ВiтанняРівно 10 років назад, 20 січня 2009 року,
Эх, время летит ...
ВiтанняРівно 10 років назад, 20 січня 2009 року,
А, собственно, в чем проблема? Снимки на много гигапикселов уже не первый год существуют. А тут даже снимать не нужно ничего. Вот, например, реальная местность - http://www.bigpixel.cn/t/5834170785f26b37002af46d - пишут про 195 Гпикс. Можно рассмотреть номера машин, к примеру.як їм вдалося досягти
Ездил я по тем Швейцарским дорогам, фишка не в том что они мегакачественные, а в то что поддерживаются в надлежащем состоянии, в отличии от наших, где например не далее как вчера на аналогичном самокате навернулся спускаясь по Телиги от м. Дорогожичи. И только потому что после зимы некому смести кучи песка с тротуара. К счастью 75 км не ехал, так что обошлось без последствий, а вот следствие и причину я бы не путал: пока будем африканськой страной третьего мира - о дорогах можно не мечтать. И ехать надо не в Европы, а идти собственным путем. А для этого нужны нормальные политики и управленцы, а не корумпированная злачинна влада.75 км/год на звичайному самокаті (65 у наступному відео, що також чимало) . Вау! Здивував навіть не сам самокат, який витримав таке навантаження - Micro відома швейцарська фірма, один з культових і найбільш дорогих брендів самокатобудування... Більше здивувала якість їхніх доріг, які дозволяють летіти згори на 20-сантиметрових (а може й менше) колесах з такою швидкістю без ризику доїхати до фінішу в білих тапочках . Поки в нас не буде таких доріг - отак і будемо африканською країною третього світу... Завжди казав, що у Європу треба швидко їхати, а не повільно йти. А для цього треба нормальні дороги.
phpBB [media]
phpBB [media]
Дозволю собі не погодитися з цим твердженням. В багатьох випадках "буття визначає свідомість"(С), а не навпаки. Якщо в якомусь місці насрано, запльовано і накидано купу сміття - туди всі будуть кидати свої недопалки. Тому що гірше все-одно вже не зробиш, там і так бардак. А якщо прибрано, чисто, охайно і нормально заасфальтовано чи рівно викладено плиткою - більшість посоромиться там смітити. Це я описав суть одного соціального експерименту, не памятаю, хто автор, але за бажанням можна в інтернетах знайти. Так що без доріг і порядку, який підтримується самими громадянами - до Європи нам ще брести і брести. І не треба кивати і валити все на політиків і вище керівництво, спочатку треба самому проконтролювати, чи не промазав бува ненароком мимо унітазу.а вот следствие и причину я бы не путал: пока будем африканськой страной третьего мира - о дорогах можно не мечтать.
Я вот тоже сезон на двух колесиках открыл даже раньше чем байкерский, правда на более простой технике - Oxelo Mid 7(размер колес) но и с такими наката более чем достаточно даже наоборот, стараюсь сильно не разгоняться особенно с горки, а то потом не сильно понятно как эффективно замедлиться можно. Вот что больше удивило, это насколько легко в гору едет при достаточно умеренных усилиях. А уж насколько удобнее в сравнении с велосипедом перемещаться используя общественный транспорт в масштабах города/района и возимый в рюкзаке самокат в качестве решения проблемы последней мили, можно даже не рассказывать.Дещо про мутацію велосипедиста .
З тормозами в самокатах повний завал. Що досить дивно... Теперішні самокати їздять на швидкостях майже велосипедних, а ота приблуда у вигляді крила, яка гордо іменується "тормозом" - то лише імітація гальмування. Яка при тому ще й стирає робочу поверхню колеса... В велосипедах з цим уже все давно продумано і зроблено, але самокати - то своя, особлива гілка еволюції . По аналогії, десь на рівні прокаріотів, там також все зроблено для максимального спрощення конструкції, навіть ядра в клітині нема...стараюсь сильно не разгоняться особенно с горки, а то потом не сильно понятно как эффективно замедлиться можно
Однозначно. Я собі під самокат тепер придумав нову розвагу - стрибковий туризм по місту: з точки на точку звичайним транспортом, а на місці - на самокаті. Самокат замість ніг. Однозначно швидше пішохода, при цьому ніяких обмежень кудись зайти чи ще на чомусь під'їхати. Навіть мої великі 10" колеса в плані компактності і переноски якихось значних проблем не створюють. А от з велосипедом так не вийде...А уж насколько удобнее в сравнении с велосипедом перемещаться используя общественный транспорт в масштабах города/района и возимый в рюкзаке самокат в качестве решения проблемы последней мили, можно даже не рассказывать.
Explore. Можна Degree 2, як на фотці, досить збалансований варіант. Зроблені достатньо якісно за свої гроші. Ціна такого, як на фотці - орієнтовно 1500 грн. Витримує 100 кг. У мене вага близько того, я його не розвалив . Сильно дешевше вже не вийде, буде або менша вантажопідйомність (орієнтовано тільки на дітей), або відверте нонеймове фуфло. Хоча... Скоро на Петрівці Декатлон відкриють, Oxelo (їхня торгова марка) може бути з досить привабливою ціною під відкриття .to Varyat і Ко
Можете щось недороге порадити. Оптимальне по співвідношенню ціна/якість?
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 11 гостей