїх грошей?»
З прагматичної точки зору все що має переклюк — є недовговічною іграшкою з дорогими розхідниками. Радш увесь велосипед зараз розхідник)))
Суворі мужики катають на планетарках, сінглспідах або взагалі глухарями на фіксах. І не ходять до веломайстерень. ;-)
*іронія