Сторінка 3 з 3

Re: #‎півтора_метри_поваги Частина друга

Додано: 20.4.18 13:16
genia1991
хотел бы выложить сюда векторный файл 1.5 м
думаю никто не будет против. что бы у всех была возможность распечатать в любых размерах. хоть 5 на 5 метром )
особенно удобно . например сделать на липучке такой значок. и очень удобно пристегивать или отстегивать его к разной одежде

что скажите ?

Re: #‎півтора_метри_поваги Частина друга

Додано: 18.2.19 19:49
Malder Fox
Вот прочитал тему, и последнее сообщение. Я НЕ против файла, готов его скачать, только где и как?

Re: #‎півтора_метри_поваги Частина друга

Додано: 18.2.19 19:50
Malder Fox
Ребята, так что, каково далее развитие движения 1.5 метра уважения ?! Я купил велофутболку, наклейки. Кто еще готов поддержать ?

Re: #‎півтора_метри_поваги Частина друга

Додано: 19.2.19 12:17
OdinokiyVolk
Тема хороша... но в нашій державі... хто їздить на джипах і других крутих тачках да і нові українці як підрізали так підрізають... їдеш по головній а "воно" на джипі з провулка і пре не пропускаючи...
Нам до цього ще дуже далеко...

Re: #‎півтора_метри_поваги Частина друга

Додано: 21.2.19 12:50
Checkpoint
хто їздить на джипах і других крутих тачках да і нові українці як підрізали так підрізають...
Їздить по Київу один "жип", краще сказати не їздить, а льОтає, п'ятірки в нумерах та позаду наклейка "Півтора метри поваги", але повагою там не пахло геть і близько.
Тож якщо у макітрі не все складно, то хоч на лоба ту наклейку наліпи, сенсу більше від того не буде.

Re: #‎півтора_метри_поваги Частина друга

Додано: 28.3.19 14:39
Grafit
Почему 1,5 метра?
Ширина дороги не позволяет держать расстояние 1,5 метра.
Привіт всім небайдужим! Це гарна ініціатива з цими 1,5м. А От ви мені пояснить як треба автомобілю їхати по дорозі, залишивши 1,5 м для велосипедиста? Щоб осьова лінія розмітки проходила як під літаком на злітній смузі?
ДСТУ 2587-94 Дорожня розмітка:
3.1.2. Під час розмітки доріг ширина смуги руху повинна прийматись з урахуванням категорії доріг згідно з вимогами чинних будівельних норм і правил. На дорогах, елементи поперечного профілю яких не відповідають вимогам чинних будівельних норм і правил, ширина смуги руху, що розмічається, не повинна бути менше ніж 3 м; допускається зменшення ширини смуги, що призначена тільки для руху легкових автомобілів, до 2,75 м за умови введення потрібних обмежень на режим руху.
Тобто перефразувавши зміст Вашого стікера, можна написати на ньому -"автомобіліст, якщо поважаєш велосипедиста, пересядь на машину вузжчу за 1,5 метра" (щоб залишити 1,5 з тих 3 або в більшості випадку 2,75м дороги)?
Відповідно до п.11.10 ПДР України, на дорогах, проїзна частина яких поділена на смуги руху лініями дорожньої розмітки, забороняється рухатися займаючи одночасно дві смуги . Наїзжати на переривчаті лінії розмітки дозволяється тільки під час перестроювання.
Або так написати на стікері -"побачив велосипедиста - тікай на іншу смугу! Ти ж його поважаєш".
Думаю зміст і сенс того що ви пишете на стікерах і хочете домогтися цим треба узгодити, і головне щоб це не закликало порушувати ПДР. Як кажуть і пишуть слуги народу в своїх папірцях -"Згідно діючого в Україні законодавства"

Re: #‎півтора_метри_поваги Частина друга

Додано: 2.5.19 13:10
Maksym
Ширина дороги не позволяет держать расстояние 1,5 метра.
Якщо не дозволяє - тримайте більше. Головне щоб не менше. Для цього увімкніть лівий поворотний сигнал, переконайтеся що не завадите руху авто в другій смузі й заїдьте в другу смугу руху. Випередивши велосипедиста вмикаєте правий поворотний сигнал і повертаєтесь в першу смугу, попередньо впевнившись, що нікому не створите завад для руху.

Re: #‎півтора_метри_поваги Частина друга

Додано: 12.5.19 16:07
AVVAKUM
2 травня, на проспекті Степана Бандери в Києві сталася смертельна ДТП: водій самоскида збив велосипедиста.
За попередніми даними, самоскид рухався по крайній смузі руху. Імовірно, через габарити вантажного автомобіля водій не зміг розминутися з велосипедом, в результаті чого стався наїзд
Від отриманих травм велосипедист помер на місці події. Загиблому було близько 30 років.

Re: #‎півтора_метри_поваги Частина друга

Додано: 14.5.19 14:34
Varyat
Ширина дороги не позволяет держать расстояние 1,5 метра.
Для цього увімкніть лівий поворотний сигнал, переконайтеся що не завадите руху авто в другій смузі й заїдьте в другу смугу руху. Випередивши велосипедиста вмикаєте правий поворотний сигнал і повертаєтесь в першу смугу, попередньо впевнившись, що нікому не створите завад для руху.
Maksym, в більшості, всі так і роблять. Але це не завжди можливо або створює небезпеку чи аварійну ситуацію. Приклади:
- по одній смузі в кожному напрямку, розмежовані суцільною чи подвійною суцільною, які пересікати не дозволено;
- суцільної розмітки немає, але дорога входить в поворот чи перевал з втратою видимості;
- машини йдуть суцільним потоком, через передні машини велосипедиста заранє просто не видно;
- на дорозі виражена яма чи інша перешкода, яка обмежує місце для маневру;
- задня машина включила поворотник і розпочала обгін;
- автомобіль на паралельній сусідній смузі потрапив в "сліпу зону" між дзеркалами і для запобігання ДТП подає звуковий сигнал після включення Вами поворотника.

Це лише навскидку, що відразу згадалося. Таких ситуацій за 30 з хвостиком років водійського стажу я надивився купу, їх можна ще приводити і приводити...

Я маю тверде переконання, яке викладене в паралельній темі, що велосипедист в ідеальному варіанті має бути на велодоріжці, а не на дорозі чи на тротуарі. А якщо наразі тих велодоріжок - кіт наплакав, то потрібна взаємна повага і увага, як з боку автомобіліста, так і з боку велосипедиста. Бо те, що я бачив позаминулої п'ятниці на Окружній-Паладіна, взагалі на голову не налазить: вечоріє, сутінки, моросить дощ, велосипедист у формі і шоломі лавірує між машинами, які їдуть під сотню, в районі третього! ряду. Я сам його ледве розгледів крізь дощ, добре, хоч проблисковий маячок ззаді у нього був включений... Про яких півтора метри поваги мова? То треба зовсім бути без башні, щоб в таких умовах так ризикувати! Не знаю, хто то був, може відгукнеться - п'ятниця, 3 травня, десь в районі восьмої вечора - мені цікава мотивація такого надмірного екстріму.

Re: #‎півтора_метри_поваги Частина друга

Додано: 14.5.19 18:46
Maksym
Тепер уявімо що перед вами їде трактор. Що ви будете робити - битися в його зчіпний пристрій? Чи гальмувати й чекати можливості для безпечного обгону/випередження? Те ж саме треба робити й по відношенню до велосипедиста. Все просто.

А щодо шашкування в третій смузі велосипедистом в дощ - це суперечить ПДР, оскільки велосипедист має рухатися якомога правіше. І це точно не третя смуга на Паладіна.

Re: #‎півтора_метри_поваги Частина друга

Додано: 14.5.19 22:06
Varyat
Трактор більш помітний на дорозі, ніж велосипедист. Це раз. Оцінити правильно велосипедиста на дорозі може тільки велосипедист. Навіть якщо він за рулем автомобіля. Тому я можу. А більшість водіїв велосипедиста оцінюють трохи інакше. І зовсім не як твердий і габаритний трактор. І чисто на поржати - насправді тракторів на дорозі мені чомусь зустрічалося значно менше, ніж велосипедистів. Мабуть, трактори зараз в дефіциті...

На Паладіна, як їхати з Академу після ж/д мосту навіть не три, а чотири смуги в один бік, просто на крайній правій розмітка не намальована, типу широку обочину зробили, хоча там така ширина і без обочини, що всі їдуть в чотири смуги... Та навіть в другу смугу на велосипеді висовуватися в дощ при погіршеній видимості - це вже верх пофігізму. Причому стосовно як себе, так інших учасників руху. Я не виступаю зараз ні з точки зору велосипедиста, ні з точки зору автомобіліста. Я лише за те, щоб всі були живі, здорові і не наражали один одного на небезпеку. Бо що на зоні, що на тім світі однаково фігово.

Re: #‎півтора_метри_поваги Частина друга

Додано: 14.5.19 22:19
Maksym
Трактор більш помітний на дорозі, ніж велосипедист.
Це вже проблема велосипедиста як зробити так, щоб бути не менш помітним, ніж трактор.
Але ви будете битися в зчіпний пристрій трактора за неможливості його випередити чи гальмуватимете?

Щодо велосипедиста на Паладіна - це міг бути шосер з великим досвідом пересування по дорогах. Йому можна, а тим, в кого немає досвіду, не варто брати з нього приклад.

Re: #‎півтора_метри_поваги Частина друга

Додано: 14.5.19 22:30
Varyat
Трактор більш помітний на дорозі, ніж велосипедист.
Це вже проблема велосипедиста як зробити так, щоб бути не менш помітним, ніж трактор.
Це неможливо. Габарити не ті.
Але ви будете битися в зчіпний пристрій трактора за неможливості його випередити чи гальмуватимете?
Ні в кого я не буду битися. Ні в трактор, ні в велосипед. Тим більше, я добре знаю технічні параметри і швидкісні характеристики і трактора (в мене навіть права на трактор є :)) і велосипеда.
Щодо велосипедиста на Паладіна - це міг бути шосер з великим досвідом пересування по дорогах
То був не шосер. Хоча це несуттєво... Досвід на таких швидкостях оточуючих машин і при такій поганій видимості нічого не вирішує - велосипед не може прискорюватися і гальмувати, як мотоцикл. То є безвідповідальність і пофігізм.

Re: #‎півтора_метри_поваги Частина друга

Додано: 19.3.20 13:13
qwertyq
Похоже лозунг стал актуален не только для велосипедистов Зображення