Титано-карбоновий 29er

Для фотографій і комплектації кастомних роверiв веложителiв, з подальшим обговоренням їх з іншими користувачами ...
Аватар користувача
Enigman
* * *
Повідомлень: 423
З нами з: 21.9.04 13:26
Skype: dmytro.ch
Стать: чол
Звідки: Киев

Титано-карбоновий 29er

Повідомлення Enigman » 18.8.14 20:05

Настав час нового роверу: на попередньому Kellys Magic 2007...2014 (від Монголії до Куби) від'їздив 7 років, відвідав 15 країн, проїхав багато кілометрів.
Захотілося перейти на 29-ті колеса, зменшити вагу ровера, випробувати титан.

Основна мета - подорожі.
Майже всі подорожі у форматі лайт-стайл (тобто без наплічника, без баула - лише сумочка під сідло), з великим кілометражем на день.
Передбачаються рельєфи від асфальту до швидкісних технічних спусків (проте без "жесті").
Місця катання - насамперед Україна - Карпати, Поділля, Волинь та всілякі інші гори (дуже приваблює Тибет, Гімалаї, ...).

Основні критерії, що були прийняті до уваги:
- 29-ті колеса
- Низька вага - досить часто доводиться страждати "велопоносингом", є в планах такі маршрути як Аннапурна трек (де доводиться тягати ровер), віддалені частинки Грузії (Тушетія, Кахетія), щось ще...
- Титанова рама - така примха: начитався багато гарного про титан - начебто легкий та міцний (карбон було відкинуто бо ненадійно для далеких подорожей, алюміній - нецікаво).
- все інше - вибиралось за мінімізацією ваги при адекватності бюджету (різні компоненти накопичувались майже рік на балконі).

Наразі вийшло ось таке:

Рама титанова: американська Motobecane Fly Team 29er (вага 1700гр)
Титанові рами виробляють в Росії, Китаї та на заході.
Спершу планував замовляти в Росії, проте тут таке коїться... напевно що я б не зміг їздити зараз на рамі російського виробнитства (єдине що могло б врятувати - це напис "Слава Україні" та ПТН-ПНХ, але я маю сумніви, що на заводі в Корольові погодились б на таке ). Ціни від 700$
Другий варіант - захід (Європа, Америка), але ціни... :dash2:
Третій варіант - Китай. Ціни від 700$. Схилявся до нього.

Але як виявилось, в нас на форумі добрий козак продавав американську титанову раму за адекватні гроші.
Тому козак з Велокиєва отримав добрі гроші, а я - гарну раму.

З мінусів - відсутність дірочок під кріплення багажника, але: все ж таки більше планую легкі-швидкісні походи з ночівлею в гестхаузах. Намети все ж таки зараз більше переходять в пішохідний гірський туризм, де принципово нема будиночків. ... Але наразі, якщо все ж таки буде треба велобаул - якось буду міркувати/займатися секасом з кріпленнями/тощо.

Вилка: Карбонова White Brother (гарно себе зарекомендувала в вело-поході по Норвегії, а також в тренувальних покатушках Україною, окрім Карпат).
- для гірських походів буде замінюватись на щось схоже до Rock Shox Reba RLT (зараз в пошуках адекватної ціни на неї).

Колесо переднє: ZTR Arch Ex - DT240 - Sapim Race (ZTR Arch Ex - було рекомендовано як надійний обід для туризму)
Колесо заднє: стокове ZTR Crest / Stans 3.3 - бо вже терпець луснув чекати на задню втулку DT240 й хотілося їздити. При першій нагоді планую замінити на ZTR ArchEx/DT240.

Система дабл: DeoreXT 38-22. Ставилась задача брати затяжні підйоми та торчки без болю для колін. Тому маленька зірочка 22t.
Касета 11-36: (планую поставити зірочку 40t для тих самих торчочків)
Руль - карбон Гарбарук
Винос - карбон FSA
Підсідельний штир- карбон чи то BBB чи то Bontrager... (з 2009 року чекав свого часу)
Манєтки, гальма, переключки - XX.
Педалі - контактні.
Сідло - Fizik (проте маю намір перепробувати всі в прокаті магазину. Треба знайти щось вкрай зручне для довгих подорожей).

В такій комплектації байк важить 9.5 tubeless, чи 9.8 з камерами (безкамерність для мене є чимось новим, щось вкрай жахливо їхати в Непал tubeless, але подивимось... )
З вилкою Reba RLT має важити 10.3

Виглядає так:

Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Тот кто хочет - ищет возможности, а кто не хочет - ищет причины

Аватар користувача
Rodder
* * * *
Повідомлень: 535
З нами з: 23.11.11 18:45
Стать: чол
Звідки: Київ

Re: Титано-карбоновий 29er

Повідомлення Rodder » 19.8.14 14:41

крутий вел для крутих цілей :good:
питання викликають тільки покришки (якщо будуть ті, що на фото)- все-таки вони суто гоночні і занадто ніжні для туризму, як на мене, тим більше для справжніх гір
думаю краще пожертвувати вагою і взяти більш надійні
bikeportal.org.ua - сайт підтримки велозмагань

Аватар користувача
Medvech
* *
Повідомлень: 198
З нами з: 16.5.05 20:32
Стать: чол
Звідки: Киев (Голосеево)

Re: Титано-карбоновий 29er

Повідомлення Medvech » 19.8.14 14:51

Столько карбона по кругу. Не стремно все-же что покацается, при транспортировке например?

Аватар користувача
Enigman
* * *
Повідомлень: 423
З нами з: 21.9.04 13:26
Skype: dmytro.ch
Стать: чол
Звідки: Киев

Re: Титано-карбоновий 29er

Повідомлення Enigman » 19.8.14 15:11

Столько карбона по кругу. Не стремно все-же что покацается, при транспортировке например?
При транспортуванні ровера літаком все пакується дуже ретельно та супер-надійно, тут взагалі не "стрьомно".
Інші види транспортування зазвичай добре контролюються і уважне ставлення до ровера рятує від коцок та навіть подряпин.
питання викликають тільки покришки (якщо будуть ті, що на фото)- все-таки вони суто гоночні і занадто ніжні для туризму, як на мене, тим більше для справжніх гір
думаю краще пожертвувати вагою і взяти більш надійні
Це дуже слушне зауваження. (Один раз я вже зіткнувся з "надлегкими" покришками в Африці, коли кожного дня заклеював 5..10 дірок).
Цього року з точку зору гір буду крутити педалі лише в Карпатах - за цей час маю з'ясувати ідеальний варіант покришок для 29 коліс для легкого туризму.

Поки що не маю чіткого розуміння що саме краще буде поставити, принаймні буду експериментувати з розміром.
(Свого часу був добре знайом з швальбою, але бачив декілька статей де народ мав "секс" з встановленням швальби на обода notubes. ...)
Тот кто хочет - ищет возможности, а кто не хочет - ищет причины

Аватар користувача
mr.smith
* * * * *
Повідомлень: 1060
З нами з: 17.8.09 11:03
Стать: чол
Звідки: Kiev

Re: Титано-карбоновий 29er

Повідомлення mr.smith » 20.8.14 17:56

крутой и красивый.
на раму слюни пускал, да цена кусалась.
куча карбона под такие цели видится нецелесообразным

Vadim Bus
*********
Повідомлень: 8392
З нами з: 28.4.09 10:28

Re: Титано-карбоновий 29er

Повідомлення Vadim Bus » 20.8.14 18:40

Дуже класнй вел. :good:
У мене Торпада, на таких самих колесах і РЕБА РЛ , є пропозиція зустрітися для теста, у мене є багато питань до жорсткості Ті - рами , і до комбінації з карбовилкою..

Аватар користувача
thesmok
новичок
новичок
Повідомлень: 9
З нами з: 30.7.13 18:03
Стать: чол
Звідки: Київ

Re: Титано-карбоновий 29er

Повідомлення thesmok » 25.8.14 12:10

(Свого часу був добре знайом з швальбою, але бачив декілька статей де народ мав "секс" з встановленням швальби на обода notubes. ...)
На тижні встановлював Schwalbe Nobby Nic та Rocket Ron на обода ZTR Flow 29". Обидві покришки tubeless ready — це важливо.
Nobby Nic товстий та важкий, встановився одразу без герметика, просто з мильною водою.
Rocket Ron значно легший і тому він не так щільно натягнувся на обод, через це не хотів накачуватись, скільки його милом не поливай. Але після того як залив всередину 70мл герметику — одразу всівся.
Тому я зробив висновок: tubeless-ready швальби натягуються дуже просто, я мав справу з безкамерками вперше в житті, качав звичайним напольним насосом і все було просто, тільки качати треба дуже-дуже швидко.

DeadMaroz
* *
Повідомлень: 69
З нами з: 20.7.13 11:03
Стать: чол

Re: Титано-карбоновий 29er

Повідомлення DeadMaroz » 25.8.14 14:49

(Свого часу був добре знайом з швальбою, але бачив декілька статей де народ мав "секс" з встановленням швальби на обода notubes. ...)
На тижні встановлював Schwalbe Nobby Nic та Rocket Ron на обода ZTR Flow 29". Обидві покришки tubeless ready — це важливо.
Nobby Nic товстий та важкий, встановився одразу без герметика, просто з мильною водою.
Rocket Ron значно легший і тому він не так щільно натягнувся на обод, через це не хотів накачуватись, скільки його милом не поливай. Але після того як залив всередину 70мл герметику — одразу всівся.
Тому я зробив висновок: tubeless-ready швальби натягуються дуже просто, я мав справу з безкамерками вперше в житті, качав звичайним напольним насосом і все було просто, тільки качати треба дуже-дуже швидко.
Добавлю свой опыт по бескамеркам:
Может кому полезно или интересно будет. Опишу свой опыт за 3 месяца.
И так, использую обода ZTR Flow EX (28", ширина 25,5мм). Стенсовская лента и герметик.
Из покрышек есть:
- Schwalbe Hans Dampf 2.35" (EVO TLR TrailStar) (по факту 2,4). Бескамерно установилась без проблем обычным напольным насосом за 200 грн.
- Schwalbe Nobby Nic 2.25 (EVO TLR PaceStar) (по факту почти 2,3"). Первый раз установилась без проблем, второй раз ставил - капризничала, полдня морочился. Пришлось сперва посадить с камерой, подождать, аккурантно вынуть камеру разбортировав лишь один борт, а дальше как обычно.
- Schwalbe Super Moto (EVO, PaceStar) 2,35". Вот тут самое интересное) Резина никаким боком не бескамерная. Даже не "ready". 2 раза ставил 2 покрышки. Устанавливалась без малейших проблем. Одну даже удалось посадить без пены. Буквально за 5 минут (с учётом снятия старой и переливки герметика).

Воздух никакие не травили. Проколы.. Хансы пробить так и не удалось. Нобби ник дырявил 3 раза. Первый раз увидел только пару капель герметика на покрышке когда остановился. Второй раз был порез на 3 мм. Сквозной. Был приличный фонтан из герметика, однако дыру забил, давление в покрышке не упало. Дома уже заклеил покрышку изнутри обычной латкой для камер (на всякий случай). Когда клеил, обнаружил и третий прокол - внутри покрышки торчал кусок стальной проволки в 1 см длиной.. Сколько я с ним проездил - чёрт знает. На супер мото отъездил 300 км, пробить не успел.

Условия езды - всепогодные по всем дорогам. Предпочитаю леса, нерасхоженные тропинки и т.д... Стекло, колючки, акация - частое явление на дороге. С камерами клеился 8 раз за пол года. Катать предпочитаю жёстко.
Давление низкое - 20-30 psi. Ставил резину чётко по офф инструкции.
При этом: хансы самые жесткие. Нобби ники как презервативы. Дырявятся на ура, никакой жёсткости (видимо всё относительно). Супер мото - вообще целофан, но стал спокойно. Т.е. дело таки не в толщине и жёсткости


P.S.: вел зачётный. Как говорится: ябыкатнул.

Аватар користувача
Katod
* * *
Повідомлень: 251
З нами з: 11.11.10 21:15
Стать: чол

Re: Титано-карбоновий 29er

Повідомлення Katod » 8.9.14 10:35

Всі фапають на цей вєл, да він класний, але коли я побачив що в нього ріжки зафіксовані під різними кутами, в мене все опустилось.
пєдантічний пєрфекціонізм він має бути, тим більше коли в тебе титановий от такий красавєц.
Як кажуть французи, велосипед з ріжками, які зафіксовані під різними кутами, це як красуня без ока :)

Аватар користувача
Enigman
* * *
Повідомлень: 423
З нами з: 21.9.04 13:26
Skype: dmytro.ch
Стать: чол
Звідки: Киев

Re: Титано-карбоновий 29er

Повідомлення Enigman » 19.10.14 16:37

Всі фапають на цей вєл, да він класний, але коли я побачив що в нього ріжки зафіксовані під різними кутами, в мене все опустилось.
пєдантічний пєрфекціонізм він має бути, тим більше коли в тебе титановий от такий красавєц.
Як кажуть французи, велосипед з ріжками, які зафіксовані під різними кутами, це як красуня без ока :)
Красуня отримала око. :) Ріжки вирівняв.
Вел пройшов перший дійсно серьйозний велопохід карпатами, скоро маю викласти фоткі та поділитися враженнями.
Тот кто хочет - ищет возможности, а кто не хочет - ищет причины

Аватар користувача
Gornostai
Велопузiк
Повідомлень: 5021
З нами з: 5.11.08 20:32
Стать: чол
Звідки: Kiev

Re: Титано-карбоновий 29er

Повідомлення Gornostai » 19.10.14 18:04

та поділитися враженнями.
Та и так понятны впечатления.катит вел. Это же туризм, а не соревнования. Любой вел для около сплртивного катания будет в туризме отлично катиться.
Вопрос в другом:нужен ли титан в туризме? Я тоже смотрел на эту раму, но для гонок она тяжелая, для туризма бесполезная (а. Цена, б. Полная неремонтопригодность где бы то ни было.)
а так да, красивая, нормальные стандарты резьбы и рулевой.
Запасной крюк уже нашел?
-Вы бандеровец и националист!
-Я? Таки да, у нас вся синагога такая!

Аватар користувача
Enigman
* * *
Повідомлень: 423
З нами з: 21.9.04 13:26
Skype: dmytro.ch
Стать: чол
Звідки: Киев

Re: Титано-карбоновий 29er

Повідомлення Enigman » 29.12.15 18:12

Велосипед украли!
Создал тему с подробностями здесь: viewtopic.php?f=25&t=158816&p=1950816#p1950816

Зображення
Тот кто хочет - ищет возможности, а кто не хочет - ищет причины


Повернутись до “Мiй велосипед”

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 17 гостей