1. Як думаєте Reba 29 (не G2 а звичайна) як підійде? Чи реально купити в Україні нову G2 вилку.
всьо путьом буде. трошки поведінка зміниться, але не критично. навіть десь на сайті гф це писали, коли г2 тільки з'явилась. багато хто так їздить.
3. Які вилки краще 2012 року dual air чи 2013-го року (уже solo air).
ту, яку запропонують дешевше. дуал ейр дозволяє більш точно настроїти під себе вилку, але мало хто цим заморочується. мабудь тому рш від цеї технології відмовилась. в будь-якому випадку ця вилка буде на 4 голови краща за те, що ти вже маєш. карочі - нє парься, будь счастлів
4. Які гідравлічні гальма поставити?
якщо купувати в україні, або бути впевненим, що зможеш завжди в потрібний момент купити колодки, чи якісь запчастини до них, то вибір лише між авідом та шимано. якщо тягнути з-за кордону і бюджет не жме, то додаються хоупи, магури і інші формули. краще глянь технозону - там на цю тему холіварів було купа.
5. Наскільки необхідно міняти ротори при зміні гальм.
в тебе ж наче спереду 180 ротор. у авідів він 185мм. так можна не міняти, хоча ротори звичайно йдуть в комплекті з гальмами, тому не парся теж
6. Який вілсет встановити, щоб можна було без страху за його стан валити по грунто-кам'яній дорозі зі швидкістю > 40 км/год.
тут багато нюансів. зілежить від того як валити ітд. думаю, що краще робити самозбір. але вибір сильно залежить від бюджету.
Справедливості заради скажу, що стокова вилка при регулярному обслуговуванні працює добре, але хід лише 6 см, що явно малувато для агресивної їзди. А підрізати в ній буфери-відбійники внизу ніг якось не хочу.
коли трохи поїздиш на ребі, і настроїш її під себе, то зрозумієш, що стокова аилка взагалі не працює
Чи забити вкидувати в Марлін і купити інший байк, який краще відповідатиме моїм вимогам?
тут складно сказати. треба дивитись і рахувати. як на мене, то вигідніше новий байк взяти, чим так багато апгрейдити. але зараз, на хвилях зимових знижок, можна й проапгредитись зовсім занедорого. тому тре моніторити ринок, рахувати і думати