Сторінка 1 з 1

кареточний вузол 40мм

Додано: 17.1.10 22:03
Poltavan
Я модернізую старий велосипед MIFA, і стикнувся із проблемою - кареточний вузол dвнр=40мм, хочу знайти перехідник. Помірявши каретки у рам із сталі, бачу що вони зовні 39-40мм,і якраз під картриджні каретки. Ідея яка - знайти потрібну кареточну трубу, вставити її всередину моєї і у кількох точках прихопити зварним з'єднанням. Хто знає де можна знайти/замовити такі кареточні труби? Чи є якісь альтернативи? Поділіться досвідом.

Re: кареточний вузол 40мм

Додано: 18.1.10 08:46
ukropik
Брось фотку вела.Первый раз слышу название.
Кто производитель?
Сколько лет велу? :duma:

Re: кареточний вузол 40мм

Додано: 18.1.10 12:49
Maxym
MIFA Mitteldeutsche Fahrradwerke AG

Старий-добрий німецький виробник роверів, зараз ще випускають, але ровери класу "ашан"...

Як варіант, знайти будь-яку стару стальну раму, вирізати кареточний вузол, відшліфувати і приварити.
Кареточні з'єднання зустрічав в ебеї, але вони не підійдуть.

Re: кареточний вузол 40мм

Додано: 18.1.10 16:37
Poltavan
Брось фотку вела.Первый раз слышу название.
Кто производитель?
Сколько лет велу? :duma:
Зображення
Оріентовно 1968 року випуску.
Зараз вже лишилася лишень рама, шатуни та все інше дано знято.
Зображення
Зображення
Колись був схожий на цей:
Зображення

Re: кареточний вузол 40мм

Додано: 18.1.10 16:43
Poltavan
MIFA Mitteldeutsche Fahrradwerke AG

Старий-добрий німецький виробник роверів, зараз ще випускають, але ровери класу "ашан"...

Як варіант, знайти будь-яку стару стальну раму, вирізати кареточний вузол, відшліфувати і приварити.
Кареточні з'єднання зустрічав в ебеї, але вони не підійдуть.
Що за клас такий - ашан?
Так, відомий бренд, у 2007 році їм виповнилося 100 років.
Теж варіант-але морочно якось заради однієї труби різати раму, її ще й знайти потрібно. Поки веду перемовини з токарем, може виточить у потрібній трубі різьбу, він питає крок різьби, думаю йому принести каретку. Ну це на крайній випадок. Написав до харківського елозаводу "Водан" листа з проханням продати мені потрібну мені кареточну трубу-поки мовчать.

Re: кареточний вузол 40мм

Додано: 19.1.10 12:07
qwedor
изволь за вопрос, а зачем тебе это?

Re: кареточний вузол 40мм

Додано: 19.1.10 17:35
Poltavan
изволь за вопрос, а зачем тебе это?
готую сюрприз для дуже близької мені людини. :^: І відступати же нікуди-велик розібраний, шатуни старі відрізані(зняти нажаль не зміг-прикипіли до валу намертво, чи не пробував), стара фарба змита, нова закуплена. Гальмує поки одне - каретка.
Ну і плюс - завжди хотів зробити велик по-своєму. :grin:

Re: кареточний вузол 40мм

Додано: 21.1.10 22:40
RadioHeads
Жжошь) вел мегаантиквариат, через несколько лет продашь какому-то коллекционеру ;)

Re: кареточний вузол 40мм

Додано: 21.1.10 23:25
Poltavan
Жжошь) вел мегаантиквариат, через несколько лет продашь какому-то коллекционеру ;)
ГГ....не смішіть мої підкови, як казав кінь у мультику|).
Вже пізно:
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення

І багато іншого)

Re: кареточний вузол 40мм

Додано: 1.2.10 12:48
blacklight
Хы) Приложить к этой раме руки, растущие из плечей и немного денег- отличный ретролисапет получится :good: Я б такой матери подарил *oops* Планетарка там- самое оно ;-) А каретка- попробуй подобрать промподшипники. В идеале- выточить для них наружные чашки в раму и внутренние посадки на родной вал каретки. Но это- если заморачиваться..

Re: кареточний вузол 40мм

Додано: 1.2.10 17:34
Poltavan
Хы) Приложить к этой раме руки, растущие из плечей и немного денег- отличный ретролисапет получится :good: Я б такой матери подарил *oops* Планетарка там- самое оно ;-) А каретка- попробуй подобрать промподшипники. В идеале- выточить для них наружные чашки в раму и внутренние посадки на родной вал каретки. Но это- если заморачиваться..
Я все так і задумав...точнісінько як ви описали. Проблема зараз одна - гроші, призупинив роботи.

Re: кареточний вузол 40мм

Додано: 8.2.11 21:25
Poltavan
Дума, що давно виствив сюди. Думаю багатьом буде цікаво. Ось закінчення історії з цим велом:
Рік тому я взявся за модернізацію старого велобрухту. Колись це був чудовий, сучасний жіночий велосипед від відомого у колишній НДР(Німецькій Демократичній Республіці) велозаводу MIFA.
IMG_1354.JPG
IMG_1354.JPG (126.92Кіб)Переглянуто 2385 разів
Із "рідного" суворі 90-ті пережила тільки рама, кермо(яке одного разу зламалося та приварилося), шатуни та підсидільний штир.
IMG_1358.JPG
IMG_1358.JPG (40.79Кіб)Переглянуто 2385 разів
IMG_1362.JPG
IMG_1362.JPG (103.07Кіб)Переглянуто 2385 разів
Все інше - китайсько-українсько-російського виробництва. Якість цих компонентів можете уявити.
Що завжди приносило чудові вудчуття комфорту - то це посадка на цьому велосипеді - німці якно бережуть своїх фрау-їздити на цьому велосипеді, навіть при тих низькоякісних компонентах, було одне задоволення. Тобто геометрія рами чудова. А як відомо у велосипеді якщо рама чудова - то й велосипед може вийти чудовим.
Рама сталева, зразку 20-х років, але рік виготовлення 1968. Дожила у непогано стані.
Ось послідовність моєї модернізації:
IMG_1852.JPG
IMG_1852.JPG (87.86Кіб)Переглянуто 2385 разів
IMG_1865.JPG
IMG_1865.JPG (64.23Кіб)Переглянуто 2385 разів
IMG_1872.JPG
IMG_1872.JPG (94.65Кіб)Переглянуто 2385 разів
IMG_1873.JPG
IMG_1873.JPG (86.96Кіб)Переглянуто 2385 разів
Як бачите - каретковий вузол тут не різьбовий та 40мм у вн. діаметрі, сьогодні у нас не знайдеш якісої каретки від такий вузол, я вирішив виготовити втулку під звичну вже різьбову каретку-картридж:
IMG_1950.jpg
IMG_1950.jpg (79.54Кіб)Переглянуто 2385 разів
IMG_2146.JPG
IMG_2146.JPG (49.92Кіб)Переглянуто 2385 разів
IMG_2230.JPG
IMG_2230.JPG (69.25Кіб)Переглянуто 2385 разів
Проблемою було придбати потрібну каретку, для цього я перекреслив передню та задню зірки та визначив, що потрібна каретка 117 мм. Я таку і придбав.
Чертеж41.jpg
Чертеж41.jpg (16.52Кіб)Переглянуто 2385 разів
Раніше багажнік на таких велосипедах кріпився до хомута та підсидільній трубі, але цьогодні це вже архаїзм, та й багажніки такі важко знайти, я вирішив раму трохи осучаснити-розробив кронштейн-бонки для багажніка , кронштейн для нарамного зумку типу "підкова" та підсилити задню вилку пластиною із стандартиними отворами:
207.jpg
207.jpg (61.23Кіб)Переглянуто 2385 разів
Photo-0005.jpg
Photo-0005.jpg (37.06Кіб)Переглянуто 2385 разів
Photo-0006.jpg
Photo-0006.jpg (83.18Кіб)Переглянуто 2385 разів
Саму раму як бачите я зачистив до металічного блиску:
IMG_2233.JPG
IMG_2233.JPG (51.46Кіб)Переглянуто 2385 разів
У якості трансмісії - я обрав перевірену роками 3-х швидкісну планетарну втулку Shomano Inter-3
Передню втулка тут це динамовтулка-дуже зручна для міста альтернатива звичаній динамці та батерейковим фарам.
Раму я після обробки антикором поґрунтував та пофарбував:
IMG_2270.JPG
IMG_2270.JPG (96.22Кіб)Переглянуто 2385 разів
IMG_2287.JPG
IMG_2287.JPG (50.86Кіб)Переглянуто 2385 разів
У цій рамі не було кронштейнів для кожуху тросу перемикання передач-довелося виготоити все самому. Я встановив 4 різьбових заклепки у рамі та притискав за допомогою пластин кожух тросу:
IMG_2251.JPG
IMG_2251.JPG (76.35Кіб)Переглянуто 2388 разів
IMG_2242.JPG
IMG_2242.JPG (65.56Кіб)Переглянуто 2388 разів
IMG_2336.JPG
IMG_2336.JPG (52.21Кіб)Переглянуто 2388 разів
Для порівняння - до та після:
Безимени-1.jpg
Безимени-1.jpg (84Кіб)Переглянуто 2388 разів
Покопирсавшись у німецькому інтернеті, я найшов яким раніше був цей велик та які були наклейки:

Пізніше я намалював та замовив наклейки із історією модернізації:
stiker.jpg
stiker.jpg (59.93Кіб)Переглянуто 2388 разів
IMG_2462.JPG
IMG_2462.JPG (53.26Кіб)Переглянуто 2388 разів
IMG_2482.JPG
IMG_2482.JPG (49.38Кіб)Переглянуто 2388 разів
IMG_2465.JPG
IMG_2465.JPG (139.49Кіб)Переглянуто 2388 разів
Велосипед без емблеми спереду - як Мерседес без емблеми на капоті, тому я стару емблему зачистив старим армійським способом та пофарбував:
IMG_2261.JPG
IMG_2261.JPG (39.49Кіб)Переглянуто 2388 разів
IMG_2268.JPG
IMG_2268.JPG (27.98Кіб)Переглянуто 2388 разів
IMG_2278.JPG
IMG_2278.JPG (103.06Кіб)Переглянуто 2388 разів
IMG_2328.JPG
IMG_2328.JPG (52.84Кіб)Переглянуто 2388 разів
Із особливостей велосипеду слід відзначити автоматичну систему вмикання/вимикання світла. Скажу Вам, дуже зручно - заїжджаючи до тунелю вдень світло саме вмикається і при виїзді вимикається. Після зупинки велосипеда фара та задній габарит світить ще приблизно 5хв, що важливо коли зупинився на узбіччі неосвітленої дороги чи просто хочеться поставити у гараж. Фара тут - Basta Pilot Auto та задній габарит - Basta RaySteady.
Basta-Pilot-Steady-LED.jpg
Basta-Pilot-Steady-LED.jpg (32.87Кіб)Переглянуто 2388 разів
IMG_2340.JPG
IMG_2340.JPG (90.46Кіб)Переглянуто 2388 разів
Як на мене - вийшов чудовий, сучаний міський велосипед для жінки.
IMG_2459.JPG
IMG_2459.JPG (93.59Кіб)Переглянуто 2389 разів
IMG_2460.JPG
IMG_2460.JPG (151.93Кіб)Переглянуто 2389 разів

Re: кареточний вузол 40мм

Додано: 9.2.11 02:28
Модератор8
Супер! :)

Продолжение обсуждения здесь:
http://www.velokiev.com/forum/viewtopic ... 19&t=91508