Настав час нового роверу: на попередньому Kellys Magic 2007...2014 (від Монголії до Куби) від'їздив 7 років, відвідав 15 країн, проїхав багато кілометрів.
Захотілося перейти на 29-ті колеса, зменшити вагу ровера, випробувати титан.
Основна мета - подорожі.
Майже всі подорожі у форматі лайт-стайл (тобто без наплічника, без баула - лише сумочка під сідло), з великим кілометражем на день.
Передбачаються рельєфи від асфальту до швидкісних технічних спусків (проте без "жесті").
Місця катання - насамперед Україна - Карпати, Поділля, Волинь та всілякі інші гори (дуже приваблює Тибет, Гімалаї, ...).
Основні критерії, що були прийняті до уваги:
- 29-ті колеса
- Низька вага - досить часто доводиться страждати "велопоносингом", є в планах такі маршрути як Аннапурна трек (де доводиться тягати ровер), віддалені частинки Грузії (Тушетія, Кахетія), щось ще...
- Титанова рама - така примха: начитався багато гарного про титан - начебто легкий та міцний (карбон було відкинуто бо ненадійно для далеких подорожей, алюміній - нецікаво).
- все інше - вибиралось за мінімізацією ваги при адекватності бюджету (різні компоненти накопичувались майже рік на балконі).
Наразі вийшло ось таке:
Рама титанова: американська Motobecane Fly Team 29er (вага 1700гр)
Титанові рами виробляють в Росії, Китаї та на заході.
Спершу планував замовляти в Росії, проте тут таке коїться... напевно що я б не зміг їздити зараз на рамі російського виробнитства (єдине що могло б врятувати - це напис "Слава Україні" та ПТН-ПНХ, але я маю сумніви, що на заводі в Корольові погодились б на таке ). Ціни від 700$
Другий варіант - захід (Європа, Америка), але ціни...
Третій варіант - Китай. Ціни від 700$. Схилявся до нього.
Але як виявилось, в нас на форумі добрий козак продавав американську титанову раму за адекватні гроші.
Тому козак з Велокиєва отримав добрі гроші, а я - гарну раму.
З мінусів - відсутність дірочок під кріплення багажника, але: все ж таки більше планую легкі-швидкісні походи з ночівлею в гестхаузах. Намети все ж таки зараз більше переходять в пішохідний гірський туризм, де принципово нема будиночків. ... Але наразі, якщо все ж таки буде треба велобаул - якось буду міркувати/займатися секасом з кріпленнями/тощо.
Вилка: Карбонова White Brother (гарно себе зарекомендувала в вело-поході по Норвегії, а також в тренувальних покатушках Україною, окрім Карпат).
- для гірських походів буде замінюватись на щось схоже до Rock Shox Reba RLT (зараз в пошуках адекватної ціни на неї).
Колесо переднє: ZTR Arch Ex - DT240 - Sapim Race (ZTR Arch Ex - було рекомендовано як надійний обід для туризму)
Колесо заднє: стокове ZTR Crest / Stans 3.3 - бо вже терпець луснув чекати на задню втулку DT240 й хотілося їздити. При першій нагоді планую замінити на ZTR ArchEx/DT240.
Система дабл: DeoreXT 38-22. Ставилась задача брати затяжні підйоми та торчки без болю для колін. Тому маленька зірочка 22t.
Касета 11-36: (планую поставити зірочку 40t для тих самих торчочків)
Руль - карбон Гарбарук
Винос - карбон FSA
Підсідельний штир- карбон чи то BBB чи то Bontrager... (з 2009 року чекав свого часу)
Манєтки, гальма, переключки - XX.
Педалі - контактні.
Сідло - Fizik (проте маю намір перепробувати всі в прокаті магазину. Треба знайти щось вкрай зручне для довгих подорожей).
В такій комплектації байк важить 9.5 tubeless, чи 9.8 з камерами (безкамерність для мене є чимось новим, щось вкрай жахливо їхати в Непал tubeless, але подивимось... )
З вилкою Reba RLT має важити 10.3
Виглядає так: