http://kmr.ligazakon.ua/SITE2/l_docki2. ... enDocumentВ какую конкретно инстанцию кляузу слать?
Я так понимаю, нужен ещё номер постановления, которым транш отпилили, чтобы предметно разговаривать, а не обсуждать новость с фото Григория.
№97
Фраза обо всём и ни о чем. У меня большое дежавю с прошлой работы когда угораздило связаться с гостендерами.РЕКОНСТРУКЦІЯ ТА БУДІВНИЦТВО ВУЛИЧНО-ДОРОЖНЬОЇ МЕРЕЖІ В ЧАСТИНІ СТВОРЕННЯ ВЕЛОСИПЕДНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА РЕКРЕАЦІЙНОГО ВЕЛОСИПЕДНОГО МАРШРУТУ В М. КИЄВІ
Стаття 6. Публічна інформація з обмеженим доступом
5. Не може бути обмежено доступ до інформації про розпорядження бюджетними коштами, володіння, користування чи розпорядження державним, комунальним майном, у тому числі до копій відповідних документів, умови отримання цих коштів чи майна, прізвища, імена, по батькові фізичних осіб та найменування юридичних осіб, які отримали ці кошти або майно. При дотриманні вимог, передбачених частиною другою цієї статті, зазначене положення не поширюється на випадки, коли оприлюднення або надання такої інформації може завдати шкоди інтересам національної безпеки, оборони, розслідуванню чи запобіганню злочину.
9 жовтня 2014 рішенням Київради було внесено зміни до програми соціально-економічного розвитку міста Києва на 2014 рік. Згідно з останньою редакцією бюджета міста, на наступні два роки (з листопада 2014 по грудень 2016 року) на розвиток транспортної та рекреаційної велоінфраструктури в бюджеті закладено 20 мільйонів гривень, в тому числі 2 мільйони на проектні роботи (рядок №97 бюджету).
Замовником робіт призначено КП “Житлоінвестбуд – УКБ”.
Наразі Асоціація разом із замовником та Департаментом архітектури та містобудування КМДА працює над визначенням першочергових пріоритетних маршрутів, які будуть закладені у технічне завдання на проектні роботи. Асоціація також наполягає на виконанні проектних робіт на майбутніх веломаршрутах на основі практики та рекомендацій проектування веломережі у Німеччині у частині, яка не суперечить державним будівельним нормам України. Після узгодження попередніх варіантів, Асоціація планує провести відкриту зустріч для обговорення запропонованих маршрутів.
Що це реально означає для велосипедистів?
У нас є реальна можливість обрати необхідні мешканцям міста веломаршрути, а місто до кінця року може отримати проектно-кошторисну документацію на виконання будівельних робіт у наступному році. За умови перенесення виділених на будівництво коштів на наступний рік, ми вже до кінця наступного року зможемо отримати один або декілька якісних велосипедних маршрутів, які б поєднували місця проживання з центром міста.
Інформацію про потенційні маршрути та зустрічі для їхнього обговорення будемо повідомляти на сайті АВК та нашій сторінці у Фейсбуці.
Для визначення першочергових маршрутів, які будуть фінансуватись за кошти міського бюджету, Асоціація велосипедистів Києва, представники Департаменту містобудування та архітектури КМДА разом з замовником робіт КП “Житлоінвестбуд – УКБ” та за експертної підтримки Німецького товариства міжнародного співробітництва провела аналіз потенційних веломаршрутів.
ці витрати передбачені рішенням Київради і скасувати його може лише рада, тобто депутати, навіть Кличко якщо захоче, то одноосібно не має права відмінити. Ну, теоретично можливо, що прокуратура не погодиться з рішенням, направить в раду обгрунтований протест про його скасування і по закону рада буде зобов’язана РОЗГЛЯНУТИ протест, а не задовольнити його, якще не задовольнить, то скасування можливе лише через суд, а юридичних підстав для цього не бачу, оскільки те, що там пишуть на форумі - лише емоції. Люди обрали місцеву владу, тобто депутатів київради, і вони, згідно закону, направляють гроші в напрямках, які вважають потрібними, це їх право і функція. Якщо ж хочеш дізнатися саме кому підуть гроші, то можно спробувати зробити запит згідно цього закону http://www.minjust.gov.ua/public
Ну потому что народ в массе - *бараны*. Писать на форумах могут все. А когда надо оторвать жопу и отстоять свои права - больше десятка не наберется. Так что перестаньте тешить себя иллюзиями.Почему думаешь что на этом форуме не сделать? Многие подпишутся против дорожек в пользу тех же кроватей.
http://capital.jkg-portal.com.ua/ua/pub ... zhki-40077Жодна велосипедна доріжка, створена за останні кілька років, не набула популярності у київських велосипедистів та не стала повноцінним елементом велосипедної інфраструктури.
У Києві призначено радника мера з велосипедних питань
Мер Києва Віталій Кличко призначив своїм радником з питань розвитку велосипедної інфраструктури Ксенію Семенову. Про це йдеться в розпорядженні №428 від 26 листопада.
veloradnyk-ksenia-semenova
У Київській міській державній адміністрації з’явився радник з велосипедних питань, основним завданням якого є розвиток велосипедного транспорту у Києві. Створення посади велосипедного радника в Києві було однією з вимог Асоціації велосипедистів Києва до нової влади міста, що були передані у липні 2014 року.
На посаду радника з велосипедних питань призначили Ксенію Семенову, активістку велосипедного руху України з 2010 року. До призначення вона працювала координаторкою з національної роботи Асоціації велосипедистів Києва та проекту “Український інформаційний центр велотранспорту“, а після призначення змінить сферу діяльності на суто київську.
Протягом останніх років Ксенія займалася консультуванням мерій міст України щодо розвитку велотранспорту (Донецьк, Євпаторія, Чернівці, Чернігів), змінами нормативно-правової бази у сфері велотранспорту та велоінфраструктури, координацією проекту “Розвиток велотранспорту задля добробуту громад“, організацією щорічної всеукраїнської конференції “Велофорум“, працювала над стратегічним розвитком громадської велосипедної організації.
Ксенія має освіту у сфері управління проектами міжнародної технічної допомоги, здобуту у Швеції, та у сфері міжнародної економіки, Україна.
Серед основних завдань велорадника:
контроль врахування руху велосипедистів при реконструкціях транспортних об’єктів у Києві,
допомога департаментам КМДА у виконанні міської цільової програми з розвитку велотранспорту, що має бути затверджена у грудні 2014,
сприяння у прийнятті Концепції розвитку велотранспорту Києва,
залучення експертів, зокрема, з розвинених велосипедних країн, для реалізації велосипедних програм у місті.
На цю посаду Ксенію рекомендували Транспортна комісія Київради та Департамент містобудування та архітектури КМДА, за погодженням з Асоціацією велосипедистів Києва.
ksenia-semenova
Велосипедні радники (cycling officer) є у більшості європейських міст. Практика створення окремої посади, що відповідає за розвиток велотранспорту, є також в українських містах: Львові, Вінниці, і тепер у Києві.
Ознайомитися з резюме Ксенії Семенової
Після призначення Ксенія продовжить працювати у громадській організації “Асоціація велосипедистів Києва”, і працюватиме радником з велосипедних питань на громадських засадах.
Асоціація велосипедистів Києва вітає Ксенію із посадою та розраховує, що велосипедний голос у місті набуде більшої вагомості, а реалізація програм в столиці буде більш ефективною.
Контакти:
Олеся Сторожук,
медіа-координаторка Асоціації велосипедистів Києва
066 310 31 33
media at avk.org.ua
avk.org.ua
Ксенія Семенова,
координаторка Асоціації велосипедистів Києва,
радник мера Києва з велосипедних питань,
067 253 18 43
ksenia.semenova at avk.org.ua
Захотели организовались.И кто спрашивал велосипедистов,кто от их имени должен представлять ИХ
Поэтому заседания заседаниями, а нас с тобой не спросят
http://projects.kievcity.gov.ua/projects/view.php?P=56И кто спрашивал велосипедистов,кто от их имени должен представлять ИХ (а не АВК из 200 членов) интересы? Нова краина,я фигею... :unknown:
повторюсь,это тоже крайность! Людям за гроши строящим дороги тоже нужно жить,смазывать дорожные катки и т.д. и т.п. Дороги могут подождать год легко,а народ год без зарплаты не проживет. Другой вопрос что может не 20 лямов а десять,может не на дорожки,а на замену решеток ливнестоков, на установку светофоров вместо зебр и т.п.Из гор бюджета можно выделить деньги на лечение пострадавших в ходе боевых действий на востоке.
А дорожки, как уже не раз говорилось, никому не нужны.
Это в 2015 году,какая-то "партнерская организация" нуууу например,может быть АВК,будет за 40000 бюджетных гривен пересчитывать велосипедистов? А потом еще за 30,загруженность паркингов,еще за 40 загруженность дорожек и так до 2019 года? Правильно я прочел,или это все-таки 4 тысячи??Проведення підрахунку кількості велосипедистів за розробленою методикою (весна та осінь)- 2015 Партнерські організації- Інші джерела- 40,0- Проведено 2 підрахунки велосипедистів
Вроде цифра правильная, но ошибка в источнике денег. "Джерела фінансування: інші джерела".за 40000 бюджетных гривен
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 8 гостей