А що з карбоновим велом буде у літаку? Він же легкий - дуже зручно
Ну легкість то таке... 10 кг й від виграшу у декілька кг від алюма нічого не міняється
А от коли на нього (навіть непогано обмотаного целохфаном с пупиришками та перекладеному іншим антизабієм)
понакидають та навалять у багажному відсіку зверху усіляких валіз та ще казна чого + усе це буде танцювати та
єлозити під час взльоту, польоту та посадки - ото я би подивився на тебе :razz: Сидишь собі вже без волосся
та думку гадаєш, долетить цілий чи ні...???
Паромна переправа взагалі абзац - у них є розклад тільки на наступні 10 днів + корабель може затримуватися, якщо недозагружений
Ціна "койко-мєста" - 160-200 баксів (без харчування). Паром іде 2 дні з Батумі у Керч.
ЗА ЩО ТАКІ ЦІНИ І ЯК ВОНИ ВЗАГАЛІ ЗАРОБЛЯЮТЬ???????????
Повна лажа якась
Так я й про те й кажу, що лажа ще та! Коли два тижні тому був у Одесі, цікавилися на морському вокзалі
можливим напрямком Ілічівськ-Батумі-Ілічівськ. Пані відповіла наступне: бажаючі пасажири є, грузів нема,
нерентабельно навіть із забитими під маківку каютами, до серпня місяця ситуація наврядчи змінеться
Ціна була приблизно така ж, десь 1100-1350 грн. (туди й назад).
Але чому цікавив паром Керч-Батумі-Керч, бо так повинен був економитися один день. Ібо із Ілічівська він йде дві доби до Грузії.
А так я розумію, що хоч плотом бери й отуди греби

хі! Альтернативних варіантів, окрім авіа, майже нема :sorry:
Отже, тут я понімаю, шо я пролетаю

хє! Позитивна іронія ще та штука

k:
Допомагає жити з посмішкою та особливо не перейматися, коли халепа застає зненацька!