Сторінка 1 з 1

Dolomite Alps - the bicycle “paradise” з Володимиром Севериним 12.07.2019-22.07.2019

Додано: 8.8.19 10:16
woha
Dolomite Alps - the bicycle “paradise” 12.07.2019 - 22.07.2019 З Володимиром Севериним

(https://www.facebook.com/profile.php?id=100010912784859 - Володимир Северин)

Посилання на подію в ФБ
https://www.facebook.com/events/1868550606598037/
І реклама на сайті
https://theflow.com.ua/tours/bicycle-pa ... mite-alps/

Вам туди, якщо
Ви любите подорожувати в горах в поломаних старих автобусах,
Ви любите, як ваш орг+гід говорить неправду з мінус першого дня подорожі,
Ви любите платити за 7 днів, а отримати 5 днів покатеньок
Вам подобається, коли орг - це той, що загубив людей без досвіду в зимніх Карпатах - https://tsn.ua/ukrayina/vryatovani-z-pi ... 92305.html і ті люди - самі винні. Шкода, що не знайшов того до подорожі.

Ну і по мєлочі - любите без аптечки, без медика, без нормального харчування, в паршивих наметах

Тут загреговані скарги учасників туру, які не залежні від організатора туру (не є гідом, дівчиною гіда, фотографом орга) - детально все те:

1. Безпека:
Старі авто з технічними несправностями: проблема з системою охолодження; двері що не відчиняються на одному авто і не зачиняються на іншому. Участники туру були змушені бігати по горах - шукати воду, щоб продовжити рух в автобусі.
2 день - двічи закіпала машина
3 день - кілька разів закіпала машина
5 день - машина не їде - торба турбіни

Відсутність в автомобілях необхідних інструментів: компресор, домкрат (повинно бути в кожному).
Стара резина - як ходова, так і на запасках. В перший день побачили грижу на колесі - замінили, їхали назад - пробили колесо. Змушені були ставити грижу, качати велосипедним насосом, бо автомобільний в іншому, справному авто, яке обігнало на 200 км
Один водій на авто - неприйнятно одному водію їхати за кермом 36 годин підряд. Це створює велику небезпеку і впливає на графік поїздки.
В керівника групи поломалася вже друга людина, а зв'язку з автобусом так само немає, як і в перший день. Хоча в групи були телефони і 4 рації.
4 день - виявляється, що аптечка групова пуста - є пару бинтів, а в групі медика не є взагалі.
В керівника групи лише готівка - картки немає.
Був обіцяний “супровід групи по маршруту мікроавтобусом”. Але автобуси нас тупо чекали в кінцевій точці, без зв'язку. Знаючи це, я, зі зламаною ногою, був змушений сам добиратися 7 км в табір.
Було обіцяно “заброска на перевали, доставка вас і велосипеда в разі сходу з маршруту або якщо проїхали далі”. Але автобуси нас тупо чекали в кінцевій точці, без зв'язку. Знаючи це, я, зі зламаною ногою, був змушений сам добиратися 7 км в табір.

2. Катання
Один гід на дві групи - одна група їздила по GPS самостійно, не знаючи місцевості. Вперше - гід скинув файл з треком, який не пристосований для багатьох пристроїв. В подальшому - скидувалися лише координати кінцевої точки - добирайтеся самі.
Відсутність простої аптечки на всю групу від організатора. З іншого боку - не було повідомлено про необхідність мати персональні аптечки - вело і для людей.
Зібрано групу людей з дуже великою різницею у досвіді і вмінні їздити, MTB-треки не всім підійшли за складністю.

3. Дотримання графіку
Дорога “туди” і “назад” стала по 2 доби кожна замість обіцяної одної доби.
З десяти днів ми каталися 5 днів, а не 7, як то написано в програмі туру.
Організатор туру - (Володимир Северин) не поїхав з групою, не попередив про те, що гід буде один і без досвіду керування турами
З самого початку - запізнення буса на 1.5 години. Бус приїхав не готовий - монтаж кріплень для велосипедів в кузові та пакування речей [під дощем] зайняли ще дві години. Постійна брехня про затримку буса з Києва - то дощ, то дорога погана. Затримка 4 години фінальна.
Затримки з виїздами на старт маршрутів через поламки першого буса. Пропущені обіцяні етапи з початкового плану поїздки.
Гід був не здатний видати чіткий час виїзду з ночівлі. Гід сам часто запізнювався проти часу, про який домовилися
Дорога назад
Гіду було побарабану, на те, що було обіцяно бути в Києві вночі неділі на понеділок - вирішили, що ранок понеділка - нірм.
Гід проспав, а водій, що не вмів корстуватися навігатором, накрутив 6 годин по жопенях Європи, замість руху автобанами.

4. Харчування
Цікаво побачити звіт з витрат на продукти, враховуючи, що кожен здав по 50 євро.
Снідати вчорашньою гречкою або мюслями зі шпротами
Вечеряти кашею з ароматом тушонки

5. Побут
Орги не знали, що робити, як немає місця в кемпінгу. Звонити в кемпи вони не вміли, тому група витратила півдня, катаючись на бусах в пошуках вільного кемпа.
Намети вогкі, з запахом плісняви і без кілків.
Северин мені казав, що в машині можна лежати на цих льожках 8 людей, але забув сказати, що там ще будуть сумки, що в Європі там лежати заборонено, що нижнє ліжко розкладається в виняткових випадках.

Как итог вышеописанного, требуем:
0. Исправить косяки с безопасностью. Мы удачно "проскочили". В следующий раз кому-то такая организация будет стоить здоровья или жизни. Лично проконтролируем старт следующей группы.
Пояснення, чому організатор вважав нормальним відправити групу настільки погано підготованою. Наприклад, тільки завдяки водію Максиму, ми не застрягли ще на перевалі в Австрії. Это может подтвердить сам Макс.
Звіт з витрат на продукти.
Грошова компенсація за харчування, якщо з'ясується, що гроші було витрачено не за призначенням.
Грошова компенсація за недокатані етапи і дні. Власне за цим всі і їхали.
Стоимость тура = 450 евро. Длительность тура = 10 дней. Следовательно один день тура стоит 45 евро. В пути мы провели 4 суток, вместо обещанных 2 суток по программе. Сумма возврата = 90 евро каждому участнику. За лишних 2 дня, проведенных в старом бусе, вместо катания днем и ночевки в палатке с видом на горы.