Ну... по кадесу не можу сказати - для мене це вища математика) А от те, що треба призвичаїтися до швидших обертів я для себе вже уяснив)Слова "не хватает", "легше", "повільніше" досить відносні, тому прохання навести цифри швидкості у км/год та каденс у кількості обертів на хвилину. Якщо ти здатен "розкручувати" зірки 38-11 (передача 2/10) і при цьому суб'єктивно здається це як "легко", то таке навряд чи зможуть сказати про себе навіть спортсмени, і якщо ти не новий Ян Ульріх, який полюбляв заламувати кардан приблизно на 70 обертів, то скоріш за все треба скоригувати свій каденс, про що вже не один раз натякали вище. Також варто зазначити умови експлуатації, можливо мова йде проне хватает скорости
27.5er
Шатуни/система ... (38-24)
Касета: ... 11-36
Зараз 2/10 те саме що тоді 3/7... на цьому набагато легше їхати, але повільніше... я від махання ногами швидко "захекуюсь"))вітрильний спортасфальт під прикриттям групи?
З товаришем на покатушці я приблизно бачу, що каденс збільшився для підтримання тієї ж швидкості в 25 км я кручу частіше чим він на своєму 3*9 з зірочкою на 42, але все ж можу розігнати до 35 і тримати швидкість довше нього, бо нагрузка не та (заїзди у нас асфальт/грунт 80/20). Питання в тому як довго і далеко я заїду) велосипед класом вищий, а ноги ті ж))
Дякуючи темі я зробив висновок що катати і ще раз катати! А парочка пройдених тисяч км. покаже мій це розмір чи шукати вихід. Дякую Вам за участь!