Сторінка 1 з 1

Ardis Sanremo vs Comanche Strada vs Profi City

Додано: 17.2.18 23:47
Ruslan Shulyak
Всім привіт.

Нещодавно у мене виникла думка спробувати шосейний вел для покатеньок по Києву.
Оскільки я не впевнений, що сподобається, то маю бажання взяти щось із самих бюжетних варіантів на ринку.

Саме тому хочу запитати Вашої думки стосовно того котрий із велів нижче можна взяти в ролі першого шосера. Зрозуміло, що обвіска там сама бюджетна, тому мене більше цікавить відповідність геометрії рами, компоновки й тому подібне.

Отже, найбюджетнішими на ринку є такі вели (йтиму від дорожчого до дешевшого):

1. Ardis Sanremo
санремо 1.jpg
санремо 2.jpg

2. Comanche Strada
страда1.jpg
страда1.jpg (43.14 Кіб) Переглянуто 6180 разів
страда2.jpg
страда2.jpg (51.47 Кіб) Переглянуто 6180 разів
3. Profi City
профи1.jpg
профи1.jpg (63.72 Кіб) Переглянуто 6180 разів
профи2.jpg
профи2.jpg (39.26 Кіб) Переглянуто 6180 разів
Нижче наводжу порівняння даних велів
компеар.JPG
Якщо чесно, то Profi CIty виглядає доволі непогано в ролі "тестового" вела.
Але цікава Ваша думка.

Re: Ardis Sanremo vs Comanche Strada vs Profi City

Додано: 18.2.18 13:11
VelokyiV_4RooM
Нещодавно у мене виникла думка спробувати шосейний вел для покатеньок по Києву.
По місту їздити на шосейнику - не найкраща ідея. Асфальт поганий, швидкості невеликі, через трафік навантаження на гальмівну систему доволі значне.
На 23-25 мм. гумі трясе і стрибає на кочках, треба постійно жмакати гальмівну ручку, щоб краби нормально гальмували, постійно міняти гумові колодки, тощо...
Краще підійшов би гібрид або велокросс, але якщо хочете шосейника - треба брати шосейника.
Зрозуміло, що обвіска там сама бюджетна, тому мене більше цікавить відповідність геометрії рами, компоновки й тому подібне.
;) Але ж ви не приводите схем, де показана геометрія цих велосипедів, опису ростовки також немає, не надаєте ви й інформації щодо свого зросту і розмірів велосипеда, на якому їздите, щоб можна було визначити наскільки вам підходять ці велосипеди.
Єдине, що є - це деякий опис і фото тієї самої бюджетної обвіски.

Спробуємо проаналізувати фото:

1. Всі велосипеди дійсно належать до шосейної групи: геометрія рам і наявність руля типу "баран".
2. Всі велосипеди невеликої ростовки 52-54 на зріст 165-174см (приблизно)

Окремо по кожному:

На "перший шосейник" може тягнути хіба що перший варіант. На ньому встановлена найнижча шосейна група Шимано, що вже непагано.
Команч Страда виглядає стрьомно: манетки розташовані біля виносу і користуватись ними оперативно не получиться (з власного досвіду).
Заднє колесо на гайках :no: і скоріш за все на трещотці :(
Про третій варіант було б складно щось сказати, бо фото нечітке, але за описом:
- Манеткі "Мікрошифт" мають специфічну ергономіку, яка не всім подобається: розташування кнопок и важелів підібрано таким чином, щоб не купувати патенти у Шимано, Срама чи Кампаньоло. Химерна штука...
- Вилка у Команча і Профі - залізо (причому найгіршого типу Hi-Ten). Воно важке і некузяве як наше життя...

Чи ви розглядали альтернативні варіанти?
Зображення

Re: Ardis Sanremo vs Comanche Strada vs Profi City

Додано: 19.2.18 09:40
Nowl
Нещодавно у мене виникла думка спробувати шосейний вел для покатеньок по Києву.
По місту їздити на шосейнику - не найкраща ідея. Асфальт поганий, швидкості невеликі, через трафік навантаження на гальмівну систему доволі значне.
На 23-25 мм. гумі трясе і стрибає на кочках, треба постійно жмакати гальмівну ручку, щоб краби нормально гальмували, постійно міняти гумові колодки, тощо..
Жахи які розповідаєте, це після Стради такі враження? :o

На звичайному шосері не так страшно. 2, максимум 3 пари колодок йшло при активному байктуворку по Києву, в тому числі і взимку (всю зиму) при тому, що тиснути гальма я люблю. Самі прості, які у вас колись були колодки.,або тепер в інших веломагазинах, нормально працюють.
Обід задній поміняла минулого року на стокових колесах, але там кілька десятків тисяч км було, передній ще живий.

Зі списку більш пристойним є Ардіс, хоча воно все журбинка ( і плюсую за не "впевнений,що сподобається", воно в якомусь сенсі, як щоб спробувати мтб або двопідвіс, їхати до Ашану чи Епіцентру ). За Ардіси можна поспілкуватися на Київському велотреку, вони восени їх отримали для дітей, топікстартер може підійти і спитати. Трек звичайно красивіший, але ж і цінник вдвічі вищий.

Re: Ardis Sanremo vs Comanche Strada vs Profi City

Додано: 19.2.18 14:12
d.j.Denver
Для спробувати рекомендую прокат.

Хоч я до шосейних велосипедів не маю жодного відношення, та, на мою думку, і велосипеди, що ви перерахували, теж не мають.

Re: Ardis Sanremo vs Comanche Strada vs Profi City

Додано: 19.2.18 18:04
Aquare11e
Хоч я до шосейних велосипедів не маю жодного відношення, та, на мою думку, і велосипеди, що ви перерахували, теж не мають.
+1.
Велосипед по цене компонентов, сложно назвать велосипедом...

Re: Ardis Sanremo vs Comanche Strada vs Profi City

Додано: 19.2.18 19:58
Zeka
У Profi City наиболее демократичная цена и подножка, выбор очевиден!

Re: Ardis Sanremo vs Comanche Strada vs Profi City

Додано: 19.2.18 20:45
Ul@senko
Прихований текстпоказати
У Profi City наиболее демократичная цена и подножка, выбор очевиден!
зате у ардіса катафоти на колесах, а у команча захист передньої зірки :D

Re: Ardis Sanremo vs Comanche Strada vs Profi City

Додано: 20.2.18 10:38
sector2000
Главное ноги побрить, а шоссер неважно какой!
Ну серьезно, зачем вам этот шоссер? пому что модно?, можно селфи делать в зеркале, вот и все. Зачем добровольно заводить себя в асфальтные рамки, катать между фур, если велик должен давать свободу.