Сторінка 1 з 2
Незабаром Київ охопить трамвайна лихоманка
Додано: 15.10.17 14:58
june-Y
Велосипедисти і трамваї - речі не дуже сумісні. Треба розумно ставити акценти в стратегії розвитку Києва що важливіше: з'економити трохи електроенергії на трамваях (у порівнянні з тролейбусами) чи розвивати велосипедну інфраструктуру і не затрамваювати місто, створюючи реальну небезпеку для велосипедистів, не кажучи вже про пробки і взагалі нульову ефективність наземного транспорту у час-пік. На трамвай чекають наприклад у Броварах, а не у Центрі міста!
Re: Незабаром Київ охопить трамвайна лихоманка
Додано: 15.10.17 15:11
Maksym
Трамвай можна пустити по виділеній смузі й корки його не стосуватимуться. Тому не розумію вашу ненавить до трамваїв. Синдром Омельченко? І з яких це пір трамваї створюють небезпеку для велосипедистів? Треба просто на дорогу дивитися, а не в смартфоні шаритися, коли на ровері їдете.
Re: Незабаром Київ охопить трамвайна лихоманка
Додано: 15.10.17 15:15
june-Y
Тролейбус також можна пустити по виділеній смузі.
Re: Незабаром Київ охопить трамвайна лихоманка
Додано: 15.10.17 15:23
Maksym
Тролейбус вже пустили по виділеній смузі - але її не можна фізично відділити від проїжджої частини, на відміну від виділеної смуги для трамвая.
Людина через трамвайні рейки їздить постійно - що ця людина робить не так? На рейках за свої 10 років на ровері падав рівно один раз. Може треба підвищувати свої навички керування ровером, а не звинувачувати у всіх негараздах трамваї?
Якщо виділена смуга для трамвая або велосипедиста - звісно вибір за трамваєм. Один трамвай перевозить в сотні разів більше пасажирів, ніж один велосипед. До того ж круглий рік. І якщо ці кілька сотень, які їдуть в трамваї, не поїдуть на авто - велосипедисту буде значно простіше.
Та й культуру спілквання вам підтягнути не завадило б - бо є прогалини.
Re: Незабаром Київ охопить трамвайна лихоманка
Додано: 15.10.17 15:30
june-Y
Виділити тролейбусну смугу можна і фізично є такі рішення уже. Трамвай планують пускати до речі по крайній правій смузі - ось і будемо поруч з трамваями. Ну якщо Ви не проти, щоб нас попросили посунутися заради трамваю, то я зрозумів Вашу позиці. Дякую за Вашу думку.
Re: Незабаром Київ охопить трамвайна лихоманка
Додано: 15.10.17 15:33
june-Y
До речі на черзі трамвайні колії на Московському і мосту Патона. Там саме плануються виділені лінії по правій крайній.
Re: Незабаром Київ охопить трамвайна лихоманка
Додано: 15.10.17 16:27
Третий
дайте, будь ласка, лінк на плани влади міста стосовно розвитку трамвайної мережі. бо дуже цікаво.
Re: Незабаром Київ охопить трамвайна лихоманка
Додано: 15.10.17 16:42
june-Y
http://news.bigmir.net/capital/1060324- ... Tram-Train
Будь-ласка. Деякі гарячі голови навіть пропонують повернути трамвай на Хрещатик.
Хоча по Дарницькому залізничному мосту це в принципі не погана ідея.
Це було звісно так романтично, коли трамвай ходив по вулиці Круглоуніверситетській і по Гончара. Але ті часи, коли одиниць механізованого транспорту було в тисячі разів менше вже давно минули.
Re: Незабаром Київ охопить трамвайна лихоманка
Додано: 15.10.17 16:55
Kita
Новині вже майже рік.
Нічого не знайшов про Патона.
Мабуть тому що трамвай там вже ходив декілька десятків років і в 2006му (наче) рейки знесли і пустили тролейбус, бо дешевше і +2 смуги для трафіку.
До того ж для подібного швидкісного трамваю роблять відгороджений від всіх інших тз шлях. Інакше ніякий він не швидкісний (і тим більше не легке метро), а звичайний тролейбус, що стоїть з усіма разом в пробці.
Re: Незабаром Київ охопить трамвайна лихоманка
Додано: 15.10.17 16:59
june-Y
Є різні проекти. Треба шукати. Час від часу оголошують новий проект. То по Патона, то по Московському, то по Великій Васильківській і по бульварі Дружби Народів.
Дак отож, який може бути трамвай по Жилянській чи Саксаганського?.. От по Льва Толстого можна було б пустити. Якби хтось повідбирав автомобілі у автомобілістів, то можна було б звісно трамвай пустити і по Саксаганського і по Жилянській. А так...
Re: Незабаром Київ охопить трамвайна лихоманка
Додано: 16.10.17 08:43
june-Y
Тролейбус вже пустили по виділеній смузі - але її не можна фізично відділити від проїжджої частини, на відміну від виділеної смуги для трамвая.
Справді, робити фізично виділену смугу для тролейбусів просто немає сенсу, бо в такому разі по маневренності такий тролейбус буде дорівнювати трамваю, але зношуватись і витрачати електроенергії значно більше. Проте смугу можна виділити не фізично, а психологічно і тоді велосипедисти зможуть на неї розраховувати.
Re: Незабаром Київ охопить трамвайна лихоманка
Додано: 16.10.17 10:40
Hamster
Треба розумно ставити акценти в стратегії розвитку Києва що важливіше: з'економити трохи електроенергії на трамваях (у порівнянні з тролейбусами) чи розвивати велосипедну інфраструктуру і не затрамваювати місто
Ваше мышление находится на одной волне с мышлением среднестатистического автомобилиста: "все п**расы, всех запретить - мне больше места будет".
Вы, видимо не проводите логическую цепочку "Быстрый трамвай - удобное перемещение большого количества народа посредством общественного транспорта - уменьшение количества машин - увеличение места в траффике для велосипеда".
і тоді велосипедисти зможуть на неї розраховувати.
Велосипедисты и так на неё рассчитывают - отлична полоса (если с неё гонять автомобилистов) широкая, движуха спокойная...
А вы сторонитесь выделенных полос для транспорта?
Re: Незабаром Київ охопить трамвайна лихоманка
Додано: 16.10.17 10:52
Maksym
Проте смугу можна виділити не фізично, а психологічно і тоді велосипедисти зможуть на неї розраховувати.
Психологічно її виділили (намалювали лінію розмітки й повісили знаки). Але ви не думайте що велосипедистам там безпечно - оскільки по цій смузі постійно проскакують енурезники на підвищеній швидкості (щоб поліція не помітила). А оскільки полоса зазвичай вільна - то розігнатися є де, щоб пролетіти на великій швидкості в 10 см від краю керма велосипеда. Тому на полосах громадського транспорту треба бути обережним і зважати на чергових літунів, яким більше всіх треба.
Re: Незабаром Київ охопить трамвайна лихоманка
Додано: 16.10.17 12:14
ALEX&R
Не пам'ятаю жодного вiдкритого трамвайного маршруту за останнi 20 рокiв (маю на увазi нових прокладенних рейок), окрiм швидкiсного на Троещинi, а ось знищенно майже весь рух в центрi ("щоб позбутися пробок - приберемо трамвай" - просто "генiальна" логiка).
Червоним - сучаснi лiнii, чорним - колишнi

Новi лiнii ще не скоро з'являться (мабуть як i сумно вiдоме "метро на Троещину"). Трамвайнi лiнii (вiдокремленi вiд вулицi) можуть перевозити майже половину пасажиропотоку метро (СМЕ з 2-3 вагонiв), а коштують значно дешевше. Можливо, це реальний вихiд для транспортноi проблеми, а нiж обiцянки про метро.

Re: Незабаром Київ охопить трамвайна лихоманка
Додано: 16.10.17 17:10
june-Y
Проте смугу можна виділити не фізично, а психологічно і тоді велосипедисти зможуть на неї розраховувати.
Психологічно її виділили (намалювали лінію розмітки й повісили знаки). Але ви не думайте що велосипедистам там безпечно - оскільки по цій смузі постійно проскакують енурезники на підвищеній швидкості (щоб поліція не помітила). А оскільки полоса зазвичай вільна - то розігнатися є де, щоб пролетіти на великій швидкості в 10 см від краю керма велосипеда. Тому на полосах громадського транспорту треба бути обережним і зважати на чергових літунів, яким більше всіх треба.
Цілком згоден. Вони дуже небезпечні. Психологічно я мав на увазі - відбирати права. Але з нашою "демократією" це фантастика. У нас бардак.
Re: Незабаром Київ охопить трамвайна лихоманка
Додано: 16.10.17 17:19
june-Y
Вы, видимо не проводите логическую цепочку "Быстрый трамвай - удобное перемещение большого количества народа посредством общественного транспорта - уменьшение количества машин - увеличение места в траффике для велосипеда".
Це було б непогано. На це можна було б розраховувати, якби свідомі громадяни пересіли зі своїх машин на трамвай. Та я щось сумніваюсь, що так станеться. Впринципі, ще більше "забаракадувати" центр за допомогою віденої лінії трамваю і тоді з машин пересядуть на трамваї - це цікава ідея. Але куди тоді дітися велосипедистам? Побачимо що з цього вийде...
А вы сторонитесь выделенных полос для транспорта?
Не оминаю. Просто з трамваєм наврядчи можна буде спільно її використовувати. Якби зробили поруч з трамвайною лінією велодоріжку, а сама трамвайна лінія огорожена, то я думаю це нас би влаштувало. Але гадаю місця на це ніхто не виділить.
Взагалі все добре коли рейки перетинають дорогу під прямим кутом, але на різних поворотах досить небезпечно - напрягає. Так само і скакати між рейками-поза рейками я наприклад ще не засвоїв цю техніку на Подолі. Якщо хто опанував трамвайні рейки і може стрибати через них нехай покаже на відео як це краще робити.
Re: Незабаром Київ охопить трамвайна лихоманка
Додано: 16.10.17 22:58
meral
не считайте всех идиотами а себя ДАртаньяном
Если вдруг появятся нестоящие в пробках трамваи хотя бы с 10 минутным интервалом, то по этой линии количество машин уменьшится. ну чисто чтоб не стоять в пробках.
Велодорожки в центре киева можно сделать только за счет скверов. Ремонтировать их не будут. Это бессмысленно с текущим состоянием экономики и велодвижения.
Очевидно, за скверы будет боротся болше народу,чем за велодорожки.
Re: Незабаром Київ охопить трамвайна лихоманка
Додано: 17.10.17 00:16
d.j.Denver
Схоже, що лихоманка таки заскочила одну людину...
Re: Незабаром Київ охопить трамвайна лихоманка
Додано: 17.10.17 08:17
june-Y
Схоже, що лихоманка таки заскочила одну людину...
Когось заскочить вже коли буде запізно. Дурному що згори з'їхати, що рейки перетнути під гострим кутом - ніяких проблем.
Re: Незабаром Київ охопить трамвайна лихоманка
Додано: 17.10.17 08:53
june-Y
До речі. Маю думку як краще убезпечити велосипедистів при перетині рейок. Втопити самі рейки під поліуретанові плити, а кромки цих плит зробити ребристі з якимись зачіпами. Тож, гадаю тут можна щось придумати, щоб такої проблеми у велосипедистів не виникало. І треба звісно водовідводи, щоб рейки не іржавіли.
Re: Незабаром Київ охопить трамвайна лихоманка
Додано: 17.10.17 13:33
meral
чувак. ну как тебе обьяснить, проблема велосипедистов на путях не стоит.
стоит проблема денег хоть на КАКИЕТО уже плохонькие пути.
следующим вопросом идет простенькое сеточное ограждение от детей.
а плиты на них ставить из-за одного велосипедиста, который не хочет учится прыгать - ну это вообще.
Re: Незабаром Київ охопить трамвайна лихоманка
Додано: 17.10.17 14:03
Maksym
Когось заскочить вже коли буде запізно. Дурному що згори з'їхати, що рейки перетнути під гострим кутом - ніяких проблем.
Так голова не тільки щоб в неї їсти. Хтось забороняє перетинати рейки під прямим кутом??? В мене поряд з будинком якщо їхати в центр відразу два перетини трамвайних рейок. Якби голова була тільки для того, щоб в неї їсти - то я б їх переїжджав під гострим кутом. Але маючи 10-річний досвід кермування ровером в Києві і голову не тільки для того, щоб в неї їсти, перетинаю ці рейки під прямим кутом і в чому полягає проблема взагалі не розумію.
А з’їхати з гори - тут вже яка складність виникла? Це ж звичайне явище для велосипедиста.
Re: Незабаром Київ охопить трамвайна лихоманка
Додано: 17.10.17 16:24
meral
А еще никто не мешает их перепрыгивать. 20см в длину и 5 см в высоту прыжок осваивается букавально за 10 минут.
я думаю, что человек просто упал первый раз ан трамвайных полосах.
ну так в киве почти все катающиеся разок падали в начале. большинству хватает одного раза, чтоб научится поворачивать руль при пересичении колий либо перепрыгивать.
некоторые особо нервничаюзие переходят пешком. все равно это не самая большая проблема Киева.
Re: Незабаром Київ охопить трамвайна лихоманка
Додано: 17.10.17 18:17
june-Y
Прыгать надо уметь кстати. Осваивается правильный прыжок не за 10 минут.
https://www.youtube.com/watch?v=hX972ymbyTM&t=4s
Упал бы я в первый раз, если бы вчера на велосипед сел. А так одного раза было достаточно.
Re: Незабаром Київ охопить трамвайна лихоманка
Додано: 17.10.17 18:26
meral
высотой в 5 см - за 10 минут.
както учили на покатушке(специально собирали), 20+ человек, у всех с первого-второго раза получилося.
где вы релься выше 5см-10см видели?