Сторінка 1 з 6

вартість байка мусить дорівнювати 15-20 поїздкам..(отделена

Додано: 4.10.12 07:06
Vadim Bus
Досвід росіян гарна штука, але як на мене досвід гондландців цінніший , вартість велоспеда для траспортних подорожей не повиинна викликати у людей з походженням із совдепії бажання вкрасти. тобто вартість байка мусить дорівнювати 15-20 поїздкам на громадському траснпорті, аля наша роздовбана україна сінглспід.. А толку від тих пафосних спорт байків вартість кожного з яких перевищує 3 у.е.? Такі великі повний порожняк, іх 100% украдуть - питання часу.
Зображення
Розрахунок простий , такі байкі коштують 2-3 відсоткі місячного доходу середньої людини...
А наш студент може заради керамічних підшипників під групу XTR носити зимою старе захудале взуття і їсти відверти лайно. Ми ще не велонація.

Re: вот и у меня украли велоипед! Trek 2012 3500 Disc

Додано: 4.10.12 07:18
Трям
Досвід росіян гарна штука, але як на мене досвід гондландців цінніший , вартість велоспеда для траспортних подорожей не повиинна викликати у людей з походженням із совдепії бажання вкрасти. тобто вартість байка мусить дорівнювати 15-20 поїздкам на громадському траснпорті, аля наша роздовбана україна сінглспід.. А толку від тих пафосних спорт байків вартість кожного з яких перевищує 3 у.е.? Такі великі повний порожняк, іх 100% украдуть - питання часу.
Ну и к чему этот шедевр мысли ? :duma:
Велосипед у девочки за 3к. грн - дешевле приличных не бывает :unknown:
На велосипеде за 3к. у.е в банк никто не ездит и к забору не пристёгивает.
Ни ты ни я не застанем то время, когда в Украине велосипедов на дорогах будет как в Голландии ( я скорей поверю в то, что травку у нас легализируют ) :p

Re: вот и у меня украли велоипед! Trek 2012 3500 Disc

Додано: 4.10.12 07:28
Vadim Bus
Ми говоримо про конкретну проблему яка вирішується знизу логічним шляхом , або ви маєте роздовбайку для зручності і кидаєте її де завгодно, або ви маєте геморой і кусок вашого серця завжди буде десь припнутий на вулиці в зоні ризику.
Шо не так?
Проблема тількі в тому що байк для душі може залишиться не затребуваним.
писи: прилічний байк можно купити за 200- 300 грн це як раз те про що я казав, стара але ще жива продукція харківського велопрому

Нажаль те в що віриш ти ніяк не впливає ні на що.

Re: вот и у меня украли велоипед! Trek 2012 3500 Disc

Додано: 4.10.12 07:37
Трям

Шо не так?
.
То что к теме о конкретном украденном велосипеде Ваша точка зрения на стоимость велосипеда не имеет никакого отношения 8-)
А посему я опять осмелюсь Вам предложить сосредоточиться на организации соревнований и меньше писать всё подряд везде подряд

Re: вот и у меня украли велоипед! Trek 2012 3500 Disc

Додано: 4.10.12 09:09
Gornostai
Ми говоримо про конкретну проблему яка вирішується знизу логічним шляхом , або ви маєте роздовбайку для зручності і кидаєте її де завгодно, або ви маєте геморой і кусок вашого серця завжди буде десь припнутий на вулиці в зоні ризику.
Шо не так?
"Борис, ты не прав!" (С)
Вот тебе и свежак на эту тему, воруют все.
Аналогичная тема была пару месяцев назад, когда воровайка спер стартон и навернулся с него.
http://www.velokiev.com/forum/viewtopic ... 5&t=120182
А в Голландии и Дании "корчи" воруют так, что ты себе представить не можешь, а в Украине столько велов за весь год не продается.
Взял- проехал- выкинул. Все просто.
В Копенгагене меня поразили озера, заваленые велами. Думаешь их хозяева отправили на дно?

Сорри за офтоп.

Re: вот и у меня украли велоипед! Trek 2012 3500 Disc

Додано: 4.10.12 10:50
Trion
Классно девушке помогли!

Re: вартість байка мусить дорівнювати 15-20 поїздкам..(отдел

Додано: 6.10.12 17:17
Трям

Re: вартість байка мусить дорівнювати 15-20 поїздкам..(отдел

Додано: 6.10.12 20:05
Vadim Bus
Можно було і потерти . Хоча напрямок для обговорення дуже цікавий, особливо тим у кого життя не закінчується на покатушках вихідного дня одним посереднім МТБ ...


і будь він неладний цей вихідний день, - зранку виїжджаєш під міст на хорошому байку на гарних кулесах, вертаєшся домів , сідаєш на зимовий шосер і крутиш вирішіувати проблеми оргазації гоні, потім вертаєшся міняєш байк сідаєш на хлам і їдеш в Гіпермаркет на закупівлю продуктів .... Як його все вмістити в один супер хіппі байк , який не шкода лишати де завгодно ?
Скількі байків сами раз...

чи є перспективи розвитку Хіппі-байкінгу в Україні


До речі , у мене сьогодня 1 місяц і 1 день з тих пір як я не сідав за кермо авта... Я за цей час абсолютно здичавів , і викорастання авта мені здається такою самою тупістю як наприклад носити на собі на роботу акрілову ванну в якій ви миєтесь вдома))) Їздити на авто ще зручніше , його габарити ще більші ))) Ги ...

Re: вартість байка мусить дорівнювати 15-20 поїздкам..(отдел

Додано: 6.10.12 23:56
Varyat
Так это, многие уже давно с этой темой определились - на покатушку для своего удовольствия, когда велик все время с тобой - можно и поприличнее велосипед взять, а по делам по городу ездить, на пиво, на работу, чтоб спокойно оставлять пристегнутым - хватит и затертого, ну, может, не ашанабайка, но малоценного велосипеда (шоб только передачи переключались). Обычно на него сваливают всё барахло, оставшееся после апдейта хорошего и дорогого велика. Профит.

Re: вартість байка мусить дорівнювати 15-20 поїздкам..(отдел

Додано: 7.10.12 00:32
Vadim Bus
пан комісар має рацію.

Re: вартість байка мусить дорівнювати 15-20 поїздкам..(отдел

Додано: 7.10.12 13:12
Tolstiy )
А наш студент може заради керамічних підшипників під групу XTR носити зимою старе захудале взуття і їсти відверти лайно. Ми ще не велонація.
Які вже є, хоче народ понтуватися, за душею нічого не маючи. Молодь таке бачить і на себе досвід перекладає. Зачароване коло. "Купив айфона, жру мівіну..." :lol:

Re: вот и у меня украли велоипед! Trek 2012 3500 Disc

Додано: 7.10.12 22:07
AVVAKUM
Ни ты ни я не застанем то время, когда в Украине велосипедов на дорогах будет как в Голландии ( я скорей поверю в то, что травку у нас легализируют ) :p
О!!!
Теперь есть цель для протестного мероприиятия? http://www.velokiev.com/forum/viewtopic ... 15&t=91715 Готов поехать даже без трусов

Re: вартість байка мусить дорівнювати 15-20 поїздкам..(отдел

Додано: 8.10.12 02:38
Nostromo81
А мне кажется Vadim Bus - прав. Основная причина того, что люди неохотно пересаживаются на велосипеды (для повседневного использования) в первую очередь заключается в том, что вел негде оставить без риска, что его сопрут. Охрану возле велопарковок ставить - нереально. Замки - не помогут. Либо колесо скрутят, либо фару с мигалкой, либо замок покоцают.

А отсутствие велодорожек - это все же пока второстепенная причина. В большинстве случаев в магазин можно доехать и по тротуару (что неоднократно наблюдал возле Метро на Троещине).

А вот если человек приехал на убитом односкоростном тарантасе (старая Украина, Аист и т.п.), не представляющий никакого интереса для ворюг, да еще и пристегнул его любым замком (от наркоманов), то эта проблема решается. Вел вряд ли будут тырить.

Я сейчас на даче живу, у меня там мой Бергамонт и старый Аист. В магазин - на Аисте, а на покатушку - Бергамонт.
А в Голландии и Дании "корчи" воруют так, что ты себе представить не можешь
Конечно воруют. Но в пересчете на общее количество велов в стране - это мизер! Убежден, что из 100 голландцев 95 никогда с воровством корчей не сталкивались.

Re: вартість байка мусить дорівнювати 15-20 поїздкам..(отдел

Додано: 8.10.12 08:03
Trion
До речі , у мене сьогодня 1 місяц і 1 день з тих пір як я не сідав за кермо авта... Я за цей час абсолютно здичавів , і викорастання авта мені здається такою самою тупістю як наприклад носити на собі на роботу акрілову ванну в якій ви миєтесь вдома
Так, а машину сбагрил уже, я так понимаю? Ну, за ненадобностью по идейным соображениям.

Пока самым оптимальным вариантом от "нервов" при необходимости часто оставлять велотехнику на улице вижу супер-фолдинговые велики - складываешь и заносишь с собой "в чемодане" практически куда угодно. По времени чуть дольше пристегивания замком, зато насколько спокойнее. И правая рука качается.

Re: вартість байка мусить дорівнювати 15-20 поїздкам..(отдел

Додано: 8.10.12 09:10
Vadim Bus
До речі , у мене сьогодня 1 місяц і 1 день з тих пір як я не сідав за кермо авта... Я за цей час абсолютно здичавів , і викорастання авта мені здається такою самою тупістю як наприклад носити на собі на роботу акрілову ванну в якій ви миєтесь вдома
Так, а машину сбагрил уже, я так понимаю? Ну, за ненадобностью по идейным соображениям.

Пока самым оптимальным вариантом от "нервов" при необходимости часто оставлять велотехнику на улице вижу супер-фолдинговые велики - складываешь и заносишь с собой "в чемодане" практически куда угодно. По времени чуть дольше пристегивания замком, зато насколько спокойнее. И правая рука качается.
та ні, ще є.. вчора на гоночку їздили. Може ще весною поїдемо .
Велосипеди зі складною рамою непогані але їх вартість і міцність рами для використання первезення корисної ваги, не підходять для наших умов..
Я просто хочу трішкі взламати мозок тим, хто думає що на велику не можна перевезти якусь довгу або незручну річ, або важку річ.
Це все справа технікі , в перерахунку на єкономію часу і грошей на утримання машини - ДУЖЕ ВЕЛИКА ДОЦІЛЬНІСТЬ. Звичайно все це виглядає по дикунські коли на велику везеш щось супер габаритне і на тебе пялять очі гомодебілуси, для цього адаптивного періоду є захисні реакцї , тикати всім факі або банальну українську дулю.. Згодом, на людей перестаєш реагувати, ти стаєш для них взірцем і віриш в це.
А машина іноді дуже потрібна, і це іноді трапляється 1 чи 2 рази на 2 тижня... В основному те що я бачу це - автомобільний стіль життя, всі як змовившись, прокинулися вранці, випили каву, залізли в авто і стали в пробку .. Якби ці люди не знали що вранці вони стоятимуть в пробці , я б думав що вони хочуть їхати з комфортом,, а так я думаю - що просто люблять такий стиль життя - стояння в пробках.

Re: вартість байка мусить дорівнювати 15-20 поїздкам..(отдел

Додано: 8.10.12 09:27
Trion
Я прикидываю так.
Вдоль дорог с наибольшей загруженностью стоят огромные LCD-бигборды, на которые в режиме реального времени выводятся сообщения с этой вот темы, таким образом, сидя в пробке, зрители смогут их прочесть и, возможно, задуматься над смыслом бытия. Почти как в кино на открытом воздухе. А для привлечения внимания между титрами можно запускать картинки с этой темы.
Другого способа донести мессадж тем, о ком речь, нет. Тема в холостую работает, весело дырча, как в той же пробке.

Re: вартість байка мусить дорівнювати 15-20 поїздкам..(отдел

Додано: 8.10.12 09:38
Vadim Bus
Я прикидываю так.
Вдоль дорог с наибольшей загруженностью стоят огромные LCD-бигборды, на которые в режиме реального времени выводятся сообщения с этой вот темы, таким образом, сидя в пробке, зрители смогут их прочесть и, возможно, задуматься над смыслом бытия. Почти как в кино на открытом воздухе. А для привлечения внимания между титрами можно запускать картинки с этой темы.
Другого способа донести мессадж тем, о ком речь, нет. Тема в холостую работает, весело дырча, как в той же пробке.
Нічого більш геніального в поширюванні "ідей" карщого за християнську експансію не було вигадано. - Я здєелайю Вас лавцами людей! Ось основний меседж якісного просування в масси любої хріні, амвей гербалайф християнство або велосипедизм. Взяти конкретну людину , знести їй мозок, і навчити всьому що необхідно для початку, тількі так можна вплинути на популяцію автомобілстів. А борди це розважалівка яка робить в голові хомнячкам колапс логіки. Хоча то все моє імго

Re: вартість байка мусить дорівнювати 15-20 поїздкам..(отдел

Додано: 8.10.12 13:14
cunnilinux
А мне кажется Vadim Bus - прав. Основная причина того, что люди неохотно пересаживаются на велосипеды (для повседневного использования) в первую очередь заключается в том, что вел негде оставить без риска, что его сопрут.
когда-то тоже так думал.
но на самом деле основное — лень и отвратительная физуха.
3/4 населения мегаполисов не в состоянии проехать на мускульной тяге 100м без одышки.
так же как и пройти пешком километр, не передохнув на лавочке.
и транспорт с мотором нужен этим 3/4 инвалидов для того, чтобы просто ощущать себя полноценными.

Re: вартість байка мусить дорівнювати 15-20 поїздкам..(отдел

Додано: 8.10.12 14:37
F1-FAN
А вот если человек приехал на убитом односкоростном тарантасе (старая Украина, Аист и т.п.), не представляющий никакого интереса для ворюг, да еще и пристегнул его любым замком (от наркоманов), то эта проблема решается. Вел вряд ли будут тырить.

Я сейчас на даче живу, у меня там мой Бергамонт и старый Аист. В магазин - на Аисте, а на покатушку - Бергамонт.
Согласен. Вот, давеча, типичная картина возле Ашана:

Зображення
Зображення

Тут еще и психологический момент влияет: нужно приехать на трэшбайке, и быть готовым уйти пешкарусом.
На такое можно решиться либо от безысходности либо по идейным соображениям.
Кстати, свои велы аналогичным образом использую.

Re: вартість байка мусить дорівнювати 15-20 поїздкам..(отдел

Додано: 8.10.12 14:45
Vadim Bus
Фоточкі зачьотні,

ці фоткі і є свідотством зародження транспортного велосипедизму, на тлі довершеного автомобільного дебілізму.

Re: вартість байка мусить дорівнювати 15-20 поїздкам..(отдел

Додано: 8.10.12 15:28
cunnilinux
зародження, зародження... там, де я ріс, транспортний велосипедизм ніколи не кінчався.

Re: вартість байка мусить дорівнювати 15-20 поїздкам..(отдел

Додано: 8.10.12 15:54
Vadim Bus
зародження, зародження... там, де я ріс, транспортний велосипедизм ніколи не кінчався.
капець, земеля....

Re: вартість байка мусить дорівнювати 15-20 поїздкам..(отдел

Додано: 8.10.12 23:29
Varyat
на тлі довершеного автомобільного дебілізму.
Дались вам ті машини. Машини - то зло. Ось майбутнє без пробок, автівок, спітнілих людей у громадському транспорті, матюків і поганого настрою:

phpBB [video]

Re: вартість байка мусить дорівнювати 15-20 поїздкам..(отдел

Додано: 8.10.12 23:31
Maksym
Теж мені майбутнє. Літаючі автівки будували ще 50 років тому. І щось вони не прижилися.

Re: вартість байка мусить дорівнювати 15-20 поїздкам..(отдел

Додано: 8.10.12 23:34
Varyat
Грошенят за них багато хочуть. А то я би собі вже завтра купив. Абсолютно не народний транспортний засіб.

Ось спрощений і дешевший варіант, проте не менш функціональний:
Spoiler
Show
phpBB [video]
А цього автожира взагалі із кит-набору в гаражі можна зібрати і ціна як в автомобіля (і пробок на дорозі не створює, хіба що на заправці :)):
Spoiler
Show
Зображення
І взагалі, скільки можна протиставляти автомобілі і велосипеди? Це абсолютно різні девайси з різними цілями і задачами. Навіть якщо вони зустрічаються на одній вулиці... З точки зору збереження екології простіше вбити один чадящий 20-річний Камаз, ніж пересадити на велосипед сотню автомобілістів.
При тому я ніколи не розумів людей, які кашляючи вихлопними газами, пробують отримати задоволення на велосипеді, ганяючи загазованим містом. На щастя, ще не всі ліси повирубували і я маю де без торохтіння мотора і вдихання вихлопу насолодитись велосипедом. А на дороги не поїду, хіба щоб тільки добратись до лісу. І пофіг мені ті хвалені велодоріжки, я все одно ними користуватись не буду. А в лісі велодоріжки мені не потрібні... Аргументація байк-ту-ворк також мене не надихає - згідно старій єврейській традиції на роботу треба їздити ліфтом, а не добиратись через усе місто на транспорті. Робота і житло мають бути в одному кварталі, найдалі - в сусідньому. І не потрібна тоді ні автівка, ні байктуворк, ні галерея матів по дорозі на роботу і з роботи. По крайній мірі, для себе я це питання таким чином вирішив. Тому авто в мене більше для загородніх поїздок. А до найближчого супермаркета я можу й пішки дійти. Хоча інколи приходиться і постояти в пробках на автомобілі. Бо громадський транспорт з його тіснявою, роздратованим натовпом та підпахвовою аромотерапією я сприймаю, як ще більше зло, ніж засилля на дорогах приватних автомобілів. Отак от грубо і без дипломатії, зате щиро і від душі.