Джецунма Тензін Палмо

бовтанка-2. Теми, які шкода видаляти, та які актуальні чи корисні для читання навіть після закриття
Аватар користувача
Фіолетовий модератор
)_*_(
)_*_(
Повідомлень: 805
З нами з: 23.5.10 10:57
Стать: жін

Джецунма Тензін Палмо

Повідомлення Фіолетовий модератор » 27.1.18 01:28

Тензін Палмо - тибетська мудрість


Тензін Палм - уроджена англійка Діана Перрі (1943). Дочка прибиральниці та рибалки.
Стала буддисткої в 1961 році. У 18 років вирушила до Індії на пошуки вчителя. Там і зустріла свого кореневого гуру восьмого Кхамтрул Рінпоче. У 23 роки вона стала другою європейською жінкою,яка була рукопокладена в чернечий сан тибетського буддизму. У 33 роки з благословення свого лами, Тензін Палм пішла в високогірну печеру в гімалайській долині Лахаул, де практикувала 12 років. У 2000 році заснувала жіночий монастир в Індії.
З інтерв'ю з нею:
... Наша основна проблема - невігластво і прихильність до его. Ми чіпляємося за нашу ідентичність, що складається з нашої особистості, спогадів, думок думок, надій, страхів, балаканини - все обертається навколо "я", "мені", "моє". І ми віримо, що це "я" - тверда і незмінна сутність, яка відрізняє нас від усіх інших людей. Це створює уявлення про якийсь незмінне "я" - центрі нашого єства, яке необхідно пестити, плекати і захищати. А це ілюзія. "Хто я?" - центральне питання буддизму. Розумієте?
Велику частину часу ми проводимо в спробах захистити це помилкове "я" і "моє". Ми вважаємо, що его є нашим кращим другом. Це не так. Його не турбує те, щасливі ми чи ні. Насправді его щасливе бути нещасним. Це необхідно усвідомлювати і не використовувати духовний шлях, як ще одного помічника по вирощуванню его - більшого, кращого, більш духовного "я".
Є практика, яку ми використовуємо проти подібного его-плекання. У суспільстві дуже хворих страждаючих людей, ми візуалізуємо, що беремо на себе їх страхи та біль, в формі темного світла або диму. Витягуємо з них хвороби і негативну карму і направляємо їх до маленької чорної перлини нашого самоуявлення. І воно починає зникати, тому що насправді, останнім чого хоче его - займатися проблемами інших людей.
А що робити, якщо в медитації виникають думки?
Думки - не проблема. Думки - природа розуму. Проблема в тому, що ми ототожнюємо себе з ними.
Як навчитися з ними розтотожнюватися?
Практикувати.
Чи можете ви пояснити різницю між прихильністю та любов'ю?
Насправді, прихильність прямо протилежна любові. Любов говорить: "Я хочу щоб ти був щасливий", а прихильність: Я хочу, щоб ти зробив мене щасливою ".
Чи бачите ви зростання духовної свідомості на Заході?
Що я бачу, так це те, що сучасне суспільство ґрунтується на тому, що Будда назвав трьома отрутами: жадібність, відраза і почуття сильного "я". Це те, що підтримує суспільство. Начебто, чим більше ми назбираємо матеріальних благ і впевненості в собі, тим щасливішими будемо. Таким чином сам шлях до страждань проголошується дорогою до щастя.
Проте у західних людей є перевага. Володіючи таким матеріальним благополуччям, вони вже скористалися всім тим, що на думку суспільства приносить щастя. Вони можуть побачити, що це не так. У кращому випадку все це приносить задоволення на дуже короткий термін. Справжнє щастя лежить в іншому місці.
Як говорив Будда: бажання як солона вода, чим більше ви її п'єте, тим сильніша спрага.
Так чому ж ми її п'ємо?
Суть полягає в ліні. Навіть коли ми знаємо, що потрібно робити, ми обираємо те, що здається більш легким. Ми - Боги, що діють як мавпи. Ми стоїмо в своєму власному світі і свідомо не бачимо його.
Вкладення
guru.jpg
guru.jpg (77.62 Кіб) Переглянуто 1891 раз
Зображення

Аватар користувача
Фіолетовий модератор
)_*_(
)_*_(
Повідомлень: 805
З нами з: 23.5.10 10:57
Стать: жін

Re: Джецунма Тензін Палмо

Повідомлення Фіолетовий модератор » 27.1.18 01:32

«Три види ліні» Тензін Палмо

"Будда описував три види ліні. Перший - та лінь, про яку ми всі знаємо. Коли у нас немає бажання що-небудь робити, коли ми дозволяємо собі залишатися в ліжку довше, замість того, щоб вставати і займатися практикою. Другий вид - це лінь неправильного відчуття самого себе - лінь мислення. "Я не можу нічого зробити. Інші люди медитують, інші займаються практикою, можуть бути усвідомленими і добрими, щедрими, але не я, тому що я занадто дурний. Або навпаки: "Я - дуже сердита людина", "Я ніколи нічого не зроблю в житті", "У мене нічого не виходить, не варто і пробувати". Це - лінь.

Третій вид ліні - постійна зайнятість мирськими справами. У нас завжди є можливість заповнити вакуум нашого часу, підтримуючи свою зайнятість. Причому всі ці заняття можуть взагалі вважатися чеснотами. Але, зазвичай, це просто спосіб уникнути зустрічі з самим собою. Коли я вийшла з печери, деякі люди питали мене: "А чи не було це уникненням?". Я відповідала: "уникненням чого?" Там, де я була, не було ні газет, ні радіо, ні телебачення. Ні з ким було поговорити. Якби щось трапилося, у мене не було навіть телефону жодного. Я залишилася віч-на-віч з тією, якої я була і з тієї, якої не була ніколи. Бігти не було куди. Від себе не втечеш.

Наше життя, зазвичай, настільки наповнене, а ми настільки зайняті, що з трудом можемо в ній знайти бодай хвилинку для того, щоб побути тими, хто ми є. Ось це і є - уникнення. У однієї з моїх тіток постійно ввімкнено радіо або телевізор. Вона не може перебувати в тиші. Тиша її турбує. Фоновий шум супроводжує нас все життя. Багато з нас такі самі. Ми боїмося тиші - зовнішньої тиші, внутрішньої тиші. Коли нічого не приходить в нас ззовні, ми починаємо створювати свій власний внутрішній шум - думки і судження, переперегляд того, що сталося вчора або в дитинстві. Фантазуємо, мріємо, будуємо плани, сумуємо або боїмося. Тиші немає. Наш галасливий зовнішній світ є простим відображенням шуму внутрішнього: нашої постійної зайнятості, роботою з чим небуть.

Нещодавно я розмовляла з прекрасним австралійським ченцем, який був настільки стурбований своєю дхарма-діяльністю, що буквально перетворився в роботоголіка. Він вставав близько третьої години ночі. Зрештою просто звалився. Розвалилася вся його система діяльності, він більше нічого не міг.

Його особистість була пов'язана тільки з діяльністю. З однією діяльністю. Його праця на благо Дхарми виглядала дуже доброчесною. Все виглядало так, що він робив дійсно хороші речі. Користувався повагою багатьох людей, слідував повчанням свого вчителя, але тепер, коли він не був в змозі що-небудь зробити - хто він? Бо йому довелося пройти через жорстоку кризу - бо він солідаризувався з тим, що може зробити і що може досягти. Зараз він не в змозі що-небудь робити і повністю залежить від інших людей. Тому я сказала йому: "Яка прекрасна і дивовижна можливість! Зараз, коли не треба щось робити, можна просто бути." Він відповів, що намагався прийти до цього, але нічого не робити його просто лякало, лякала сама можливість бути тим, хто є, а не тим, що робить.

І в цьому ключовий момент. Ми самі наповнюємо своє життя діяльністю. І вона дійсно прекрасна, але слід бути дуже обережними, щоб вона не перетворилася в уникнення. Я не кажу про те, що не слід робити добрі і корисні речі, а всього навсього лише про те, що там де є вдих, повинен бути і видих. Нам необхідна як діяльність, так і споглядання. Нам потрібен час, щоб побути самими собою, коли наш розум спокійний.

- витяг з нової книги Тензін Палм "В Серці Життя".
Вкладення
Tenzin-Palmo-Smiling.jpg
Зображення

Аватар користувача
Фіолетовий модератор
)_*_(
)_*_(
Повідомлень: 805
З нами з: 23.5.10 10:57
Стать: жін

Re: Джецунма Тензін Палмо

Повідомлення Фіолетовий модератор » 27.1.18 11:33

Джетсунма Тензін Палмо


Джецунма Тензін Палм виросла в Лондоні і ще в підлітковому віці стала буддисткою. У 1964 році, коли їй було 20 років, вона вирішила відправитися в Індію, щоб продовжити там свій духовний шлях.

Там вона зустріла свого Гуру - Його Святість Восьмого Кхамтрула Рінпоче, великого ламу лінії Друкпа Каг'ю, і стала однією з перших західних жінок, що отримала монашу посвяту за тибетською традицією. Протягом шести років вона перебувала в північній Індії (штат Хімачал-Прадеш) разом з Кхамтрулом Рінпоче і його громадою, після чого була відправлена ним в долину Лахаул в Гімалаях для більш інтенсивної практики. Там Тензін Палм кілька років жила в невеликому монастирі, йдучи вусамітнення під час довгих зимових місяців. Потім, в пошуках більшого усамітнення та створення сприятливіших умов для практики, вона виявила неподалік печеру, в якій і залишалася протягом ще 12 років, останні три роки з них - в строгому затворі... У 1988 р . вона покинула Індію і переїхала в Італію , де навчала в різних дхарма-центрах.

Перед тим, як в 1980 р. ЄС Кхамтрул Рінпоче пішов, він неодноразово просив, щоб Тензін Палм заснувала жіночий монастир. Вона згадала про це і усвідомила важливість цього, коли в 1993 р лами монастиря Кхампагар в індійському штаті Хімачал-Прадеш знову звернулися до неї з цим проханням. На цей раз Тензін Палм була готова взяти на себе цю чудову завдання і потихеньку стала зацікавлювати людей по всьому світу цією ідеєю.

Перші монахині прибули в монастир в січні 2000 року, а в 2001 році почалося будівництво жіночого монастиря Донг Гаца Лінг; Зараз воно вже наближається до завершення - в монастирі зводиться традиційний храм.


Джецунма Тензін Палм
У лютому 2008 року Його Святість Дванадцятий Гьялванг Друкпа, глава лінії Друкпа Каг'ю, дарував Тензін Палм рідкісний титул - "джецунма", що означає "високоповажний учитель", - в знак визнання її чернечих духовних досягнень і її старань по відродженню формальної традиції жінок-практиків в тибетському буддизмі.

Велику частину часу Тензін Палм проводить в жіночому монастирі Донг Гаца Лінг; час від часу вона здійснює поїздки, під час яких дає вчення і збирає кошти для нагальних потреб черниць свого монастиря.

https://www.facebook.com/videolifter/vi ... 176853278/
Зображення


Повернутись до “Корисні і цікаві теми”

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 6 гостей