Справді, робити фізично виділену смугу для тролейбусів просто немає сенсу, бо в такому разі по маневренності такий тролейбус буде дорівнювати трамваю, але зношуватись і витрачати електроенергії значно більше. Проте смугу можна виділити не фізично, а психологічно і тоді велосипедисти зможуть на неї розраховувати.Тролейбус вже пустили по виділеній смузі - але її не можна фізично відділити від проїжджої частини, на відміну від виділеної смуги для трамвая.
Ваше мышление находится на одной волне с мышлением среднестатистического автомобилиста: "все п**расы, всех запретить - мне больше места будет".Треба розумно ставити акценти в стратегії розвитку Києва що важливіше: з'економити трохи електроенергії на трамваях (у порівнянні з тролейбусами) чи розвивати велосипедну інфраструктуру і не затрамваювати місто
Велосипедисты и так на неё рассчитывают - отлична полоса (если с неё гонять автомобилистов) широкая, движуха спокойная...і тоді велосипедисти зможуть на неї розраховувати.
Психологічно її виділили (намалювали лінію розмітки й повісили знаки). Але ви не думайте що велосипедистам там безпечно - оскільки по цій смузі постійно проскакують енурезники на підвищеній швидкості (щоб поліція не помітила). А оскільки полоса зазвичай вільна - то розігнатися є де, щоб пролетіти на великій швидкості в 10 см від краю керма велосипеда. Тому на полосах громадського транспорту треба бути обережним і зважати на чергових літунів, яким більше всіх треба.Проте смугу можна виділити не фізично, а психологічно і тоді велосипедисти зможуть на неї розраховувати.
Цілком згоден. Вони дуже небезпечні. Психологічно я мав на увазі - відбирати права. Але з нашою "демократією" це фантастика. У нас бардак.Психологічно її виділили (намалювали лінію розмітки й повісили знаки). Але ви не думайте що велосипедистам там безпечно - оскільки по цій смузі постійно проскакують енурезники на підвищеній швидкості (щоб поліція не помітила). А оскільки полоса зазвичай вільна - то розігнатися є де, щоб пролетіти на великій швидкості в 10 см від краю керма велосипеда. Тому на полосах громадського транспорту треба бути обережним і зважати на чергових літунів, яким більше всіх треба.Проте смугу можна виділити не фізично, а психологічно і тоді велосипедисти зможуть на неї розраховувати.
Це було б непогано. На це можна було б розраховувати, якби свідомі громадяни пересіли зі своїх машин на трамвай. Та я щось сумніваюсь, що так станеться. Впринципі, ще більше "забаракадувати" центр за допомогою віденої лінії трамваю і тоді з машин пересядуть на трамваї - це цікава ідея. Але куди тоді дітися велосипедистам? Побачимо що з цього вийде...Вы, видимо не проводите логическую цепочку "Быстрый трамвай - удобное перемещение большого количества народа посредством общественного транспорта - уменьшение количества машин - увеличение места в траффике для велосипеда".
Не оминаю. Просто з трамваєм наврядчи можна буде спільно її використовувати. Якби зробили поруч з трамвайною лінією велодоріжку, а сама трамвайна лінія огорожена, то я думаю це нас би влаштувало. Але гадаю місця на це ніхто не виділить.А вы сторонитесь выделенных полос для транспорта?
Когось заскочить вже коли буде запізно. Дурному що згори з'їхати, що рейки перетнути під гострим кутом - ніяких проблем.Схоже, що лихоманка таки заскочила одну людину...
Так голова не тільки щоб в неї їсти. Хтось забороняє перетинати рейки під прямим кутом??? В мене поряд з будинком якщо їхати в центр відразу два перетини трамвайних рейок. Якби голова була тільки для того, щоб в неї їсти - то я б їх переїжджав під гострим кутом. Але маючи 10-річний досвід кермування ровером в Києві і голову не тільки для того, щоб в неї їсти, перетинаю ці рейки під прямим кутом і в чому полягає проблема взагалі не розумію.Когось заскочить вже коли буде запізно. Дурному що згори з'їхати, що рейки перетнути під гострим кутом - ніяких проблем.
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 16 гостей