Сторінка 1 з 1

Гарі Фішер Нірвана (фотки еддед)

Додано: 15.2.05 18:47
amam
Ну я тоді тоже повихваляюся.
Вирішив викласти фотки і зробить маленький огляд для тих хто цікавиться гібрідами.

Специфікація:

Рама..................................................ГФ Сільвер Серія 17,5"
Гальма...............................................Shimano M420 V
Колеса (28") :kolobok:
Переднє:
Втулка...............................................Alloy QR (32 дірки)
Обід...................................................WTB Dual Duty
Спиці.................................................Не знаю
Заднє:
Втулка...............................................Shimano Alivio
Обід...................................................WTB Dual Duty
Спиці.................................................Не знаю
Гума...................................................IRC Mythos CX Slick 700x42c

Зображення


Вилка (чи може виделка :duma: )..........RockShox metro GPS 50mm travel
тимчасово змінено на RST CT COM 1 50mm travel. фотка буде
Зображення


Винос................................................Promax (110 mm)
Кермо................................................Bontrager Crowbar Sport
Манетки.............................................Shimano Alivio
Ручки гальм........................................Tektro

Зображення


Карєтка............................................ також не сказано. картридж
Шатуни..............................................Shimano T303 Nexave 48х38х28 з захистом
Педалі.................................................Alloy
Передній перемикач..........................Shimano C102

Зображення


Задній перемикач..............................Shimano Deore
Касета...............................................SRAM PG830 11-32 8spd

Зображення


Сідало.................................................
Giant (вузьке і тверде. майже шоссе)
Піддиванний штир.............................Guizzo suspension (еластомер)
Зображення


Прокладка.........................................чоловічої статі, 176см, 72кг

нібито все.
Вага теж не відома, але важкенький. Може хтось зі спеців прикине "на око". Чекаю зауважень.
Огляд доданий нижче з метою флуду.

Додано: 16.2.05 16:49
Paul
Гибрид, как я понимаю...
А какова цена, ежели не секрет.

Мой Келлис - типа этого, весит 12 кг по паспорту.

Додано: 16.2.05 17:35
amam
Гибрид, как я понимаю...
А какова цена, ежели не секрет.
Секрет. ;)
Мой Келлис - типа этого, весит 12 кг по паспорту.
Ну паспорт - діло таке. Якщо чесно, для мене вага важлива тільки в плані переноски вєліка на горбу, якщо є така потреба :trud: А в плані їзди - навіть не знаю. Може мені просто треба покататися на справді легкому вєліку, щоб зрозуміти цей кайф, але поки що я думаю що це комплекс зайвої ваги в інтерпритації чоловіків. :) Шутка.
Але зважити, все одно, варто

Додано: 16.2.05 17:40
Agassi
а в чем кастомность? :duma: а какие апгрейды были? :duma:


ааа... ну да, наверное фляга с фарой? :p

Додано: 16.2.05 18:00
amam
туАгассі, :gerl: нема поки ніякої кастомності. Пост зробленний з ціллю випєндріца хорошим вєліком, а головне - вислухати думки щодо нього.

isv, друже, ти не міг би мене ознайомити з цією рамою (хакер). Можна в приват ссилку кинуть, де фотка є, або шо. Діло в тому що на моєму попередньму вєліку стояла невідома рама з наклейками хацкер. Я сумніваюся, що це він, але раптом! Буду хоч знати що то було :)

Додано: 24.4.05 13:45
amam
Огляд:
Вже почав кататися і наїздив кілометрів 300. Що можу сказати? Все обладнання працює на п’ятірочку. Накат класний. Як і очікувалося від гібріда - особливо підвищенної проходимості не спостерігається, зате і українскі дороги теж не дратують як це було б якби я купив шосейник. До речі! Здивувала маневреність машинки! Дуже слухняна дівчинка і стійка, що допомогає в пробках. (хай мені пробачать блюстітєлі... :gerl: )
Глибокого апгрейду не було і дуже сподіваюся, мене ніхто не спокусить його робити до наступного сезону, не зважаючи на те що деякі елементи, я б все ж таки хотів поміняти. Тим не менш, як ви можете бачити - я таки змінив винос, бо дивитися на цю дуру зі змінним кутом більше не було сил.
Як ви поки ще не можете бачити, бо фоти трохи застаріли, я також поміняв вилку на RST CT COM 1. Механік з землячки, якого я просив переставити чашку з однієї вили на іншу - здивувався що я міняю Рок Шокс на РСТ. Але прикол в тому, що вона мені дісталася майже задарма і свій Рок Шокс, я замаринував, поборовши нав’язану різними мажорами неприязнь до РСТ. І повинен сказати - не шкодую. Сьогодні вперше проїхався на ній і залишився дуже задоволений. По-перше - вила легше десь грам на 600. По-друге, через більшу м’якість, з’явився трошки більший негативний хід, що мене теж порадувало. Вигляд також нічим не поступається - навіть трошки кращий через відсутність пильників. Хоча це й недолік водночас. Поки що - єдиний. Поживемо - подивимось.
Також, коли будуть гроші обов’язково поміняю сідушку, бо відчув що справді при тривалому і активному педалюванні вона поступається вузкій і твердій.
Решта обладнання буде мінятися тільки в разі винекнення проблем в ході експлуатації.

Додано: 24.4.05 15:10
mich
Ты лучше скажи, что считаешь приоритетным в изменениях следующего года ?

Додано: 24.4.05 15:22
amam
Ты лучше скажи, что считаешь приоритетным в изменениях следующего года ?
Хороше запитання.
1) Контакти - це полюбому.
2) Ну сідушку вже сказав.
3) Хочу поставити задню перекидку ЛХ (тіки не бийте - просто тому що дизайн дуже подобається)
4) І можливо, поміняти заднє колесо - залежить від того як себе буде вести ця втулка олівіо.
5) Шатуни, блін! Вони мені не подобаються, але ну на шо я їх можу поміняти, скажіть!? :( Хіба що, бонтрагер. Якщо знайду - можливо поміняю.

Додано: 24.4.05 15:27
mich
ща такой беспредел такой у этих перекидок ...
если найдёшь ХТшную заднюю 2004-го года - будет ваще супер.

линейка 2005-го года опопсела, по моему мнению они решили начать косить деньги более эффективно.

поменяешь перекидки и манетки одним словом - получишь очень серьёзную разнциу.

А если менять систему - то тогда уже нужно задумываться о полной пересборке заднего колеса с хорошей втулкой, ну и естественно: спицы, кассета, цепь.
А это уже далеко не 400 у.е. :-/

Додано: 24.4.05 15:39
amam
линейка 2005-го года опопсела, по моему мнению они решили начать косить деньги более эффективно.
мені як раз подобається 2005го :-/
А если менять систему - то тогда уже нужно задумываться о полной пересборке заднего колеса с хорошей втулкой, ну и естественно: спицы, кассета, цепь.
А это уже далеко не 400 у.е. :-/
от і я про це ж думаю. тобто, якщо будуть гроші, то буде мінятися колесо (втулка деоре, можливо більш жорсткий обід, касета, переклюк), шатуни (якщо знайдеться 28/38/48 на девятєрік) ну і манетки. там разом виходить щось близько 1500 грн. :(
Взагалі, чесно кажучи, я б хотів зазначити, що кастомність, на мою думку не єсть гуд. Просто, імхо, в модельному ряді сучасних брендів завжди можна знайти ляс який ПОВНІСТЮ відповідає вимогам найвибагливішого споживача.
А виходить так, що людина купує шось не дуже дороге з хорошою рамою і під дурним впливом веломаньяків і зуду шось поміняти і покращити збирає такий вєл який вона вже могла купити. Тільки це виходить набагато дорожче.
Я сам намагаюся боротися з бажанням щось поміняти, навіть коли є можливість щось купити справді дешево, бо розумію що міняти мені насправді нічого не треба. І всім раджу перед тим як щось змінювати в комплектаціі, ще раз прочитати мануал і спитати себе чому ж виробники так категорично застерігають від цих змін ;)

Додано: 24.4.05 15:48
mich
Взагалі, чесно кажучи, я б хотів зазначити, що кастомність, на мою думку не єсть гуд. Просто, імхо, в модельному ряді сучасних брендів завжди можна знайти ляс який ПОВНІСТЮ відповідає вимогам найвибагливішого споживача.
Ты покатаешься год и поймёшь, что даже самая топовая модель любого производителя рам не является реально топовой.
Что-то обычно обязательно не устраивает, и обычно это: обода, втулки, вилка, тормоза.

Прийдёшь у себя в голове к чему-то логическому, проапгрейдишься, пройдёт сезон, - и потом тебе твой прошлый апгрейд покажется неоправданным и не тем, чтобы тебе хотелось получить от твоего байка.

Потому действительно самый классный байк - кастомный. Хоть порой на него может уйти и не одна тысяча покачтоещёзелёных.

Додано: 24.4.05 15:54
amam
в принципі, я згоден, але треба, все ж думати перед тим як щось міняти, щоб апгрейд реально не став твоїм наркотиком що безцільно зжирає оті самі зелені. Звісно - ляс це захоплення і це не найгірший шлях витратити гроші, але всеж - світ великий і цікавий і не варто так сильно зациклюватись на вдосконаленні свого залізного друга. це імхо

Додано: 26.4.05 21:54
-=JK=-
то аmam
О набрел на твой байк!
Кака раз что то такое себе смотрел из гибридов .

Додано: 26.4.05 21:57
-=JK=-
А под рамой у тебя насос? С манометром?

Додано: 27.4.05 11:34
amam
А под рамой у тебя насос? С манометром?
звичайний - то чорненьке - сумочка з інструментом
то аmam
О набрел на твой байк!
Кака раз что то такое себе смотрел из гибридов .
так бери ;) класний ляс

Додано: 2.5.05 00:25
Wolf
А, что ты можешь сказать про подсиделку с амортиком? (жена интересуется)

Додано: 5.5.05 10:09
amam
А, что ты можешь сказать про подсиделку с амортиком? (жена интересуется)
якщо чесно то в мене така підсиділка, що я якось амортизаційності не сильно відчуваю. таке враження, що вона просто при посадці вдавлюється на якусь довжину, а потім вилазить не одразу. Взагалі, мені вона не потрібна тому що при наїзді на нерівності я привстаю. Дивна штука - не знаю нафіга її ставлять

Додано: 20.7.05 09:29
amam
цей велосипед мені більше не належить :smt089

Додано: 20.7.05 10:39
mich
удаляй тему :)

Додано: 18.8.05 21:32
mich
Стыдно, товаришь такие темы на велокиеве открывать.
Ну как таким можно гордиться?
послушай-ка, московский 5-ти капейкин-вставлялкин.
топай отсюда подобру поздорову, пока тумаков не надавали.

ты умудрился загадить чуть ли не каждую тему, где отписался.