Людська енергетика принципово відрізняється від автомобілььної
ось тобі сумбурний розклад по енерго систмема і їх приблиблизний внесок в швидкість 33-34 на трасі з ландшафтом к-о
Алактатна - 90-95% відносно абсолютної - внесок 5%
Гліколітична 60_70 % відносно абсолютної - внесок 20-30%\
Аєробна - 30-40 % відносно абсолютної - внесок 70%
Умовно кажучи, якщо ти Костік зараз готовий на 36-37 кеме \год на розділці на дистанції 20 кеме, в аеробному режимі ти це проїдеш з швидкістю 30-32 з проекцією на дистанцію сам прикинь
по ресурсам: глікоген мязів та печінки (лактатна) живить 2,5-3 години при такому темпі, В змішаних умовах з ліполізом замкнена на аеробній, - потужність зменшується в половину .
До Умані з такою середньою (33-34) доїдуть не хіло закислені пацани, і візьмуть квитки на автобус або продовжать в значно спокійніше
Потрібні або спец умови (вітер в спину) або дуже велика група , і все одно вище ніж 25 середню навряд чи проїдуть .
про те що можна підбити шосерів позмагатися на такій дистанції , дуже малоймовірно.