Куда катится велоиндустрия

Змінюється світ, змінюємося ми, змінюються наші велосипеи і тільки ДЕМОКРАТІЇ на Велокиєві не було та не буде.
Аватар користувача
Kita
* * * * *
Повідомлень: 1425
З нами з: 3.5.08 20:27
Стать: чол
Звідки: Київ, БВР

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення Kita » 19.6.19 14:37

Я не езжу. Катание пять дней в неделю по 12-15 км в день,
компенсируют мне тягу к велоспорту, чтобы оставшиеся выходные не думать про вел,
а просто заниматся чем-то другим интересным.
От з цього і треба було починати. З цифр. Про середню швидкість я навіть і питати не хочу, бо немає сенсу)
Все стало на свої місця... Вкотре...)
Ви цілком за призначенням використовуєте планетарку. Як і жителі великих європейських велосипедних міст.
Мені, наприклад, до роботи 16км, в одну сторону. А після роботи ще додатково накидую кілометрів зі співробітниками, бо і швидше і веселіше. Тож 30-60 з середньою 25-30 по гіркам правого берега і рівному лівому за день на роботу-з роботи виходить. На найнері, із зубастою гумою та трансмісією 1х11.
Тож - в топку вашу планетарку :D
А, так, велоспортом професійно не займався. Власне як і майже всі інші велолюбителі. Але на каткУ з планетаркою їздити бажання нема) Бо не буде ні швидкості такої, ні фану від дистанцій таких.
Все елементарно... Вкотре...)
Зображення

Аватар користувача
alexandrxxl
* * * * *
Повідомлень: 1329
З нами з: 5.10.08 12:43
Стать: чол
Звідки: Киев

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення alexandrxxl » 19.6.19 14:47

Я не езжу. Катание пять дней в неделю по 12-15 км в день,
компенсируют мне тягу к велоспорту, чтобы оставшиеся выходные не думать про вел,
а просто заниматся чем-то другим интересным.
От з цього і треба було починати. З цифр. Про середню швидкість я навіть і питати не хочу, бо немає сенсу)
Все стало на свої місця... Вкотре...)
Ви цілком за призначенням використовуєте планетарку. Як і жителі великих європейських велосипедних міст.
Мені, наприклад, до роботи 16км, в одну сторону. А після роботи ще додатково накидую кілометрів зі співробітниками, бо і швидше і веселіше. Тож 30-60 з середньою 25-30 по гіркам правого берега і рівному лівому за день на роботу-з роботи виходить. На найнері, із зубастою гумою та трансмісією 1х11.
Тож - в топку вашу планетарку.
А, так, велоспортом професійно не займався. Власне як і майже всі інші велолюбителі. Але на каткУ з планетаркою їздити бажання нема) Бо не буде ні швидкості такої, ні фану від дистанцій таких.
Все елементарно... Вкотре...)
І то все мабуть грунтами ?

Аватар користувача
Kita
* * * * *
Повідомлень: 1425
З нами з: 3.5.08 20:27
Стать: чол
Звідки: Київ, БВР

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення Kita » 19.6.19 14:55

Ніт)
Ґрунтами не виходить. Після роботи - темнішає. А до роботи - прокинутись раніше. Тож асфальт, бруківка.
Зображення

Zeka
* * * * *
Повідомлень: 1410
З нами з: 9.6.09 15:59
Стать: чол
Звідки: Киев

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення Zeka » 19.6.19 15:04

А почему бы не сравнить покрываемый диапазон на примере планетарки и десятирикового дабла?
http://ritzelrechner.de/?GR=SNI8&KB=38& ... 6&UF2=2309
Зображення

Аватар користувача
Slavyan
* * *
Повідомлень: 450
З нами з: 7.11.11 11:18
Стать: чол
Звідки: Киев

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення Slavyan » 19.6.19 15:23

Тож 30-60 з середньою 25-30 по гіркам правого берега і рівному лівому за день на роботу-з роботи виходить.
На найнері, із зубастою гумою та трансмісією 1х11.
Вкручивать дальние расстояния по асфальту/ровной грунтовой на зубастой резине ... в чем смысл, потеть больше ?
У меня обычный дорожник на планетарке на 28х полусликах, накат просто волшебный.
Он однозначно лучше по трассе катит чем горный велосипед на зубастой резине. Более аэродинамичная посадка, меньше раскачивается от амортов.
К томуже на планетарке не набивается пыль, грязь, снег в любую погоду. С преведущим горным именно это было проблемой,
якобы декларируют КПД выше для перекидки на 3%, но скромно умалчивают что это на хорошо отрегулированной смазанной трансмиссии.
Поскольку в полевых условиях никто не смазывает все шестерни на каждой покатушке, то КПД по факту у перекидки обычно ниже чем у планетарки.
день як рiк (с)

Аватар користувача
Kita
* * * * *
Повідомлень: 1425
З нами з: 3.5.08 20:27
Стать: чол
Звідки: Київ, БВР

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення Kita » 19.6.19 15:53

Це ще одна всесвітня змова! МТБшників проти шосенйників :D
Слово "тренування" вам знайоме? В чому сенс ходити в тренажерку?
Не хвилюйтесь, для довших дистанцій у мене є шосер. На який сідаєш після мтб та зубастої гуми і він сам їде.

Вкотре наводити перелік плюсів звичайної трансмісії, а також різницю та напрямки використання її та планетарок вже не буду.
Все докладно описано та пояснено на попередніх сторінках по декілька разів.

п.с. "Шестерні" (зірки) касет не змащуються. Ніколи. Як і зірки шатунів. :mosking:
Зображення

Аватар користувача
alexandrxxl
* * * * *
Повідомлень: 1329
З нами з: 5.10.08 12:43
Стать: чол
Звідки: Киев

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення alexandrxxl » 19.6.19 21:20


Слово "тренування" вам знайоме? В чому сенс ходити в тренажерку?
Без мішка з буряками то не тренування .

VooDoo
*********
Повідомлень: 3571
З нами з: 22.3.04 20:36

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення VooDoo » 20.6.19 00:57

Востаннє редагувалось 19.6.19 13:06 користувачем Slavyan, всього редагувалось 3 разів.
Сподівався що тема є здоровим тролінгом, але якщо тричі редагувати пост, то ймовірно ти справді віриш в написане. І це жахливо.
... Катание пять дней в неделю по 12-15 км в день,
компенсируют мне тягу к велоспорту, чтобы оставшиеся выходные не думать про вел,
а просто заниматся чем-то другим интересным.
Так з цього треба було починати. Тобто заради приблизно 7-ми щоденних по будням км в одну сторону містом на роботу заморочуєшся велосипедом і після цього робиш висновки щодо "велоіндустрії" в цілому... Коли не влаштовує наявний громадський транспорт, на таку дистанцію я ходив би пішки, що і робив в минулому році при сприятливих погодних умовах. Є чудова притча про мудреців і слона, по аналогії з нею ти робиш висновки про слона велоіндустрію на підставі свого вузького уявлення стосовно "хвосту". При цьому в декількох словах навіть без мат.велочастини (окремий треш) знову "смешались в кучу кони, люди, и залпы тысячи орудий"©... який "спорт"? Ти усвідомлюєш різницю між спортом, фізкультурою, покатеньками (навіть на 100км за раз), переміщення по місту на роботу і де ти побачив тут спортсменів?! Якщо зовсім спрощувати, мені це нагадує ситуацію, коли якась домогосподарка-користувачка ПК задля перегляду серіалів нарешті вивчила декілька кнопок і якій "накипело"©, вирішила із власного досвіду зробити висновки про ІТ-індустрію в цілому і, зокрема, про тенденції розвитку процесорних архітектур, переваги ARM перед x86 тощо, та просвітити про це весь космос. Тему краще було б перейменувати з "куди котиться велоїндустрія" на "куди котиться велочайник".

Аватар користувача
Slavyan
* * *
Повідомлень: 450
З нами з: 7.11.11 11:18
Стать: чол
Звідки: Киев

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення Slavyan » 20.6.19 07:55

Так з цього треба було починати. Тобто заради приблизно 7-ми щоденних по будням км в одну сторону містом на роботу заморочуєшся велосипедом і після цього робиш висновки щодо "велоіндустрії" в цілому... Коли не влаштовує наявний громадський транспорт, на таку дистанцію я ходив би пішки, що і робив в минулому році при сприятливих погодних умовах. Є чудова притча про мудреців і слона, по аналогії з нею ти робиш висновки про слона велоіндустрію на підставі свого вузького уявлення стосовно "хвосту". При цьому в декількох словах навіть без мат.велочастини (окремий треш) знову "смешались в кучу кони, люди, и залпы тысячи орудий"©... який "спорт"? Ти усвідомлюєш різницю між спортом, фізкультурою, покатеньками (навіть на 100км за раз), переміщення по місту на роботу і де ти побачив тут спортсменів?! Якщо зовсім спрощувати, мені це нагадує ситуацію, коли якась домогосподарка-користувачка ПК задля перегляду серіалів нарешті вивчила декілька кнопок і якій "накипело"©, вирішила із власного досвіду зробити висновки про ІТ-індустрію в цілому і, зокрема, про тенденції розвитку процесорних архітектур, переваги ARM перед x86 тощо, та просвітити про це весь космос. Тему краще було б перейменувати з "куди котиться велоїндустрія" на "куди котиться велочайник".
Что-то я потерялся. Откуда у тебя такое самомнение.
Вообще-то я езжу больше чем 99% владельцев велосипедов, которые выезжают в лучшем случае по выходным.
Я езжу каждый будний день и иногда на выходных. Езжу не только весной и летом но и отьездил всю зиму, весь февраль и январь по сугробам, когда в городе велосипедистов было оооооочень мало. 12-14 км в день это не много и не мало, это примерно в моем случае 40 минут крутить педали, 30 минут крутить руль, или 2.5 часа топать пешком - я предпочитаю крутить педали, это просто намного удобней и быстрее.

И да, по выходным и на планетарке я делал ваши любимые 70км+ за раз буквально месяц назад. Да, слегка задолбался, но проехал это расстояние за 4 часа. За световой день никакой проблемы для меня сделать сотку или даже 150 км на томже дорожнике - нет. Для себя решил что куда приятнее ездить на велосипеде каждый день, решая свои ситуативные дела (на работу, в спортзал, в магазин, на курсы, по барам, до метро и тд тд), чем тратить свои выходные на бесмысленные маршброски по лесам полям и селам .
день як рiк (с)

Аватар користувача
alexandrxxl
* * * * *
Повідомлень: 1329
З нами з: 5.10.08 12:43
Стать: чол
Звідки: Киев

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення alexandrxxl » 20.6.19 09:46

та зачем вообще за 7 км переться ? лучше дома сидеть .

Аватар користувача
Dagger
* * * * *
Повідомлень: 1076
З нами з: 5.5.05 00:49
Стать: чол
Звідки: Киев, Харьковский

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення Dagger » 20.6.19 10:50

Второй поинт, вот есть вел меньше чем за 1 тысячу долларов
http://interbike.com.ua/velosiped-apollo-trace-45-2018/

Я утверждаю, что его ресурс при обычной эксплуатации
минимум 20-30 тысяч км, где ты не будешь смазывать и заглядывать в трансмиссию вообще.
Она будет ездить практически также как в свой первый день из магазина, в любых погодных условиях.

Теперь твой выход, ты рассказывал про чудо топовые перекидки, которые переключают чуть ли не на месте и не нужно ничего настраивать.
Найди новый вел с такими же ресурсными характеристиками на перекидке, бюджет 1 тысяча долларов.
Я сперва решил ок, challenge accepted, и полез искать подходящий байк. И нашел. Но потом обратил внимание на ремень предложенного вами варианта. Конкретно у этого ремня ресурс заявлен "до двух ресурсов цепи", на практике, полагаю, это будет раза 1.5
https://www.modernbike.com/gates-carbon ... -belt-108t
Ресурс цепи принято считать около 5000, т.е. этот велосипед никак не проедет 20000 без ремонта, потому что ремень выйдет из строя гораздо раньше.
Поэтому нельзя просто так взять и закончить этот бессмысленный спор :)
Если кому все еще интересно, то вот
http://interbike.com.ua/velosiped-28-pr ... tour-2019/
Утверждаю, что, он проедет 20000, даже если менять цепь только когда она буквально лопнет, и не факт, что это случится. Да, после всего этого однозначно придется менять кассету, и звезды системы, поэтому умные люди предпочитают смазывать и менять цепи вовремя. Но если стоит задача просто взять и проехать - он это сделает, несмотря даже на далеко не топовую трансмиссию.

Опять же, в который раз - никто не спорит, что ресурс планетарки и ремня в их естественной среде обитания (передвижении по городу) выше, чем открытой цепной трансмиссии. Но ресурс - это не единственная характеристика, которая важна для велосипедистов. Для вас конкретно это важнее всего - да на здоровье, ездите на планетарке, всем пофиг. Но есть и люди, для которых важно другое - цена, вес, КПД, ремонтопригодность, эстетические предпочтения, в конце концов, да все что угодно. Это их мнение, основанное как на законах физики, так и на субъективных предпочтениях, которые тоже надо бы уважать. А вы упорно продолжаете говорить "вы все дураки, откройте глаза и покайтесь!" Вы ведете себя как религиозный фанатик и отношение в этой теме к вам сформировалось соответствующее. Ну и постоянные фактические ошибки авторитета не добавляют, да.

Аватар користувача
Slavyan
* * *
Повідомлень: 450
З нами з: 7.11.11 11:18
Стать: чол
Звідки: Киев

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення Slavyan » 20.6.19 11:34

Конкретно у этого ремня ресурс заявлен "до двух ресурсов цепи", на практике, полагаю, это будет раза 1.5
Скорей всего здесь речь идет о цепи сингл спид, поскольку здесь если бы не стоял ремень стояла бы толстая цепь синглспид,
а она часто не меняется на всем сроке эксплуатации велосипеда. Тоесть ремень при обычной эксплуатации 20к пройдет, я уверен 8-)
Спасибо автор.
Тоесть ты три страницы рассказывал про то как офигенно переключают передачи топовые перекидки и за этот бюджет нашел,
внимание:
Shimano Acera M3000,
Shimano FD-M371
Shimano HG200-9, 11-36, 9ск
....

Тоесть ашановский хлам, на котором без мультифункционального ключа ездить настоятельно не рекомендуется. :good:
Востаннє редагувалось 20.6.19 11:51 користувачем Slavyan, всього редагувалось 1 раз.
день як рiк (с)

Аватар користувача
Slavyan
* * *
Повідомлень: 450
З нами з: 7.11.11 11:18
Стать: чол
Звідки: Киев

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення Slavyan » 20.6.19 11:47

та зачем вообще за 7 км переться ? лучше дома сидеть .
Всё так и есть. Лежать пузом к верху 6 дней в неделю, чтобы в оставшийся выходной лупануть сотку по грунтам, загнав сердце в МПК.
день як рiк (с)

Аватар користувача
Kita
* * * * *
Повідомлень: 1425
З нами з: 3.5.08 20:27
Стать: чол
Звідки: Київ, БВР

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення Kita » 20.6.19 13:14

Спасибо автор.
Тоесть ты три страницы рассказывал про то как офигенно переключают передачи топовые перекидки и за этот бюджет нашел,
внимание:
Shimano Acera M3000,
Shimano FD-M371
Shimano HG200-9, 11-36, 9ск
....

Тоесть ашановский хлам, на котором без мультифункционального ключа ездить настоятельно не рекомендуется. :good:
Нормальний такий хід :D
Мабуть в ашані/епіцентрі ви не дуже роздивлялись, що встановлено на ашанбайках.
Ну, або ж просто отак в компонентах розумієтесь...
Якби на ашанбайках встановлювався такий рівень заліза, початковий і вже не одноразовий, то користувачі ашанбайків були б тільки раді від цього. Правда і ашанбайки тоді не будуть коштувати 3-6т грн.
Зображення

Аватар користувача
Dagger
* * * * *
Повідомлень: 1076
З нами з: 5.5.05 00:49
Стать: чол
Звідки: Киев, Харьковский

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення Dagger » 20.6.19 13:37

Спасибо автор.
Тоесть ты три страницы рассказывал про то как офигенно переключают передачи топовые перекидки и за этот бюджет нашел,
внимание:
Shimano Acera M3000,
Shimano FD-M371
Shimano HG200-9, 11-36, 9ск
....

Тоесть ашановский хлам, на котором без мультифункционального ключа ездить настоятельно не рекомендуется. :good:
Производители велосипедов прекрасно знают, на что в первую очередь смотрят покупатели, считающие себя гуру - на заднюю перекидку. И всякие ардисы этим бессовестно пользуются, вешая на "ашановский хлам" перекидку заведомо на две головы выше, чем рама, вилка и весь обвес. Думаю, обойдемся без примеров, это всем (ну, почти всем) здесь знакомо. А это наоборот, как раз прекрасно сбалансированная машинка, где все от хромолевой рамы до неразрывных рубашек соответствует своему предназначению - ехать далеко. Ваше бугага еще раз демонстрирует уровень осведомленности о состоянии велоиндустрии.

Аватар користувача
Slavyan
* * *
Повідомлень: 450
З нами з: 7.11.11 11:18
Стать: чол
Звідки: Киев

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення Slavyan » 20.6.19 14:27

Производители велосипедов прекрасно знают, на что в первую очередь смотрят покупатели, считающие себя гуру - на заднюю перекидку. И всякие ардисы этим бессовестно пользуются, вешая на "ашановский хлам" перекидку заведомо на две головы выше, чем рама, вилка и весь обвес. Думаю, обойдемся без примеров, это всем (ну, почти всем) здесь знакомо. А это наоборот, как раз прекрасно сбалансированная машинка, где все от хромолевой рамы до неразрывных рубашек соответствует своему предназначению - ехать далеко. Ваше бугага еще раз демонстрирует уровень осведомленности о состоянии велоиндустрии.
На нем действительно можно уехать далеко, если передачи не переключать часто и обслуживать постоянно :yes
Но даже в таком режиме этот вел - абсолютно не ровня по ресурсу и удобству переключения планетарке с ремнем.

Тут напрашивается только одна аналогия, планетарка - это айфон в мире ведроидов.
Поэтому владелец планетарки об устройстве велосипеда, смазке и его настройке знает минимум.
Оно просто работает из года в год как часы и всё. 8)
Востаннє редагувалось 20.6.19 14:39 користувачем Slavyan, всього редагувалось 1 раз.
день як рiк (с)

Аватар користувача
Slavyan
* * *
Повідомлень: 450
З нами з: 7.11.11 11:18
Стать: чол
Звідки: Киев

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення Slavyan » 20.6.19 14:34

Мабуть в ашані/епіцентрі ви не дуже роздивлялись, що встановлено на ашанбайках.
Ашан, продается в Эпицентре, на тойже Ацере.
https://27.ua/shop/velosiped-leon-18-xc ... 5-027.html
Также Ардисов полным полно на Ацере, хотя для когото может Ардис не ашанбайк.
день як рiк (с)

Аватар користувача
Slavyan
* * *
Повідомлень: 450
З нами з: 7.11.11 11:18
Стать: чол
Звідки: Киев

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення Slavyan » 20.6.19 15:44

Поднаброшу

«Это не шутка, но я ни разу не видел ни одной поломки втулки Rohloff. А про срок службы не имею понятия, так как все втулки, которые я знаю, до сих пор в строю, хотя многие откатали на них по 70000 километров», — ответил Карстен Гек. Это самая надежная планетарная втулка. http://velofun.ru/hub/obzor-planetarnoy ... edhub.html
день як рiк (с)

Аватар користувача
Uda4nik
*********
Повідомлень: 2578
З нами з: 23.7.09 00:58
Стать: чол
Звідки: Донецк -> Киев, Борщаговка

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення Uda4nik » 20.6.19 16:25

та зачем вообще за 7 км переться ? лучше дома сидеть .
Економія часу? Я на базар влітку катаюсь лише ровером, саме 7-8 км виходить від дому до дому. Значно швидше і легше, ніж громадським транспортом.

Аватар користувача
Kita
* * * * *
Повідомлень: 1425
З нами з: 3.5.08 20:27
Стать: чол
Звідки: Київ, БВР

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення Kita » 20.6.19 16:34

Тут напрашивается только одна аналогия, планетарка - это айфон в мире ведроидов.
Поэтому владелец планетарки об устройстве велосипеда, смазке и его настройке знает минимум.
Ашан, продается в Эпицентре, на тойже Ацере.
https://27.ua/shop/velosiped-leon-18-xc ... 5-027.html
Также Ардисов полным полно на Ацере, хотя для когото может Ардис не ашанбайк.
"І тут Остапа понесло..." :D
Про мінімум знань в технічних питаннях всі вже зрозуміли :good:
А от поділ байків на ашанбайки та нормальні у вас доволі цікавий)) Типу, все що нижче Deore і з маловідомим написом на рамі - Ашанбайк.
І, мабуть я вам зараз секрет відкрию, але серед Ардісів теж є вдалі моделі, саме з нормальною навіскою. Проте і коштують вони дорожче, ніж більшість моделей бюджетного (основного) сегменту цього бренду.
Зображення

Аватар користувача
Slavyan
* * *
Повідомлень: 450
З нами з: 7.11.11 11:18
Стать: чол
Звідки: Киев

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення Slavyan » 20.6.19 16:51

Тут напрашивается только одна аналогия, планетарка - это айфон в мире ведроидов.
Поэтому владелец планетарки об устройстве велосипеда, смазке и его настройке знает минимум.
Ашан, продается в Эпицентре, на тойже Ацере.
https://27.ua/shop/velosiped-leon-18-xc ... 5-027.html
Также Ардисов полным полно на Ацере, хотя для когото может Ардис не ашанбайк.
"І тут Остапа понесло..." :D
Про мінімум знань в технічних питаннях всі вже зрозуміли :good:
А от поділ байків на ашанбайки та нормальні у вас доволі цікавий)) Типу, все що нижче Deore і з маловідомим написом на рамі - Ашанбайк.
І, мабуть я вам зараз секрет відкрию, але серед Ардісів теж є вдалі моделі, саме з нормальною навіскою. Проте і коштують вони дорожче, ніж більшість моделей бюджетного (основного) сегменту цього бренду.
Вы вообще залезли не в свою дискусию.
Изначально дискусия шла, что "да ты ашанбайки сравниваешь с планетаркой, поездь на нормальных перекидках".
Даже когда я сказал что в хозяйстве имеется вел с обвесом деор, меня захейтили что он не ХТ/XTR.
После этого я привел пример вела на планетарке с ремнем, где передачи явно получше переключаются чем на всяких ХТ и
предложил найти альтернативу на перекидке примерно в туже цену, на что мне кинули ссылку на прайд на ацере.
После этого спор был закрыт.
день як рiк (с)

Аватар користувача
Varyat
*********
Повідомлень: 6708
З нами з: 27.2.06 21:13
Стать: чол
Звідки: Київ

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення Varyat » 20.6.19 21:31

Ще сторінок з двадцять і ви зможете переплюнути славетну тему Велокиева про білі шкарпетки. Ех, розважились тоді! Весело було :ROFL:.
Блін, цілих десять років з того часу відмоталось :duma:. Аж не віриться. Як час швидко летить...
Тоді ще було прийнято на форумі писати російською, про війну ніхто й не думав, а перекидки як тоді перекидали ланцюг, так і зараз перекидають. І планетарки як переключали, так і переключають. І на кожну конструкцію завжди знаходився свій фанат. Я завжди тримався думки, що найкраще те, на чому ти зараз їдеш. Їдеш на топовому Епіку - ну й супер. Їдеш на ашанобайку - також супер. Головне, що не пішки йдеш. А зламатися воно може все. І тоді пофіг, на чому ти до того їхав. Пішохід з ашанобайком такий самий пішохід, як той хто тягне епіка. Не заморачуйтесь. Просто катайтеся. Бо суть життя в русі.

Хочете розкажу старий анекдот? Про те, як виникли цигани?
Так от, водив Моісей євреїв по пустелі. Довго водив, років сорок. Нарешті знайшов, де їм зупинитися. Осідлі євреї заснували Ізраїль. Але декому з них сам процес сподобався більше, ніж результат. Отак з'явились цигани.

Мені процес катання також подобається більше ніж результат - типу кудись доїхати. І абсолютно пофіг на чому їхати, на шимані з перекидкою чи на планетарці. Головне, що ти їдеш! Головне - сам процес! Хоча на топових компонентах, звісно, прикольніше їхати. Але то таке... Чумаки он волами їздили. А віл то така скотина, що ти його бий-не-бий, а він більше 4 км/год не поїде. Але ж ніхто з чумаків від свого промислу не відмовився і не вернувся до осідлого хліборобства. Бо рух то життя! Неважливо на чому. Важливий просто сам рух. Як процес. Як стиль існування. Колесо крутиться - значить все окей!
Востаннє редагувалось 21.6.19 14:48 користувачем Varyat, всього редагувалось 5 разів.
Сім заповідей старого анархіста (і вічно юного вар'ята в одній особі):

Людина народжується втомленою і живе для того, щоб відпочити.
Тільки творча праця достойна поваги.
Живи як хочеш, але іншим не заважай.
Свобода однієї людини закінчується там, де починається свобода іншої людини.
Життя треба прожити так, щоб не хотілося його прожити ще раз.
Яке б рішення ти не прийняв, воно все одно виявиться помилковим - згодом з'ясується, що було ще краще рішення.
Головною причиною смерті є життя.

Аватар користувача
Noisy
*
Повідомлень: 34
З нами з: 19.6.19 16:56
Стать: чол
Звідки: Дикий захід

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення Noisy » 20.6.19 21:52

Производители велосипедов прекрасно знают, на что в первую очередь смотрят покупатели, считающие себя гуру - на заднюю перекидку. И всякие ардисы этим бессовестно пользуются, вешая на "ашановский хлам" перекидку заведомо на две головы выше, чем рама, вилка и весь обвес.
Тому есть исторические причины в виде крайне неудачных попыток китайцев "сделать лучше".
К примеру, лет десять назад мы сыну купили ашанбайк, в котором была родная задняя перекидка - то есть даже не Shimano Tourney, а условно действующая модель перекидки непосредственно от Azimut. В первую же неделю оказалось, что даже в режиме спокойного катания по киевским дворам цепь слетает при малейшем чихе. Тогда в ближайшем веломагазине была куплена перекидка Shimano Alivio, с которой вел стал минимально пригоден для детских тротуарных покатушек.
Так что те, кто уже обжигался на китайских перекидках, как раз туда и смотрят.

june-Y
* * *
Повідомлень: 444
З нами з: 21.1.13 12:10
Стать: чол
Звідки: Київ

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення june-Y » 21.6.19 09:30

Це взимку требе страждати такими темами! Зараз їзжу на касеті уже 19 тисяч кілометрів. Планетарка має меншу кількість передач. Дорога і має більшу масу. Якщо використовувати парафін для змащування ланцюга планетарка немає впринципі переваг. Приперекосі ланцюга втрата ККД в районі 1%. ККД планетарки не знаю, раніше я вважав, що дещо менше, потім здається ця інформація спростовувалася. Планетарка не потрібна.

Аватар користувача
Dagger
* * * * *
Повідомлень: 1076
З нами з: 5.5.05 00:49
Стать: чол
Звідки: Киев, Харьковский

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення Dagger » 21.6.19 09:59

Тут напрашивается только одна аналогия, планетарка - это айфон в мире ведроидов.
Поэтому владелец планетарки об устройстве велосипеда, смазке и его настройке знает минимум.
Мои поздравления, вы наконец придумали оправдание собственной технической безграмотности :yes Ну и ладненько. А можно еще на извозчике ездить, он сам довезет.


Повернутись до “Пісочниця”

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 29 гостей