Сторінка 1 з 1

Высверливание кассеты

Додано: 17.10.04 20:57
VooDoo
Приобрел кассеты BBB:
9-и скоростная (11-12-14-16-18-20-24-28-32 ) - 414 гр.
9-и скоростная (11-12-13-15-17-19-21-24-28 ) - 328 гр.
В принципе, для меня вес железяк НЕ является критичным фактором, но... возникла идея (пока что только идея) высверлить на звездах побольше дырок для уменьшения веса, ибо руки чешутся:)
Вопросы:
1. Делал ли кто что-то подобное? Если да, то желательно практические рекомендации...
2. Примерно сколько гр можно сэкономить? Надеюсь, соточку минимум...
3. Не повлияет ли сверление на прочность, износ итд? Хотя если обода сверлят, то в данном случае сам Бог велел:),ИХМО.
4. Когда кассета неразборная, и если ее все-таки разобрать, а потом при установке на велосипед звезды просто затянуть гайкой, то будет ли она работать как собранная производителем? Беспокоит возможный люфт.

Додано: 18.10.04 00:41
jk
Я робив. Ще в школі, коли час на таку ідіотську роботу не коштував в рази більше ніж різниця в ціні між легшою і важчою касетами. :) + було величезне бажання наблизити велосипед до 10 кілограмів. :)

(Нормально можна розібрати лише касети більш-менш високого класу, в яких зірки не заклепані намертво, а кріпляться на довгих болтах, які розкручується по-моєму 1,5мм шестигранником.
LX - має нормально розбиратись і закручуватись назад.
А deore розбирається, але скласти касету і щоб вона мала ту саму жорсткість що і до акту вандалізму буде складно.)

Для цієї операції були куплені спеціальні міцні сверла.

Потім вони були заправлені в станок - дрель в кабінеті праці :)

Почав сверлити. Спершу все непогано.
Але непогано дуже швидко закінчилось, коли десь на шостій дірці сверло почало тупитись. Грілося дико. Змазувалося регулярно. Охолоджувалося теж. Потім десь на 15 дірці зламалось. :)

Але я все продумав, тому для цієї операції було куплене не одне, а два сверла.
Поставив друге - історія повторилась.



Але це ще не все. За кілька знятих грамів росплачуватись довелося пізніше.
Біля самих дірок при сверлінні утворились мікротріщини.
(Мабуть, через марку і загартованість сталі зірок.)
Одна зірочка потім розлетілась на ходу.
_____________________________________________________________

Отже, хто впевнений в кривизні моїх рук, має доступ до станків, може безкоштовно дістати якісні сверла і найголовніше має ЧАС на діставання потрібних інструментів і саму роботу- пробуйте, на здоров"я! :)


Якщо я раптом у когось відбив охоту проводити цю операцію - купіть камеру Maxxis Ultralight або Flightweight і "скиньте" в вашого байка стільки ж , якщо не більше грамів. ;)

Додано: 18.10.04 10:49
isv
(Нормально можна розібрати лише касети більш-менш високого класу, в яких зірки не заклепані намертво, а кріпляться на довгих болтах, які розкручується по-моєму 1,5мм шестигранником.
LX - має нормально розбиратись і закручуватись назад.
А deore розбирається, але скласти касету і щоб вона мала ту саму жорсткість що і до акту вандалізму буде складно.)
LX, Deore з заклепаними шпильками, XT, XTR приклепані до павука. Відповідно мені невідомо шимановських розбірних касет. Але є такі в срама (наприклад PG-970) -- дійсно розбирається шестигранником...
Якщо я раптом у когось відбив охоту проводити цю операцію - купіть камеру Maxxis Ultralight або Flightweight і "скиньте" в вашого байка стільки ж , якщо не більше грамів. ;)
Тільки не забувайте, шо ці презервативи колються даже коли велосипед на собі несеш ;)

Додано: 18.10.04 12:01
Sokol
LX тоже разбирается шестигранником ;)

Додано: 18.10.04 12:12
isv
LX тоже разбирается шестигранником ;)
Колись займався такою фігнею, як розбирання касети ЛХ, куди пихати шестигранник не знайшов -- ось фотки http://isv.kiev.ua/isv/note/cassette/

Додано: 18.10.04 12:20
jk
LX, Deore з заклепаними шпильками, XT, XTR приклепані до павука. Відповідно мені невідомо шимановських розбірних касет. Але є такі в срама (наприклад PG-970) -- дійсно розбирається шестигранником...
Ігоре, ти колись давав лінк на, на сторінку, де докладно описував як ти розбирав касету. І десь рік- півтора тому я тобі писав, що те що ти розклепав в касеті насправді можна було викрутити. ;)


Дай ще раз це посилання, я не можу знайти на твоєму сайті і Велосіті.

Додано: 18.10.04 12:23
jk
На першій фотці видно, що в "шпильках" є ребра для вставляння шестигранника. :^:

Додано: 18.10.04 12:29
isv
А в живу було видно, шо ніяких там шестигранників не було, також і знизу різьби не було, була проста заклепана шпилька. Якшо найду труп касети, то проведу ексгумацію і сфотографую саму шпильку...

ЗІ: Хоча звичайно конструкція в інших роках могла змінитись -- у мене, якшо не бреше склероз, був екземпляр 2000року...

Додано: 18.10.04 12:31
jk
Тільки не забувайте, шо ці презервативи колються даже коли велосипед на собі несеш ;)
Не правда.
Сезон на них.
Ultralight - ідеальний варіант по співвідношенню ціна/вага/витривалість.

Flyweight - більше для змагань. Хоча перший прокол я клеїв через місяць після покупки - вчора після Дубків.

Додано: 18.10.04 12:32
Sokol
Вставляется как раз в те штивты которые ты высверливал. Вот так.

Додано: 18.10.04 12:34
jk
А в живу було видно, шо ніяких там шестигранників не було, також і знизу різьби не було, була проста заклепана шпилька. Якшо найду труп касети, то проведу ексгумацію і сфотографую саму шпильку...
Різьба у ввеликій зірці.
Звідти шпильки не діставались...

Додано: 18.10.04 12:35
isv
Вставляется как раз в те штивты которые ты высверливал. Вот так.
Знать змінили дезігн, у мене воно було видно, шо заклепано...

Додано: 18.10.04 12:40
Sokol
Вставляется как раз в те штивты которые ты высверливал. Вот так.
Знать змінили дезігн, у мене воно було видно, шо заклепано...
Я сам не был уверен в том заклепки это или болты, пока не вставил шестигранник. Граней в отверстии на глаз почти не видно, наверно из- за маленького размера.

Додано: 18.10.04 12:41
isv
Різьба у ввеликій зірці.
Звідти шпильки не діставались...
Ну відповідно вона повина бути і на тій стороні шпильки, шо в велику зірку вкручується...

А про гуму -- я несучи на собі велосипед, проколов спешовську супер-тонку (на глаз нічим не різниться від Maxxis Ultralight окрім напису). Правда там росла всяка колюча похабень, але всерівно неприємно було. Після того я полюбив важкі камери :)

Додано: 18.10.04 13:08
Sandal
JK, респект! :^: ultralight - оптимальная покатушечная резина. второй год ежжу. только проколы. сама по сабе не прохудилась ни раз ни в одном месте. :58:

а вот conti supersonic (типа тех же flyweight) живут весьма недолго 3-4 месяца. а потом точно, что лопают "как презервативы на ровном месте." :p :help1: они только на соревнования. :^:

а па поводу оригинальной темы, то мой товарищ триалюга умудрился Деор (355г оригинально) облегчить сверрррдддлом до 315г. и касета после операции живет уже долга. но канешна лучше не страдать, а добавить 100грн, и получите 262грамовый ХТ :angel: или 215грамовую альтегру 12-25. 8)

Додано: 18.10.04 13:41
VooDoo
Когда кассета неразборная
Sokol писал:
Я сам не был уверен в том заклепки это или болты, пока не вставил шестигранник. Граней в отверстии на глаз почти не видно, наверно из- за маленького размера.
После прочтения поста Sokol стал всматриваться в эти ответстия, и появилось смутное подозрение, что действительно шестигранник поможет... Кажется, здесь тот случай, когда видишь то, что хочешь видеть:) Надо только такой мелкий ключ найти.

Jk писал:
Якщо я раптом у когось відбив охоту проводити цю операцію
Нет, даже наоборот:)