Велосипеди Trek 2018

Аватар користувача
ВелоКиїв
*********
Повідомлень: 2985
З нами з: 9.11.06 21:51

Велосипеди Trek 2018

Повідомлення ВелоКиїв » 9.9.17 13:34

Велосипеди Trek 2018 вже в Україні!

Перше надходження велосипедів Trek-2018 складається з самих популярних моделей Trek Marlin, жіночої лінійкі Trek Skye та декількох дитячих моделей.

Trek Marlin 4 вперше потрапив до нас. Це молодша модель з гірських хардтейлів Trek 2018. Традиційна, вже добре знайома, рама Trek Alpha Silver Aluminium, з вилкою SR Suntour M-3030, хід 75 мм, на двійних ободах Bontrager Connection, дискові механичні гальма Tektro M280, трансмісія Shimano 3x7, кермо та виніс 31,8 мм. Два дизайна рами. Smart Wheel Size, моделі в розмірі 13,5 та 15,5" з колесами 27,5", починаючи з розміру 17.5" - колеса 29". Легендарна геометрія Genesis 2.0 для рам з колесом 29".
ЗображенняЗображення

Trek Marlin 5 - добре відома в нас модель, яка цього року вирісла й отримала гідравличні гальма Tektro M285. Вилка RST Gila, 100 mm, трансмісія Shimano 3x7. Два дизайна рами. Smart Wheel Size, моделі в розмірі 13,5 та 15,5" з колесами 27,5", починаючи з розміру 17.5" - колеса 29". Легендарна геометрія Genesis 2.0 для рам з колесом 29".
ЗображенняЗображення

Trek Marlin 6 - відрізняється від молодшого Trek Marlin 5 лише покращеною трансмісією Shimano 3x8 з заднім перемикачем Shimano Altus M310. Два дизайна рами. Smart Wheel Size, моделі в розмірі 13,5 та 15,5" з колесами 27,5", починаючи з розміру 17.5" - колеса 29". Легендарна геометрія Genesis 2.0 для рам з колесом 29".
ЗображенняЗображення

Флагман лінійки Trek Marlin 2018 - Trek Marlin 7 - найпопулярніша модель серед ентузиастів гірського велосипеду. Амортизаційна вилка RockShox 30, 100 мм, з блокуванням TurnKey, трансмісія Shimano 3x9 з заднім перемикачем Shimano Acera M3000, Shadow, агресивна система Shimano MT100, 40/30/22, дискові гідравличні гальма Tektro M285. Smart Wheel Size, моделі в розмірі 13,5 та 15,5" з колесами 27,5", починаючи з розміру 17.5" - колеса 29". Легендарна геометрія Genesis 2.0 для рам з колесом 29".
ЗображенняЗображенняЗображення

Жіночі моделі Trek Skye 2018 вирісли разом з Марлінами. Trek Skye отримав дискові механичні гальма Tektro M280, двійні ободи Bontrager Connection, кермо та виніс 31,8 мм. Рама Trek WSD Alpha Silver Aluminium має особливу геометрію, адаптовану для жінок. Спеціальне жіноче сідло Bontrager Evoke 1 WSD. Smart Wheel Size, моделі в розмірі 13,5 та 15,5" з колесами 27,5", починаючи з розміру 17.5" - колеса 29". Легендарна геометрія Genesis 2.0 для рам з колесом 29".
ЗображенняЗображення

Trek Skye S - аналогічний за обладнанням до Trek Marlin 6. З жіночою рамою Trek WSD Alpha Silver Aluminium та жіночим седлом Bontrager Evoke 1 Women's. Smart Wheel Size, моделі в розмірі 13,5 та 15,5" з колесами 27,5", починаючи з розміру 17.5" - колеса 29". Легендарна геометрія Genesis 2.0 для рам з колесом 29".
ЗображенняЗображення

Дитячі велосипеди зазнали мінімальних змін. Trek Preclaiber 24 21 SP отримав новий дизайн:
ЗображенняЗображення

Нагадуємо, що виробник має право змінювати комплектацію без попередження.
Зображення

Аватар користувача
ВелоКиїв
*********
Повідомлень: 2985
З нами з: 9.11.06 21:51

Re: Велосипеди Trek 2018

Повідомлення ВелоКиїв » 9.9.17 14:41

Огляд Trek Marlin 4 2018 року.

Про що мовчать бувалі гірники?

Є серед любителів МТБ негласний принцип: хочеш побачити майбутнє — подивись, що робить Trek.

Можна довго гадати чи ті, хто його знають, тримають губи на замку, бо самі їздять на велосипедах інших брендів (що безумовно добре). Мало хто наважиться заперечити вміння фірми з Уотерлу ясно бачити велику картину в тому, що стосується інновацій — Slash 17 року тому підтвердження.

Чимала заслуга цьому в джокері, якого Trek тримає в рукаві. Хоча геній Гері Фішера давно не займає керуючих посад в компанії, він все ще залишається впливовим ментором для інженерів та маркет-команди. Людина, яка побачила майбутнє у короні unicrown, індексному перемиканні, 29-дюймових колесах, розробила принципи геометрії МТБ... Людина, яка зараз бачить яскраве майбутнє у електричних велосипедах, має в запасі пару аргументів поверх ваших двухсот.

Зображення

Огляд велосипеда Trek Marlin 4 не міг би пройти без такої довгої преамбули, адже суттєва зміна доступного модельного ряду стає справжнім маніфестом у світі МТБ: двадцять шості колеса офіційно мертві.

Так, хлопці й дівчата, останній велосипед для дорослих під назвою Trek 3500 став історією. Тепер місце доступного велосипеда для новачка займає сімейство Marlin. З уходом три-п'ятсотого розтанули й сподівання на виживання формату 26 дюймів. Останніми роками пошук топових компонентів для сіксерів був тестом терпіння. Тепер вже все. Зникнення МТБ на 26 колесах з лінійок інших брендів — питання часу.

Двигуном таких змін стала модернізація бестселлера X-Caliber. Ну, як модернізація? Це повністю нова модель, яка перегортає з ніг на голову ваші старі звички. На X-Caliber 2018 року використовується новий стандарт втулок Boost141, про який до нього чули лише небожителі.

І якщо раніше, по 2017 модельний рік включно, X-Caliber ділив з Marlin одну й ту саму геометрію з різницею лише у наявності або відсутності подвійного батингу, тепер це зовсім різні звері. Marlin 2018 року має добре знайомий силует з загнутою під корону нижньою трубою, прямим стаканом під напівінтерговану рульову, арочні задні пір'я та спарений передній трикутник у роcтовках до 19,5" — перевірена протягом майже десятиріччя конструкція, що стала візитною карткою роверів марки Trek для новачка.

Зображення

У 2018 модельному році до сімейства Marlin додається фірка (від нім. vier — 4) — найдоступніший найнер Trek в історії марки у збалансованій комплектації.

Великий діаметр коліс вимагає йти на компроміси у рамах для низькорослих осіб, через які суттєво страждає керування таким апаратом. Trek дотримується філософії Smart Wheel Size, за якою велосипед у ростовках 13,5 та 15,5 дюймів комплектується колесами формату 27,5. Marlin розміру 17,5 та вище має двадцять дев'яті колеса.

Маркетинговий відділ з Уотерлу прийняв рішення забути про одинарні ободи. Marlin попередніх років комплектувався непістонованими одинарними ободами Bontrager AT 550 на 36 отворів, а тепер навіть базовий Marlin 4 комплектується в стоці міцним двостінним Bontrager Connection на 32 спиці. Логіка проста: для новачків будь-які проблеми з ободами та спицями пророкують отримання картки постійного відвідувача веломайстерні. Доступного ровера як свій перший велосипед купляє багато людей з проблемами з зайвою вагою, які хочуть спалити пару десятків кіло жиру. Невмілий заїзд на брівку закінчується проблемою. Нарешті, її вирішено.

Від Marlin 5 2017 модельного року четвірці дісталася оновлена трансмісія Shimano Tourney. Спереду за перекидання ланцюга відповідає Shimano FD-TY500, позаду — RD-TY300, які безумовно покращують чіткість перемикання у порівнянні зі старим Турнеєм, але, в сутності, являють собою старий добрий Altus минулого покоління. В якості манетки використані моноблоки з, власне, поточного Altus ST-EF500 з індикаторами ввімкненої передачі. Система шатунів представлена тріплом Tourney TY301 з розрахунком 42/34/24 на всі випадки життя, а ось задня втулка з міркувань утримання низької ціни на компліт залишена під трещітку-семерик (14-28Т) і представлена вона моделлю Formula DC31.

На Marlin 4 встановлена пружинна вилка SR Suntour M-3030 з 75 міліметрами ходу та налаштуванням преднапруги. Як і в будь-якій іншій бюджетній вилці, в одній нозі знаходиться пружина, а в іншій — еластомер.

Зображення

За гальмування відповідає традиційна дискова механіка Tekrto M280 з роторами діаметром 160 мм, функцією автоматичного центрування каліпера (A. C. C.) та автоматичного підлаштування положення колодок на плаваючих підкладках. Колодки виконані з органічного компаунду.

Trek робить сміливий, ризикований, але в той же час логічний та очікуваний хід зняттям з виробництва моделі на 26 колесах. Таким же зухвалим ризиком була ставка Фішера на 29 формат, який на початку своєї історії зустрів шквал опору, але й хвилю підтримки. З тих пір пройшло багато років та нарешті Trek збирає осінній урожай. Ставка виграла. І роки потому любителі стануть згадувати свій перший велосипед, куплений на відкладені гроші, як зараз згадують три-п'ятсотий. На його місці буде Marlin. Найнер.

Зображення
Зображення

Atik
VeloKiev Group
VeloKiev Group
Повідомлень: 556
З нами з: 25.9.14 16:37
Стать: чол
Звідки: Київ, Комбайнерів 3а

Re: Велосипеди Trek 2018

Повідомлення Atik » 25.10.17 15:52

Маленька екскурсія на фабрику Trek :)

Як з`являються карбонові велосипеди та ексклюзивні замовлення Project One.

phpBB [media]
Зображення
(044)227-33-55 || (096)721-42-11 || (095)626-68-85
Ми у Facebook
Ми у Google+
shop@velosiped.com
Зображення

Аватар користувача
Technician
steel is real
Повідомлень: 1503
З нами з: 18.4.14 20:18
Стать: чол
Звідки: оттуда

Re: Велосипеди Trek 2018

Повідомлення Technician » 13.11.17 11:24

Trek Marlin 6.

Келих за повноліття Trek Marlin! У модельному ряді Trek 2018 року залишається одне з трьох доступних МТБ-сімейств — це найнер/650b та його жіноча версія під назвою Skye. Американський бренд покладає великі надії на цей хід.

Зображення

Коли по Землі колесили 26-дюймові МТБ, найнери Marlin та X-Caliber були ріднею. Їхні рами ділили спільну розмірну сітку та єдину геометрію. Відрізнити одну раму від іншої можна було за містком між верхніми пір'ями та написом на верхній трубі. Моделі мали різний обвіс та відрізнялися батингом труб. Останнього Marlin не мав.

То стало історією. Сфера крос-кантрі потрапила під потужний вплив ендуро та трейлового катання і ми оком не встигли моргнути, як сучасні тенденції унесли X-Caliber у світ, де панує кремезна 3-дюймова гума та бустові втулки. А оскільки X-Caliber не любить жити окремо, новою парою для нього став Trek Roscoe. Marlin залишається на самоті — настав час дорослого життя. Пішла у минуле модель 3500 на 26-дюймових колесах й рухнув передостанній оплот підтримки 559-міліметрового стандарту. Роль моделі для всіх та кожного відтепер цілковито покладається на Marlin. Twenty nine.

Зображення

У сімействі Marlin тепер 4 моделі (з жіночою версією Skye, Skye S та Skye SL — сім). Добавилася нижня "четвірка". "Шістка" зі своєю 8-швидкісною трансмісією знаходиться на третій щаблині й за рівнем комплектації поступається тільки моделі під номером 7. Marlin 6 отримав мікс з оновлених компонентів Tourney TY (передній перемикач та система-тріпл з розрахунком 42/34/24) та Altus SL-M310 (права манетка та задній перемикач). Пішли у минуле одностінні ободи Bontrager AT-550 на 36 спиць. Двостінні Bontrager Connection на 32 спиці міцніші, триваліші, менше важать — це величезний плюс як для людини, що вже знайома з МТБ, так і для новачка. Раніше покупка доступного велосипеда передбачала витрати на новий вілсет або пророкувала періодичні звернення до механіка. Тепер цієї проблеми немає. Trek встановив ліміт ваги для Marlin на рівні 130 кілограмів з урахуванням ваги велосипеда.

Зображення

Амортизує стрибки з бордюрів пружинна вилка RST Gila з механічним локаутом та встановленням преднапруги. Хід вилки єдиний для всієї розмірної сітки — 100 мм, окрім найменшої ростовки 13,5 дюймів, де хід пружини зменшено на 20 мм. Покришки Bontrager XR2 підходять для катання ґрунтобанами, міцно кусають чорнозем, каміння та асфальт. Дрібні блоки розташовані у шаховому порядку, що дозволяє шині досить легко очищуватись на ходу від налипання вогкого бруду, хоча для долання довгих глиноземових ділянок, які досить часто зустрічаються у нашій місцевості, згодиться зліша гума.

Діаметр коліс залежить від ростовки. Marlin у найменших розмірах (13,5" та 15,5") комплектується колесами формату 650b. Починаючи з ростовки 17,5", велосипед спирається на двадцять дев'яті катки. До речі, Trek вдався до популярного у спортсменів рішення: на передньому колесі встановлюється покришка завширшки 2,2", а на заднє колесо йде дводюймовка. Накачане до трішки більшого тиску заднє колесо глибше вгризається у поверхню, а більша пляма контакту спереду дозволяє не напружуватися з дозуванням подачі керма на ділянках з сипучкою у повороті або коли під опалим листям ховається земляна каша. Знесення заднього колеса можна довернути контр-зміщенням або взяти проблемне місце нахрапом. Силовий педаляж повертає велосипеду похідну траєкторію. А ось втрата "тримака" переднім колесом — це складніше, тому широка покришка спереду позитивно позначається на чіпкості у поворотах та при спробі виїхати з глибокої колії під гострим кутом. На вогкому камінні широка гума є обов'язковою умовою. Професійні спортсмени відчули перевагу такої стратегії ще у дев'яності, а ось на стокових велосипедах таке рішення незвичайне.

Зображення

У порівнянні з велосипедами сімейства Marlin попередніх років, комплектація моделей сезону 2018 року стала більш збалансованою по співвідношенню ціна/якість. Підвищення по службі вимагає відповідати. Marlin 6 не б'є рекордів. Його місія в іншому. Він відкриває початкові перспективи у світ туризму та крос-кантрі. Це апарат для активних покатеньок та в рівній ступені це й ультимативний ком'ютер для тих, хто бачить у велосипеді у першу чергу засіб пересування. Нав'ючений баулами, Marlin пройде крізь брід та гори. Завдяки доступній ціні на компоненти 8-швидкісної трансмісії, він економитиме гроші на витратні матеріали, а переднього тріплу вистачить як для довжелезних апхілів, так і жвавого темпу по рівнинах. На ньому можна вжарити. На ньому весело. Він точно керується. Він дарує усмішки.

Marlin — один з найстаріших велосипедів Trek. Американський бренд багато років поспіль полірував модель, яка стала класичною серед велосипедів базового сегменту. Його скромний та впізнаваний дизайн неможливо сплутати з ніяким іншим і той факт, що у 2018 році він все ще "робить касу" для компанії з Вісконсіну, є свідоцтвом якості продукту та точності візіонерського таланту Гері Фішера — автора X-Caliber, з яким Marlin багато років поспіль ділив спільне та єдине.

Коли найнери тільки з'явилися на горизонті, не критикував їх тільки лінивий. Фішер знав, що робив. Келих за здоров'я хресного батька МТБ!
tumbleweed-092.tumblr.com

Аватар користувача
Technician
steel is real
Повідомлень: 1503
З нами з: 18.4.14 20:18
Стать: чол
Звідки: оттуда

Re: Велосипеди Trek 2018

Повідомлення Technician » 15.11.17 10:59

Trek Procaliber 8.

Зображення

Багато новітніх технологій насправді мають довгу історію. Софттейл з короткоходним амортизатором був відомий ще у 1903 році, але якось не склалося. Іронія у тому, що цю ідею відкривають кожні десять років як справжній конструкторський прорив та забувають знову. Це порочне коло. Нарешті, хоч комусь вдалося з нього вирватися.

У 2012 році компанія з Уотерлу випустила шосейну модель Domane, у конструкції якої було дещо революційне. Це був ризик. Маркетологи не знали, чи вистрілить ця ідея і як сприйме споживач дивну технологію, але як кажуть, не п'є шампанського той, хто не ризикує. Ва-банк пішли. Роками індустрія плекала ідею, що жорсткий велосипед приносить кращий результат, тож будь-яке збільшення вертикальної, поперечної та торсіонної жорсткості позитивно відображається на спортивних результатах. Але у цій медалі є й інша сторона, адже за жорстку конструкцію розплачуватися доводиться комфортом. У 2012 році карбонові рами стали настільки жорсткими, що у погоні за втраченим комфортом шосейники почали масово мігрувати на широкі покришки. З цим треба було щось робити. Пам'ятаючи про важливість вертикальної гнучкості, інженери зробили нетиповий хід: вони роз'єднали моноліт двох трикутників і гнучко з'єднали точку перетину верхньої труби та задніх пір'їв через втулку з еластомерною прокладкою, яка гасила вертикальні поштовхи та високочастотні вібрації. Цю штуку назвали IsoSpeed Decoupler. Конструкція рами зі вставкою IsoSpeed забезпечувала високий рівень поперечної жорсткості навколо кареткового вузла і у той же час повертала велосипедистові забуте відчуття м'якості ходу. Успіх був шалений. Ідея виявилася настільки вдалою, що стала візитною карткою велосипедів Trek, причому інженери з Вісконсіну не стали почивати на лаврах і розробили другу версію, в якій передбачена можливість задати необхідну жорсткість рами власноруч. Поки що IsoSpeed V2 використовується виключно на Domane SLR, але сподіваємося, що згодом технологія розповсюдиться й на інші моделі Trek.

Зображення

Версія IsoSpeed V1 стала пропрієтарним стандартом марки. Серед гірських моделей першою цю технологію перейняла модель Procaliber, про яку далі піде мова. Procaliber — це корона, найвища модель кантрійних хардтейлів Trek, що прийшла на заміну Superfly. Певний час дві моделі співіснували для того, щоб компанія змогла переконатися, що ринок сприйме технологію IsoSpeed на МТБ. Якщо ні, Procaliber розтане у пилу історії як невдалий експеримент. Якщо так, він стане флагманом марки та поглине свого внутрішнього конкурента — так і сталося. Trek усвідомлено зіткнув дві моделі лобами, в результаті чого Superfly не витримав внутрішньої конкуренції і мав зійти до дитячого топ-сегменту. Під маркою Superfly у каталозі Trek залишились тільки дитячі велосипеди.

А тепер перейдемо до велосипеда безпосередньо. Procaliber 8 — це найнер на базі рами з батованого алюмінію Alpha Platinum. Створений по схемі G2 за авторством Гері Фішера, Procaliber йде в ногу з сучасними тенденціями з боку ендуро та трейлового катання, які диктують зменшений кут нахилу рульової, довший трейл та довший кокпіт. Як кажуть в Одесі, кантрійні траси 20 років назад та сьогодні — це дві великі різниці, тож сучасний гоночний ровер не може дозволити собі пасти задніх на суворих та технічно складних трасах крос-кантрі. Procaliber 8 відповідає щонайменш двом з наведених пунктів за вийнятком довгого трейлу. Тут він короткий, складає 83 мм. При куті нахилу рульової труби у 69,5° це дає швидке та чутке керування. Велосипед напрочуд рухливий: на пішохідній швидкості Procaliber може розвернутися буквально на п'ятачці. Керованість такої гостроти по праву оцінять спортсмени, які люблять по-ралійному ввалитися у тещин язик, загальмувавши в останній момент, щоб ще до виходу з апексу почати несамовито тиснути на педалі до наступної S-подібної зв'язки. У стоковій комплектації на ровер встановлено кермо шириною 720 мм, хоча на думку автора 740-мм кермо було б доречнішим, але це персональне.

Зображення

Procaliber 8 комплектується вилкою RockShox Reba RL формату Boost110 з однією повітряною камерою та дистанційною манеткою блокування. Довжина ходу повітряної пружини складає 100 мм на всій таблиці розмірів, окрім найменшої. На рамі 13,5" хід зігнано до 80 мм, одначе й слід зазначити, що розміри 13,5" та 15,5" взуті у 650b-колеса. На ободи Duster Elite 23 спеціальні герметизуючі фліпери встановлені по замовчуванню, але у стоку вілсет комплектується бутиловими камерами. Безкамерні ніпелі Trek продає окремо від велосипеда.

Зображення

По колу встановлена трансмісія Shimano SLX M7000 за вийнятком XT-шного заднього перемикача Shadow+ і... барабанний дріб! Це дабл з розрахунком 36/26 та касетою 11-42. XC-спортсмени все частіше переходять на 1-x трансмісії, але цього разу Trek дотримався традиційного підходу заради універсальності. На рівнинних ділянках хочеться важких передач. Силу ніг передають шатуни Next R від RaceFace. Вони зроблені у Канаді вручну з однонаправленого карбонового волокна американського виробництва. Посаджені на 24-мм вісь з алюмінію 7050, вони ефективно передають обертальний момент і при цьому важать менше шиманівського даблу M8000. Спайдер шатуна з інтерфейсом зірок BCD104/64 компенсовано для використання з втулкою Boost148. За гальмування цієї пулі відповідає гідравліка Shimano BR-MT500 Servo Wave з важелями під два пальця та роторами діаметром 180 мм. Єдине, чого на апараті не вистачає, так це дропера. Штир Bontrager Pro легкий та круто виглядає (його виставлені напоказ карбонові волокна під шаром лаку виглядають просто приголомшливо), але на нашу думку, з урахуванням того, наскільки брутальними стали кантрійні траси, зниження ваги та гламурний вигляд — не дуже влучна заміна зручності, яку пропонує дропер. Штир Bontrager Drop Line був би доречнішим. Втім, у рамі передбачені отвори для проводки штиря з внутрішньою актуацією, якщо ви захочете встановити такий.

Зображення

Гоночна порода Procaliber 8 відчувається з першого штриха. Велосипед жваво рветься вперед та досить швидко дає зрозуміти, що йому до вподоби спринти та підйоми. На тягучій каші Procaliber може осадити частину свого завзяття, але тому виною гума Bontrager XR2 Team Issue, яка підходить більше до змішаних поверхонь, ніж для вогкого ґрунту. На її захист можна сказати, що комки бруду на ходу відпадають на раз, завдяки великим проміжкам між блоками ґрунтозачепів, а що стосується накату по сухій поверхні, тут конкурента Team Issue ще треба пошукати. XR2 стрімголов шелестить як по ґрунтобану, так і по асфальту під м'яке дзижчання трьох сотень дрібних блоків на центральній доріжці.

Procaliber провокує прокладати курс до торчків. Жорсткі шатуни та широченна нижня труба біля кареткового вузла роблять його охочим до апхілів. І навіть якщо ви не любите заїджати на пагорби, "живість" велосипеда змусить передивитись погляди на взяття підйомів. На Procaliber кут нахилу рульової подолав психологічну позначку у 70°, а кокпіт залишено традиційно коротким. Велосипед керується на диво стрімко, але така висока чутливість керма вимагає постійної уваги. Він диктує проявляти повагу до його намірів і навіть може продемонструвати характер, якщо ви її не покажете. Точно дозувати зусилля допомогло б кермо шириною 740 мм та більше, втім, таке рішення погіршує аеродинаміку на прямих швидкісних ділянках. You can't have the best of both worlds.

Зображення

Дію вузла IsoSpeed Decoupler помічаєш не одразу. Точніше, враження від комфорту завдяки його роботі затьмарюється гострим керуванням. Тільки після деякого часу у сідлі починаєш спостерігати за поведінкою рами на грубій поверхні. Вона приємна. Щадить шию та поперек. При навмісній спробі завантажити підсідельну трубу, можна відчути, як працює еластомер. У цьому відчуття від його роботи сильно відрізняються від пружинного характеру сталевої рами.

Припустимо, що ви наїжджаєте на купину, не встаючи з сідла. Верхні та нижні пір'я вигинаються, завантажується підсідельна труба і вся ця баліста катапультує вершника з сідла — приблизно так веде себе сталева рама на пагорбах. IsoSpeed працює інакше. Ви відчуваєте короткий глухий тичок приблизно посередині між сідлом та кареткою. Він сфокусований, точковий, але не настільки очевидний, як зміїні звивання сталюки під райдером. Жорсткість рами Procaliber знаходиться на рівні, якого очікуєш від гоночного велосипеда за два кілобакси. Вона "зібрана" й готова миттю вистрілити, немов ядро з гармати. IsoSpeed пом'якшує вібрації на високих частотах та демпфує вертикальні поштовхи і завдяки цьому на велосипеді напрочуд комфортно. Дякуючи технології родом з шосейних перегонів, високочастотна тряска від коренів або від кам'яної породи перестає бути сюжетом з фільму жахів для велосипеда без заднього аморту. Оскільки останніми роками кантрійні траси стали нагадувати філіал танкового полігону, технологія IsoSpeed здатна зробити значний внесок у скарбничку успіху спортсмена і це величезний прорив для технології, що дарує хардтейлу (чи таки-софттейлу?) нове життя.

Зображення

Враження від катання на Procaliber — це складна композиція первинних та залишкових емоцій, що тривають довго-довго. Поки слід аромату не змішався з кімнатним повітрям і у композиції домінує первинний смак, можна не підозрювати про сюрприз, схований у темну рідину в бокалі. Аж поступово починаєш відчувати комплекс залишкових присмаків — не таких різких та коротких, як перший; вони ніжніші. Вони тривають довше і тануть, як сніг під сонцем. Подібна багатошаровість коронує остаточне враження і у цій нескінченно ідіотській метафорі саме технологія IsoSpeed уособлює залишковий присмак.

Оригінал статті розміщено на сайті Ukrbike.
tumbleweed-092.tumblr.com

Аватар користувача
Technician
steel is real
Повідомлень: 1503
З нами з: 18.4.14 20:18
Стать: чол
Звідки: оттуда

Re: Велосипеди Trek 2018

Повідомлення Technician » 27.11.17 11:34

Trek Marlin 7.

Вузька доріжка веде до чотириполосного шосе. Туди треба, щоб дістатись гір. Можна й манівцями крізь поля, але поки що тих маршрутів я не знаю, боюся заблукати. Кілька кілометрів шумного асфальту уздовж узбережжя, поворот ліворуч — і дорога звивається плавно вгору, іноді уходячи вниз, щоб у підніжжя наступного пагорба набрати ще більше висоти над рівнем моря. До вузької стрічки асфальту примикають ґрунтові смуги, на яких лежить каміння з кулак. Глина тут, здається, змазана невисихаючим суперклеєм, інакше й не поясниш чому під небом сухо й тепло, дощ пройшов ще пару днів тому як, але глина липне до коліс, немов неодимовий магніт до дверцят холодильника. Не дивно, що греки були керамістами з такою-то глиною.

Зображення

Трейл вилки моделей Marlin/X-Caliber варіюється від 89 до 83 мм у залежності від ростовки. Це стандартна кантрійна геометрія, але по сучасним міркам досить коротко. Гудячи шипастою гумою, переднє колесо сіпається на кожний штрих педалі вниз. На асфальті не дуже стабільно, але звикаєш. Рефлекси будуються швидко. Ось тільки як дітище Гері Фішера торкнеться переднім колесом ґрунту, музика зміниться: мажорно заграє пауер-акордами.

На обличчі з'являється кривенька від присмаку поту усмішка, по спині тече водоспад і вітер більше не в змозі здувати краплі з обличчя. Каміння на шляху набуває розміру середнього кавуна, вимагаючи писати траєкторію через прориті дощем та ущільнені покришками самоскидів колії. Тут працює кар'єрна техніка і іноді з гір спускаються Сканії. Для маленького Трека тут вдосталь місця, а писати S-подібні повороти на 20-тонній махіні — тре мати скілл та сталеві яйця. Покришки Bontrager XR2 слушно штовхають велосипед вперед і здається, що немає їм поверхні, на якій вони спасують. Насправді, є, але сунутися туди на гумі з блоками протектору помірної висоти — це слід бути трішки вдареним на голову. Інстинкт самозбереження ще діє. На Marlin ззаду стоїть покришка шириною два дюйми. Спереду — два і два. Так надійніше.

Зображення

Коли вкручуєш по різним поверхням від зернистого асфальту до кам'янистого глинозему, передній тріпл 44/32/22 перебирається повністю. Діапазон 9-швидкісної касети використовується на 100% і хоч би як я не рвав трансмісію перехресними позиціями та стоячим педаляжем, перемикачі не скинули ланцюга жодного разу. Це Shimano Acera. Респект. А ось тарілки на 44 зуба спереду для МТБ, здається, забагато. Це у широченних оврагах донеччини можна розкрутити найважчу передачу до максимальної швидкості самого себе, а на серпантинах, коли вигальмовуєшся майже до пішохідної швидкості перед черговим тещиним язиком, ну ніяк не вдається розігнатись до 88 миль, аби потрапити у минуле. Може тільки на шосе на шляху додому я, без сил після дня у горах, не можу протиснути 44/11, а у горах на бабусиних передачах Marlin відчуває себе, як риба у воді. Пружинна вилка RockShox XC30 з 30-мм ногами, може, й не має таку торсіонну жорсткість, як XC32 Solo Air, але працює не у приклад м'якіше і подобається вона мені більше. Your mileage may vary.

Marlin 7 2018 року є флагманом доступної лінійки велосипедів Trek. Батьківська модель X-Caliber, з якою у Marlin була спільна геометрія, отримала підвищення, сповідуючи тренд підтримки подвійного формату 29/650b+, що останні два роки розриває всі чарти. Тепер Marlin наодинці тримає прапор доступного entry-level велосипеда і не зважаючи на свій поважний вік продовжує бути таким же доречним, як і п'ять років тому, але тепер у покращеній комплектації, що за вийнятком трансмісії та гальм еквівалентна обвісу X-Caliber 7 2017 року. Принаймні, вилок RockShox на модель Marlin Trek раніше ніколи не встановлював.

Зображення

Цей блакитний красень, хоча його й не призначено спеціально для перегонів, може привезти вершника на подіум місцевої любительскої гонки. Для цього на його борту є все, що треба: годні гальма, приємна амортизаційна вилка, яка не вимагає ніжного ставлення та постійного сервісу на відміну від своїх повітряних аналогів, дешева, але добре працююча трансмісія 3 на 9 та добре продумана геометрія, що гарантує відсутність неприємних відчуттів у м'язах, зв'язках та суставах навіть після повного дня веломедитації у горах.

Зображення

Нехай в нашій країні небагато знайдеться любителів бейсболу, хочеться навести бейсбольний термін у якості висновку: з моделлю Marlin 7 2018 року Trek зробив хоум ран. Чудова пропозиція по співвідношенню ціна/якість.

Зображення

Оригінал статті розміщено на сайті Ukrbike.
tumbleweed-092.tumblr.com

Грабовский
*
Повідомлень: 10
З нами з: 26.4.13 10:43
Стать: чол

Re: Велосипеди Trek 2018

Повідомлення Грабовский » 29.11.17 12:50

Доброго
Цікавлять два вела.чоловічий 19-20 та жіночий 16-17 , що можете порадити в бюджеті до 8 тис.грн.шт?
і чи будуть у вас якісь хороші знижки зимою?
дякую

RTX
* *
Повідомлень: 144
З нами з: 11.1.10 14:20
Стать: чол

Re: Велосипеди Trek 2018

Повідомлення RTX » 2.12.17 13:31

Доброго
Цікавлять два вела.чоловічий 19-20 та жіночий 16-17 , що можете порадити в бюджеті до 8 тис.грн.шт?
і чи будуть у вас якісь хороші знижки зимою?
дякую
Жіночий може бути ось такий Shift 2 WSD
Чоловічій trek-3500

Аватар користувача
Technician
steel is real
Повідомлень: 1503
З нами з: 18.4.14 20:18
Стать: чол
Звідки: оттуда

Re: Велосипеди Trek 2018

Повідомлення Technician » 7.12.17 11:00

Trek Roscoe 9.

До сезону 2018 року американський бренд підготував дві фундаментальні моделі, які для багатьох стануть першим велосипедом марки Trek, або першим гірським велосипедом взагалі. Це моделі-побратими X-Caliber та Roscoe на колесах 29" та 27,5"+ відповідно. Про останній і піде мова в даному огляді, але спочатку трішки історії.

Зображення

Жорсткість нової рами зросла у порівнянні з моделлю X-Caliber, що випускалася до 2017 року.

Trek X-Caliber був бестселером. Коли стало очевидно, що на експеримент з 29-дюймовими колесами чекає успіх, популяція найнерів розрослася, як бактерії у вологому середовищі. X-Caliber почав збирати касу компанії та продовжує збирати її по цей день. Час йшов, стандарти змінювалися, X-Caliber залишався таким, яким був. Він глибоко не оновлювався багато років, хоча особливо за це модель ніхто не критикував — велосипед подобався всім. Рік за роком змінювалась комплектація та розфарбування, а основа залишалася: силует рами з гео G2, який не сплутаєш ні з яким іншим, циліндричний стакан рульової 1 1/8", спейсинг O.L.D. 135 мм, відкриті дропаути під ексцентрикову вісь, тощо. За цей час з'явився і став повсякденним стандарт 27,5", який у останніх ітераціях X-Caliber перекривався маленькими ростовками. Пройшли зеніт популярності втулки під наскрізну вісь Boost142, відбулася міграція на втулки Boost148, на фоні яких модель стала виглядати безнадійно застарілою, аж слідом у 2016 році з'являється Boost141 з ексцентриком і Trek вирішує першим в індустрії перевести свою найпопулярнішу модель на цей новий стандарт.

Тим часом, найвпливовішим трендом останніх років стало зростання популярності плюсових покришок. Поява десятків нових стандартів чинить неабиякий фінансовий тиск на масове виробництво. Виробники велосипедів та компонентів мають відповідати на кожну нову ідею, щоб залишатись у грі та бути актуальними. Але за все хвататись неможливо і це негативно впливає на ринок, адже користувач все частіше стикається з несумісністю компонентів. Для оптимізації витрат виробники пішли на уніфікацію стандартів 29" та 27,5"+. Тепер на одному велосипеді можна використовувати колеса обох розмірів. Плюсовий 27,5 поступається колесу найнера всього кількома міліметрами у зовнішньому діаметрі, тож ідея одного велосипеда, що підтримує два формати, стала хітом. One bike to rule them all.

Мало того, диктувати тенденції МТБ-моди почали райдери ендуро, олл-маунтін та трейлового сегменту, що посприяло розвитку геометрії "нової школи": довгий ETT, довга колісна база, високий стек, скорочені пір'я, зменшений кут рульової і все це заради курсової стабільності на спусках. Оскільки за довгі роки панування у любительскому сегменті ім'я X-Caliber стало асоціюватися з туризмом та крос-кантрі, відповідь на всі ці вимоги автоматично поставить хрест на кантрійному минулому моделі.

Саме для цього на сцену виходить Roscoe.

Зображення

Ободи SUNringlé Duroc 40 SL мають внутрішню ширину 36 мм.

Це не нове ім'я. Був такий велосипед — Gary Fisher Roscoe. Досить популярний наприкінці нульових 140-мм підвіс, що був трішки жорсткішим за Remedy тих років. На його базі обкатувалися різні інновації: саме на ньому дебютувала 15-мм передня вісь. На старті другої декади XXI сторіччя Trek скасував Roscoe разом з брендом Gary Fisher, але залишив за собою авторські права на назву та вирішив відродити ім'я в образі трейлового хардтейла з сучасною геометрією та усіма модними плюшками. Інженери розробили два велосипеди в одному дизайні і таким чином компанія з Уотерлу пропонує не один велосипед, що підтримує два розміри коліс, а цілих два!

Здається, що X-Caliber та Roscoe виглядають однаково. На перший погляд, поставлені поряд велосипеди відрізняються тільки діаметрами ободів та товщиною покришок, але насправді між ними безодня. Roscoe довший, вищий, в нього коротший річ, його завалена назад підсідельна труба сприяє вищій посадці, а головне — зменшений кут нахилу рульової та довгий трейл робить велосипед стабільним на ходу, особливо для гревіті-бомбингу трейлів, стрибків та агресивного проходження поворотів — всього того, що на кантрійному ровері робити страшнувато.

Геометрія X-Caliber розрахована для роботи з амортизатором з сотнею міліметрів ходу, а Roscoe — 120 (в найменшій ростовці 13,5" хід зігнано до 100 мм). Trek розносить обидві моделі по діаметрально протилежні кути: один — спритний турист-кантрійник з чутливим кермом, а інший — стабільний трейловий монстр, здатний дертися по схилах на своїх тракторних покришках, як горний козел.

Що підходить особисто вам? Маєте вибір. Можете з Roscoe зробити найнер на гумі 2,2", а можете X-Caliber з його гострим керуванням взути у 3-дюймові катки 27,5"+, щоб місити багно на вузеньких технічних стежках. Переконайтеся тільки у тому, щоб задня втулка відповідала стандарту Boost141 QR.

Зображення

Roscoe 9 є флагманом нової модельної лінійки. Його колеса SUNringlé Duroc 40 SL взуті у широченні покришки Schwalbe Rocket Ron Performance 2,8", завдяки яким цей пройдисвіт поступиться тільки трактору Т-150 у змаганні з прохідності, але це не точно. Велика площа контакту робить велосипед всюдихідним, всепролазним і реалізує обертальний момент, як не може жодна найнерська шина 2,3" завширшки. На тиску 15-19 PSI колеса знаходяться у своїй стихії, провокуючи вершника на агресивну поведінку. Велосипед дереться вгору легко і впевнено, чим досить скоро змушує чотириглаві м'язи палати вогнем. Тут ми не жартуємо: реалізація обертального моменту дається покришкам настільки легко, що короткий торчок з 10-метровим набором висоти закінчується раніше, ніж очікуєш.

Посадка на Roscoe зручна, не потребує звикання, хоча у крутий підйом доводиться скручуватися над кермом, щоб не перекинутися. Кожний штрих педалі відриває переднє колесо від землі і ти інстинктивно встаєш на ноги, розпластавшись грудьми по райзеру завширшки 750 мм. У стоковій комплектації Roscoe 9 йде з дропером Bontrager Lever, який неймовірно допомагає на спусках, дропах та під час складних ділянок з перепадом висоти. І нехай тракторна зовнішність не вводить в оману, велосипед воліє чавити педалі на максимальній швидкості та на кожний штрих відповідає кидком американського пітбультер'єра.

Зображення

Rocket Ron місить-квасить, немов бульдозер.

Рама жорстка. Під 86-кг вершником не відчувається ані поперечних відхилень, ані хльосткої податливості заднього трикутника, яка на старому X-Caliber була одночасно й джерелом комфорту. Ковані алюмінієві шатуни RaceFace Aeffect не звиваються при стоячому танцюванні на педалях, даючи відчуття зібраності. Бійцівська, спортивна статура Roscoe на ходу добре балансується комфортом від широких покришок. Нерідко можна почути думку, що сучасні двопідвіси настільки ефективні, що хардтейлу тільки й залишається, що переходити на широкі колеса, щоб не програти конкуренції на трейлах. Ми не станемо сперечатися та доводити вірність чи хибність цієї думки, але просто повірте на слово: катання по трейлам на плюсовому хардтейлі Roscoe аж ніяк не схоже на похід до історичного музею. У 2018 році цей велосипед настільки ж доречний, наскільки й Fuel Ex з технологією ABP. Хардтейл вимагає більше уваги, але натомість швидше будує скілл райдера. Для людини, яка ще не зовсім впевнена у своїх навичках, ми рекомендуємо саме хардтейл.

Зображення

Подобається вам це чи ні, Boost141 вже прийшов і нікуди не дінеться. До речі, рами X-Caliber та Roscoe зварюються з одних складових, тому на лівому пері трейлового підвіса можна знайти кріплення для підніжки.

Тепер про суперечливе: головним джерелом критики Roscoe після анонсу став перехід на маловідомий стандарт втулок Boost141, і це у популярному сегменті, де за уніфікацію можна дияволу душу продати!

Якщо у вас вже є гірський велосипед, заміна коліс стане неможлива. Погоджуємось, з цієї точки зору новий стандарт створює труднощі, адже він абсолютно несумісний з наскрізною віссю Boost142. Для фіксації колеса Boost141 використовує ексцентриковий зажим. Може здаватися, що після наскрізної вісі таке рішення є довжелезним кроком назад, але сенс у цьому є і він переконливий: Boost141 суттєво знижує вартість велосипеда для кінцевого покупця. Врахуйте, що нові Roscoe та X-Caliber у порівняльних комплектаціях коштують стільки же, скільки X-Caliber минулих років і за ці гроші ви отримуєте велосипед з усіма сучасними фічами: конусний шток рульової, повітряну вилку актуального стандарту Boost110, втулки на закритих підшипниках, полегшені алюмінієві вісі, не у приклад жорсткішу раму Alpha Gold з внутрішньою проводкою для телескопічного підсідела та якісні колеса на 28 спиць. На X-Caliber встановлюється трансмісія-дабл, на Roscoe — одинарка narrow-wide з касетою 11-46.

Перехід на стандарт Boost141 міг би стати для Trek катастрофою, але у сезоні 2018 року вже три крупних гравця індустрії з великої п'ятірки приносять цю суперечливу інновацію саме у популярний сегмент. Подобається вам це чи ні, тепер для любительских велосипедів саме Boost141 QR з 9-мм віссю є стандартом номер один. Просто зараз ми тільки перетнули стартові ворота...

Зображення

Поставте разомX-Caliber та Roscoe: здається, вони однакові. Але це хибна уява, геометрії у них різні. Trek відійшов від практики уніфікації, як то було по 2017 рік включно з моделями X-Caliber та Marlin.

Починаючи з 2014 року Trek серйозно інвестує у підтримку ризикованих ідей, реалізацію яких може позволити сам-собі-фреймбілдер або невеличка компанія. Trek входить у велику п'ятірку глобальних брендів і вже кому, так саме світовому гравцю слід було би обережніже ставитись до релізів, успіх яких стоїть під великим знаком питання. Але Trek не чекає, поки конкуренти наважаться піти на ризик, щоб зібрати всі вершки й ризикує сам. Візіонерський талант інженерів Trek, CEO Джона Бьорка та особисто ментора бренду Гері Фішера, який почув чимало критики за часів становлення найнерів, поки що не давав осічок і щось дає нам підставу вважати, що успіх чекатиме на нові моделі і далі.

Оригінал статті опубліковано на сайті Ukrbike.
tumbleweed-092.tumblr.com

Аватар користувача
Велопортал
адміністратор конференції
адміністратор конференції
Повідомлень: 2949
З нами з: 2.12.13 10:01
Контактна інформація:

Re: Велосипеди Trek 2018

Повідомлення Велопортал » 21.12.17 16:29

phpBB [media]
Зображення

Аватар користувача
Technician
steel is real
Повідомлень: 1503
З нами з: 18.4.14 20:18
Стать: чол
Звідки: оттуда

Re: Велосипеди Trek 2018

Повідомлення Technician » 26.12.17 15:33

Trek Stache 5.

phpBB [media]


Кем МакКол:

— Коли сусіди питають навіщо мені стільки велосипедів, я їм відповідаю, що вони, як ключки для гольфу. Дивіться: є драйвер, є пітчинг ведж, є номерне "залізо", є поттер. Тож чим у світі ключок для гольфу є цей велосипед? Це хокейна ключка. Грати у гольф хокейною ключкою немає ніякого сенсу. У цьому велосипеді теж немає ніякого сенсу, але за якоїсь незбагненої причини це — найвеселіший байк у моєму гаражі.


Зображення

Він стрункий та підтягнутий, немов балерина. Витончений, немов ніжка пухнастої кульбабки. В ньому все пропорційно. Дозовано. Він, як музика. В ньому є гармонія пауз та ритму. Пустота передньго трикутника, проміжок від нижньої труби до колеса та дві дірки від бублика, здається, тільки-но зійшли зі сторінки підручника індустріального дизайну, який вчить, як змусити пустоти працювати на благо загального образу. Але поставте поряд міську малолітражку і ця уява розтане. Нагрянуть свинцеві хмари, налетить шквальний вітер та під розчахування блискавками небесного склепіння, з-під землі повстане козлорогий Крампус, що збирає неслухняних дітей у кошик та несе їх до себе в пекло.

Співставляючи фізичні розміри з яким-небудь Hyundai Getz, цей велетень одразу втрачає своє витончене гало, перетворюючись на жахливе сатанинське кодло. Його розміри ледве піддаються уяві: 189 сантиметрів від краю до краю. І це — хардтейл з короткими пір'ями ростовки 19,5"!

Зображення

Ободи SUNringlé Düroc 50 шириною 46 мм (внутрішній вимір) тримають на собі кремезні покришки Bontrager Chupacabra 29x3.0". Їх зовнішній діаметр складає без малого 30,7 дюймів. Пропорційність та витонченість велосипеда грає з уявою людей злий жарт: вони помилково сприймають його за 650b+: "О-о, плюсові покришки!". Але за мить на обличчях з'являється німа реакція заціпеніння, ніби й насправді перед ними постав сам чорт з рогами.

Своїй появі він зобов'язаний моделі Surly Krampus, яка започаткувала тренд плюсових покришок на найнерах у 2014 році. Trek Stache на той момент вже існував, але це був пересічний трейловий найнер, якому конче необхідна була своя "фішка", щось таке, чого не було ні в кого.

Якщо чогось не існує, це слід вигадати.

Сказано — зроблено. Trek любить грати у нові стандарти. Наприклад, під впливом Фішера, Trek одним з перших відповів на поклик найнерів у 2002 році. Поставив на зеро — зірвав джекпот. Потім у 2008 хлопці з Surly вигадали товстобульдозер-снігосипед Pugsley. Його аналог також швидко з'явився у асортименті бренду з Уотерлу на ім'я Farley. А тепер Trek один з великої п'ятірки має в арсеналі велосипед формату 29+. Окрім Salsa та низки дрібненьких виробників, жоден конкурент не повірив у плюсові найнери. І дарма. Stache розходиться, немов гарячі пиріжки. Працюючи за сусіднім столом поряд з українським дилером Trek, я не зміг замовити Stache 5 на свій зріст. Всі велосипеди 2018 модельного року вже розкуплені, але ж новий рік ще навіть не настав!

Втім, маючи в собі 188 см зросту та 93 см довжини внутрішнього шва ноги, я спробував велосипед на розмір менше. Підсідельний штир стирчить на 3 мм вище мінімально допустимої позначки, але довжина кокпіту з 70-мм виносом акурат вкладається у мої бажані налаштування посадки на шосейниках. То що я отримаю з додатковими 19 мм річу? З цією думкою я спав місяць. Шукав фіолетовий Stache 7 2016 у ростовці 21,5" (пекельна краса!), та періодично виносив мозок досвідченим механікам Велодому, які мають майже такі самі фізичні ТТХ та їздять на підвісах кінських розмірів. Вони як могли натаскували мене на велику ростовку. За іронією долі, пошук на вторинному ринку не приніс результатів. Люди не квапляться продавати цей фантастичний велосипед. Тоді я прийняв рішення намотати себе на кактус шляхом придбання Stache розміром менше потрібного.

Я не шкодую.

Зображення

Тестовий заїзд лишив сумнівів. Довгий кокпіт підійшов, як рукавичка, хоча дещо я б таки-змінив: кермо шириною 750 мм здається для такого монстра вузьким. Придбаю 785-мм палку, а згодом розщедрюся й на дропер. В рамі є отвір для внутрішньої проводки. Версія 2018 року комплектується дропером по замовчуванню, але на велосипеді 17 року його немає. Сідло Bontrager Evoke 1.5 моя дупа, на жаль, не оцінила.

За виключенням перелічених сідла та керма, комплектація Stache 5 2017 особисто мене більш-менш влаштовує, але пуристи матимуть питання: що на ровері роблять гальма Shimano M365, яким місце скоріше на велосипеді початкового рівня? Навіть з роторами 180 мм вони зупиняють гігантську махіну, м'яко кажучи, так собі. Stache три роки поспіль критикували за відсутність дропера. Нарешті, Stache 5 2018 року комплектується телескопічним штирем Bontrager з виносною манеткою під ліву руку. Змін зазнала й трансмісія: на Stache 5 2017 спереду встановлювалася система RaceFace Aeffect з зіркою 30Т, на моделі 2018 року її замінила система FSA Gamma Pro 28Т. Відповідно, касета 11-36Т поступилася касеті 11-40Т. Згодом поставлю овал на 32Т (34Т?), бо мені і сетап 2017 року здається занадто легким.

Зображення

Рішення з пером Midstay — єдина можливість викроїти місце для передньої зірки.

— А що там зі Stache 7? — питають у залі. Жорсткіша вилка Manitou Magnum 34 (з 2018 року — RockShox Yari RL з демпфером Motion Control), 11-швидкісна трансмісія проти 1х10, драйвер SRAM XD проти барабана Shimano (з 2018 року — Shimano SLX M7000), перемикач SRAM GX (2017) проти Shimano Deore M6000 Shadow Plus, шатуни SRAM X1 1200 під пропрієтарний стандарт X-Sync (з 2018 року — знову RaceFace Aeffect з зіркою 28T стандарту Cinch, який мені більше до вподоби, адже дозволяє тонко підлаштувати нахил вісі ексцентриситету овальної зірки та за бажанням змінити на 10 мм чейнлайн простим перегортанням зірки задом-наперед), гальма SRAM Level T (2017) та Shimano MT500 (2018), та комбінація виносу та керма Bontrager Line під новий стандарт 35 мм (2018). Загалом, нічого такого, що відокремлює одну модель від іншої на відстань безодні. Моделі 2017 року красивіше розфарбовані.

Зображення

На Stache 7 встановлюється більш жорстке кермо, ніж на Stache 5.

Не зважайте на ґарґантюанські покришки, велосипед охоче катапультується вперед. Насправді, важко повірити, наскільки легко Stache рухається. Величезні колеса не чинять опору імпульсу, який я надаю цьому апарату через жорсткі шатуни RaceFace Aeffect. Stache розганяється напрочуд жваво, а набравши імпульс, м'яко стілить, немов планер на глісаді. Як чайка в бриючому польоті. Як ранковий туман над ставком.

Про що мені шкодувати?

Зображення

В цьому немає магії чарівних брендових ноу-хау: легкістю руху Stache зобов'язаний своїм покришкам Bontrager Chupacabra, які були розроблені спеціально для цього велосипеда. Перед інженерами постало завдання будь-якою ціною розробити безкомпромісно легкі покришки, і ця мета була блискуче досягнута... будь-якою ціною. На старті вона складала запаморочливі 167 доларів за штуку. Десь у паралельному Всесвіті гикнулося навіть Біллу Гейтсу. Згодом, набувши постійного попиту, Trek знизив ціну до 95 доларів за одиницю, але мені все ще гикається.

Trek бачить портрет покупця Stache наступним чином: це людина, що бажає мати універсальний трейловий велосипед, який буде однаково добре виконувати свою справу у парку та у довготривалій автономній подорожі — перш за все, американець. Багато американців (а саме США — основний ринок збуту Stache) полюбляють подорожувати пустелями півострова Каліфорнія — Baja Divide, що знаходиться на території сучасної Мексики — його скелястий ландшафт з гострим камінням, глибокими тріщинами у землі, укоченими, твердими, немов асфальт, ґрунтобанами, широкими просторами без жодного водоєму від горизонту до горизонту — все це рідна стихія для такого велосипеда, як Stache. У 2017 році на його базі з'явилася окрема туристична модель 1120 зі зміненою гео, ригідною карбовилкою, міріадами отворів для кріплення підфляжників та двома багажниками. Як і у випадку з парою X-Caliber/Roscoe, Stache та 1120 схожі тільки зовнішньо. Геометрії в них різні.

У пустельному середовищі Chupacabra почувається, як у себе вдома: граючи розганяє велосипед від нуля до максимальної швидкості тебе, охоче ковтає всі дрібниці, яких не може "з'їсти" амортизатор: каміння, коріння, пороги, дрібні ями, купини, тощо, та робить всі ці дива з комфортом підвіса. Підлаштування робочого тиску помітно змінює характер велосипеда: від зубодробильного кісткотряса на півтора атмосферах до доброго плюшевого Санти на 0,8 бар спереду та 1 бар позаду. На 0,6 бар Stache котить по піску, ніби для того і створений. З вагою 940 грамів Chupacabra б'є рекорди у сегменті покришок для плюсових найнерів, а будучи зробленою з жорсткого компаунду, їй також не займати витривалості. Каркас щільністю 60 ниток на дюйм дарує відчуття диванного комфорту, плюс безкамерний монтаж ще й збільшує розгонну динаміку та дещо знижує відчуття інертності керма. Нова версія Chupacabra базується на каркасі щільністю 120 EPI, який за рівнем комфорту ще кращий. От тіки дропера не вистачає для повного дзену.

Навіть по асфальту на своїх квадратних блоках Chupacabra котить тихо. Там, де базовий Bontrager XR2 29x2.2 видає низьке приглушене гудіння, Chupacabra ледве шелестить. Бувало, люди у Пущі з криками смикались у сторону з переляку. Ефекту несподіванки сприяє й барабан втулки Formula, що працює по-шиманівськи безшумно: цокання чути лише у коридорах.

Зображення

Але рушай у бруд — відчуєш, що немає в світі універсальних речей, окрім ножа, сокири та синьої ізоленти. В теорії, велика пляма контакту забезпечує тракторне зчеплення, проте, на Chupacabra все це марно. У бруді її перевага перетворюється на недолік. Там, де очікуєш бульдозерної тяги, заднє колесо безглуздо маслає на одному місці. Я ганебно зливаю райдерам на покришках завширшки 2.1" на мокрій земляній каші. Весело розкидаючи грудки землі навкруги, я виписую танцювальні па та ледве можу правити траєкторію. Зчеплення нуль. Виглядаєш у цій ситуації, як повний бовдур.

Зображення

Місце, де я не зміг.

Смішно сказати: післядощова розвідка кантрійного треку біля Міністерських озер на шосейнику з 25-мм Maxxis Re-Fuse, відчувалася впевненіше. Що, насправді, має сенс: високий питомий тиск на поверхню збільшує зчеплення, а воно мені зараз конче необхідно. Машини колесами розворотили кілька S-подібних зв'язок на пласкій ґрунтовій ділянці, та я пізно здогадався, що колеса 29+ чхати хотіли на будь-які нерівності ландшафту: велосипед проплужить навскіс поля через високу траву і не попирхнеться. Аж поки мені це не спало на думку, довелося двічі покинути офіс. У поворотах ловиш переднє колесо, бо норовить з'їхати. Квадратні блоки протектора очищуються охоче, але зчепленню це не допомагає. Годі й казати, що на мокрій сніговій каші пересування на взутому у Chupacabra Stache — це вправа для сильних духом. Не плекайте надії, що товсті покришки нададуть вам безпеки взимку, якої ви шукали. У брудному Голосієво я не зміг ані заїхати вгору, ані спуститися. Сходив пішки. Буду з нетерпінням чекати на можливість встановити Maxxis Minion DHF/DHR 29x3.0", або просто дочекаюся квітневого тепла, щоб гідно оцінити переваги гуми посуху. На жаль, Chupacabra не любить, коли мокро.

Зображення

Мастермайндом розробки фреймсету є Тед Елсоп — людина, яка обожнює дикі ідеї. Тед хотів зробити пір'я якомога коротшими, адже хуліганський велосипед за визначенням не може керуватися, як океанський лайнер: він повинен злітати у повітря та руйнувати контрсхили, від приземлення дропів повинна тремтіти земля, а позаду стілитися густа хмара пилу. Він має давати під дих справа та в пику зліва, не підставляючи жодної щоки під зустрічний удар. Stache розіб'є всі вуличні фонарі, відіжме пару айфонів та пограбує супермаркет електроніки. І не користі заради, а фану для. Тільки уявіть: довжина нижніх пір'їв складає всього 420 мм при зовнішньому діаметрі коліс 30,7 дюймів. Це божевілля. При таких вимірах, фізично неможливо залишити бодай трохи місця для розташування передньої зірки, тому праве перо переїхало на 100 мм вище зони зчленування пір'їв та кареткового вузла. Trek називає це рішення Midstay. Воно також позбавляє від необхідності протягувати ланцюг крізь задній трикутник, що автоматично робить можливим встановлення ремінної трансмісії Gates Carbon Drive. Натяжіння ременя виконуватиметься за допомогою регулюючих гвинтів у горизонтальних дропаутах Stranglehold, завдяки яким допускається скорочення колісної бази на добрі ~25 мм. До аналогічного рішення дійшов тільки один прямий конкурент Stache — Salsa з моделлю Woodsmoke, довжина пір'їв якого ще менша (417 мм), але й на 2 мм вище розташовано каретковий вузол та по-іншому спроектовані дропаути.

При стандартному налаштуванні (l=420 мм) між колесом та підсідельною трубою залишається пару сантиметрів грязьового кліренсу, причому вигин труби сформовано таким чином, що до нього не липне ніякий бруд. Навіть вогка глина стікає, не забиваючись у проміжок. Поки що я не волію спробувати скоротити колісну базу, адже через специфічну геометрію Stache просто не може не відривати переднє колесо під час руху. Дисбаланс ваги карколомний, а верткості велосипеда мені і так вистачає. Сидячи прямо над задньою втулкою, ти добре відчуваєш брак зчеплення переднього колеса. Велосипед стає на диби на будь-якій передачі починаючи з 30/36 та закінчуючи десь посередині 10-швидкісної касети. Не обов'язково навіть смикати кермо на себе, Stache робить це самотужки. Круті торчки долаються виключно у положенні стоячи, інакше перекидає назад.

Зображення

У той же час, розвантажене переднє колесо надає певний запас для виправлення помилки, коли воно втрачає зчеплення на брудній каші. Велосипед ловиться швидким контробертанням керма, ну а широченна тридюймова покришка вже якось справляється з вогкою поверхнею. Або не справляється, висмикуючи за собою весь велосипед з-під вершника. Якби мені Minion DHF у такому багні...

Тала вода стікає по залізобетонних плитах на виїзді з Кирилівського гаю, неподалік від повороту до церкви. З поміж розбитих блоків виглядають настовбурчені паростки пожовклого ковилу, а під ними лежить утрамбований глинозем. Струмок тихесенько в'ється косою між паростками та розносить глину по схилу. Ось і я: становлячись на дибки, Stache прямує вгору. Заднє колесо зривається у пробуксовку: р-раз — стоїш на місці. Дв-ва — стоїш на місці. І це ще я з помірною силою наступаю на педалі. Врешті-решт, невпинного руху вгору це не зупиняє, але дає зрозуміти ліміти можливостей. Вони, як виявляється, не так вже й далеко. Це змушує пильнувати.

Зображення

Stache просто обожнює робити віллі. За місяць я навчився їздити на задньому колесі та зрозумів, що треба робити, щоб освоїти мануал. Велосипед робить процес вивчення базових технічних елементів дитячою грою і це ще я не намагався скоротити колісну базу. Stache любить повороти та охоче пірнає у голкове вушко, передбачувано веде себе на спусках, дякуючи нахилу рульової у 67,8° та довгому трейлу вилки. Такою геометрією Тед Елсоп досяг двох переваг відразу: ровер отримав рухливий, верткий зад та стабільний перед. Win-win scenario. Stache придумано для фану та приносить він його цистернами.

Чи здивує тоді, що верхи на Stache немає заняття більш нудного, ніж вантажний далекобійний туризм? Це як купити спорткар, щоб повзки крастися у київських заторах на швидкості 12 кілометрів на годину.

Товсті покришки, насправді, це — тема. Об'єм повітря забезпечує левову частку комфорту на ходу. Коріння? Яке коріння? Бруківка? Не бачив. Всі ті дрібниці, яких не може відпрацювати амортизаційна вилка, з'їдаються покришками. Хоча з думкою, що з таким велосипедом сенс у підвісі втрачається, я б, мабуть, посперечався. Якщо намагатися проїхати кілька кіл поспіль на час у режимі "на всі гроші", рельєф поверхні рано чи пізно натякне райдеру, що він все ще сидить верхи на хардтейлі. Або якщо хочеться ендуро-жесті з усіма супутніми стрибками та витребеньками, проходження грубих ділянок може датися не так легко. Але що я про це знаю? Вперше в житті стрибнув з трампліну.

Зображення

Амортизатор Manitou Machete достойно виконує свою справу, однак серед налаштувань є тільки локаут та регулювання швидкості відскоку знизу правої штанини. Крутилка локауту має канавку для тросика виносної манетки, якщо ви захочете встановити таку. Я локаутом не користуюся, тому мені байдуже. А ось сама крутилка могла б працювати більш туго, адже вона має хист самостійно повертатися у положення LOCKED від тривалих вібрацій. Я не великий фанат копирсання з налаштуваннями, тому одного разу виділивши собі пару днів на підбір комфортного тиску, зупинився на 5,5 атмосферах, що з моєю вагою у 86,5 кг, доволі плюшево. Більше до цього питання повертатися не хочу. Принаймні, до пробою аморту стрибки з трампліну не призвели, а до справжнього екстриму моїм скіллам ще далеко.

Механіки говорять про бушинги вилок Manitou тільки у позитивному ключі, що приємно. За твердженнями, до питання заміни бушингів доведеться підійти щонайменш через 2 роки активного катання. Зрозуміло, що ставлення має бути дбалим: протирати ноги після кожної поїздки та регулярно перебирати. Люблю прості надійні речі. Сподіваюся, що Machete не підведе.

Зображення

Про вісь на вилці Manitou, втім, гарних слів не підбереш. Щоб зняти та закріпити назад переднє колесо, треба пройти інтенсивний курс молодого бійця у досвідченого механіка. Підпружинений замок на лівому кінці вісі, зараза, весь час знаходиться в суперпозиції. Якщо ви не можете встромити флешку у порт USB з двох разів, ви розумієте, про що мова. Ситуація ускладнюється тим, що вставивши замок правильно, колесо все одно в дропаутах зафіксовано не буде: треба ще підлаштувати упор гайкою, як на звичайному ексцентрику для відкритих дропаутів. І ось ти вже чешеш ріпу: що зробив не так? Ця система має два рівні безпеки замість одного, але навіщо робити її такою складною, що без диплома фізфаку вилку не варто й чіпати? Також у Manitou не дуже добре продумана проводка гідролінії.

Мабуть, забагато негативного сказано у адресу Bontrager Chupacabra, причому настільки, що читачу захочеться пройти повз. Але ж насправді, Stache — це гарний велосипед. Це чудовий велосипед. Перший хардтейл у моїй шосейінй практиці, який я захотів придбати. Жоден гірський велосипед до нього не викликав такого викиду ендорфінів під час катання. Це суперечливий, ірраціональний та фановий апарат, що виглядає так же круто, як і їде. Як монстр-трак. У монстр-траках немає сенсу. Водночас, їхнє шоу збирає аншлаги. Мабуть, це той рідкий випадок, коли окремо взяті аспекти не піддаються раціональному поясненню. Щось незбагнене збирає в ньому все не завдяки, а всупереч. Він стрімко пуляє вперед всупереч гігантським колесам, легко та весело змінює напрям всупереч габаритам та масі без малого 13,5 кг, навіть спромігся відібрати шматок у підвісів, панування яких поставило під загрозу саме існування хардтейлів як таких. Може тепер час для Trek замислитися над 120-мм підвісом на ім'я Stache EX?

Зображення

Впізнати Stache по слідах не складно.
tumbleweed-092.tumblr.com

Аватар користувача
ВелоКиїв
*********
Повідомлень: 2985
З нами з: 9.11.06 21:51

Re: Велосипеди Trek 2018

Повідомлення ВелоКиїв » 2.2.18 15:15

Розіграш велосипеда TREK Marlin 7!
Зображення

Цього року - це Trek-2018 Marlin 7

Умови участі, як і минулого року, дуже прості:

Реєструйся за посиланням та вигравай чудовий TREK Marlin 7!

UKRBIKE - офіційний дистриб'ютор TREK в Україні.


Коваль Іван
Зображення

Аватар користувача
ВелоКиїв
*********
Повідомлень: 2985
З нами з: 9.11.06 21:51

Re: Велосипеди Trek 2018

Повідомлення ВелоКиїв » 27.3.20 11:53

Trek-Roscoe 7 2018року

Якщо вам необхідні можливості підвісного байка з простотою хардтейла - не сумнівайтесь Rosoce зробить кожну наступну покатеньку крутішою за попередню!

Зображення

Roscoe - ідеальний трейловий храдтейл початкового рівня. Широкі покришки з діаметром 27.5+ та надзвичайно "плюшева" вилка надають надзвичайне зчеплення та амортизацію.

Зображення


Легка алюмінієва рама Alpha Gold Aluminum з агресивною геометрією, трансмісія Shimano 1x10, вилка RockShox Judy Silver з ходом 120 мм, гідравлічні дискові гальма Tektro.
Характеристики
Show
Фреймсет:
Розміри: 21.5"
Рама: Alpha Gold Aluminum, півінтегрована конусна рульова труба E2, внутрішнє проведення рубашок перемикачів та підсідельних штирів з "дропером", кріплення для багажника та підніжки, розширені дропаути Boost141, гоночна геометрія з технологією G2
Вилка: RockShox Judy Silver TK, сталева пружина, регулювання переднапруги, регулювання відскоку (rebound), гідравлічне блокування TurnKey, конусний шток E2, дропаути під втулку Boost110, геометрія G2 Geometry з офсетом 51 мм, хід 120 мм
Колеса:
Втулки: Formula Alloy DC511, Boost110 (підшипники кулькові насипні) (передня) / Formula DC2241 Boost141 (підшипники кулькові насипні) (задня)
Ободи: SUNringlé Duroc 40 SL, 28 отворів, безкамерні
Покришки: Schwalbe Rocket Ron Performance, Folding Tubeless Ready 27.5"x2.80"
Ходова:
Шифтер: Shimano Deore SL-M6000 10 швидкостей
Задній перемикач: Shimano Deore RD-M6000, Shadow+ 10 швидкостей
Система шатунів: FSA Gamma Pro, 28T Narrow-Wide
Каретка: Закриті промислові підшипники
Касета: Shimano CS-HG50, 11-42, 10 зірок
Ланцюг: KMC X10
Педалі: Wellgo nylon platform
Компоненти:
Гальма: Tektro M285 гідравлічні дискові
Сідло: Bontrager Evoke 1.5
Підсідельний штир: Bontrager SSR, 31.6 мм, зміщення (offset) 12 мм
Винос: Bontrager Rhythm Comp, 31.8 мм, 0°
Руль: Bontrager alloy, 31.8 мм, 15 мм підйом
Гріпси: Bontrager Race Lite, lock-on
Рульова: Напівінтегрована: верх 1-1/8" - низ 1.5", промислові (закриті) підшипники

Вага:
Орієнтовна вага велосипеда: 13.47 кг (17.5")
Обмеження за вагою навантаження: 136 кг (Включаючи вагу велосипеда, наїздника та багажу)
Зображення Зображення Зображення

Залишилась 1 модель 2018року у розмірі 21,5 за спеціальною ціною.

Придбати велосипед можна у магазині Велокиїв, а також на сайті Зображення

Коваль Іван
Зображення


Повернутись до “Веломагазин Київ. Архив тем, які втратили актуальність.”

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 3 гостей