Сторінка 1 з 1

картриджная каретка

Додано: 20.7.04 22:08
el-Zorro
Як би ви поставились, якби вам заявили, що невеликий люфт в картрижній каретці є нормальним явищем?

Додано: 20.7.04 22:25
Санек
Заявив би, що вони розповідають казки, а для підтвердження додав, що у мене вже 2 штуки було і жодна (нова) не люфтила

Додано: 20.7.04 22:37
el-Zorro
і жодна (нова) не люфтила
То люфт з`являвся пізніше (через скільки? чи не з`являвся і потім? :duma: - не зовсім зрозумів, вибач

Додано: 20.7.04 22:40
jk
На моїй новій Меріді з обладнанням Lx-Xt. Було те саме.
Проїздив із нею 4роки.

А якби мені про це сказали в майстерні, то, мабуть, підозрював би майстрів в нечесності. ;)
Ти ж на це натякаєш?

Додано: 20.7.04 23:21
Segment
Небольшой люфт может быть когда каретка держиться на одном подшипнике :p , если же она затянута и люфтит то это какая-то бяка, может даже с завода :duma:

Re: картриджная каретка

Додано: 20.7.04 23:24
jk
Я впевнений, що в цій темі більшість відгуків буде такого плану
Заявив би, що вони розповідають казки, а для підтвердження додав, що у мене вже 2 штуки було і жодна (нова) не люфтила
І я так само впевнений, що на нову по гарантії її не поміняють доти, доки вона нормально працюватиме.
Небольшой люфт может быть когда каретка держиться на одном подшипнике :p , если же она затянута и люфтит то это какая-то бяка, может даже с завода :duma:
Ідеться про картридж-каретку.

Re: картриджная каретка

Додано: 21.7.04 00:03
Segment
Ідеться про картридж-каретку.
Ну так правильно в картриджной каретке два подшипника, если одна из половинок каретки отпущена то появляеться консоль которая может немного двигаться из-за микролюфтов в подшипнике. Если же подшипники держаться мертво то в новой каретке, по теории, люфта быть не должно, на практике же подшипники могут быть с люфтами, но я чесно не видел пока картриджной НОВОЙ каретки в которой бы был люфт в ПОЛНОСТЬЮ затянутом состоянии.

Re: картриджная каретка

Додано: 21.7.04 07:58
el-Zorro
І я так само впевнений, що на нову по гарантії її не поміняють доти, доки вона нормально працюватиме.
А можна більш точно визначити, що входить в поняття нормальної роботи? Це поки шатуни за раму не чіпляють при педалюванні :) (у мене на "Україні" таке бувало)?

Додано: 21.7.04 10:35
jk
Нормальна робота - плавне обертання валу в каретці. З мінімальним люфтом, який є зараз.
У мене він не збільшувався.

Додано: 21.7.04 10:47
isv
Коли в мене каретка починає люфтити (а на шиманвських окталінковських це приблизно через 5 000км буває), то я просто міняю каретку, не з ким не сперечаючись...

Додано: 21.7.04 12:19
el-Zorro
А хто тут сперечається? Я от хочу встановити для себе: чи є нормою невеликий люфт в новій каретці-картриджі. Як це лікується: повною заміною чи регулюванням?

Через 5000 км - питання б не виникало, хоча у мене і після 5000 жодного наймізернішого люфта там (на іншому велі) нема (мабуть не так агресивно катаю).

Додано: 21.7.04 14:50
Санек
Як що її не обмінюють по гарантії - то катайся доки не почне стукати під час педалювання.