Сторінка 2 з 2

Re: Взимку на шосері

Додано: 10.2.17 16:15
Technician
Ляльвер, це антипрокольна рамка. Коли покришка покрита брудом, до неї може прилипнути розбите скло або сталевий дріт. Колесо робить повний оборот і сміття, що прилипло, проколює його. Ці штуки вийшли з побуту в 70х роках XX сторіччя, але іноді ще зустрічаються серед велотуристів або рандоннерів.

Гуглити по тегу tire saver.

Re: Взимку на шосері

Додано: 10.2.17 22:04
Nowl
крила на шосер - цілком можливі, і варіантів досить багато.
такий варіант взагалі все закриває. Правда, ці конкретно ламаються, відламала вже шмат від переднього, а заднє мені допомогли навпіл переломити ). Але поки вони були живі, було вау
Зображення
при такому трохи ляпає, але все одно непогано.
Зображення
а також можна прикрутити звичайні, просто трохи нестандартними засобами - навіть під мостом бачила декілька прикольних варіантів :).
Щодо шкарпеток - є трохи небюджетний, але приємний варіант мембранних теплих шкарпеток. Колись на чайнику придбала зимові Sealskins. Звичайно, якщо заллеться через верх, то вода там буде, але так - ні. Тепло і сухо.

Чому таке "ні" контактам? мтбшні нормально по місту ( я не теоретик). Якщо ще й з зимовим взуттям, то взагалі комфортно.
І щодо обов'язковості їздити за низ керма трохи не зрозуміла. Що воно дає?

Re: Взимку на шосері

Додано: 10.2.17 22:24
Technician
Воно дає контроль. Основа основ же. Під шаром снігу можна не побачити ями, тріщини та грудок льоду. Сильний удар може вибити кермо з рук. Бувало, що й в дропах вибивало (розповідав про такий випадок в цьому звіті). Тримати кермо в дропах та верхнім хватом біля виносу можна однаково сильно, проте у верхньому хваті немає доступу до гальм. Це навесні можна дозволити собі розкіш тримати баран як заманеться, а взимку краще поберегтися. За верхівки дуалів взимку триматись не раджу, а спуск з гори навіть влітку має здійснюватись лише в дропах.

Re: Взимку на шосері

Додано: 11.2.17 01:23
Vini
Zwift или TTS4 + smart trainer. Резиновые женщины еще никогда не были так хороши ;)

Re: Взимку на шосері

Додано: 11.2.17 02:19
Cheshire Cat
Zwift это не просто резиновая женщина, это такая резиновая куртизанка, которой нужно платить ежемесячно за пользование ее услугами)
Если верить интернетам, то для бомже... экономных можно обойтись имеющимся станком и докупить АНТ+ датчики скорости и каденса + фигнотень втыкающаяся в комп. Хотя вряд ли это все же будет экономно и будет давать те же ощущения что и вумный станок. Катание в одиночку наверняка не будет более интересным, чем просмотр видяшки-мотивашки. А найти компанию своего уровня которой было бы удобно играть в то же время что и тебе - довольно сложно (руководствуясь опытом многолетнего задротства в разные ммо :D ). И потом, ежемесячная плата...а нужно ли это все? (риторический вопрос)
Киберспорт это конечно здорово, но как-то не охотО .
Кстати, если найти видео с действительно интересными пейзажами, увлектись таки можно. А при наличии кривого пола и отсутствия возможности это исправить - еще и красиво лечь вместе со всей конструкцией (или, во всяком случае, попытаться это сделать :crazy: ).

Re: Взимку на шосері

Додано: 11.2.17 02:55
Vognick
Єдине, що погано — разом зі снігом взимку зникає і асфальт
:unknown:

Покришки від Dutch Perfect 622-22 вже третій рік як вибір редакції для їзди. Продаються в Києві. Хоча от зараз взагалі трубки з герметиком практикую, але треба весь час за тиском слідкувати - напряжно.

Питання мокрих ніг вирішується секондівськими лижними штанами з вентиляційними отворами (краже по зовнішній частині стегна) та водовідштовхуючим шаром (НЕ гор-текс). Ну і нормальні бахіли з неопрену при правильному поєднанні з штаньми забезпечують сухі ноги до 2-3 годин завжди. Є ще шкарпетки всякі DexShell, але то вже таке...

Контакти - хз, дуже індивідуально, я б не узагальнював. Наприклад мені вони подобаються, бо при тій же ожеледиці немає "фази атаки", а йде більш-менш плавне обертання. Рихлий сніг теж більш впевнено проїжджається. Ну і з ними краще відчувається контроль за веломашиною, імхо.


По іншим пунктам зауважень немає, ппкс.

Re: Взимку на шосері

Додано: 11.2.17 19:33
Technician
Покришки від Dutch Perfect 622-22 вже третій рік як вибір редакції для їзди. Продаються в Києві.

Цікаво, дякую. По характеристикам і ціні виглядає, як прямий конкурент Maxxis.

Хоча от зараз взагалі трубки з герметиком практикую, але треба весь час за тиском слідкувати - напряжно.

Давно облизуюся на трубки. І бажання є, і ободів на антресолі купа лежить, і втулки вільні є, і спиці, а руки так і не доходять. Лєнь. На яких трубках катаєте і як вони тримають, коли слизько?

Zwift или TTS4 + smart trainer. Резиновые женщины еще никогда не были так хороши ;)
Zwift это не просто резиновая женщина, это такая резиновая куртизанка, которой нужно платить ежемесячно за пользование ее услугами)

Чотаржу. :D

Re: Взимку на шосері

Додано: 11.2.17 20:39
Vini
парни там как раз тусуются такие, что прийдется в сугробах хорошо потренироваться, чтобы потом с ними виртуально гоняться ;) да, мокрых ног, снега в лицо и таких пейзажей, как у Димы на фоточках, не будет. но зато все быстро, стерильно и физиологически почти также ;)) а бесплатные женщины - это миф. в этой жизни за все приходится платить так или иначе. ;)

Re: Взимку на шосері

Додано: 12.2.17 01:19
Cheshire Cat
парни там как раз тусуются такие, что прийдется в сугробах хорошо потренироваться
Да-да, мы уже поняли :)

phpBB [media]

Re: Взимку на шосері

Додано: 18.2.17 21:20
Technician
Началась противная пора — пора таяния снега. Из-за особенностей укладки дорог, а именно из-за полного отсуствия дренажных каналов, снег, сгребаемый уборочной техникой, возвышается над всем сущим настолько высоко, что некоторые сугробы способны продержаться до конца апреля. И это не шутка.

При постройке дорог с нормальным подходом к работе, учитываются уклоны для стекания воды в каналы, чтобы на дороге не образовывались лужи. Но это там. У нас асфальт полностью перестилают редко, просто латают ямы и трещины. Что приводит к следующему явлению. Удельное давление колёс на поверхность полностью гружёной фуры составляет меньше удельного давления колёс легковых автомобилей. Из-за непрерывного траффика на дороге образовывается колея — углубления, продавленные узкими колёсами легковушек. Когда начинает таять снег, вода скапливается в правой колее и, если дорога совсем убитая, растекается по всей поверхности. Уровень земли на обочине выше уровня асфальта, поэтому вся эта жижа начинает невозбранно скапливаться на проезжей части. Из-за этого, благодаря кирпичной аэродинамике автомобилей, автобусов и грузовиков, над дорогой на 5-8 метров возвышается взвесь, которая укрывает ТС смачным слоем говнища.

Зображення

Зображення

Re: Взимку на шосері

Додано: 18.2.17 22:12
l-m
Удельное давление колёс на поверхность полностью гружёной фуры составляет меньше удельного давления колёс легковых автомобилей.
Навпаки. Це очевидно навіть з тиску - 2-3 атм у легкових, та 7-9 у фур. І це при тому що чим більше об'єм покришки, тим менший потрібен тиск.

Re: Взимку на шосері

Додано: 18.2.17 22:13
Technician
Учитываться должна площадь контакта. У фуры она значительно больше. А также развесовка с учётом количества колёс.

Re: Взимку на шосері

Додано: 19.2.17 00:45
Zlu
Т.е. дороги разбивают легковые авто? А фуры - норм? А велосипедист, особенно на шоссере?