Здається хтось не коректно посилається на закон про захист прав споживачів.Згідно закону "Про захист прав споживачів" даний товар не підлягає обміну і поверненню
Перед покупкою запитайте у продавця про акційні товари – причини зниження його ціни. Адже акційні пропозиції можуть стосуватися товару із певними дефектами (наприклад, подряпинами, пошкодженням упаковки тощо). Це можуть бути і речі належної якості (скажімо, несезонний одяг, стара колекція тощо).
Якщо ви купили акційний товар, а потім виявилося, що він має суттєві недоліки, про які вас не попередили у магазині, ви можете на підставі ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів» (далі – Закон) звернутися з вимогою повернути кошти за товар неналежної якості або обміняти на аналогічний товар належної якості.
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. № 172 "Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів", затверджено перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню).Здається хтось не коректно посилається на закон про захист прав споживачів.Згідно закону "Про захист прав споживачів" даний товар не підлягає обміну і поверненню
Поверненню не підлягає товар з дефектами про які ПОПЕРЕДИВ продавець при здійсненні покупки. Всі інші недоліки - на загльних підставах
ПС В пості та на сайті відсутне попередження про певні недоліки - відповідно продавець ДЕКЛАРУЄ, що товар належної якості і недоліків/браку немає.
Про обмеження на 14 днів повернення товару, який просто перестав подобатися і не був у використанні в законі взагалі нічого не сказано...
Перед покупкою запитайте у продавця про акційні товари – причини зниження його ціни. Адже акційні пропозиції можуть стосуватися товару із певними дефектами (наприклад, подряпинами, пошкодженням упаковки тощо). Це можуть бути і речі належної якості (скажімо, несезонний одяг, стара колекція тощо).
Якщо ви купили акційний товар, а потім виявилося, що він має суттєві недоліки, про які вас не попередили у магазині, ви можете на підставі ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів» (далі – Закон) звернутися з вимогою повернути кошти за товар неналежної якості або обміняти на аналогічний товар належної якості.
Якщо це так, то чому для неакційних велошорт/велотрусів такої примітки немає?До товарів які не підлягають обміну, або поверненню відносяться:
21. Білизна натільна.
Повернутись до “Велосипедний магазин "ВелоДім"”
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 3 гостей