Куда катится велоиндустрия

Змінюється світ, змінюємося ми, змінюються наші велосипеи і тільки ДЕМОКРАТІЇ на Велокиєві не було та не буде.
Аватар користувача
Slavyan
* * *
Повідомлень: 450
З нами з: 7.11.11 11:18
Стать: чол
Звідки: Киев

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення Slavyan » 17.9.19 18:12

А если денег на ведешку нет. И времени нет. И руки марать не хочется. И вообще туда налипло всякое говно, грязь, песок, снег, и все стоит под проливным дождем возле палатки, не просыхает. То что ?
день як рiк (с)

Аватар користувача
Alex_HYXT
* * * * *
Повідомлень: 1294
З нами з: 31.5.10 20:34
Стать: чол
Звідки: Київ, пр. Науки (поряд автовокзал)

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення Alex_HYXT » 17.9.19 20:41

Чогось я цього не чув коли обговорювали ресур ланцюга відносно переваг та недоліків заднього пермикача :unknown:
Потому, что в подобном сравнении перекидка участвует как изделие под следующим номером.
Здається все аналогічно.
Зусилля ланцюгом передається на зірки/шустерні пленетарки. З якого бодуна з'явилася така вибірковість?
Все що відбувається на краще.

Аватар користувача
Alex_HYXT
* * * * *
Повідомлень: 1294
З нами з: 31.5.10 20:34
Стать: чол
Звідки: Київ, пр. Науки (поряд автовокзал)

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення Alex_HYXT » 17.9.19 20:51

Так здається тут всі зійшлося, що для умов катання містом планетарка - доречна у використанні :friends:
А ось питання в умовах катання МТБ *oops* *oops*
А что там с МТБ ? Развечто вопросы могут быть с прыжками, ввиду специфической развесовки. ....
Умови щодо перемикання під навантаженням, крок зміни передаточного числа при перемиканні, обмеження співвідношення максимальної та мінімального значення передаточних чисел тощо
Ну і пару зайвих кілограм для нормального МТБ це теж немаловажливо. Багато хто переплачує за можливість скинути пару сотен грамів ваги з велосипеду, а тут такий баласт та ще й такий, що швидко обертається....
Тут це наводили неодноразово...
Все що відбувається на краще.

Аватар користувача
Alex_HYXT
* * * * *
Повідомлень: 1294
З нами з: 31.5.10 20:34
Стать: чол
Звідки: Київ, пр. Науки (поряд автовокзал)

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення Alex_HYXT » 17.9.19 20:58

И руки марать не хочется.
Купи парафінову смазку і будуть чисті руки

NB НЕвже ви свій ланцюг ніколи не змазуєте? Та ну нафіг з таким скрипом їздити ( Угу. В селах їздунів на Українах завчасно чутно)
И вообще туда налипло всякое говно, грязь, песок, снег, и все стоит под проливным дождем возле палатки, не просыхает. То что ?
Якщо стоїть під дощем, то говно все змиється :mosking:
НУ а абразивні речовини які ї в пилу, піскку та іншому брузі однаково впливають на матеріал ланцюга.
Все що відбувається на краще.

Аватар користувача
Slavyan
* * *
Повідомлень: 450
З нами з: 7.11.11 11:18
Стать: чол
Звідки: Киев

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення Slavyan » 17.9.19 22:15

Уже обсуждали. Сингл цепь толще и лучше. Служит в раз десять дольше и не скрипит поскольку нет люфта в шарнирах и нет вектора нагрузки наискосок
день як рiк (с)

Аватар користувача
Slavyan
* * *
Повідомлень: 450
З нами з: 7.11.11 11:18
Стать: чол
Звідки: Киев

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення Slavyan » 17.9.19 22:17

Смазывать ее нужно значительно реже. Я один раз збрызнул примерно за 100 поездок
день як рiк (с)

Аватар користувача
Slavyan
* * *
Повідомлень: 450
З нами з: 7.11.11 11:18
Стать: чол
Звідки: Киев

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення Slavyan » 17.9.19 22:17

Но заглядыааюсь на ремень или кардан, там вообще ниче делать не надо
день як рiк (с)

Аватар користувача
Alex_HYXT
* * * * *
Повідомлень: 1294
З нами з: 31.5.10 20:34
Стать: чол
Звідки: Київ, пр. Науки (поряд автовокзал)

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення Alex_HYXT » 17.9.19 22:26

Смазывать ее нужно значительно реже. Я один раз збрызнул примерно за 100 поездок
Виходить аналогічно до мого змаження раз на 250-300 км...
Все що відбувається на краще.

Аватар користувача
Varyat
*********
Повідомлень: 6708
З нами з: 27.2.06 21:13
Стать: чол
Звідки: Київ

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення Varyat » 17.9.19 23:04

А цьому дядькові, здається, пофіг на чому їхати, лиш би воно під ним не розвалилось. І не розвалюється ж... Там жорсткач десь з другої хвилини починається. Чемпіон у фіналі свого коника шмагав добряче, щоб той на рекорд їхав. Так що нічого гнати на виробників - топові компоненти у них таки непоганої якості.

Колись також думав про те, як би то класно на вєліку кардан виглядав, та ще й вкупі з планетаркою - нічого не виступає, нічого не виламаєш, чистити не треба, закрита трансмісія - просто супер. А потім зрозумів, що для того всього треба мотор, а не одну кінську людську силу. Шестерні і хрестовини крутити ногами важче, ніж пряму лінійну передачу - проти фізики не попреш. Плюс додаткова вага, незбалансована відносно центру мас...

А в плані того, що відкрита трансмісія забруднюється - ну то й фіг з нею... Раніше заморачувався, знімав того ланцюга, щіточкою чистив, кожну піщинку виколупував... А потім забив... Пісочок струсив, змазки накапав, щоб не рипіло і їдеш дальше. Один фіг того ланцюга один-два рази в сезон міняти на новий (то вже як катаєш), а чистиш ти його / не чистиш - результат один - в утиль. То просто розхідник (як і всі інші компоненти, окрім рами), а оті всі вилизування і любування технічними наворотами девайсу - то для фетишистів. Ровер має їхати! Їде - значить все нормально. Я й до машини так ставлюся - ТО регулярно проходить, а полірування, милування і обожнювання то вже фетишизм. Транспортова техніка має їздити і не морочити мені голову своїми умовностями використання, а не стояти наполірованою на п'єтдесталі. Для того є іграшкові модельки велосипедів і авто.

phpBB [media]
Сім заповідей старого анархіста (і вічно юного вар'ята в одній особі):

Людина народжується втомленою і живе для того, щоб відпочити.
Тільки творча праця достойна поваги.
Живи як хочеш, але іншим не заважай.
Свобода однієї людини закінчується там, де починається свобода іншої людини.
Життя треба прожити так, щоб не хотілося його прожити ще раз.
Яке б рішення ти не прийняв, воно все одно виявиться помилковим - згодом з'ясується, що було ще краще рішення.
Головною причиною смерті є життя.

Аватар користувача
Ham
* * * *
Повідомлень: 562
З нами з: 30.10.05 12:39
Стать: чол
Звідки: Киев, Cтарая Дарница

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення Ham » 18.9.19 01:21

Ездил пару дней на тяжелом прокатном веле в Копенгагене, там была планетарка Sram с автоматическим переключением на 2 передачи, ножным тормозом и передним барабанным тормозом с передней корзинкой.
Одна из поездок получилась около 80-95 км, холмистость до 25м высотой. Сначала думал что это синглспид но оказалось что это ещё более запущенный случай. Узел каретки трещит, на цепи смазка выглядит как куски мазута, ручка переднего барабанного тормоза дубовая, торможение передним как трение металла по металлу. Задний ножной тормоз тоже напрягал

Переключение вверх работает автоматом как только втулка раскручивается (до скорости около 19 км/ч) сброс скорости происходит при уменьшении скорости ниже порога при отсутствии усилия на педалях. Перед моментом переключения каденс умеренный, на глаз около 73-80, после переключения падает на четверть. Расстояние между передачами 136%

Ехать удобно только: 1) в умеренную горку, 2) на скорости 16-18 км/ч, 3) на скорости 25-28 км/ч. Только покрышки были толковые 1.5" полуслики, всё остальное оборудование было направленно на то чтобы далеко на велосипеде не получилось уехать :p

Аватар користувача
Slavyan
* * *
Повідомлень: 450
З нами з: 7.11.11 11:18
Стать: чол
Звідки: Киев

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення Slavyan » 18.9.19 03:54

Смазывать ее нужно значительно реже. Я один раз збрызнул примерно за 100 поездок
Виходить аналогічно до мого змаження раз на 250-300 км...
Мои 100 поездок это около 1400 км (7 км на работу туда и 7 обратно)
день як рiк (с)

Honey_
* *
Повідомлень: 196
З нами з: 18.6.15 17:08
Стать: чол
Звідки: Киев, Голосеево

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення Honey_ » 18.9.19 07:42

Varyat, полностью согласен, сам не раз говорил, что велосипед (как и любая другая техника) должен приносить удовольствие от использования, как во время непосредственного использования так и минимальностью обслуживания. Ты должен иметь вещи, а не вещи тебя.

Аватар користувача
Alex_HYXT
* * * * *
Повідомлень: 1294
З нами з: 31.5.10 20:34
Стать: чол
Звідки: Київ, пр. Науки (поряд автовокзал)

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення Alex_HYXT » 19.9.19 09:21

Смазывать ее нужно значительно реже. Я один раз збрызнул примерно за 100 поездок
.....
Мои 100 поездок это около 1400 км (7 км на работу туда и 7 обратно)
І при цьому ланцюг не шелестить?
Цікаво якої це змаски вистачає на таку дистанцію...
Все що відбувається на краще.

Аватар користувача
Slavyan
* * *
Повідомлень: 450
З нами з: 7.11.11 11:18
Стать: чол
Звідки: Киев

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення Slavyan » 19.9.19 12:53

Обычная ведешка. Не издает звуки потомучто притертая сингл цепь, там нечему особо скрипеть.
день як рiк (с)

Аватар користувача
Slavyan
* * *
Повідомлень: 450
З нами з: 7.11.11 11:18
Стать: чол
Звідки: Киев

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення Slavyan » 20.9.19 08:15

Гулял вчера по Вене, велов с планетарками очень много. Субъективно 30-40% от всего количества. На улицах попадаются даже такие группки австрийцев где у всех велы исключительно на планетарках.
https://ibb.co/4FWtHGT
день як рiк (с)

qwertyq
новичок
новичок
Повідомлень: 101
З нами з: 10.1.14 17:07

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення qwertyq » 20.9.19 11:02

Когда я в Вене был, больше обращал внимание на винтаж и велопрокаты. А вот намедни ехал в командировку и на полпути остановившись на заправке обратил внимание на одинокий вел с планетаркой, удивившись что даже в нашем захолустье вероятность встретить представителя другой ветви эволюции вполне укладывается в привычное соотношение.

Зображення
Зображення
Зображення

Жаль что торопился, вследствие чего не удалось допросить владельца как ему на этом ездится.

Аватар користувача
lisapedist
* * * * *
Повідомлень: 1642
З нами з: 13.10.08 18:18
Стать: чол
Звідки: ПОХ

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення lisapedist » 20.9.19 21:57

Гулял вчера по Вене, велов с планетарками очень много. Субъективно 30-40% от всего количества. На улицах попадаются даже такие группки австрийцев где у всех велы исключительно на планетарках.
https://ibb.co/4FWtHGT
Навіть якщо у Відні буде 100% планетарок, далі ніж "планетарка для міста" не виходить.
Мэнэ не цикавыть миныстерство туризму,
Я сам сэбэ турыст, я маю харызму!

Аватар користувача
Uda4nik
*********
Повідомлень: 2578
З нами з: 23.7.09 00:58
Стать: чол
Звідки: Донецк -> Киев, Борщаговка

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення Uda4nik » 21.9.19 11:07

Изначально лампочки делали по 100 лет горели,
Ніби доросла людина, а в таку маячню вірите :)
Чули щось про ефективність перетворення електроенергії на світло, люмен на ватт?

Honey_
* *
Повідомлень: 196
З нами з: 18.6.15 17:08
Стать: чол
Звідки: Киев, Голосеево

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення Honey_ » 21.9.19 12:48

Ніби доросла людина, а в таку маячню вірите :)
Чули щось про ефективність перетворення електроенергії на світло, люмен на ватт?
А слышали что-то о спектре источника света и цветопередаче?

Аватар користувача
Dagger
* * * * *
Повідомлень: 1076
З нами з: 5.5.05 00:49
Стать: чол
Звідки: Киев, Харьковский

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення Dagger » 21.9.19 15:17

Ніби доросла людина, а в таку маячню вірите :)
Чули щось про ефективність перетворення електроенергії на світло, люмен на ватт?
А слышали что-то о спектре источника света и цветопередаче?
Это вы намекаете, что она 100 лет гореть-то горит, но примерно как крокодилы летают - низенько-низенько? :) Так и есть. Единственная лампа накаливания, которая создает приток туристов в Ливермор, так и делает - горит еле-еле, потому что напряжение на нее подается гораздо ниже номинального. И толку от нее никакого, ну, кроме туристов.

Honey_
* *
Повідомлень: 196
З нами з: 18.6.15 17:08
Стать: чол
Звідки: Киев, Голосеево

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення Honey_ » 21.9.19 15:44

Это я намекаю на талант маркетологов превозносить одни параметры и умалчивать о других. В фотоаппарате главное - мегапиксели, в велосипеде - вес и количество передач.

Honey_
* *
Повідомлень: 196
З нами з: 18.6.15 17:08
Стать: чол
Звідки: Киев, Голосеево

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення Honey_ » 21.9.19 16:05

Кстати, о вариаторах, оказывается есть в природе такая штука.
https://en.wikipedia.org/wiki/NuVinci_C ... ansmission

Аватар користувача
Dagger
* * * * *
Повідомлень: 1076
З нами з: 5.5.05 00:49
Стать: чол
Звідки: Киев, Харьковский

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення Dagger » 21.9.19 16:14

Насчет фотоаппаратов верно. Но в велосипеде вес главное не потому, что так сказали маркетологи, а потому что вселенная так устроена. При прочих равных условиях устанет меньше тот, кто будет ехать на менее тяжелом велосипеде. Как было написано в одной старой книге про инженерию "Идеальный механизм тот, который делает все, что от него требуется, но при этом не занимает места, ничего не весит и не потребляет энергии." Цитату, скорее всего, исковеркал, но смысл такой.

Honey_
* *
Повідомлень: 196
З нами з: 18.6.15 17:08
Стать: чол
Звідки: Киев, Голосеево

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення Honey_ » 21.9.19 17:16

При прочих равных условиях устанет меньше тот, кто будет ехать на менее тяжелом велосипеде.
Разница в весе порядка 1% (велик же не сам по себе едет), да на трение уйдет на 1% больше калорий при равной резине, трассе и т.п. Но, после некоторой скорости основным "потребителем" энергии велосипедиста становится сопротивление воздуха, т.к. оно растет нелинейно.
Кроче, можно доехать немножко медленнее, потратив ровно те же калории. В соревнованиях это критично, а в покатушке?
Соглашусь, что разница в 1кг существенна, если велосипед это багаж, т.е. его нужно нести.
Еще соглашусь, что это неподрессоренная масса, если в случае двухподвеса.

Аватар користувача
Uda4nik
*********
Повідомлень: 2578
З нами з: 23.7.09 00:58
Стать: чол
Звідки: Донецк -> Киев, Борщаговка

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення Uda4nik » 21.9.19 19:00

Это я намекаю на талант маркетологов превозносить одни параметры и умалчивать о других.
Так це ж саме про ту 100-річну лампу. Світитись вона може і буде 100 років, але ви навряд чи захочете освітлювати такими лампадками свою оселю.

Доречі, зробити "вічну" лампу на світлодіодах цілком реально (з набагато кращими характеристиками ефективності), але коштувати вона буде дорого, буде важкою і габаритною.


Повернутись до “Пісочниця”

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 17 гостей