Сторінка 1 з 1

Велосипед для покатух та туризму

Додано: 20.9.14 23:26
Kolia Kilch
Доброго дня, шановні колеги!

Ось і прийшла пора вибрати собі нового коня. Старий - гарний, але просто набрид, хочеться чогось нового. Я хотів би почути ваші люб'язні поради щодо того, який велосипед більше підійде під мої вимоги.

Їзджу в покатухи (без баулу) і в походи (з баулом), асфальт, грунт + нерівності, камінці та ями і там, і там.
Стиль їзди спортивний, тобто приємно відчути можливості велосипеду щодо розгону та накату, як зусилля ніг перетворюються на рух уперед, витискуючи всі можливості з конкретної обстановки.

Хочу вибрати вел, який би:
- дозволяв оптимально витрачати свої сили, не розсіюючи їх впусту;
- добре тримав би швидкість;

- а особливо, задній трикутник рами добре поглинав би вібрації від мілких недосконалостей дороги, розміром від гравію до бруківки-мостової, тобто був комфортним і менше розсіював інерцію на нерівностях.

Акцент робимо на раму.

Обов'язкові параметри:
- хардтрейл (не підвіс);
- класична система перемикання, 8 або 9 зірок ззаду (не 7 і не 10);
- амовилка - бажано сталева пружина / масло;
- "гірняк" або крос;
- подвійні ободи, хоча, здається, зараз їх ставлять усюди.



Бажано:
- рама, достатньо жорстка на скручування (хороший розгін);
- розмір рами десь M, L, це залежить від конкретної моделі;
- є кріплення багажника - бажано, але необов'язково, я можу і пристосувати;
- нормальна дискова гідравлика (всі в курсі);
- хоча якісні вібрейки теж припустимі;
- каретка окталінк, можна і квадрат;
- жорсткі шатуни (за Вашим досвідом);
- Shimano Rapidfire (скидати вказівним пальцем) - щось я боюся цього SRAM, де все робиться великим пальцем.

Буду радий Вашим ідеям.

Re: Велосипед для покатух та туризму

Додано: 21.9.14 12:33
Torn_11
1.
- а особливо, задній трикутник рами добре поглинав би вібрації від мілких недосконалостей дороги, розміром від гравію до бруківки-мостової, тобто був комфортним і менше розсіював інерцію на нерівностях.
Багажник з баулом на рамі, практично зводять на нівець усі технічні інновації закладені у рамі. Багажник жорстко фіксує задній трикутник рами.

2.
Стиль їзди спортивний, тобто приємно відчути можливості велосипеду щодо розгону та накату, як зусилля ніг перетворюються на рух уперед, витискуючи всі можливості з конкретної обстановки.
Хочу вибрати вел, який би:
- дозволяв оптимально витрачати свої сили, не розсіюючи їх впусту;
- добре тримав би швидкість;
Цим вимогам максимально забезпечить жорстка шосейна рама без амортизаційної вилки і з жорстким заднім трикутником, усі інші варіанти будуть частково поглинати Ваші зусилля, забезпечуючи підвищений комфорт ;) Сучасна МТБ рама відомих брендів це розумний компроміс. Користуюся рамою Kellys мені до вподоби, також зустрічав багато позитивних відгуків про рами Giant. Особливо про карбонову XTC, що натякае про варіант - коли один велосипед для туризму, один для "душі" :)

3.
- амовилка - бажано сталева пружина / масло;
Повітряна вилка - це більш сучасно, легко, приємно.

4.
- Shimano Rapidfire (скидати вказівним пальцем) - щось я боюся цього SRAM, де все робиться великим пальцем.
Наприклад, Shimano SLX дозволяє перемикати і вказівним пальцем і великим. Загалом група SLX практично у всьому достатня і надійна. Зараз користуюся перемикачами SRAM, перейшов на нього після Shimano - як на мене зручно.

Re: Велосипед для покатух та туризму

Додано: 21.9.14 13:07
DRSG
Двойные обода далеко не везде ставят, а сейчас с приходом кризиса и инфляции больше соблазна поставить в комплектацию велосипеда одинарные обода, для уменьшения шока у покупателей, которые видели в "Ашане" велосипеды по 1500 грн, а приходя в магазин где продаются нормальные велосипеды видят совсем другие цены.

Хотя в принципе можно и одинарки брать, как погнутся через неделю в дугу - сменить в мастерской на нормальные двойные пистонированные обода, которые не завосьмерят очень долго, даже при езде по горам, с их камушками и ушатанными тропинками. :good:

Лично для себя я так и сделал, хоть у меня на найнере изначально двойные обода были, но все равно поставил на "Новой Земле" более широкие и прочные Fireeye 2928, доволен как слон, все удары судьбы выдерживают ;)

Re: Велосипед для покатух та туризму

Додано: 21.9.14 13:49
zimir
Бажано:
- рама, достатньо жорстка на скручування (хороший розгін);
Тут головне, щоб рама не була алюмінієва і важила як пір'їнка, тобто буде досить любої не "СуперЛайт" рами, бо в іншому випадку тільки хромоль,а це вже в більшості випадків - кастом
- розмір рами десь M, L, це залежить від конкретної моделі;
Вкажіть, будь-ласка, зріст.

З моделей можна запропонувати:
Kellys
"26 дюймів":
http://www.kellys.com.ua/catalog/bikes. ... =SPIDER+50
http://www.kellys.com.ua/catalog/bikes. ... =SPIDER+40
27.5
http://www.kellys.com.ua/catalog/bikes. ... =MADMAN+30
29
http://www.kellys.com.ua/catalog/bikes. ... &n2=TNT+20

Trek
26 дюймів:
http://www.trekbikes.com.ua/bikes/2014/ ... -disc.html
29 дюймів:
http://www.trekbikes.com.ua/bikes/2014/ ... ber-6.html
http://www.trekbikes.com.ua/bikes/2014/ ... ber-7.html

Кроссові велосипеди все-таки більш розраховані на асфальт, але і туризм буває різний.

Ще варіант заїхати сюди - http://www.velokiev.com/pages/kontaktue ;)

Re: Велосипед для покатух та туризму

Додано: 21.9.14 23:35
Kolia Kilch
Дякую за відповіді, та пропоную ближче до власного досвіду. Не будемо вигадувати.
Забудемо про багажник (по секрету, нічорта він не заневолює - все грає ще більше, особливо з важким грузом).
Тут головне, щоб рама не була алюмінієва і важила як пір'їнка, тобто буде досить любої не "СуперЛайт" рами, бо в іншому випадку тільки хромоль,а це вже в більшості випадків - кастом
Не зрозумів, цікаво. Можна якось розшифрувати? Розбити думку на кілька фраз, та більш прямолінійно?

Re: Велосипед для покатух та туризму

Додано: 22.9.14 04:45
Трям

Акцент робимо на раму.

Обов'язкові параметри:




Бажано:


Буду радий Вашим ідеям.

Теоретик ? :mosking:
Николай - с тех пор, когда ты последний раз выбирал велосипед многое изменилось
;)
Другие вилки
Другие рамы
Другие тормоза
как раз с тормозами придётся самому определяться
как и с размером колёс - 26 ? ( умирающий формат) 29 - (самый перспективный) , 28 - кроссовый ( тогда Kellys - у них самый большой выбор)

определись с размером колёс
напиши рост
напиши бюджет
остальное мы сами сделаем
:p :friends:

Цим вимогам максимально забезпечить жорстка шосейна рама без амортизаційної вилки і з жорстким заднім трикутником, .

Пожалуйста
не надо больше давать рекомендации в этом разделе 8-)
ибо ваши *советы* способны запутать даже меня, :eek: а не то что простого велолюбителя
:p

Re: Велосипед для покатух та туризму

Додано: 22.9.14 12:28
Torn_11

Цим вимогам максимально забезпечить жорстка шосейна рама без амортизаційної вилки і з жорстким заднім трикутником, .

Пожалуйста
не надо больше давать рекомендации в этом разделе 8-)
ибо ваши *советы* способны запутать даже меня, :eek: а не то что простого велолюбителя
:p
Пожалуйста, при цитировании указывайте вопрос на который я дал ответ. "Вырвав" кусок фразы вы полностью исказили смысл.
Что "Даже Вы" порекомендуете исходя из требований автора темы?

Re: Велосипед для покатух та туризму

Додано: 22.9.14 13:08
Трям


Пожалуйста, при цитировании указывайте вопрос на который я дал ответ.
простите, но ваши ответы либо наивны либо ..... :roll:
( вопросы Николая не менее наивны ) :p

для полемики есть http://www.uabike.com

здесь полемики нет

:unknown:

Re: Велосипед для покатух та туризму

Додано: 6.10.14 22:29
Kolia Kilch
VNV RS37 попробовал. Неожиданность. 28". Острый, охотный разгон. Мягкий зад.