Ви, мабуть, мали на увазі 18650?..Для багатоденних (і нічних) походів, думаю, така втулка стала б у нагоді. Але якщо є доступ до розетки 220, то легше мати потужний ліхтар на кількох 18365 і чіпляти тоді, коли потрібен.
Ви, мабуть, мали на увазі 18650?..Для багатоденних (і нічних) походів, думаю, така втулка стала б у нагоді. Але якщо є доступ до розетки 220, то легше мати потужний ліхтар на кількох 18365 і чіпляти тоді, коли потрібен.
Так, вибачте, помилився - вилетіло з голови...Ви, мабуть, мали на увазі 18650?..
нафига продавать ? На одних колесах зимняя ризина на других летняяЗначит надо брать подешевле модель тысяч за 14 и отдельно собирать колеса ,чтоб в 20 вложится ,а те продать ,но тогда не будет вилки рокшокс ,тоже печалька))
ну не за 25 или 30 покупать простому обывателю ,это уж слишком .Лучше тогда серый купить типа "с Германии" почти новый без пробега в Украине .
В одной цене разница может быть незначительной (нередко для бюджетных моделей), а может быть и заметная, потому что некоторые бренды дороже сами по себе.для себе зрозумів банальну істину: якщо велосипед підходить по розміру ( ростовці) технічно справний і використовується за призначенням (мтб для кк, шоссер для шосе і т.д. ) то його бренд, моделі манеток вилок, кількість передач не важливі . Звісно ми не говорим про ашанбайк , а от різниця між брендами в одній ціні не так вже й сутєва. :-) і навіть старий вел в середній комплектації після капітального ремонту з комплектуючими класу альтус асера їде не гірше нового за 650$. Може карбон від $1200 і краще , але поки нагоди порівняти не було
Гм, ну, якщо, наприклад, їздити не тільки по рівному й регулярно перемикати передачі, тоді все ж таки відчувається, наскільки великий розрив між кількістю зубів у сусідніх зірок. Он у Shimano є семерикова касета з розрахунком 12-14-16-18-21-26-32; думаю, що при регулярних підйомах там підзадовбало б перемикатися між першою-другою-третьою .для себе зрозумів банальну істину: якщо велосипед підходить по розміру ( ростовці) технічно справний і використовується за призначенням (мтб для кк, шоссер для шосе і т.д. ) то його бренд, моделі манеток вилок, кількість передач не важливі .
Підзадовбує, коли немає на що перемикатися. А при "всього 3*7" передачах гріх жалітися.Гм, ну, якщо, наприклад, їздити не тільки по рівному й регулярно перемикати передачі, тоді все ж таки відчувається, наскільки великий розрив між кількістю зубів у сусідніх зірок. Он у Shimano є семерикова касета з розрахунком 12-14-16-18-21-26-32; думаю, що при регулярних підйомах там підзадовбало б перемикатися між першою-другою-третьою .для себе зрозумів банальну істину: якщо велосипед підходить по розміру ( ростовці) технічно справний і використовується за призначенням (мтб для кк, шоссер для шосе і т.д. ) то його бренд, моделі манеток вилок, кількість передач не важливі .
Ну, з іншого боку, гадаю, той дядько 200-250-300 км не їздить, ні? (Хоча я знаю, що хтось і бревети на синглспідах ганяє, але це все ж таки не надто поширений варіант .)Підзадовбує, коли немає на що перемикатися. А при "всього 3*7" передачах гріх жалітися.
Минулого тижня на "Столичному" ринку дядько-продавець каже: "Все життя мріяв на такому (у мене простий гібридний велосипед) прокататися" Дав. Так він, як мала дитина від подарунків, був щасливий.
3*7 ? Ну наскільки я знаю перемкнутися на більшу зірочку треба встигнути до початку підйому інакше скажімо так це шкідливо для трансмісії, от скинути вже підчас підйому ланцюг на меньшу зірку легше хоча теж не бажано, не вистачить крутного моменту для переключення :-)Гм, ну, якщо, наприклад, їздити не тільки по рівному й регулярно перемикати передачі, тоді все ж таки відчувається, наскільки великий розрив між кількістю зубів у сусідніх зірок. Он у Shimano є семерикова касета з розрахунком 12-14-16-18-21-26-32; думаю, що при регулярних підйомах там підзадовбало б перемикатися між першою-другою-третьою .для себе зрозумів банальну істину: якщо велосипед підходить по розміру ( ростовці) технічно справний і використовується за призначенням (мтб для кк, шоссер для шосе і т.д. ) то його бренд, моделі манеток вилок, кількість передач не важливі .
Ну так дивіться: з третьої задньої зірочки, тобто 21T, на другу у Вас ланцюг закидається дуже різко (бо велика різниця між зірками). Далі на першу іще різкіше. Потім скидати на 26T — знову різко "Грюк!", на 21T — знов те саме.Ну наскільки я знаю перемкнутися на більшу зірочку треба встигнути до початку підйому інакше скажімо так це шкідливо для трансмісії, от скинути вже підчас підйому ланцюг на меньшу зірку легше хоча теж не бажано, не вистачить крутного моменту для переключення :-)
32-26-21 при першій ( найменшій) спереду ? Почав з 32 якщо недооцінив свої сили скинув на 26 або 21.
ну ланос с мерседесом конечно да это как бюджетный алюминиевый байк за 350 и карбон за 1200 это пропасть, но и даже тут дявол в деталях по городских пробках что на мерседесе что на жигулях вы приедете с одинаковой скоростью и не факт что 3-5 литровый мерин сожрет меньше горючего чем жигули , но это крайности если же мы возьмем довденный до ума старый или просто новый относительно дешевый мтб ну допустим за 9000 грн и мтб за 16 000 грн то врядли мы прибавим в скорости +20+30% . Вот например переход с 26 ригид + вибрейки на 27,5 с гидравл тормозами и вилкой начального уровня sr xcr добавил мне немного комфорта и дал немного больше агресивности на дороге из за большей уверенности в тормозах и меньшей боязни ям, при том даже не знаю плюс это или минус для безопасности, ибо амо вилка + гидравл тормоза провоцируют, но ездить быстрей или дальше (как будто бы за счет меньших усилий) я не стал. Даже наоборот после старого 13,2 кг 26", новый велосипед 27,5" 14,5 кг кажеться неповоротливым танком, уже буду менять покрышки на полуслик и возникают мысли о его гибридизации почему изначально не взял гибрид 1) страшно на нем в ямы влетать 2) при сопоставимой цене были уж очень убогие амовилки и убогая навеска из плюсов только вес , нравился очень apollo exed ( наверно с ошибкой написал) с ригидной карбоновой вилкой около 11,5 кг может бы и взял его если бы тест драйв смог сделать у себя в городе, но страх ям и возможных сложностей по замене треснутой карбоновой вилки из за залета в яму пересилил... Аполо стоил около 12500 ,а гт аваланч удалось отхватить за 13500 и его можно было пощупать на месте а не в слепую покупать. Думаю все кто катает весной знают что остатки асфальта ушли вместе со снегом помянем его асфальт, а обочина всегда на дороге самое разбитое место ...В одной цене разница может быть незначительной (нередко для бюджетных моделей), а может быть и заметная, потому что некоторые бренды дороже сами по себе.для себе зрозумів банальну істину: якщо велосипед підходить по розміру ( ростовці) технічно справний і використовується за призначенням (мтб для кк, шоссер для шосе і т.д. ) то його бренд, моделі манеток вилок, кількість передач не важливі . Звісно ми не говорим про ашанбайк , а от різниця між брендами в одній ціні не так вже й сутєва. :-) і навіть старий вел в середній комплектації після капітального ремонту з комплектуючими класу альтус асера їде не гірше нового за 650$. Може карбон від $1200 і краще , але поки нагоди порівняти не було
Вообще, разница в брендах и компонентах есть. Это всё равно что утверждать, что исправный ланос едет не хуже нового мерса и по-сути ему равнозначен. Как жоповоз для очень нетребовательного водителя возможно. Но дьявол как известно в мелочах. Современные компоненты более высокого уровня работают в целом лучше, чётче, весят меньше и так далее. Иногда разница между конкретными компонентами может быть не большой, иногда - достаточно ощутимой. Да бывают исключения. Также нужно учитывать как используется велосипед, класс велосипедиста и прочие факторы. Все эти нюансы складываются в общую картину и оценивать ее нужно как целое, а не как сумму частностей.
Добре. Другий випадок з життя. Зустрічаю місяць тому потяг на вокзалі. Підходить дідусь, питає чи не холодно катати. Далі розказує, що купив якогось Giant, але зараз на ньому не катає, бо вилка мерзне, на заміну трансмісії грошей не вистачає тощо. А от до нього катав на Старт-шосе і в Крим і в Прибалтику сам (каже таких психів як він у нього в друзях не було). Проїзджав до 300 км на день. Скільки там у нього передач?Ну, з іншого боку, гадаю, той дядько 200-250-300 км не їздить, ні? (Хоча я знаю, що хтось і бревети на синглспідах ганяє, але це все ж таки не надто поширений варіант .)Підзадовбує, коли немає на що перемикатися. А при "всього 3*7" передачах гріх жалітися.
Минулого тижня на "Столичному" ринку дядько-продавець каже: "Все життя мріяв на такому (у мене простий гібридний велосипед) прокататися" Дав. Так він, як мала дитина від подарунків, був щасливий.
Ну давайте ще Глєба Травіна згадаємо, і тих, хто на Еверест ходив з тим спорядженням, яке було сто чи навіть п'ятдесят років тому.Добре. Другий випадок з життя. Зустрічаю місяць тому потяг на вокзалі. Підходить дідусь, питає чи не холодно катати. Далі розказує, що купив якогось Giant, але зараз на ньому не катає, бо вилка мерзне, на заміну трансмісії грошей не вистачає тощо. А от до нього катав на Старт-шосе і в Крим і в Прибалтику сам (каже таких психів як він у нього в друзях не було). Проїзджав до 300 км на день. Скільки там у нього передач?
тепер зрозумів про що ви писали. У цієї медалі є інша сторона, якщо підйом а потім одразу спуск, при розгоні якщо у вас 10 зірочок, а не 7 наприклад, вам щоб розіганятися треба клацати перемикачем на три рази більше і розгін довший . Я стараюсь вже на підйомі не клацати, хіба як писав вище , якщо підйом не крутий і довгий то вже є варіанти пробувати виїзжати 2перед +зад2 як не вдається тоді 1+2 , потім 1+3 ну якось такось .Ну так дивіться: з третьої задньої зірочки, тобто 21T, на другу у Вас ланцюг закидається дуже різко (бо велика різниця між зірками). Далі на першу іще різкіше. Потім скидати на 26T — знову різко "Грюк!", на 21T — знов те саме.Ну наскільки я знаю перемкнутися на більшу зірочку треба встигнути до початку підйому інакше скажімо так це шкідливо для трансмісії, от скинути вже підчас підйому ланцюг на меньшу зірку легше хоча теж не бажано, не вистачить крутного моменту для переключення :-)
32-26-21 при першій ( найменшій) спереду ? Почав з 32 якщо недооцінив свої сили скинув на 26 або 21.
Я починав їздити на семерику 12-14-16-18-21-26-32T, десь через півроку перейшов на восьмерик 11-13-15-18-21-24-28-32T. Зміну плавності перемикання відчув. На новому велосипеді дев'ятерик 11-12-14-16-18-21-24-28-32T, то знов-таки приємно, що тамы, де було чотири передачі на діапазон 11-18T, тепер стало п'ять, і перемикання ще непомітніше. Ну й, знов-таки, якщо не встиг перемкнутися вчасно й доводиться робити це вже під навантаженням, все ж таки простіше, коли різниця між сусідніми зірками не більше 4 зубів (а в основному 2-3).
Ну вот видите: перед этим Вы писалипочему изначально не взял гибрид 1) страшно на нем в ямы влетать 2) при сопоставимой цене были уж очень убогие амовилки и убогая навеска из плюсов только вес , нравился очень apollo exed ( наверно с ошибкой написал) с ригидной карбоновой вилкой около 11,5 кг может бы и взял его если бы тест драйв смог сделать у себя в городе, но страх ям и возможных сложностей по замене треснутой карбоновой вилки из за залета в яму пересилил... Аполо стоил около 12500 ,а гт аваланч удалось отхватить за 13500 и его можно было пощупать на месте а не в слепую покупать. Думаю все кто катает весной знают что остатки асфальта ушли вместе со снегом помянем его асфальт, а обочина всегда на дороге самое разбитое место ...
(Подчёркивание моё.) Теперь Вы уже говорите об "убогих амовилках и убогой навеске". Т.е. всё-таки есть разница в компонентах?для себе зрозумів банальну істину: якщо велосипед підходить по розміру ( ростовці) технічно справний і використовується за призначенням (мтб для кк, шоссер для шосе і т.д. ) то його бренд, моделі манеток вилок, кількість передач не важливі .
Велосипед турист руль баран перемикачі на рамі, знайомий дядько років 52+ чи 53 + щороку міняє зірки спереду ззаду і ланцюг, але є одне але, велосипед у нього жив на вулиці цілодобово. Тепер мій живе на вулиці по 10 годин в день , та ще й не в зоні моєї видимості то я змушений їздити на старому , на зиму точені переточені втулки і все інше ( цеп зірочки) по залишковому принципу на весну літо осінь щось нове але ультра бюджетне незважаючи що двома колодками з ланцюгами замикаю.Підзадовбує, коли немає на що перемикатися. А при "всього 3*7" передачах гріх жалітися.
зараз на ньому не катає, бо вилка мерзне, на заміну трансмісії грошей не вистачає тощо. А от до нього катав на Старт-шосе і в Крим і в Приба
Так що цеп і зірки я вбиваю іморозом снігом дощем піском . Так начитався на форумах про убогі компоненти і макети вилок от і гнався за деор , тепер же прям такою фантастичної різниці між старим і новим не бачу , при умові що все змазано пощищено після ТО , новий ланцюг ,не вбиті втулки і т.д. Буде нагода буде час буду катати більше робота хай їй грець .. з 9 до 18 + субота так що про якісь велопробіги кудись виїзди ... Хіба у відустку . По місту не завжди в задоволення дихати газами і їхати по розбитій дорозі . Я ще пару трійку місяців таки їздив на ГТ 27,5" від осені до снігу. 2000 км пройшов саме той цеп до обриву і він був придбаний за 175 грн . Згоден катаю мало, хочу більше , буду шукати компанію на вихідні у найближчому майбутньому . Потеплішає зявиться більше бажаючих.
Почнімо з того, що порахували Ви неправильно. Навіть якщо брати Ваш приклад "10 проти 7", навряд чи Вам доведеться на підйомі чи спуску перемикатися через _весь_ діапазон передач, а скоріше додасться буквально одне перемикання. _Максимум_ на однаковій різниці зубів зірок буде два. Наприклад, нехай будуть касети СS-HG500-10 і CS-HG20-7. У першої розрахунок 11-12-14-16-18-20-22-25-28-32T, у другої 12-14-16-18-21-26-32T. Ну перемкнетеся Ви після дуже крутого підйому перед різким спуском у першої з 32 на 12 за 8 перемикань, а у другої за 6 перемикань. Різниця в півсекунди чи секунду. Просто в першому випадку Ви зможете, якщо вже хочеться дуже розігнатися на спуску, перемкнутися ще раз на 11-зубу зірку, якої у семишвидкісної касети просто немає в принципі.У цієї медалі є інша сторона, якщо підйом а потім одразу спуск, при розгоні якщо у вас 10 зірочок, а не 7 наприклад, вам щоб розіганятися треба клацати перемикачем на три рази більше і розгін довший .
Я он скоро, мабуть, поїду своїм ходом з Києва кудись до ближньої Польщі (Люблін тощо) через Львів, то напишу Вам; якщо буде вихідний і матимете час, то, може, перетнемося та Львівщиною хоч годинки півтори-дві проїдемося за компанію .Згоден катаю мало, хочу більше , буду шукати компанію на вихідні у найближчому майбутньому . Потеплішає зявиться більше бажаючих.
Вы считаете скорость и расход бензина, как будто это самое главное в автомобиле и только в этом разница. А забываете про комфорт водителя и пассажиров и много других существенных отличий между жигулем и мерседесом, даже если стоять весь день в пробках.ну ланос с мерседесом конечно да это как бюджетный алюминиевый байк за 350 и карбон за 1200 это пропасть, но и даже тут дявол в деталях по городских пробках что на мерседесе что на жигулях вы приедете с одинаковой скоростью и не факт что 3-5 литровый мерин сожрет меньше горючего чем жигули , но это крайности если же мы возьмем довденный до ума старый или просто новый относительно дешевый мтб ну допустим за 9000 грн и мтб за 16 000 грн то врядли мы прибавим в скорости +20+30%
Вот-вот, согласен абсолютно.Сравнение абстрактного старого ухоженного велосипеда с новыми за какие-то там деньги - это не предметный разговор. Важны и вес/геометрия рамы, и компоненты, и класс велосипедиста, и условия использования. Если ваш велосипед используется как неспешный городской жоповоз, то согласен - нет смысла тратиться на компоненты более высокого уровня.
Да ладно "КК в дождь и в грязь", я после всех модернизаций разницу между Acera и Deore XT сзади, как и между Tourney и трекинговым Alivio T4000 спереди, иногда чувствую даже в какой-нибудь 200-километровой покатушке по асфальту с большим количеством активно холмистых участков . Хотя и на Acera+Tourney наездил в своё время многие тысячи километров, не матерясь .Возьмите алтус/ацеру и покатайтесь немного КК в дождь и грязь. И когда на алтус налипнет килограмм болота, и он просто перестанет работать и цепь будет слетать каждую минуту - тогда вам многое откроется.
Абсолютно правы. Просто на форумах иногда бывает интересное чувство, когда в разных темах читаешь то людей, доказывающих, что "Ланос" ничем не хуже BMW 7, то людей, рассказывающих, что "На "Ланосе" вообще ездят только лохи, и вообще на нём ездить невозможно", и при этом на своём BMW 7 ездящих в основном на базар через три квартала .Да, чем выше тем меньше может быть ощутима разница между группами. Но это не значит, что ее нет вообще. На мой взгляд, вы путаете "нет денег на хорошие компоненты" и "хорошие компоненты не стоят своих денег" Мне, к примеру, тоже новый бмв 7 не по карману, но я не уговариваю себя, что ланос ни чем не хуже
Полностью согласен, это вечная история и перекошенные предубежденные взгляды часто доставляют своим невежеством. Давно известно, что всяк кулик своё болото хвалит С машинами всё еще сложнее, потому что для многих владельцев это в первую очередь статусная вещь и споры выходят на новый уровеньАбсолютно правы. Просто на форумах иногда бывает интересное чувство, когда в разных темах читаешь то людей, доказывающих, что "Ланос" ничем не хуже BMW 7, то людей, рассказывающих, что "На "Ланосе" вообще ездят только лохи, и вообще на нём ездить невозможно", и при этом на своём BMW 7 ездящих в основном на базар через три квартала .
Мой первый кросскантрийник лет 20 назад был полный Tourney. Тоже не мало на нём проехал, после дедушкиного синглспида было вау. До сих пор светлые воспоминанияДа ладно "КК в дождь и в грязь", я после всех модернизаций разницу между Acera и Deore XT сзади, как и между Tourney и трекинговым Alivio T4000 спереди, иногда чувствую даже в какой-нибудь 200-километровой покатушке по асфальту с большим количеством активно холмистых участков . Хотя и на Acera+Tourney наездил в своё время многие тысячи километров, не матерясь .
Повернутись до “Вибрати велосипед - як купити велосипед: дитячий, гірський, жіночий, міський”
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 13 гостей