27.5 Bergamont Metric 5.4 +

Для фотографій і комплектації кастомних роверiв веложителiв, з подальшим обговоренням їх з іншими користувачами ...
Аватар користувача
falconkamitos
* * * *
Повідомлень: 514
З нами з: 11.5.13 11:20
Стать: чол
Звідки: Київ, Дарниця

Re: 27.5 Bergamont Metric 5.4 +

Повідомлення falconkamitos » 7.11.14 15:58

Трохи змінив комплектацію велосипеда. Поставив на свої даблові шатуни зірочку Retaining Chainring від Гарбарук на 38 т. Чисто випадково дізнався, що є на ринку пропозиції з зірочками з перемінним профілем зубців, з яких ланцюг практично не спадає. Тому, враховуючи відсутність у магазинах Києва зірочок від іменитих іноземних брендів, придбав у Гарбаруків вищевказану деталь. Результат? Мені подобається, ось чому - 1. Ланцюг дуже щільно сидить на трансмісії - в результаті крутіння педалей стало більш "бархатним" і плавним, а також тихим. 2. Діапазону передач 1-10 (пер. 38т зад 11-36т) для моїх туристично-прогулянкових потреб вистачає. 3. Зняв вже непотрібні ліву манетку, відповідно зірочки дабли, передню перекидку з тросом - як на мене, виглядає трохи естетичніше і трохи легше. Але то таке... Як писали вже до мене такий крок дозволяє дещо спростити велосипед без суттєвого обмеження його утилітарності.

Додатково поставив новеньку праву манетку та задню перекидку з середньою лапкою shimano 670 slx. Комлект працює трохи швидше/чіткіше, ніж попередня зв,язка( манетка deore 610 та перекидка 670 з довгою лапкою). Хоча принципово краще не стало. Коротше мене влаштовує!)

Таки вирішив- комплект гальм буду ставити. З одним гальмом їздити страшніше.

Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Востаннє редагувалось 8.11.14 23:09 користувачем falconkamitos, всього редагувалось 1 раз.

Аватар користувача
Lexusic
* *
Повідомлень: 193
З нами з: 16.7.12 08:55
Стать: чол

Re: 27.5 Bergamont Metric 5.4 +

Повідомлення Lexusic » 8.11.14 22:36

С одним тормозом ездить вообще нельзя! Я малость травмировался, но выскочивший на дорогу ребенок жив, я над ним пролетел, задним зажал, но скорость не сбросилась и о чудо, передний спас ребенкка, а я в замедленном с облегчением сальто над ним крутил! Считаю лучше так, имея вариант спасти, нежели сбить насмерть, зато вел же на 100 ипаных грам легче... Кстати после полета травмы болят уже месяц, но страшно от мысли о другом исходе...
мой GT Sensor PRO 29-er
http://www.velokiev.com/forum/viewtopic.php?f=19&t=126514

DeadMaroz
* *
Повідомлень: 69
З нами з: 20.7.13 11:03
Стать: чол

Re: 27.5 Bergamont Metric 5.4 +

Повідомлення DeadMaroz » 9.11.14 00:43

Таки вирішив- комплект гальм буду ставити. З одним гальмом їздити страшніше.
И это правильно.

Аватар користувача
AlexGer
* * * * *
Повідомлень: 1635
З нами з: 10.3.13 02:05
Стать: чол
Звідки: Киев, Лівобережна

Re: 27.5 Bergamont Metric 5.4 +

Повідомлення AlexGer » 9.11.14 02:28

задним зажал, но скорость не сбросилась и о чудо, передний спас ребенкка, а я в замедленном с облегчением сальто над ним крутил!
А вот нефиг в таких местах с такой скоростью гонять...
Ту должна быть какая-то умная фраза, но будет абыр...

Аватар користувача
Lexusic
* *
Повідомлень: 193
З нами з: 16.7.12 08:55
Стать: чол

Re: 27.5 Bergamont Metric 5.4 +

Повідомлення Lexusic » 9.11.14 22:55

задним зажал, но скорость не сбросилась и о чудо, передний спас ребенкка, а я в замедленном с облегчением сальто над ним крутил!
А вот нефиг в таких местах с такой скоростью гонять...
Место именно проезжее, но родители не уследили за парнишкой
мой GT Sensor PRO 29-er
http://www.velokiev.com/forum/viewtopic.php?f=19&t=126514

Максим 30
* *
Повідомлень: 68
З нами з: 18.1.14 13:38
Стать: чол

Re: 27.5 Bergamont Metric 5.4 +

Повідомлення Максим 30 » 7.12.14 13:02

Поставьте передний тормоз. Это ваша безопасность.

Аватар користувача
shooter
Модератор
Повідомлень: 7897
З нами з: 8.5.03 20:06
Стать: чол
Звідки: Київ

Re: 27.5 Bergamont Metric 5.4 +

Повідомлення shooter » 8.12.14 16:22

колесарамавилка сток = сток. поїхали

Аватар користувача
falconkamitos
* * * *
Повідомлень: 514
З нами з: 11.5.13 11:20
Стать: чол
Звідки: Київ, Дарниця

Re: 27.5 Bergamont Metric 5.4 +

Повідомлення falconkamitos » 8.12.14 19:26

куди?

Аватар користувача
shooter
Модератор
Повідомлень: 7897
З нами з: 8.5.03 20:06
Стать: чол
Звідки: Київ

Re: 27.5 Bergamont Metric 5.4 +

Повідомлення shooter » 9.12.14 10:14

покататись))))

Аватар користувача
falconkamitos
* * * *
Повідомлень: 514
З нами з: 11.5.13 11:20
Стать: чол
Звідки: Київ, Дарниця

Re: 27.5 Bergamont Metric 5.4 +

Повідомлення falconkamitos » 14.5.15 01:47

На новий сезон прикупив деякі апгрейди, основні з яких це вилка Rockshox Reba 2014 100 mm, вілсет Mavic Crossride та гальма Shimano 675 slx. Кататись стало відчутно веселіше.
1.Вилка (з конічним штоком, тому довелось купити нижню чашку рульової Cane Creek, щоб вона увійшла в прямий рульовий стакан) працює чудово: відпрацьовує всі дрібні та середні ями. Особливо з налаштуваннями ще не грався. Поки що накачую вилку під свою вагу згідно мануала, відскок накрутив у бік "зайчика" майже повністю (зробив швидкий відскок). Також у порівнянні зі стоковою вилкою Реба чи не на 1 кг легша (близько 1,6 кг), тому при різких прискореннях навіть інколи мимоволі відриваю переднє колесо від землі.
2. Колеса мають по 24 аеродинамічної форми спиці кожне, втулки на промах. Зовнішній вигляд велосипеда після встановлення коліс став більш агресивним. Головне, що вілсет більш жорсткий та накатистий у порівнянні зі стоковим (який теж непоганий для звичайної їзди) і це дійсно суб'єктивно відчувається. У вазі думаю я виграв не дуже багато. Колеса не важив. Різні джерела дають їм від 1,8 до 2,0 кг.
3. Гальма Shimano 675 slx з роторами 160 мм спереду (SM-RT81 XT) та 140 мм (SM-RT97 XTR) працюють зі стоковими органічними колодками не айс теч тихо (!) і надійно. Гальмую одним пальцем. Потужності гальм на рівнинах навколо Києва вистачає. Вже було декілька екстренних гальмувань, у т.ч. на спусках - гальма не підводять. Вважаю, що сучасний групсет slx - це добротний mid-end рівень обвісу.
Крім вищевказаного, поставив ще педалі Shimano saint та каретку Shimano xtr bb-93. Педалі дуже якісно зроблені. Висоту змінних шипів педалей за допомогою шайбочок (йдуть в комплекті) відрегулював під свої потреби. Педалі просто супер, у мене таких класних ще не було!). Каретка xtr (легша за bb70 на 30 г) стала під шатуни як рідна. Крутиться добре, жодних нарікань.
Актуальну на сьогодні комплектацію мого велосипеда у повному обсязі випишу згодом. А поки викладаю останні фото.

P.S. Прохання до модератора перекинути цю тему в розділ кастомних велосипедів, адже від стоку на цьому байку залишилась лише рама і касета.

Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення

Аватар користувача
stan_slav
* * *
Повідомлень: 352
З нами з: 4.10.11 01:22
Стать: чол
Звідки: Киев, Троещина

Re: 27.5 Bergamont Metric 5.4 +

Повідомлення stan_slav » 15.5.15 11:29

C = Стиль :o

Я рад за ТСа, у него много денег. Комплектующие по отдельности - огонь. Но вел = сборная солянка. Такая сборная, что почти гороховый суп с гренками :help:

Взываю: Чувство стиля, где же ты?

Очень хорошо, что ТС ездит, и на практике пришел к 1х10, новому вилсету, воздушке, слх, габарукам...
Но где чувство стиля, где-где-где-где. В Вологде-где-где-где где-где-где-где.
Ride MARIN & GIANT bikes.

Аватар користувача
Ляльвер
* * * *
Повідомлень: 756
З нами з: 7.1.13 10:17
Стать: чол
Звідки: Киев/Ирпень

Re: 27.5 Bergamont Metric 5.4 +

Повідомлення Ляльвер » 15.5.15 11:38


Очень хорошо, что ТС ездит, и на практике пришел к 1х10, новому вилсету, воздушке, слх, габарукам...
Но где чувство стиля, где-где-где-где.
та какой нафиг стиль, если:
адже від стоку на цьому байку залишилась лише рама і касета.
катать на 1х10 и не выкатать стоковую кассету - это ж какой пробег должен быть :mosking:

контакты где? ХТЯ на топталках? бывает, но в другой дисциплине .

Аватар користувача
AlexGer
* * * * *
Повідомлень: 1635
З нами з: 10.3.13 02:05
Стать: чол
Звідки: Киев, Лівобережна

Re: 27.5 Bergamont Metric 5.4 +

Повідомлення AlexGer » 15.5.15 12:57

Вел просто тихонько плачет по ночам пришептывая "ПристрелитеРазбарахольте меня"
Ту должна быть какая-то умная фраза, но будет абыр...

Аватар користувача
Gornostai
Велопузiк
Повідомлень: 5021
З нами з: 5.11.08 20:32
Стать: чол
Звідки: Kiev

Re: 27.5 Bergamont Metric 5.4 +

Повідомлення Gornostai » 15.5.15 13:44

Вы просто завидуете. Делайте это молча.

Жалко, что в линейке ХТР нет багажника, он бы круто тут смотрелся.
-Вы бандеровец и националист!
-Я? Таки да, у нас вся синагога такая!

Аватар користувача
Ляльвер
* * * *
Повідомлень: 756
З нами з: 7.1.13 10:17
Стать: чол
Звідки: Киев/Ирпень

Re: 27.5 Bergamont Metric 5.4 +

Повідомлення Ляльвер » 15.5.15 14:00

Вы просто завидуете. Делайте это молча.
наличием денег не всегда можно скрыть отсутствие вкуса.

Аватар користувача
Gornostai
Велопузiк
Повідомлень: 5021
З нами з: 5.11.08 20:32
Стать: чол
Звідки: Kiev

Re: 27.5 Bergamont Metric 5.4 +

Повідомлення Gornostai » 15.5.15 14:23

наличием денег не всегда можно скрыть отсутствие вкуса.
А шош там такое дорогое? Каретка ХТР? или Рыба?

Велик и велик, полно таких. Седло полосатое, педали как на ДХ...
Каждый удовлетворяет себя как умеет. Другое дело - не все на вид выставляют. Посидим, понаблюдаем.
-Вы бандеровец и националист!
-Я? Таки да, у нас вся синагога такая!

Аватар користувача
Ляльвер
* * * *
Повідомлень: 756
З нами з: 7.1.13 10:17
Стать: чол
Звідки: Киев/Ирпень

Re: 27.5 Bergamont Metric 5.4 +

Повідомлення Ляльвер » 15.5.15 14:27

А шош там такое дорогое? Каретка ХТР? или Рыба?
Дим, ты сам в курсе что-по-чем.

А вообще, поздравляю ТС, ведь теперь есть и передние тормоза :good:

Аватар користувача
Gornostai
Велопузiк
Повідомлень: 5021
З нами з: 5.11.08 20:32
Стать: чол
Звідки: Kiev

Re: 27.5 Bergamont Metric 5.4 +

Повідомлення Gornostai » 15.5.15 14:46

По делу: А чем СмартСем отличается от СмарСем ПЛЮС? Защитой или рисунком?
-Вы бандеровец и националист!
-Я? Таки да, у нас вся синагога такая!

Adromath
* * * *
Повідомлень: 816
З нами з: 13.3.13 17:54
Skype: adromath
Стать: чол
Звідки: Киев, Оболонь

Re: 27.5 Bergamont Metric 5.4 +

Повідомлення Adromath » 15.5.15 14:55

грин чойта там - защитой отпроколов, а про вел, колеса шило на мыло, на вилку сделать наклейки зеленые(еще б и вилку черную, а то только она белая), убрать башню из колец, поставить нормальный вынос, и тогда уже хоть как-то на кастом похоже будет

Аватар користувача
falconkamitos
* * * *
Повідомлень: 514
З нами з: 11.5.13 11:20
Стать: чол
Звідки: Київ, Дарниця

Re: 27.5 Bergamont Metric 5.4 +

Повідомлення falconkamitos » 18.5.15 10:16

Трохи прокоментую/відповім:
- покришки Scwalbe Smart Sam Green Guard позиціонуються виробником як антипрокольні, а саме 5 із 6 рівнів антипрокольності. Там підкладено 3 мм шар матеріалу, що захищає від проколів. На 100% від проколів все одно не рятує, але у мене за майже рік експлуатації було лише 2 проколи. Мінус таких покришок - це більша у порівнянні з простими Smart Sam вага;
- по кольоровій гамі велосипеда згоден, що не ідеал. На момент покупки тієї ж вилки був лише білий колір і я не думаю, що чорний підійшов би краще. Сідло взагалі стояло ще на попередньому велосипеді і було куплено коли курс $ був 8 грн. Я його реально не зможу продати за прийнятну ціну та купити таке ж саме сірого кольору. До того ж я писав десь вище і знаю, що люди, які часто катаються на дистанції 50+ км зважають у першу чергу на ходові х-ки велесипеда, на комфорт від їзди та зручність посадки, а все інше відходить в тінь;
- а в чому топовість комплектації цього велосипеда? Із топового встановлені лише: задній ротор xtr (причому здається позаминулого модельного року), каретка xtr, і педалі saint (ну не переходжу я поки що на контакти. Я взагалі катаю в трекінговому взутті, а у спеку одягаю сандалі). Решта компонетів груп deore, slx, deore xt чи їх аналоги є mid\mid end рівня. Вилка та колеса теж середнячки. Я розумію, що для пересічного українця навіть на групсеті deore зараз дорого зібрати велосипед. Кожен заробляє і витрачає стільки скільки може чи хоче. Мій велосипед далеко не Rolls Royce чи Bentley на двох колесах;
- винос і кільця я підібрав під себе оптимальні. Всі кому давав проїхатись на велосипеді хвалили. Підкреслюю, що посадка не для кантрі-перегонів, але і не для поїздок в магазин за батоном - золота середина.
- багажник xtr? я б купив! :good:
Спасибі, можливо комусь буде цікаво. Поки все.

Аватар користувача
Gornostai
Велопузiк
Повідомлень: 5021
З нами з: 5.11.08 20:32
Стать: чол
Звідки: Kiev

Re: 27.5 Bergamont Metric 5.4 +

Повідомлення Gornostai » 18.5.15 12:18

- а в чому топовість комплектації цього велосипеда? Із топового встановлені лише: задній ротор xtr (причому здається позаминулого модельного року), каретка xtr, і педалі saint (ну не переходжу я поки що на контакти. Я взагалі катаю в трекінговому взутті, а у спеку одягаю сандалі). Решта компонетів груп deore, slx, deore xt чи їх аналоги є mid\mid end рівня. Вилка та колеса теж середнячки. Я розумію, що для пересічного українця навіть на групсеті deore зараз дорого зібрати велосипед. Кожен заробляє і витрачає стільки скільки може чи хоче. Мій велосипед далеко не Rolls Royce чи Bentley на двох колесах;
Да мнногие проходили эту болячку, когда покупаешь первый велосипед, среднего или нижесреднего уровня, потом начинаешь болеть апгрейдизмом и начинаешь тулить какие-то второстепенные детальки топового\предтопового уровня. гаечки-винтики титановые, всякую такую ересь...
Со временем приходит понимание, с чего надо было начинать, а на что забить и выкатывать как есть. Дело ж не в цене, а в бессмысленности... Типа прямоточного глушителя на копейке.
Ну к примеру, что дает тебе каретка ХТР как таковая? Единственный правильный ответ - ничего, даже незначительная разница в цене с другими каретками не делает осмысленной ее установку на эту раму.

ЗЫ: По резине, спасибо, понял. Хороший показатель по проколам.
-Вы бандеровец и националист!
-Я? Таки да, у нас вся синагога такая!

Аватар користувача
falconkamitos
* * * *
Повідомлень: 514
З нами з: 11.5.13 11:20
Стать: чол
Звідки: Київ, Дарниця

Re: 27.5 Bergamont Metric 5.4 +

Повідомлення falconkamitos » 18.5.15 19:42

Ну к примеру, что дает тебе каретка ХТР как таковая? Единственный правильный ответ - ничего, даже незначительная разница в цене с другими каретками не делает осмысленной ее установку на эту раму.
Відповідаю, враховуючи власний досвід. У порівнянні з каретками bb51 і bb70 каретка bb93 у плані крутіння не дає відчутних переваг. Але на попередньому велосипеді стояла bb51, в якій підшипники за 1,5 роки експлуатації розхитались. Головна перевага каретки bb93 - не легкість, а більш надійні і довговічні підшипники.

Аватар користувача
falconkamitos
* * * *
Повідомлень: 514
З нами з: 11.5.13 11:20
Стать: чол
Звідки: Київ, Дарниця

Re: 27.5 Bergamont Metric 5.4 +

Повідомлення falconkamitos » 21.11.15 17:59

З наближенням зими для більшості велосипедистів в Україні активний сезон катання закінчився або перейшов у більш "млявий" режим. Я, на жаль, цієї осені не так часто катався як того хотілось би, але все ж не забував вигулювати свого "залізного" коня. До того ж до кінця осені, у порівнянні з попереднім своїм постом, я дещо змінив комплектацію велосипеда. Тому вирішив трохи написати про те, що було проапгрейджено, а також викласти фото. Отож:
1. Замінив колеса і покришки. Замість Mavic Crossride зібрав вілсет на базі ободів Notubes ZTR Arch Ex, втулок Shimano SLX 675 та спиць Dt Swiss Champion 2.0 mm. Поставив аналогічну попереднім новеньку пару антипрокольних і важких покришок Schwalbe Smart Sam +, на заднє колесо поставив камеру Joes з вже залитим герметиком (у вересні тиждень відкатав на покришках Maxxis Icon і залишився незадоволеним їхньою слабкістю до проколів).
2. Замість алюмінієвих руля, підсиділа (ВВВ) та виноса (Bontrager) поставив легші корбонові руль та підсиділ Ritchey (репліка) та міцніший і коротший алюмінієвий винос FireEye Talon 318 40 мм. Карбон у порівнянні з алюмінієм дещо краще амортизує нерівності. І це стало відчутно. Ну зрозуміло, що це не рівень комфорту і м`якості двохпідвісу, але краще, ніж "дубовий" алю.
3. Замість сідла Selle SMP X-Ray поставив Brooks B17 Imperial. Зараз сідло знаходиться в процесі обкатки, тому остаточого висновку щодо правдивості супер відгуків про сідла Brooks ще не можу підтвердити. Однак, вже відкатав на новому сідлі кілька поїздок по 40 км без памперса і вдягати його не маю потреби (на попередніх сідлах катався виключно з памперсом, бо боліло і натирало).
4. Замість металевих роликів задньої перекидки поставив Shimano XT pulley set, який працює тихіше або практично безшумно для мене.
5. Передню зірочку Гарбарук 38т замінив на аналогічну зеленого кольору; касету Sram 1031 11-36 замінив на Shimano XT 771 11-34, ланцюг Sram 1030 замінив на Campagnolo Record з замочком KMC. Прогнозую, що нова компектація трансмісії буде довговічнішою за попередню (яку не встиг зносити, але продав/продаю).
Поточна комплектація мого велосипеда виглядає так:
РАМА: 27,5" MTB, 6061 ALLOY SUPER LITE TUBING, T4/T6 HEAT TREATED, FLUID FORMING, DOUBLE BUTTED, 3D-DROPOUT, RACE GEOMETRY 47 СМ (18,5 ДЮЙМІВ)
ВИЛКА: ROCKSHOX REBA 27.5 100MM PUSH LOCK TAPERED
ЗАДНЯ ПЕРЕКИДКА: SHIMANO SLX, RD-M670, SGS, SHADOW З РОЛИКАМИ ХТ
МАНЕТКA: SHIMANO SLX SL-M670
КАСЕТА: SHIMANO XT M771, 10-SPEED, 11-34T
ЛАНЦЮГ: CAMPAGNOLO RECORD, 10-SPEED + KMC LINK
ШАТУНИ: SHIMANO SLX 675, LENGTH: 175MM + GARBARUK 38T+ каретка Shimano BB 93 XTR
ГАЛЬМА: SHIMANO BR-M675 ROTOR: 160MM XT81/140MM XTR 97
ГАЛЬМІВНІ РУЧКИ: SHIMANO SLX 675
КОЛЕСА: ОБОДА Notubes ZTR Arch Ex 27,5, ВТУЛКИ SLX 675 32 CENTER LOCK, СПИЦІ DT DWISS CHAMPION 2.0 MM
ПОКРИШКИ: SCHWALBE SMART SAM + 27.5x2.25
РУЛЬОВА КОЛОНКА: НИЗ Cane Creek 40 EC44/40, ВЕРХ Stronglight RAZ ST ZS44/28,6 - ZS44/30
РУЛЬ: RITCHEY 630 MM 31.8 MM REPLICA
ВИНОС: FireEye Talon 318 40 мм
ГРІПСИ: PRO FOAM LOCK ON
СІДЛО: BROOKS B17 IMPERIAL
ПОДСИДІЛЬНИЙ: RITCHEY 400 MM 30.8 MM REPLICA
ПЕДАЛІ: SHIMANO SAINT MX80
Комплектація велосипеда не гоночна, переважають компоненти середнього рівня. Велосипед не легкий (точну вагу не знаю), але компоненти підібрані для досягнення міцності, надійності, захисту від проколів та загалом для впевненого пересування під час нерідко тривалих (до 100 км) поїздок по Києву та йго околицям.


Зображення
і без багажника, але ще не з сідлом Брукс...
Зображення
Востаннє редагувалось 21.11.15 23:21 користувачем falconkamitos, всього редагувалось 1 раз.

Аватар користувача
atigor
* * *
Повідомлень: 368
З нами з: 19.9.12 13:43
Стать: чол
Звідки: Київ, Позняки

Re: 27.5 Bergamont Metric 5.4 +

Повідомлення atigor » 21.11.15 20:25

Вибачьте, але поки йде дощ, можна трохи "покритиканствувать" - не має ідеї, ні в байку в цілому, ні в апгрейдах, ну й купа "несуразностей" як була так і залишилась:
1) колеса - замінені одні "говноколеса" на такіж самі "говноколеса", в чому суть заміни?
2) винос отпад, тільки не на цей байк, передбачається більш агресивна їзда вниз? тоді до чого тут Brooks ( SDG було б набагато доречніше імхо)?
3) педалі Saint та багажник? винос 40 мм та руль на 630 мм?
4) безкамерні обода та камера с герметиком? нові покришки evo -версія? якщо так тоді безкамерка, якщо ні - тоді навіщо вони з такими ободами?
5) заміна касети? 30-ка у sram в компоненті ціна/якість/вага найкраща, навіщо її змінювати? "лучшее враг хорошего"? та й ще діапазон звузився, був 10-36 став 11-34...якщо вже міняти, то на 11 шв.;
6) Гарбаруківська зірка, я одразу й не помітив, що вона зелена :lol: а стара, що зтерлася? може краще було б рокрінг причепити, щоб колір зірки не бентежив?
7) ланцюг, Ul@senko каже, що campa довше ходить, але ж він удвічі дорожчий! ну ок, чекаю на відгук.
Я б з цього байка робив в би трейл-хардтейл, ексентрики, багажник, "світелкі-пєрделкі" - нафіг, натомість: вилку з ходом 120 мм, обов'язково з віссю 15 мм, задню втулку теж під вісь 135х10 мм (ну тут інших варіантів нема), руль 740 мм, покришки нормальні такі зубасті, а не це "ні в село ні город", підсіділ регульований.
p.s.
крос-кантрійник з нього класний все одно не вийде-твентінайнери затопчуть;
сток, біля custom-ів й близько не валявся - нема ідеї (імхо);
а так чудовий байк, насолоджуйтесь покатеньками
час втрачений із задоволенням не вважається втраченим

Аватар користувача
falconkamitos
* * * *
Повідомлень: 514
З нами з: 11.5.13 11:20
Стать: чол
Звідки: Київ, Дарниця

Re: 27.5 Bergamont Metric 5.4 +

Повідомлення falconkamitos » 21.11.15 22:29

1) колеса - замінені одні "говноколеса" на такіж самі "говноколеса", в чому суть заміни?
Все ж нові колеса більш вищого класу. На нашому ринку є певний дефіцит плоских спиць для Mavic, особливо 27.5, а на моїх колесах спиці ДТ Свіс, яких валом продається.
2) винос отпад, тільки не на цей байк, передбачається більш агресивна їзда вниз? тоді до чого тут Brooks ( SDG було б набагато доречніше імхо)?
3) педалі Saint та багажник? винос 40 мм та руль на 630 мм?
Винос захотілось більш короткий і не катрійного дизайну. Руль по ширині для мене оптимальний (користувався і ширшими, і вужчими). Сідло Брукс куплене для відмови від памперсу та комфортної їзди. Ті, хто користується зрозуміють. Мінуси сідла - вага і дизайн "як на велосипеді "Україна". Останнє мене найбільше відштовхувало від покупки, але сідло реально коштує витрачених грошей-воно зручне і дозволяє кататись без памперса десятки км з комфортом.
4) безкамерні обода та камера с герметиком? нові покришки evo -версія? якщо так тоді безкамерка, якщо ні - тоді навіщо вони з такими ободами?

У цієї моделі Смарт Семів немає ево версії. Вони антипрокольні (5 з 6 рівнів захисту за класифікацією Швальбе). На попередній парі таких же покр всього було 2 проколи за сезон. Назад все ж вставив камеру з герметиком для страховки, бо незручно ботуватись в польових умовах, особливо при проколі ззаду.
5) заміна касети? 30-ка у sram в компоненті ціна/якість/вага найкраща, навіщо її змінювати? "лучшее враг хорошего"? та й ще діапазон звузився, був 10-36 став 11-34...якщо вже міняти, то на 11 шв.;
Трансмісія 1-11 все ще дорого коштує. Діапазон звузився математично % на 5. При катанні не відчув.
6) Гарбаруківська зірка, я одразу й не помітив, що вона зелена :lol: а стара, що зтерлася? може краще було б рокрінг причепити, щоб колір зірки не бентежив?

Стара зірка не зносилась, а нова підібрана як і винос під колір полосок на рамі.
Я б з цього байка робив в би трейл-хардтейл, ексентрики, багажник, "світелкі-пєрделкі" - нафіг, натомість: вилку з ходом 120 мм, обов'язково з віссю 15 мм, задню втулку теж під вісь 135х10 мм (ну тут інших варіантів нема), руль 740 мм, покришки нормальні такі зубасті, а не це "ні в село ні город", підсіділ регульований.
Трейли не катаю. Катаю форумні покатеньки, покатеньки з друзями та в одиночку. Ніяких екстрім трюків не роблю. Тому при моїй стабільній вазі 70 кг вилки з ходом більше 100мм, більш потужні осі та інші підсилення просто не потрібні. Я ж вище здається писав стиль і характер використання велосипеда. Якби я збирався катати AM, Enduro , DH тощо - у мене був би зовсім інший велосипед, точно не хардтейл.


Повернутись до “Мiй велосипед”

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 3 гостей