Парна гонка (шосе) "ПАРА-30" 04.05.2014

Vadim Bus
*********
Повідомлень: 8392
З нами з: 28.4.09 10:28

Парна гонка (шосе) "ПАРА-30" 04.05.2014

Повідомлення Vadim Bus » 24.4.14 02:55

Зображення
https://www.facebook.com/events/230889780433088
Деталі:
Гонка проводиться в циклі гонок з роздільним стартом, з метою підведення до командної гонки, залучення найширшої аудиторії учасників , як на шосейних так і МТБ велосипедах.

Дата і місце проведення: 4 травня 2014 Дамба Київського моря (за ГЕС)

Категорії учасників:
Ми скасовуємо заявлену категорію якщо в неї не реєструєтеся 4 пари, тобто розширюємо віковий коридор для категорії вище.
категорії шосе:
Aero Stars - категорія досвідчених гонщиків на велосипедах ITT з відповідним кермом , заднім дисковим, або високопрофільним колесом , аеро шоломом та костюмом. Ми не вказуємо вікові параметри для цієї категорії, тому що вона для спортсменів рівня досвідчених аматорів і колишніх профі.
Юніори 45\2 - категорія для молоді. Вік кожного в цьому тандемі не повинен перевищувати - 24 роки
Аматори 55\2 - категорія аматори. Вік кожного в цьому тандемі не повинен перевищувати - 30 років.
Аматори 75 \2 - категорія аматори. Вік кожного в цьому тандемі не повинен перевищувати - 40 років.
Аматори 100\2 категорія ветерани
Жінки: Єдина вікова


категорії МТБ:

Аматори 55\2 - категорія аматори. Вік кожного в цьому тандемі не повинен перевищувати - 30 років.
Аматори 75 \2 - категорія аматори. Вік кожного в цьому тандемі не повинен перевищувати - 40 років.
Жінки: Єдина вікова ( за умови не повної комплектації жіночих категорії вони можуть бути або об'єднаними з шосейною, або скасованою)


Трек траси: http://www.gpsies.com/map.do?fileId=nqqjbutggpvgotmi
2 кола.
Можливо буде 3 по 10 км.

Допуск команд, вимоги до учасників:
Учасники повинні мати навички керування велосипедом в аеро потоці свого супутника на безпечній відстані, колесо від колеса. Захисний шолом ОБОВ'ЯЗКОВО

Принципи формування команд: Ми радимо дуже серйозно поставитися до підбору напарника для команди. Практика проведення такого типу гонок показує що цікавість боротьби втрачається коли учасники намагаються добрати віку щоб перемогти в верхній віковій категорії за рахунок одно сильного учасника і одного вікового. Збирайтеся по силам.

Увага! реєстрація обов'язкова. Краще зареєструватися і не з'явитися на старт, ніж вписатися не за логікою стартового листа.
інфа для реєстрації
1.вік/категорія/імя/прізвище/назва команди/місто/тип велосипеда (модель)
2.вік/категорія/імя/прізвище/назва команди/місто/тип велосипеда (модель)

слати на:
- vadim_noskoff@ukr.net
- ФБ Шкарпеткін - приват
- ВК Vаdim Bus - особисті повідомлення

Номери: Команда - Пара буде мати єдиний номер розміщений на нижній частині спини одного гонщика та на правому боці тулуба іншого гонщика. у кожного номер буде дублюватися на підседільному штирі. Тобто, обидва гонщика під одним номером команди.

Інвентар: під шосейним велосипедом ми розуміємо класичний груповий велосипед з кермом- баран, і геометрією два трикутника. До категорії шосейних велосипедів відносяться також фікси , та інші моделі які при заміні гуми майже не поступаються ходовими ха-ми шосейному , такі як кросовий. Під велосипедом МТБ , ми розуміємо всі гібриди, сіті байки, найнери класичні 26".
Увага, ми не обмежуємо жодну категорію у використанні високопрофільних коліс , аеро шоломів, лежаків на кермо, та велосипедів для ITT.


Технічне супроводження: Можливе технічне супроводження пари-команди за умови присутності незалежного рефері в авто, або когось з фотографів.

Стартові внески, призи:
Стартових внесків немає. Кожен хто захоче може взяти участь.
Всі призери відзначаються дипломами та медалями , а також призами від велосипедного магазина.

Благочинність: Всі хто виявить таке бажання, можуть підтримати організаторів фінансово. Готівкою у скриню або на картку привата.
Ми звітуємо про зібрані кошти, і про витрати які пов'язані з організацією.
Розвиток аматорського шосе наша спільна справа.
№ 5168 7572 2425 1456 (на Носкова В.О)

програма заходу: (редагується)
FAQ:
чи буде трансфер до місця старту з міста?- як такого ні, але можливо домовитись до когось в машину.
де будуть розміщені результати?
Де подивитись списки зареєстрованих команд? - на Велокиеві і на ФБ буде оновлюватись старт лист. Там будуть і результати.
Я пропустіл, почему мероприятия нет в календаре БП ?? - просто немає, прохання не піднімати це питання.
Чи буде перекриття дороги? Ні, з ДАЇ не буде, будемо регулювати силами волонтерів, всі проїжджаючи автомобілі будуть попереджені про велогонку, з обох боків.
Чай печенькі? - так будуть

Vadim Bus
*********
Повідомлень: 8392
З нами з: 28.4.09 10:28

Re: Парна гонка (шосе) "ПАРА-30" 04.05.2014

Повідомлення Vadim Bus » 25.4.14 22:03

Пояснення по категоріям і прив'язка до вимог по інвентарю.

Парна гонка є командною, інвентар велосипеди для гонок на час.
В цьому виді змагань якість і тип інвентарю перевищує по значенню функціональну складову.
Для цікавості боротьби, ми просимо реєструватися в категорію Аеро-Старс всіх хто має екіпіровку для гонок на час незалежно від вікової категорії і сумарного віку. Залиште вікові категорії для аматорів які є не до кінця укомплектованими.
Це аматорські змагання , в них Ви можете проявити не тільки свої фізичні та технічні якості а також шляхетність та чесність, нехай перемога над слабим не буде спокусою для справжніх лицарів колеса.
Якщо є якісь питання по інвентарю і складанню команд, пишіть тут.


Потрібен генератор транспорт є , хто може дайте будь ласка на пів дня.

Аватар користувача
vile.gnus
*********
Повідомлень: 3046
З нами з: 25.3.08 00:07
Стать: чол
Звідки: с. Капитоновка

Re: Парна гонка (шосе) "ПАРА-30" 04.05.2014

Повідомлення vile.gnus » 28.4.14 16:17

Кстати, клево было бы видедь стартовый протокол, ну или хотябы количество участников в категориях

Аватар користувача
ЧиЖ
* * *
Повідомлень: 275
З нами з: 19.4.09 18:08
Стать: чол
Звідки: Славутич.Чернобыльская АЭС.

Re: Парна гонка (шосе) "ПАРА-30" 04.05.2014

Повідомлення ЧиЖ » 29.4.14 10:12

жаль что itt аж в сентябре, я бы и в июле/июне вкатил :) всем участвующим в паре, хочу пожелать успехов!

Vadim Bus
*********
Повідомлень: 8392
З нами з: 28.4.09 10:28

Re: Парна гонка (шосе) "ПАРА-30" 04.05.2014

Повідомлення Vadim Bus » 29.4.14 15:38

На перед загадувати не хочу, але якщо організація змагань не буде збитковою (занадто) то можна проводити частіше.
Просто не хочеться брати на себе той календар який не можна виконати.


Всім учасникам: Будь ласка виставляйте свої оголошення для пошуку пар в такому форматі

1. Ім'я Прізвище
2. вік
3. категорія
4. прогнозована середня швидкість
5. зріст
6. опис екіпіровка (заднє колесо диск або не диск, наявність лежака, фреймсет розділочного велосипеда або ні, шолом костюм)
7. Кваліфікація , досвід

Vadim Bus
*********
Повідомлень: 8392
З нами з: 28.4.09 10:28

Re: Парна гонка (шосе) "ПАРА-30" 04.05.2014

Повідомлення Vadim Bus » 30.4.14 15:11

Дубенця треба до пари, бо загубиш по дорозі )

Vadim Bus
*********
Повідомлень: 8392
З нами з: 28.4.09 10:28

Re: Парна гонка (шосе) "ПАРА-30" 04.05.2014

Повідомлення Vadim Bus » 30.4.14 21:58

Зображення
Востаннє редагувалось 2.5.14 00:07 користувачем Vadim Bus, всього редагувалось 1 раз.

Аватар користувача
Nowl
* * * * *
Повідомлень: 1933
З нами з: 26.3.10 11:05
Стать: жін
Звідки: Dарниця, Дарницька площа

Re: Парна гонка (шосе) "ПАРА-30" 04.05.2014

Повідомлення Nowl » 30.4.14 23:20

Вадиме, українською я Нестерова
If you wait for perfect conditions, you'll never get anything done

Vadim Bus
*********
Повідомлень: 8392
З нами з: 28.4.09 10:28

Re: Парна гонка (шосе) "ПАРА-30" 04.05.2014

Повідомлення Vadim Bus » 30.4.14 23:46

Вадиме, українською я Нестерова
)) Ок , ніяк не можу запам'ятати..

Аватар користувача
Cr@zy SiMON
Модератор
Повідомлень: 379
З нами з: 28.4.08 18:40
Skype: crzsmn
Стать: чол
Звідки: Україна, Київ (Голосієво)

Re: Парна гонка (шосе) "ПАРА-30" 04.05.2014

Повідомлення Cr@zy SiMON » 1.5.14 00:15

А двопідвісні велосипеди допускаються? В МТБ не вказано. (26")

Vadim Bus
*********
Повідомлень: 8392
З нами з: 28.4.09 10:28

Re: Парна гонка (шосе) "ПАРА-30" 04.05.2014

Повідомлення Vadim Bus » 1.5.14 00:44

А двопідвісні велосипеди допускаються? В МТБ не вказано. (26")
ТАк , давайте, але парна гонка, і відразу 30 кеме, це може втомити і відвернути. :duma:
Але не мені судити якими шляхами людинішукати істину ставати шосером, можливо це Ваш шлях. Тому велкам, вйо до праці.

Аватар користувача
Nowl
* * * * *
Повідомлень: 1933
З нами з: 26.3.10 11:05
Стать: жін
Звідки: Dарниця, Дарницька площа

Re: Парна гонка (шосе) "ПАРА-30" 04.05.2014

Повідомлення Nowl » 1.5.14 07:18

Вадиме, а їдемо за будь-якої погоди? Там якийсь мегадощ в деяких прогнозах малюють
If you wait for perfect conditions, you'll never get anything done

Vadim Bus
*********
Повідомлень: 8392
З нами з: 28.4.09 10:28

Re: Парна гонка (шосе) "ПАРА-30" 04.05.2014

Повідомлення Vadim Bus » 1.5.14 10:03

Вадиме, а їдемо за будь-якої погоди? Там якийсь мегадощ в деяких прогнозах малюють
Та да, ну що таке що дощ весною, це радість і свіжість )))
ну наприклад ось
Spoiler
Show
phpBB [video]

Vadim Bus
*********
Повідомлень: 8392
З нами з: 28.4.09 10:28

Re: Парна гонка (шосе) "ПАРА-30" 04.05.2014

Повідомлення Vadim Bus » 1.5.14 15:07

Додаткова мотивація для реєстрації - заздалегідь .
Я роблю інформаційний банер розміром 1 метр по ширині, і 2 метра по висоті, який завтра ввечері віддаю на друк.
На ньому буде розміщений весь стартовий лист учасників на якому кожен залишає свій стартовий автограф і на якому будуть вписані результати призерів , нашої гонки. Якщо ця гонка буде мати продовження у наступному році , цей банер буде вивішуватися на кожен наступний рік для порівняння часу переможців, списку учасників, списку спонсорів та меценатів які взяли участь в нагородженні, ну і для історичної родзинки )) .. Вйо до реєстрації.

Потрібна допомога такого типу. У кого на ШОСЕЙНОМУ велосипеді стоїть самий простий провідний комп'ютер (вони є найбільш точними для вимірювання дистанції). Прохання поїхати завтра в 7.00 на трасу з банкою фарби і розбити покілометрову розмітку .. стучіться в приват до ночі або тел 068 433 99 46

Vognick
* * * *
Повідомлень: 829
З нами з: 2.8.11 23:28
Стать: чол
Звідки: Київ, Академмістечко

Re: Парна гонка (шосе) "ПАРА-30" 04.05.2014

Повідомлення Vognick » 1.5.14 21:40

Питання по трасі - там плоскач чи як? Є ідея зареєструватись і проїхати, але нема часу туди їздити вибирати передачу. Підйоми типу бул. Шевченка є?

Аватар користувача
Nowl
* * * * *
Повідомлень: 1933
З нами з: 26.3.10 11:05
Стать: жін
Звідки: Dарниця, Дарницька площа

Re: Парна гонка (шосе) "ПАРА-30" 04.05.2014

Повідомлення Nowl » 1.5.14 21:44

Вогнику, це берег водосховища )))). http://www.gpsies.com/map.do?fileId=nqqjbutggpvgotmi
Все буде добре! (с) :friends:

а я сьогодні після мосту поїхала прикатувати та не доїхала (((- дощ у Вишгороді дістав так, що розвернулася додому. Буду вже на місці дивитися
If you wait for perfect conditions, you'll never get anything done

Vognick
* * * *
Повідомлень: 829
З нами з: 2.8.11 23:28
Стать: чол
Звідки: Київ, Академмістечко

Re: Парна гонка (шосе) "ПАРА-30" 04.05.2014

Повідомлення Vognick » 1.5.14 21:49

А, точно 11 метрів набору) Порядок, пишу листа.

Аватар користувача
АРХИП
* * *
Повідомлень: 388
З нами з: 27.7.08 19:28
Стать: чол
Звідки: Пуща

Re: Парна гонка (шосе) "ПАРА-30" 04.05.2014

Повідомлення АРХИП » 1.5.14 22:16

Ще таке питання. Якщо на маршруті хтось з пари вибуває, наприклад падіння, прокол тощо. Як бути?
Дорогу осилит идущий.

Vadim Bus
*********
Повідомлень: 8392
З нами з: 28.4.09 10:28

Re: Парна гонка (шосе) "ПАРА-30" 04.05.2014

Повідомлення Vadim Bus » 1.5.14 22:51

Ще таке питання. Якщо на маршруті хтось з пари вибуває, наприклад падіння, прокол тощо. Як бути?
фінішувати парою, це ж парна гонка,

в тому її цікавість - щоб найефективніше відпрацювати парою, а не загубити того хто слабіший або проколовся.

Взято з уабайк про парну гонку:
Для начала - общие положения. Прежде всего хочу сослаться на книгу : Полищук, 'Велосипедный спорт'. Там весьма подробно рассказано о командных и парных гонках на шоссе. Дальше. Для успеха нужен напарник примерно одного с тобой роста. Желательно чтобы гоночные передачи были примерно одинаковыми. Если такой напарник есть, то следующий шаг - это отработка скатанности. Это примерно тоже, что у пилотов -слетанность. Раз за разом вы на тренировках отрабатываете езду на колесе друг у друга на минимальной дистанции. До тех пор, пока автоматически не станете держать дистанцию 10-15 см на любой скорости и на любом профиле дороги. Параллельно всему этому нужно развивать в себе чувство ветра - для того чтобы автоматически выстраивать уступ в зависимости от направления ветра.
Spoiler
Show
altО сменах. Здесь действует общее правило - чем выше скорость, тем короче должны быть смены ( по-другому - отрезки лидирования). На треке в командной гонке преследования смены делают через пол круга - это примерно 170м. На шоссе скорость поменьше а дистанция подлиннее, поэтому оптимальная смена -при максимальной скорости-250-350м. Здесь необходимо отметить, что длина смены будет зависеть также от общей тренированности, профиля трассы и погодных условий. Например, при попутном ветре смена может увеличиваться, а при встречном - сокращаться. Не начинайте свою смену так, словно собираетесь финишировать. Всегда помните при взятии смены, что напарник только что отработал на пределе своих возможностей. Поэтому нужно уметь 'подать колесо' партнеру без потери темпа, но так, чтобы он уверенно сел. Только после этого можно начинать разгон. Такое умение приходит с ростом тренировочного километража. Постепенно темп при сменах перестанет теряться. Еще одно общее правило- смена никогда не должна заканчиваться предельной усталостью. Если это происходит - значит выбран не оптимальной темп езды или длина смены. Помните, что после смены необходимо иметь силы, чтобы сесть партнеру на колесо! Делать это нужно быстро. Некоторые на второй позиции еще и переставляют передачу на меньшую, чтобы на большей частоте педалирования немного расслабить мышцы ног. На первых порах не будет ничего зазорного в том чтобы при смене сказать партнеру:'Смена вправо!' или 'Смена влево!'. Будет намного хуже, если вы неожиданно для напарника уйдете влево или вправо и из-за ваших действий создастся угрожаемая ситуация. Это особенно важно при сложном ветре, когда приходиться часто перестраивать парный или командный уступ.
Довольно редко бывает так, чтобы оба напарника ездили абсолютно одинаково. Кто-то лучше работает против ветра, кто-то в подъем. Соответственно этому выбираются отрезки лидирования для каждого.
Ясно, что если напарник на каком-то отрезке потерял темп, нужно постараться максимально прикрыть его и дать возможность восстановиться. Такие моменты в парной гонке случаются. Нужно всегда помнить- зачет времени -по второму гонщику! Немаловажное значение имеет в паре психологический фактор. Если вы вместе накатали уйму километров, хорошо знаете все слабые и сильные стороны друг-друга, хорошо относитесь друг к другу- пара может стать успешной. Случайно составленные пары выигрывают при прочих равных реже. Например, немцы готовили команду и пару по году и больше, так же и у нас во времена Капитонова-тренера, команду скатывали по году - два.
Несколько слов о тактике. Насколько я знаю -пару сейчас ходят на 25 и 50 км. Если трасса известна заранее, и можно на ней тренироваться - это лучше всего. Тогда вы постепенно составляете оптимальный график прохождения каждой 5-ки или 10-ки на максимальный результат с учетом собственных возможностей и возможностей напарника. В этом случае можно даже расписать, какие именно участки каждый из вас будет идти лидером, т.е. вести больше. Но даже если трасса становиться известной только по приезду на гонку- все равно желательно разбить дистанцию на отрезки. В учебниках пишут что идеально- пройти дистанцию с одинаковой скоростью. В реальных условиях так ехать очень трудно. Обычно мы первые километры гонки ходили для разогрева и втягивания организма в работу чуть поспокойнее, чем с гоночной скоростью. Разницу наверстывали потом, после выхода на полную работоспособность. Нужно помнить, что самые сложные километры - финишные. От того, как пара их пройдет -зависит результат. К этому моменту усталость накапливается у обоих партнеров и кому-то может показаться, что другой ведет меньше или хуже. Запомните- никакой ругани в слух!! Лучше взять на себя одну или две лишние смены, чем начать в гонке, на ходу, попрекать партнера. Особенно внимательно нужно финишировать. Резкий спринт может запросто отцепить напарника, и тот при крайней усталости и без лидера привезет кучу лишних секунд. Это будет особенно актуально, если финиш происходит в подъем или против ветра.
Подводя резюме этому краткому эссе посвященному парной гонке, скажу, что залог успеха - в регулярных тренировках вдвоем в режиме парной гонки. Выберите себе в напарники человека с которым вам приятно общаться и катайтесь, катайтесь, катайтесь.

Vadim Bus
*********
Повідомлень: 8392
З нами з: 28.4.09 10:28

Re: Парна гонка (шосе) "ПАРА-30" 04.05.2014

Повідомлення Vadim Bus » 2.5.14 10:02

--------------------------
Востаннє редагувалось 3.5.14 16:49 користувачем Vadim Bus, всього редагувалось 1 раз.

Аватар користувача
b_andre
*
Повідомлень: 38
З нами з: 17.5.12 01:47
Стать: чол
Звідки: Буча

Re: Парна гонка (шосе) "ПАРА-30" 04.05.2014

Повідомлення b_andre » 2.5.14 11:31

:unknown:
підскажіть о котрій годині початок? читав читав..

Vognick
* * * *
Повідомлень: 829
З нами з: 2.8.11 23:28
Стать: чол
Звідки: Київ, Академмістечко

Re: Парна гонка (шосе) "ПАРА-30" 04.05.2014

Повідомлення Vognick » 2.5.14 11:37

Неділя
о 14:00
через 2 д. · 21°C / 7°C Дощ

Vadim Bus
*********
Повідомлень: 8392
З нами з: 28.4.09 10:28

Re: Парна гонка (шосе) "ПАРА-30" 04.05.2014

Повідомлення Vadim Bus » 2.5.14 12:27

Початок реєстрації з 12.00
в 13.00 нагродження команд за розділку "Небесної сотні"
старт перших пар в 14.00 , буде 2 великих намети, декілька мікроавтобусів, у разі несподіваного травневого дощу всіх спробуємо заховати :zont: .

Зранку трасу не розмітили, хто зможе з 20.00 до 21.00 виїзд з пл.Шевченка в 20.00

Потрібні волонтери для регулювання руху, і для приготування чаю 8 осіб, відгукніться. Бус забере Вас в 12.30 з м. Героїв Дніпра.
Востаннє редагувалось 2.5.14 12:55 користувачем Vadim Bus, всього редагувалось 1 раз.

Little
*
Повідомлень: 6
З нами з: 2.9.05 18:59
Стать: чол
Звідки: Dnepropetrovsk

Re: Парна гонка (шосе) "ПАРА-30" 04.05.2014

Повідомлення Little » 2.5.14 12:52

Шукаю пару:
1. Будаловський Дмитро
2. 33
3. МТБ 55/2
4. нехай буде 30 :)
5. 190
6. МТБ 26"
7. аматор

Vadim Bus
*********
Повідомлень: 8392
З нами з: 28.4.09 10:28

Re: Парна гонка (шосе) "ПАРА-30" 04.05.2014

Повідомлення Vadim Bus » 2.5.14 12:56

Реєстрацію приймаємо до ночі суботи, все для Вас ))


Повернутись до “Змагання”

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей