Трохи тексту по темі:
http://cikavosti.com/fizik-predstaviv-t ... velosiped/
Фотки:
Відео:
Поляки прикольно називають самокат - hulajnoga.больше энергии тратят на дрыгоножество
В трансмиссии может быть чуть-чуть меньше теряют,А почему бы и нет? Они, допустим, чуть больше энергии тратят на дрыгоножество, зато ничего не теряют в трансмиссии.
Підкови їм треба, як коням, набивати . Пригадується, ще коли в совєтській армії служив - такі металеві набойки на каблук видавали. Ох і цокотіло ж воно, коли рота маршем по плацу проходила. Зате зносу йому не було...но убивают напрочь обувь
Ну в развитых и азиатских странах пошли по другому пути.І тому потрібні компактні і легкі девайси в якості транспорту, які і в багажник засунеш і додому/на роботу занесеш. Це своя транспортна ніша, яка також має право на існування. Якщо ці маломірки розробляють, якщо їх купляють - значить все нормально, значить воно комусь треба.
Та не розказуй... Автомобіль - був і залишається найзручнішим транспортним засобом. І найбільш універсальним. Хоча "время - деньги" то не його коньок. Для цього найкраще підходить... ні, не мотоцикл. Вертоліт. Хоча у вертольота з парковкою ще більші проблеми, ніж у мотоциклів і автомобілів, разом взятих. Поки що електросамокат лідирує. Для стандартних розмірів мегаполісів у 30-40 км діаметром. Нумо, запропонуй за сумою бонусів швидкість-компактність-економічність-парковка щось краще?Люди ищут удобство, время - деньги.
Оно так бы и было, если бы не две вещи в больших городах. Пробки и места для парковки.Та не розказуй... Автомобіль - був і залишається найзручнішим транспортним засобом.
Отдельно писал большой пост про самокаты, моноколеса и тому подобный инвентарь.Поки що електросамокат лідирує.
Вот вы и ответили на свой вопрос. Транспорт этот не универсален. Я сегодня по снегу\гололеду на обычной резине вполне уверенно, плохая дорога велу вообще нипочем, езжу часто в кроссовках, ноги всегда сухие в любую погоду.Тепер жду весни, бо по зимових тротуарах на лисій резині (точніше - лисому поліуретані) кататися трохи слизькувато.
https://auto.24tv.ua/tag/avtofanaty_tag72Насправді, власники пікапів оголосили бойкот власникам електромобілів Tesla – вони блокують зарядні станції для них.
В США поширюється рух проти електромобілів. Його очолили власники традиційних американських пікапів. Останнім часом все частіше кілька пікапів перекривають доступ до зарядок Supercharger, які збудовані для автомобілів Tesla. Деколи машини просто стоять так, щоб жодна Tesla не змогла під’їхати та зарядитись, деколи власники пікапів ще й ображають володарів "зелених" авто. Рух проти електромобілів вже набув назви "заморозка" (ICE).
Звичайно, власники Tesla не залишаються в боргу – один з них випустив відео, як за допомогою Tesla Model X відбуксирувати пікап, який перешкоджає заправці.
Это уже давно не новинка, даже есть в продаже в небезызвестном магазине: https://velosiped.com/tovary/velosipedi ... 20004.html , https://velosiped.com/tovary/kolesa_ta_ ... -2044.html , https://velosiped.com/tovary/kolesa_ta_ ... -2045.htmlДля любителів найнерів та іншої дивної і незрозумілої мені тяги до гігантоманії: зустрічайте - 36 дюймів! . Біля цього "красунчика" стоїть звичайний 26" горняк для порівняння.
Вага: 21 кгЭто уже давно не новинка, даже есть в продаже в небезызвестном магазине: https://velosiped.com/tovary/velosipedi ... 20004.htmlДля любителів найнерів та іншої дивної і незрозумілої мені тяги до гігантоманії: зустрічайте - 36 дюймів! . Біля цього "красунчика" стоїть звичайний 26" горняк для порівняння.
Все логічно, чим більші колеса - тим важчий велосипед. І ніяким маркетингом це не прикриєш. І якщо в шосейного велосипеда воно має смисл в плані максимізувати накат для досягнення максимально можливої швидкості, то у гірських велосипедів я потреби у цій гігантоманії взагалі не бачу. Чистий маркетинг.
Вага: 21 кг
Как по мне так вот этот более симпатичный:Офігєть, який прикольний електровелосипед! Ще й з дахом... Те що це не електроавтомобіль - однозначно. Автомобіль по сходах їздити не може!
Крута штучка! Будь-яку дорожну пробку на такому об'їдеш . Головне, щоб батарейка в якомусь ярочку не скінчилася...
До речі, це в якійсь мірі вийшов ювілейний пост. Рівно 10 років назад, 20 січня 2009 року, я написав сюди перший пост, запустивши цю тему. Прикольно... Десять років пройшло... Добрий шмат життя. Дехто за цей час навіть школу встиг закінчити. Хтось женитися. Хтось розмножитись . Хтось вийти на пенсію... А хтось навіть повоювати. І зовсім не в страйкболі... Ностальджі .
Приємно, що за цей час я не розгубив своє вміння дивуватися і радіти чужим досягненням. І зараз, як і тоді, так само вважаю: якщо людину нічого не здатно здивувати - вона вже померла. Ну... за вічне життя!
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 8 гостей