20 км на роботу краще їздити на 28"Велика давно не мав, лиш в дитинстві, так що вибрати доволі складно, дякую.
На природу можна і на такому і на таких
Але краще заїхати у гості та посидіти \ поміряти .
18.5-19.5 буде оптимально.Дякую, а в плані ваги і зросту, який розмір рами взяти?
Ребята вопрос?? А там написано что обода одинарные при моем весе это разве не проблема??(вес 103)За ці гроші Ви нічого не купите. Накопіть грошенят.
Bontrager AT-550 считаются среди одинарных ободьев достаточно крепкими, но хорошие двойные, конечно, лучше хороших одинарных (особенно при Вашем весе). Кроме того, как я уже писал, Вам в контексте веса стоит подумать не только об ободьях, но и о трещотке. Так что если говорить о моделях Trek третьей серии, я бы думал о Trek 3700; он дороже, но там кассета и двойные ободья.Ребята вопрос?? А там написано что обода одинарные при моем весе это разве не проблема??(вес 103)За ці гроші Ви нічого не купите. Накопіть грошенят.
100% проблемаРебята вопрос?? А там написано что обода одинарные при моем весе это разве не проблема??(вес 103)
Приємно, коли професіонал велобізнесу зі мною погоджується .
Теж думав написати про такий варіант, але вирішив, що якщо вже людина напружуватиметься фінансово на якийсь Trek цієї серії, тоді все ж таки краще напружитися ще на 2 тисячі гривень різниці й одразу взяти 3700. Ні?або 3500 Диск ( касетна втулка) і з перспективою заміни обода
Так.Ні?
Розмір рами залежить від розміру коліс та довжини ніг.Да і при зрості 172 + - яка рама потрібна??
О себе: мой рост 182 см, вес 110 кг, 38 лет. Хочу надежный вел для ежедневного катания от 30-50 км активного педалирования в городе и пригороде (парки, леса).
Спускался с горки по улице Ольжича до Сырецкой, и почти в самом конце спуска (на максимальной скорости) пришлось резко тормозить. Дисковая механика справилась без проблем. А вот V-брейки не сломаются ли на скорости выше 40 км и с велосипедистом за 100 кг? Я имею ввиду с моим весом желательны или может все-таки обязательно нужны дисковые гидравлические?Бажано гідравлічні гальма - бо зупинити 110 кг на швидкості вони можуть набагато ефективніше, ніж в-брейки \ механічні дискові.О себе: мой рост 182 см, вес 110 кг, 38 лет. Хочу надежный вел для ежедневного катания от 30-50 км активного педалирования в городе и пригороде (парки, леса).
Уже определился: больше нравится скорость, а значит больше асфальта. Похоже все-таки гибрид. Честно говоря собираюсь и путешествовать на велике, и много и быстро ездить тоже! Спасибо за ссылки, т. к. до сих пор считал, что до 10 000 грн. мне светит только томагавк кросс (который, кстати, уже и думал брать...типа цена/качество...)Ну в першу чергу Вам треба визначитись чого більше буде. Якщо ґрунту, то краще взяти мтб. Але по асфальту він дійсно гребе важкувато, бо гума у нього зубаста. З регулярними поїздками з часом буде легше. Подивитись можна тут.
Якщо більше асфальту, то гібрид (28 колеса). Вужчі та лисіші покришки швидші на асфальті, але вони ж і на ґрунті тримають слабше за широку зубасту гуму. Варіанти гібридів тут.
Ціна моделей зростає з підвищенням класу компонентів та/або рами. Відповідно чим вищий клас, тим сумарна вага менша і тим вартість більша.
Якщо не збираєтесь подорожувати на велі, чи кожного дня їздити великі відстані, чи швидко їздити, то байк на топовій алю рамі не потрібен, бо не буде себе відпрацьовувати Як власне і топові компоненти.
п.с. 30-50 км після 10 днів катання то звісно чудові плани, але не треба поспішати, бо запасні коліна та серця в продаж поки не надійшли
п.п.с. Байки на 26 колесах вже потроху зникають у більшості виробників. Вже більшість асортименту - 29 колеса. Вони комфортніші за рахунок більшого колеса в подоланні перешкод, але відповідно і трохи важчі за байки на 26 колесах.
п.п.п.сАрдіс, навіть на алю рамі, дуже далеко не топ
Це залежить від того як будете катати і де.А вот V-брейки не сломаются ли на скорости выше 40 км и с велосипедистом за 100 кг? Я имею ввиду с моим весом желательны или может все-таки обязательно нужны дисковые гидравлические?
Під ваші параметри підходять оці: https://velosiped.com/tovary/velosipedi ... 0%B8%D0%B4Доброго дня!
Хотів би запитати у вас та отримати пораду, щодо придбання велосипеда. Його планую активно використовувати у місті для поїздок на роботу, прогулянок і тому подібне( також рідко планую виїжджати у ліс, або схожу місцевість) Бюджет до 10-15к. гривень. Мій зріст - 186 см, вага - до 75 кг.
Дякую за відповідь! Перегляну ці варіанти обов'язково.Під ваші параметри підходять оці: https://velosiped.com/tovary/velosipedi ... 0%B8%D0%B4Доброго дня!
Хотів би запитати у вас та отримати пораду, щодо придбання велосипеда. Його планую активно використовувати у місті для поїздок на роботу, прогулянок і тому подібне( також рідко планую виїжджати у ліс, або схожу місцевість) Бюджет до 10-15к. гривень. Мій зріст - 186 см, вага - до 75 кг.
Це гібриди, у них більш пряма та комфортна посадка для міста ніж у МТБ, та такі велосипеди доволі непогано котять по грунтовках. Я б рекомендував туди поставити якусь більш шипасту та ширшу гуму якщо їздити у пісчаній місцевості (доствід їзди на такому велосипеді у товариша).
Якщо є можливість, то краще завітайте до магазину та поміряйте особисто.
Це вони і є. Кросові-гібриди.Дякую за відповідь! Перегляну ці варіанти обов'язково.Під ваші параметри підходять оці: https://velosiped.com/tovary/velosipedi ... 0%B8%D0%B4Доброго дня!
Хотів би запитати у вас та отримати пораду, щодо придбання велосипеда. Його планую активно використовувати у місті для поїздок на роботу, прогулянок і тому подібне( також рідко планую виїжджати у ліс, або схожу місцевість) Бюджет до 10-15к. гривень. Мій зріст - 186 см, вага - до 75 кг.
Це гібриди, у них більш пряма та комфортна посадка для міста ніж у МТБ, та такі велосипеди доволі непогано котять по грунтовках. Я б рекомендував туди поставити якусь більш шипасту та ширшу гуму якщо їздити у пісчаній місцевості (доствід їзди на такому велосипеді у товариша).
Якщо є можливість, то краще завітайте до магазину та поміряйте особисто.
Можливо є варіанти схожі на кросс/шос, але котрі підійдуть під мої параметри?
У вашому варіанті обладнання трохи простіше й вилка ригідна, без амортизатору взагалі, та ще й з hi-ten сталі - як наприклад водопроводні труби. Є дуже великий шанс, що вона у вас погенться дуже швидко та й у реаліях наших доріг буде кожну ямку відчутно.
Я ще дивився цей варіант, але у мене недостатньо знань, щоб оприділити наскільки він підходить мені.
Повернутись до “Вибрати велосипед - як купити велосипед: дитячий, гірський, жіночий, міський”
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 9 гостей