Взимку на шосері

Все починалося з шосе. Про це ніхто не повинен забути.
Аватар користувача
Technician
steel is real
Повідомлень: 1503
З нами з: 18.4.14 20:18
Стать: чол
Звідки: оттуда
Контактна інформація:

Re: Взимку на шосері

Повідомлення Technician » 10.2.17 16:15

Ляльвер, це антипрокольна рамка. Коли покришка покрита брудом, до неї може прилипнути розбите скло або сталевий дріт. Колесо робить повний оборот і сміття, що прилипло, проколює його. Ці штуки вийшли з побуту в 70х роках XX сторіччя, але іноді ще зустрічаються серед велотуристів або рандоннерів.

Гуглити по тегу tire saver.
tumbleweed-092.tumblr.com

Аватар користувача
Nowl
* * * * *
Повідомлень: 1934
З нами з: 26.3.10 11:05
Стать: жін
Звідки: Dарниця, Дарницька площа
Контактна інформація:

Re: Взимку на шосері

Повідомлення Nowl » 10.2.17 22:04

крила на шосер - цілком можливі, і варіантів досить багато.
такий варіант взагалі все закриває. Правда, ці конкретно ламаються, відламала вже шмат від переднього, а заднє мені допомогли навпіл переломити ). Але поки вони були живі, було вау
Зображення
при такому трохи ляпає, але все одно непогано.
Зображення
а також можна прикрутити звичайні, просто трохи нестандартними засобами - навіть під мостом бачила декілька прикольних варіантів :).
Щодо шкарпеток - є трохи небюджетний, але приємний варіант мембранних теплих шкарпеток. Колись на чайнику придбала зимові Sealskins. Звичайно, якщо заллеться через верх, то вода там буде, але так - ні. Тепло і сухо.

Чому таке "ні" контактам? мтбшні нормально по місту ( я не теоретик). Якщо ще й з зимовим взуттям, то взагалі комфортно.
І щодо обов'язковості їздити за низ керма трохи не зрозуміла. Що воно дає?
If you wait for perfect conditions, you'll never get anything done

Аватар користувача
Technician
steel is real
Повідомлень: 1503
З нами з: 18.4.14 20:18
Стать: чол
Звідки: оттуда
Контактна інформація:

Re: Взимку на шосері

Повідомлення Technician » 10.2.17 22:24

Воно дає контроль. Основа основ же. Під шаром снігу можна не побачити ями, тріщини та грудок льоду. Сильний удар може вибити кермо з рук. Бувало, що й в дропах вибивало (розповідав про такий випадок в цьому звіті). Тримати кермо в дропах та верхнім хватом біля виносу можна однаково сильно, проте у верхньому хваті немає доступу до гальм. Це навесні можна дозволити собі розкіш тримати баран як заманеться, а взимку краще поберегтися. За верхівки дуалів взимку триматись не раджу, а спуск з гори навіть влітку має здійснюватись лише в дропах.
tumbleweed-092.tumblr.com

Vini
* * *
Повідомлень: 306
З нами з: 23.9.09 12:27
Стать: чол
Звідки: Киев, Оболонь

Re: Взимку на шосері

Повідомлення Vini » 11.2.17 01:23

Zwift или TTS4 + smart trainer. Резиновые женщины еще никогда не были так хороши ;)

Аватар користувача
Cheshire Cat
* * *
Повідомлень: 211
З нами з: 28.4.16 16:00
Skype: natka_485
Стать: жін
Звідки: Хмельницкий

Re: Взимку на шосері

Повідомлення Cheshire Cat » 11.2.17 02:19

Zwift это не просто резиновая женщина, это такая резиновая куртизанка, которой нужно платить ежемесячно за пользование ее услугами)
Если верить интернетам, то для бомже... экономных можно обойтись имеющимся станком и докупить АНТ+ датчики скорости и каденса + фигнотень втыкающаяся в комп. Хотя вряд ли это все же будет экономно и будет давать те же ощущения что и вумный станок. Катание в одиночку наверняка не будет более интересным, чем просмотр видяшки-мотивашки. А найти компанию своего уровня которой было бы удобно играть в то же время что и тебе - довольно сложно (руководствуясь опытом многолетнего задротства в разные ммо :D ). И потом, ежемесячная плата...а нужно ли это все? (риторический вопрос)
Киберспорт это конечно здорово, но как-то не охотО .
Кстати, если найти видео с действительно интересными пейзажами, увлектись таки можно. А при наличии кривого пола и отсутствия возможности это исправить - еще и красиво лечь вместе со всей конструкцией (или, во всяком случае, попытаться это сделать :crazy: ).
I'm not crazy, my reality is just different from yours... (c)

Vognick
* * * *
Повідомлень: 829
З нами з: 2.8.11 23:28
Стать: чол
Звідки: Київ, Академмістечко

Re: Взимку на шосері

Повідомлення Vognick » 11.2.17 02:55

Єдине, що погано — разом зі снігом взимку зникає і асфальт
:unknown:

Покришки від Dutch Perfect 622-22 вже третій рік як вибір редакції для їзди. Продаються в Києві. Хоча от зараз взагалі трубки з герметиком практикую, але треба весь час за тиском слідкувати - напряжно.

Питання мокрих ніг вирішується секондівськими лижними штанами з вентиляційними отворами (краже по зовнішній частині стегна) та водовідштовхуючим шаром (НЕ гор-текс). Ну і нормальні бахіли з неопрену при правильному поєднанні з штаньми забезпечують сухі ноги до 2-3 годин завжди. Є ще шкарпетки всякі DexShell, але то вже таке...

Контакти - хз, дуже індивідуально, я б не узагальнював. Наприклад мені вони подобаються, бо при тій же ожеледиці немає "фази атаки", а йде більш-менш плавне обертання. Рихлий сніг теж більш впевнено проїжджається. Ну і з ними краще відчувається контроль за веломашиною, імхо.


По іншим пунктам зауважень немає, ппкс.

Аватар користувача
Technician
steel is real
Повідомлень: 1503
З нами з: 18.4.14 20:18
Стать: чол
Звідки: оттуда
Контактна інформація:

Re: Взимку на шосері

Повідомлення Technician » 11.2.17 19:33

Покришки від Dutch Perfect 622-22 вже третій рік як вибір редакції для їзди. Продаються в Києві.

Цікаво, дякую. По характеристикам і ціні виглядає, як прямий конкурент Maxxis.

Хоча от зараз взагалі трубки з герметиком практикую, але треба весь час за тиском слідкувати - напряжно.

Давно облизуюся на трубки. І бажання є, і ободів на антресолі купа лежить, і втулки вільні є, і спиці, а руки так і не доходять. Лєнь. На яких трубках катаєте і як вони тримають, коли слизько?

Zwift или TTS4 + smart trainer. Резиновые женщины еще никогда не были так хороши ;)
Zwift это не просто резиновая женщина, это такая резиновая куртизанка, которой нужно платить ежемесячно за пользование ее услугами)

Чотаржу. :D
tumbleweed-092.tumblr.com

Vini
* * *
Повідомлень: 306
З нами з: 23.9.09 12:27
Стать: чол
Звідки: Киев, Оболонь

Re: Взимку на шосері

Повідомлення Vini » 11.2.17 20:39

парни там как раз тусуются такие, что прийдется в сугробах хорошо потренироваться, чтобы потом с ними виртуально гоняться ;) да, мокрых ног, снега в лицо и таких пейзажей, как у Димы на фоточках, не будет. но зато все быстро, стерильно и физиологически почти также ;)) а бесплатные женщины - это миф. в этой жизни за все приходится платить так или иначе. ;)

Аватар користувача
Cheshire Cat
* * *
Повідомлень: 211
З нами з: 28.4.16 16:00
Skype: natka_485
Стать: жін
Звідки: Хмельницкий

Re: Взимку на шосері

Повідомлення Cheshire Cat » 12.2.17 01:19

парни там как раз тусуются такие, что прийдется в сугробах хорошо потренироваться
Да-да, мы уже поняли :)

phpBB [media]
I'm not crazy, my reality is just different from yours... (c)

Аватар користувача
Technician
steel is real
Повідомлень: 1503
З нами з: 18.4.14 20:18
Стать: чол
Звідки: оттуда
Контактна інформація:

Re: Взимку на шосері

Повідомлення Technician » 18.2.17 21:20

Началась противная пора — пора таяния снега. Из-за особенностей укладки дорог, а именно из-за полного отсуствия дренажных каналов, снег, сгребаемый уборочной техникой, возвышается над всем сущим настолько высоко, что некоторые сугробы способны продержаться до конца апреля. И это не шутка.

При постройке дорог с нормальным подходом к работе, учитываются уклоны для стекания воды в каналы, чтобы на дороге не образовывались лужи. Но это там. У нас асфальт полностью перестилают редко, просто латают ямы и трещины. Что приводит к следующему явлению. Удельное давление колёс на поверхность полностью гружёной фуры составляет меньше удельного давления колёс легковых автомобилей. Из-за непрерывного траффика на дороге образовывается колея — углубления, продавленные узкими колёсами легковушек. Когда начинает таять снег, вода скапливается в правой колее и, если дорога совсем убитая, растекается по всей поверхности. Уровень земли на обочине выше уровня асфальта, поэтому вся эта жижа начинает невозбранно скапливаться на проезжей части. Из-за этого, благодаря кирпичной аэродинамике автомобилей, автобусов и грузовиков, над дорогой на 5-8 метров возвышается взвесь, которая укрывает ТС смачным слоем говнища.

Зображення

Зображення
tumbleweed-092.tumblr.com

l-m
* * *
Повідомлень: 360
З нами з: 12.3.15 01:04
Стать: чол
Звідки: Київ

Re: Взимку на шосері

Повідомлення l-m » 18.2.17 22:12

Удельное давление колёс на поверхность полностью гружёной фуры составляет меньше удельного давления колёс легковых автомобилей.
Навпаки. Це очевидно навіть з тиску - 2-3 атм у легкових, та 7-9 у фур. І це при тому що чим більше об'єм покришки, тим менший потрібен тиск.

Аватар користувача
Technician
steel is real
Повідомлень: 1503
З нами з: 18.4.14 20:18
Стать: чол
Звідки: оттуда
Контактна інформація:

Re: Взимку на шосері

Повідомлення Technician » 18.2.17 22:13

Учитываться должна площадь контакта. У фуры она значительно больше. А также развесовка с учётом количества колёс.
tumbleweed-092.tumblr.com

Аватар користувача
Zlu
* * * *
Повідомлень: 984
З нами з: 17.4.14 11:11
Стать: чол
Звідки: Дорогожичи

Re: Взимку на шосері

Повідомлення Zlu » 19.2.17 00:45

Т.е. дороги разбивают легковые авто? А фуры - норм? А велосипедист, особенно на шоссере?
Проявлением наибольшего милосердия в нашем мире является, на мой взгляд, неспособность человеческого разума связать воедино всё, что этот мир в себя включает. (с) ГФЛ
2014: 5499
2015: 9235
2016: 9064
2017: 7533


Повернутись до “Герої асфальту”

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість