

Ну і що в цьому непоміченому головному такого, що змусить мене відмовитись від потемнілого олдскульного живопису? Дивився кіно на телефоні - одна малеча з компа мене вижила, а друга в три роки ноут освоює, не добрався до рекомендованого великого екрана, так що може чогось дрібного і не побачивТы или не заметил, или специально не обратил внимание на главное.
А чего именно так ставить? Кто предлагает отказаться от классической живописи?що змусить мене відмовитись від потемнілого олдскульного живопису?
В этой картине есть смысл. Она про спермотоксикозПокажу й свою улюблену. Микола Пимоненко "По воду".
Да громко сказано такими же, как и говорят громко про более свежие изыски.Однак і твоя і моя улюблені картини - шедеври світового живопису,
Не согласен, и ты это знаешь, и даже знаешь, что ты сам не согласен, но должен сказать, что должен.На відміну від багатьох сучасних модернових неонових метеликів-одноденок.
И тут тоже не согласен. Всё проще, если люди умеют видеть, что показывает природа.А вони, кобили, такі. Треба водити до кіна, кормити морозивом і розказувати їм зоряним вечером про любов.
Не парься, у меня тоже такое бывает, когда я смотрю на чьё-то творение:Ось як мало би виглядати оте от колесо на стільцi
Искусство владения технологиями.Мистецтво чи технологія?
О, стосовно квадрата малевича це найбільш точна характеристикаИдея в самой идее.
Дай егоКвадрат розвиватись не може.
Так то ж и есть принцип и идея супрематизмаКвадрат розвиватись не може.
Так как и пробовать критиковать молнию, айсберг, северное сияние, свет Луны, ветер, шторм на море - все естественное.И критиковать СУПРЕматическое просто невозможно.
Херня нефункціональна. Візьми, розділи живу клітину на органели - мітохондрії, ядро, рибосоми... І що? Воно нежиттєздатне, воно самостійно існувати не може. Те саме - розбери машину на запчастини - вийде просто безцільна купа металолому. Твій супрематизм годиться тільки для вивчення анатомії, морфології - лише з чого воно зроблено і все, а мене цікавить повноцінна, діюча, функціональна модель всесвіту. Відображена мистецькими засобами. А зовсім не купа безтолкового металолому, розібраного на атоми. Якби то було основною ідеєю Творця - бозя би з того всього супрематичного матеріалу не створювала розмаїтий і насичений подіями світ, а залишила би його на рівні супрематизму... Ідея всього, і мистецтва в тому числі - у розвитку. Але розвиток не передбачає ні спрощення і деградації до атомів, ні ускладнення до надмірно заплутаних конструкцій, які без "костилів" також існувати не можуть. Суть - у створенні максимально простої, але повністю функціональної конструкції, діючої системи. А якщо вона ще може й розвиватися самостійно, або хоча б має якийсь внутрішній вектор до розвитку - то взагалі супер. От і все мистецтво. І не треба мені пудрити мозги своїми заумними, штучно придуманими шляхами розвитку. Революціонери знайшлися... Тільки щоб усе зламати. Щоб не так, як в людей, щоб не так, як у всіх...Супрематизм — это отказ от изображения оболочек предметов в пользу простейших форм — основы мироздания.
не, тікі аннигиляцию.А из супрематизма (тыць) можно как-то достать антиматерию?
Короче, я понял, что ты и есть квадрат.Херня нефункціональна. Візьми, розділи живу клітину на органели - мітохондрії, ядро, рибосоми... І що?
Мені подобаються рублені форми, з вираженими гранями і чіткими переходами. Навзамін сучасним трендовим скругленням, які я допускаю тільки з позицій аеродинаміки. Але це зовсім не означає, що я люблю квадратні форми. Квадрат - це застигла стагнована фігура, яка або вже завершила свій розвиток, або взагалі нікуди йти не збиралась. З квадратом нудно. Занадто багато правильності і симетрії. А я ж вар'ят. Мені потрібен рух, а не стабільність. Рух до того часу, поки не буде досягнута перфекціоністська сутність явища чи предмета. Дальше можна зупинятись. І завмирати в очікуванні. Наступного руху для адаптації до умов, що змінилися або ж самостійному формуванню нових якостей предмета чи оточення, якщо вистачає власних скілів щось змінити. Квадрат не дозволить зробити повторний рух. Йому заважають котитися, як колесу, його кути, і вони ж заважають своєю непластичністю і безвекторністю рухатись ракетою, як, наприклад, трикутнику. Квадрат це медитація. Або смерть. Смерть завжди наступає при відсутності руху. Точніше, при втраті потенціалу до цього руху. Медитиція - посв'ячення у вічність, перехідний, творчий стан. Але медитувати можна і в формі трикутника, він також має пласку опору. При цьому здатен зірватися і полетіти. Трикутник - найоптимальніша фігура. Навіть з точки зору вашого супрематизму. І взагалі, вся рама велосипеда складається з трикутниківКороче, я понял, что ты и есть квадрат.
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 249 гостей