Як знищити маршрутки

Змінюється світ, змінюємося ми, змінюються наші велосипеи і тільки ДЕМОКРАТІЇ на Велокиєві не було та не буде.
june-Y
* * *
Повідомлень: 444
З нами з: 21.1.13 12:10
Стать: чол
Звідки: Київ

Як знищити маршрутки

Повідомлення june-Y » 22.3.20 11:56

Спала на думку цікава ідея (з епідемією не пов'язана).

Як зробити тролейбус конкурентом маршруткам? Відомо, що тролейбус у Києві неповороткий і тихохідний. Чому так? Через те, що у нас не впроваджують швидкісні тролейбусні контактні мережі; швидкісні стрілки, які тролейбус може долати зі швидкістю до 45 км/год; швидкісні ділянки кривих тролейбусної контактної мережі, які б міг долати тролейбус не повільніше, ніж автобус на поворотах і кривих.

Конретно моя ідяея така. Окрім того, що треба реконструювати тролейбусну контактну мережу для усунення тихохідності тролейбуса, я пропоную робити експресові тролейбусні маршрути! Такі наприклад як: Дорогожицька-Шулявська-Індустріальний міст-Короваєві дачі-Севастопольська площа-Автовокзал-метро Дружби Народів-Русанівка-Дарницька площа-метро Чернігівська. Причому, тролейбус має робити зупинки саме у цих місцях, але не у інших. Бо це ж експрес, тобто їде майже без зупинок.

Таким чином, долати цю відстань стане можливим пасажирам тролейбусу значно швидше, на великій швидкості. Частина пасажиропотоку таким чином стане орієнтуватися на такі експрес-маршрути, що дозволить розвантажити основні тролейбусні і автобусні маршрути, а також створить суттєву конкуренцію маршруткам, що програвали б у тому, що вони не є експресами (хоча і більш маневренні через те, що не прив'язані до контактної мережі і можуть обганяти будь-який транспорт попереду).

Більше того, експреси можуть стати навіть конкурентами метро і індивідуальних автомобілів, проте відбутися це може лише з часом - пасажиропотік змінюватиметься не відразу, велику роль відіграватиме психологія пасажирів. Не секрет, що саме відсутність у Києві стратегії і виразної політики громадського транспорту штовхає багатьох автомобілістів до вкрай нераціонального використання індивідуального транспорту у межах міста! З часом можна очікувати зменшення такої практики автолюбителями і використання їми громадського транспорту для власних потреб частіше, а значить автомобілів на дорогах Києва стане менше!

Тролейбуси-експреси усі мають бути у відмінному технічному стані і швідкисні, і жодний експрес не повинен затримувати інший, що їде позаду.

Для реалізації задуму, необхідна дублююча тролея (тобто по дві з обох боків вулиці): від однієї отримуватимуть струм звичайні тролейбусні маршрути, а по лівішій - експреси.

Пропоную також у якості тролейбусів-експресів використовувати тролейбуси менших габаритів і маневреніші. Це ж дозволить залагодити проблему працевлаштування маршруточників, яких тепер можна пересадити на міні-тролейбуси. Питання власності таких транспортних засобів і цієї системи тролейбусних експресів також можна вирішити, аби тількі не бюрокритчні перепони.

Не виключено, що багато пасажирів використовуватимуть звичайні тролейбусні маршрути як підвозку до експресів і далі пересідатимуть на них. І це треба врахувати при розробці нової системи квитків: квитки по годинам, а не під конкретний борт.

Також абсолютно необхідно набагато суворіше карати за виїзд індивідуальним транспортом на смуги громадського руху! Інакше вся ця ідея з експресами стане безглуздям і буде зведена на нівець! Необхідні драконівські заходи, що мають не лише розчистити шлях для громадського транспорту, а і спонукати автолюбителів до використання саме громадського транспорту у власних потребах! І це можна зробити з користю для усіх киян, в тому числі і власників авто: менше пробок - менше нервів - швидше опинишся вдома і менше ти і твої діти отримаєте щоденну дозу вихлопів у легені!

Якщо автобус не матиме переваг перед тролейбусом (реконструкція тролейбусної мережі) і маршрутки не матимуть переваг перед тролейбусами-експресами, то це дозволить суттєво розширити тролейбусну контакну мережу! Багато тролейбусів замінять існуючі автобусні маршрути шляхом надання їм властивостей електробуса: зарядка відбуватиметься під тролею штангами під час руху, а решту шляху на окраїни тролейбус з автономним ходом долатиме за рахунок акумуляторів (50/50 - тролея/автономний хід - вже реальність). Далі - можна буде навіть пускати тролейбуси з автономним ходом на приміське сполучення. Використання чистих електробусів з підзарядкою на стоянці на данний момент є вкрай неефективною справою і електробуси як такі можуть мати зараз лише дуже другорядне значення.

І на останок. Перед ким еспреси не матимуть пріоритету, так це перед велосипедами! Велосипедисти були першими, велосипед це здоров'я і найкращий транспорт! Легко пересвідчитися, що велосипеди набувають у нашому місті значної популярності дуже стрімко і уся транспортна інфраструктура має плануватися під перспективне збільшення цього виду транспорту у багато разів!

Аватар користувача
Slavyan
* * *
Повідомлень: 450
З нами з: 7.11.11 11:18
Стать: чол
Звідки: Киев

Re: Як знищити маршрутки

Повідомлення Slavyan » 22.3.20 13:23

Какие еще троллейбусы. Пересадить всех на велосипеды и всё.
Дешевле, быстрее, удобней и народ будет здоровее.
день як рiк (с)

june-Y
* * *
Повідомлень: 444
З нами з: 21.1.13 12:10
Стать: чол
Звідки: Київ

Re: Як знищити маршрутки

Повідомлення june-Y » 22.3.20 14:07

Какие еще троллейбусы.
Експреси, тобто що курсують майже без зупинок. Невеличкі, маневренні, швидкістю не набагато менше, ніж у таксі! Живитимуться від окремої тролеї!

Тоді і місця для велосипедів побільшає!

Аватар користувача
Slavyan
* * *
Повідомлень: 450
З нами з: 7.11.11 11:18
Стать: чол
Звідки: Киев

Re: Як знищити маршрутки

Повідомлення Slavyan » 22.3.20 17:42

Какие еще троллейбусы.
Експреси, тобто що курсують майже без зупинок. Невеличкі, маневренні, швидкістю не набагато менше, ніж у таксі! Живитимуться від окремої тролеї!

Тоді і місця для велосипедів побільшає!

За цену одного троллейбуса можно купить три - пять тысяч велосипедов на планетарке. Бросить их на улицы как муниципальный транспорт и решить большинство проблем с трафиком. Дёшево и надёжно.
день як рiк (с)

june-Y
* * *
Повідомлень: 444
З нами з: 21.1.13 12:10
Стать: чол
Звідки: Київ

Re: Як знищити маршрутки

Повідомлення june-Y » 22.3.20 18:26

Розглядаю Ваш комент, як жарт. Не можна ж усіх пересадити на велосипеди. До того ж, швидкість такого транспорту буде значно меншою, ніж експрес-тролейбуса - не усі ж мають відмінну спортивну форму, таку, як у Вас. Муніципальні велосипеди мають погану ергономіку відносно індивідуальних запитів конкретного користувача. Але робити це звісно необхідно, головне не вдаватися у крайнощі.

Можна було б розвинути Ваш жарт і запропонувати професійним велогонам посперечатися із маршрутками у швидкості на муніципальних велосипедах, а не на шосерах.

Аватар користувача
Slavyan
* * *
Повідомлень: 450
З нами з: 7.11.11 11:18
Стать: чол
Звідки: Киев

Re: Як знищити маршрутки

Повідомлення Slavyan » 23.3.20 09:04

Шта ? Велосипед в городе в раза два быстрее троллейбуса, быстрее маршрутки и иногда, в часы пик, быстрее такси и личного авто.

И это ещё без учёта что надо идти на какую-то остановку, чего-то ждать, куда-то пересаживаться.

И вообще, проблему экспресс троллейбусов уже решали, и намного более дешёвым и элегантным способом, гуглите социальная инициатива Подвезу, каршаринг и тд.
день як рiк (с)

june-Y
* * *
Повідомлень: 444
З нами з: 21.1.13 12:10
Стать: чол
Звідки: Київ

Re: Як знищити маршрутки

Повідомлення june-Y » 23.3.20 11:26

Шта ? Велосипед в городе в раза два быстрее троллейбуса, быстрее маршрутки и иногда, в часы пик, быстрее такси и личного авто.

И это ещё без учёта что надо идти на какую-то остановку, чего-то ждать, куда-то пересаживаться.

И вообще, проблему экспресс троллейбусов уже решали, и намного более дешёвым и элегантным способом, гуглите социальная инициатива Подвезу, каршаринг и тд.
Цілковита мура! Проблему екпрес-тролейбусів точно ніхто не підіймав - маячня, я перший, хто про це кажу. Або дайте посилання саме на експрес-тролейбуси, а не просто автобуси-експреси! Який елегантний спосіб? Так розпишіть або не морочте голову!

Про велосипеди я не заперечую, що транспорт перспективний, проте не усі на ньому можуть їздить. Це треба бути хворим на голову, щоб пропонувати усім їздити на роботу на велосипедах!

Ну і про ціни на тролейбуси і велосипеди. Припустимо велосипед коштує 5 тисяч гривень, просто припустимо. А тролейбус коштує 6,5 млн. грн - це новий, а вживаний можна взяти дешевне. Тож, за один тролейбус можна купити не більше 1200 велосипедів.

З приводу особистого авта. Звісно особисте авто має бути не швидше за громадський транспорт, бо останній пересувається виділеними смугами. Якщо у нас інакше - значить мер чи міністр внутрішніх справ не на своєму місці. Ну а що велосипед швидший - дивлячись хто на ньому їде і який стан велосипеду. А якщо пенсіонерам видати електровелосипеди, то який сенс взагалі - вони тільки створять перешкоди для нормального руху будь-якого транспорту і взагалі електро-мопеди, велосипеди це у десятки разів буде дорожче за тролейбус.

Ідея комунальної велосипедизації зовсім не суперечить розвитку громадського електротранспорту.

Аватар користувача
Slavyan
* * *
Повідомлень: 450
З нами з: 7.11.11 11:18
Стать: чол
Звідки: Киев

Re: Як знищити маршрутки

Повідомлення Slavyan » 24.3.20 00:01

Цілковита мура! Проблему екпрес-тролейбусів точно ніхто не підіймав - маячня, я перший, хто про це кажу.
А проблему экспресс фуникулёров на конной тяге кто то подымал ? Нет ??? Я первый, шах и мат !

Для экспресса умные люди ещё с времён царя гороха придумали кнопку в салоне автобуса троллейбуса и остановки по требованию.

Ещё раз, твоя реализация на редкость через жопу.
Троллейбусные депо разорятся с такими иноваторами. Но ты главное не рефлексируй, главное чтоб мозги работали, следующая идея может быть лучше.
день як рiк (с)

june-Y
* * *
Повідомлень: 444
З нами з: 21.1.13 12:10
Стать: чол
Звідки: Київ

Re: Як знищити маршрутки

Повідомлення june-Y » 24.3.20 08:42

Я зрозумів, здається ти просто тупий і не доганяєш. Це видно хоча б із твоєї ідеї знищити громадський транспорт і пересадити усіх на велосипеди: велосипедисти займуть дві смуги руху і почнуть утворюватися вже велосипедні пробки. :empathy А щоб їздити нормально на велосипеді дійсно любителям велосипедів, що поважають велосипед, - про це в такому разі можна буде забути.

В салоні тролейбуса кнопка для виходу і кожен буде виходити де заманеться: в результаті від ідеї експресу нічого не залишиться. В результаті пасажиропотік не буде рівномірно розподілятися між експресами і звичайними тролейбусами - експреси набиватимуться битком, а потім кожен буде дзвонити на кожній зупинці, а звичайні тролейбусні маршрути ходитимуть напівпорожні. :mosking:

Якщо ти спеціаліст із урбаністики і громадського транспорту, то зрозуміло чому у нас у цій галузі такий маразм. А інакше навіщо б тобі так кортіло писати тут якусь першу-ліпшу брєдятіну... Діплом обязивает, тіпа ж спеціаліст йопта, тіпа чьота знаю, слишал... :acute

Аватар користувача
Slavyan
* * *
Повідомлень: 450
З нами з: 7.11.11 11:18
Стать: чол
Звідки: Киев

Re: Як знищити маршрутки

Повідомлення Slavyan » 24.3.20 09:29

Я зрозумів, здається ти просто тупий і не доганяєш. Це видно хоча б із твоєї ідеї знищити громадський транспорт і пересадити усіх на велосипеди: велосипедисти займуть дві смуги руху і почнуть утворюватися вже велосипедні пробки. :empathy А щоб їздити нормально на велосипеді дійсно любителям велосипедів, що поважають велосипед, - про це в такому разі можна буде забути.
:lol: Что ты несешь, хамло ? В одном Бангладешь населения 165 млн (в Украине всего 35млн) , а территория на две киевских области и все ездят на велосипедах. В Китае, Индии, Индонезии в десятки раз больше население, и все ездят на велосипедах. Велосипед - средство решения транспортного вопроса в колапсирующей от перенаселения стране.

Вот тебе элементарные расчеты.
Берем трех полоску на Телиги, пускай шириной 10 метров. Пространство нужное для велосипедиста чтобы комфортно ехать возьмем как 4 на 2 метра. Итого в ширину у нас едут 5 велосипедистов. Каждый велосипедист едет допустим по минимуму 12 км в час, ну пенсионеры все. Итого пропускная способность дороги 15 человек в секунду.
Предположим что Киев закупил оч. много экспресс троллейбусов, ну просто оооочень много, интервал движения как в метро, 5 минут.
В один троллейбус набивается как селедки 100 человек.
Итого, с твоими троллейбусами пропускная способность 3 человека в секунду или в пять раз ниже чем на велосипедах. И это при том, что велосипед куда захотел туда свернул, заехал во двор, под дом, под магазин и тд.

Вообщем нехай щастить в приемной Кличко :lol:
день як рiк (с)

Аватар користувача
Steinberger
* * * * *
Повідомлень: 1315
З нами з: 20.5.11 03:48
Стать: чол
Звідки: Стольный град, Соломенка; Стольноградщына, Боярка

Re: Як знищити маршрутки

Повідомлення Steinberger » 24.3.20 20:01

Як знищити маршрутки?
Метко бросить коктейль :good:

Зображення
8)

Аватар користувача
BlackFire
* * * *
Повідомлень: 754
З нами з: 29.5.10 22:20
Стать: чол
Звідки: Киев, Оболонь

Re: Як знищити маршрутки

Повідомлення BlackFire » 26.3.20 11:39

:lol: Что ты несешь, хамло ? В одном Бангладешь населения 165 млн (в Украине всего 35млн) , а территория на две киевских области и все ездят на велосипедах. В Китае, Индии, Индонезии в десятки раз больше население, и все ездят на велосипедах. Велосипед - средство решения транспортного вопроса в колапсирующей от перенаселения стране.

Вот тебе элементарные расчеты.
Берем трех полоску на Телиги, пускай шириной 10 метров. Пространство нужное для велосипедиста чтобы комфортно ехать возьмем как 4 на 2 метра. Итого в ширину у нас едут 5 велосипедистов. Каждый велосипедист едет допустим по минимуму 12 км в час, ну пенсионеры все. Итого пропускная способность дороги 15 человек в секунду.
Предположим что Киев закупил оч. много экспресс троллейбусов, ну просто оооочень много, интервал движения как в метро, 5 минут.
В один троллейбус набивается как селедки 100 человек.
Итого, с твоими троллейбусами пропускная способность 3 человека в секунду или в пять раз ниже чем на велосипедах. И это при том, что велосипед куда захотел туда свернул, заехал во двор, под дом, под магазин и тд.

Вообщем нехай щастить в приемной Кличко :lol:
Я б вас заставил зимой на лыжах ходить везде и всегда. Потому что зимой снег глубокий, а на лыжах в самый раз.

Аватар користувача
Slavyan
* * *
Повідомлень: 450
З нами з: 7.11.11 11:18
Стать: чол
Звідки: Киев

Re: Як знищити маршрутки

Повідомлення Slavyan » 26.3.20 13:35

Я б вас заставил зимой на лыжах ходить везде и всегда. Потому что зимой снег глубокий, а на лыжах в самый раз.
Забудьте про снег с этим глобальным потеплением. Его уже и в карпатах тяжело найти.
день як рiк (с)

Аватар користувача
BlackFire
* * * *
Повідомлень: 754
З нами з: 29.5.10 22:20
Стать: чол
Звідки: Киев, Оболонь

Re: Як знищити маршрутки

Повідомлення BlackFire » 26.3.20 18:51

Я б вас заставил зимой на лыжах ходить везде и всегда. Потому что зимой снег глубокий, а на лыжах в самый раз.
Забудьте про снег с этим глобальным потеплением. Его уже и в карпатах тяжело найти.
Пофиг. Зима = снег. Из дома только на лыжах.

Аватар користувача
Slavyan
* * *
Повідомлень: 450
З нами з: 7.11.11 11:18
Стать: чол
Звідки: Киев

Re: Як знищити маршрутки

Повідомлення Slavyan » 26.3.20 19:30

Пофиг. Зима = снег. Из дома только на лыжах.
Зря сарказм. Дело привычки. Прошлую и эту зиму почти всю на веле отездил
Очень удобно, везде паркуешся где тебе надо прямо под дверью.
К тому же, может быть мало кто подозревает, но в умеренно холодном климате на велосипеде комфортней ездить чем в жарком климате.
Меньше потеешь, больше согреваешся, улучшается кровобращение, ускоряется метаболизм.

Но для любителей постоять на остановке общественного и потом как селедка ехать в рассаднике бацил, к сожалению это не очевидно.
Поэтому да, вот такими карантинными методами нужно совок выбрасывать из головы и пересаживать по возможности как можно больше людей на велосипеды.
Европейцы ездят массово, мы ничем не хуже.
день як рiк (с)


Повернутись до “Пісочниця”

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 25 гостей