Сторінка 1 з 1

Volume Generator

Додано: 9.4.12 08:46
Cent
Після року катання на фіксі, я зрозумів, що понти ніяк не полегшують підйомі-спуски, на які Київ доволі багатий. Звісно, не Сан-Фран, але, може, там повітря інше. Чи пиво не таке. Короче, фікс, розібраний, відпочиває на балконі, чекаючі на подальшу долю. Але за рік катання на ньому я зрозумів, який байк я хочу мати: жостка вилка, тількі задні передачі, 28 (не 29!!!) колеса, хромоль. Оскільки, все одно, цікавлюся всім, що відбувається у фіксі-ком"юніті, раптом на сайті Волюмів, крім іх фікса - трансфера, я побачив той роверік, що закохав мене в себе зразу. Пройшло 2 місяці - і ось він тут. Перший мій стоковий вел, на якому я, майже, не бачив, що замінити, крім виноса. Це був дурацький ккашний винос, який був зразу замінений на нормальний шедовський. Кермо у стоку стояло не погане - Волюм Хіпстер, але воно було 25,4 і не влазило у бемевський винос, тому я поставив ширше Олл-Сіті Фуззі 22,2, яке також мало більший підйом. Ну і педалі були замінені на порядні гамільтони. Все решта сток. Особливості: ексцентриковий кареточний вузок, 8-швидкісна Алфіна.
Комплектуха:
Frameset:
Colors: Flat Black
Size: 56
Frame: Generator Full CR-MO w/ disc mounts, rear rack mounts & internal cable housing mounts
Fork: Generator Full CR-MO. 1-pc steerer w/ disc mounts
Wheels:
Wheels: Shimano Alfine 8-spd hub, Chosen quick release front hub. H Plus Son double walled 36H rims
Tires: Resist Nomads. 700X45c. High pressure, lightweight, wire bead tire
Drivetrain:
Shifter: Alfine Rapidfire Plus
Cranks: Resist Relapse. 175mm, heat treated 4130 CR-MO arms w/ heat treated 48 splined spindle.
Chainring: Resist Icon. 46t. Splined, keyed for 48 splined spindles.
Cassette: Shimano 16t
Pedals: Animal Hamilton black
Components:
Saddle: Velo
Post: 27.2 Zoom
Bars: All-City Fussy 3,5
Stem: TSC Attack Front load blue
Headset: Resist 45ºX45º Integrated
Brakeset: Tektro Auriga Pro. Dual piston hydraulic brake
BB: Resist EBB
Grips: Velo

Re: Volume Generator

Додано: 9.4.12 08:48
Cent
всі троси утоплені в раму. НА питання "для чого цей велік" - відповідь - коммутер )))

Re: Volume Generator

Додано: 9.4.12 08:50
shooter
Не тот форум.
рама тебе большая?
Весит тонну?

Re: Volume Generator

Додано: 9.4.12 08:55
Cent
я виставив його тут тому що він таки мультиспід ))) скільки важить - поняття не маю. більше ніж мій фікс рівно на вагу задньої втулі (хоча на фіксі у мене 14 вісь) і комплекта гальм. А фікс важить близько 9, я думаю. Крім того, я думаю, що це наразі єдиний звір цієї породи, хай більше людей побачить, може захоче таке. Там хай адміни вирішують ))) - переносити, зносити ))

Re: Volume Generator

Додано: 9.4.12 09:03
mushkin
можно больше фото и желательно более четких? Интересный байк, хочется разглядеть)))

Re: Volume Generator

Додано: 9.4.12 09:03
shooter
я имею ввиду что постить нада было сюда
http://www.velokiev.com/forum/viewforum.php?f=161

Re: Volume Generator

Додано: 9.4.12 09:09
Cent
ну не зовсім сток ))) я просто не бачив цього форуму ))
Фоток наразі кращих нема, буде сонце - зніму. Більше інфи на сайті volumebikes.com. і на ютубі є ролик

Re: Volume Generator

Додано: 9.4.12 09:10
MaD_CameL
не то.
специально для стоковых подраздел сделали. я темку туда переброшу, шоб не маячила среди двух великов имени сашеньки и скотинской цыганщины.
профиль ободов с этими покрыхами как-то никак не айс, хотя может это я слишком стереотипно мыслю. и руль тоже как-то не очень. никак не пойму что больше просится - прямая палка. или еще больший подъем.ну и переднюю гидролинию стяжками притянуть к ноге, шоп не болталась

Re: Volume Generator

Додано: 9.4.12 09:18
Cent
Ок, я ж не проти. Гідру прикручу ) Кермо точно міняти не буду. Ободи якраз втемно, просто незвично. У мене на фіксі стоять висотою 35 мм (алексрім Ж6000), ці - 40. І покри такі теж у фрістайлових фіксах стоять. Волюм якраз ці компоненти Резист для цього розробляв. А це у них такий коммутер вийшов - зберегли бемевський стиль, але для тих, хто любить комфорт і далекі відстані. Алфіна, як я прочитав, найміцніша з планетарок та і виробник пише, що на байку можна стрибати по бордюрах. Ясно, що він не для екстриму, але достатньо міцний, чим і привернув мою увагу

Re: Volume Generator

Додано: 9.4.12 09:42
Cent
О, і ще одна деталь про раму - вона коротка - на фото, може, погано видно, але задне колесо утоплено у підсидільну трубу, а передне має невеликий оверлеп (при повороті чепляє ногу) - чисто трекові приколи. Для чого зробили - фік його зна, але керується він чудово

Re: Volume Generator

Додано: 12.4.12 00:14
Vognick
Кул. Я б проїхався)

Re: Volume Generator

Додано: 12.4.12 16:38
Cent
Принагідно дам )) реально літає! підвіс Норка Сікс, який у мене з 2008 року, повністю мене влаштовує. А от хардтейли - ні. Їх еволюція виглядає так - ЮМФ харді - НС біч - Саброза Малюм (фікс) - Волюм Генератор. Мушу сказати, що це майже мій ідеал швидкісного вела. Я не люблю кантрійні та шосейні. :molba: тим більше кантрійні найнери. мтб на 28 колесах - :bad: :yes

Re: Volume Generator

Додано: 12.4.12 22:54
Vognick
:roll:

Re: Volume Generator

Додано: 22.4.12 19:04
Maris
Интересный вел, не скажу что вот я прямо такой бы хотел, но очень близко. Лично мне без надобности гидравлика (да и диски вообще), да и планетарка штука необязателька, можно и кассету.
Ты вот пишешь что хорош аппарат для длинных расстояний, интересно узнать какие расстояния имеются ввиду, 100-120 км по асфальту не хуже чем на кроссе можно проехать?
Также длинные расстояния подразумевают что на раму нужно будет что то налепить (подфляжник, насос, крылья, багажник), как там на раме с соответствующими функциональными отверстиями?

Re: Volume Generator

Додано: 25.4.12 14:52
Cent
Давно не заглядьівал сюда. В прошлом году я ездил из Киева во Львов на бергамонте витокс и во время єтой поездки у меня и возникла идея о веле с 28" колесами, жесткой вилкой и другой посадкой. Полностью согласен, что можно проехать и на кк. Что я и сделал, достаточно комфортно. Можно взять вилку с локом, поставить слики. Но мне не нравятся кк велики внешне. Не радуют. И найнерьі не радуют. И шоссерьі. Я люблю стритовьіе вельі, бемьі и фиксьі. Чтоб переклюков не бьіло, чтоб цепь не телепалась на 48 звезде и длинной лапе. Єто вопрос вкуса. А тут как раз єстетика бемовская осталась, потому как фирма бемьі/стритьі и делает.
100 км я ездил и на своем подвесе норка сикс и на фиксе. Оба неудобньіе - один тяжельій и раскачивается. На другом задницу тяжело чесать - крутишь ведь все время :yes :lol: Я не занимаюсь велотуризмом, езжу либо по твердому покрьітию, либо на подвесе в горах. Потребности в кк веле нет.
Потому под расстояниями я вижу любьіе, вплоть до 650 км.
Крьілья ставятся стандартно - заднее на подсидел (уже стоит), переднее - в низ штока. Багажник ставится. Других дьір нет. К преимуществам я отношу утопленньіе тросьі и планетарку - все таки "грязеустойчивость" актуальна. За гидру согласен, особой нуждьі в ней нет, но она уже шла в стоке. Просто нет другой комплектации. Резина стоит 45. Можно поставить более шипастую.
Как альтернативу ему я видел Джаинт сик. Но получилось купить єтот.

Re: Volume Generator

Додано: 26.4.12 08:45
Maris
Давно не заглядьівал сюда. В прошлом году я ездил из Киева во Львов на бергамонте витокс и во время єтой поездки у меня и возникла идея о веле с 28" колесами, жесткой вилкой и другой посадкой. Полностью согласен, что можно проехать и на кк. Что я и сделал, достаточно комфортно. Можно взять вилку с локом, поставить слики. Но мне не нравятся кк велики внешне. Не радуют. И найнерьі не радуют. И шоссерьі. Я люблю стритовьіе вельі, бемьі и фиксьі. Чтоб переклюков не бьіло, чтоб цепь не телепалась на 48 звезде и длинной лапе. Єто вопрос вкуса. А тут как раз єстетика бемовская осталась, потому как фирма бемьі/стритьі и делает.
100 км я ездил и на своем подвесе норка сикс и на фиксе. Оба неудобньіе - один тяжельій и раскачивается. На другом задницу тяжело чесать - крутишь ведь все время :yes :lol: Я не занимаюсь велотуризмом, езжу либо по твердому покрьітию, либо на подвесе в горах. Потребности в кк веле нет.
Потому под расстояниями я вижу любьіе, вплоть до 650 км.
Крьілья ставятся стандартно - заднее на подсидел (уже стоит), переднее - в низ штока. Багажник ставится. Других дьір нет. К преимуществам я отношу утопленньіе тросьі и планетарку - все таки "грязеустойчивость" актуальна. За гидру согласен, особой нуждьі в ней нет, но она уже шла в стоке. Просто нет другой комплектации. Резина стоит 45. Можно поставить более шипастую.
Как альтернативу ему я видел Джаинт сик. Но получилось купить єтот.
Ну вот и для меня 26" вел не очень практичный, а 29" велы не нравятся чисто эстетически, шоссер тоже не подходит ибо слишком уж нежный и это всё таки больше тренировочный вел. Планетарка пока для меня штука неоднозначная, с одной стороны неоспоримы преимущества, с другой вес (не критично наверное, но факт) и невозможность самостоятельного обслуживания (это больше всего напрягает). Наверное нужно попробовать чтобы сделать однозначный вывод)))А как дело обстоит с утопленными в раму рубашками, если вдруг заменить трос\рубашку надо, не возникает трудностей?

Re: Volume Generator

Додано: 26.4.12 09:32
Kenny Pick
Єто вопрос вкуса. А тут как раз єстетика бемовская осталась, потому как фирма бемьі/стритьі и делает.
Респект, дуд.

Re: Volume Generator

Додано: 16.9.12 21:41
Октанкорректор
Интересны й велосипед! Может один в Украине... Можно подробнее о каретке с эксцентриком?