Коли влізає 42 , то , думаю , і 44 можна поставити , повинно зростися . Але без фотки тут гадати на кавовій гущі .
Не дає переключалка. Чи може відвезти в професійну майстерню?...Коли влізає 42 , то , думаю , і 44 можна поставити , повинно зростися . Але без фотки тут гадати на кавовій гущі .
Що не дає ? Їздиш на передачі 24х11(підозрюю що це дуже важко буде , якщо неможливо) ? Перекидку ще можна на 1 мм опустити . Але я не впевнений що при такому перепаді буде бездоганно перемикати . Треба тепер і 24 міняти на більшу .Не дає переключалка. Чи може відвезти в професійну майстерню?...Коли влізає 42 , то , думаю , і 44 можна поставити , повинно зростися . Але без фотки тут гадати на кавовій гущі .
Що не дає ? Їздиш на передачі 24х11(підозрюю що це дуже важко буде , якщо неможливо) ? Перекидку ще можна на 1 мм опустити . Але я не впевнений що при такому перепаді буде бездоганно перемикати . Треба тепер і 24 міняти на більшу .Не дає переключалка. Чи може відвезти в професійну майстерню?...Коли влізає 42 , то , думаю , і 44 можна поставити , повинно зростися . Але без фотки тут гадати на кавовій гущі .
На старому вело їздив 3/6- 3/7 а на цьому 2/10 -легко, але швидкість 25, якщо більше треба інтенсивніше крутити і на довго мене не вистачає) Тому якщо їду на 60км велопокатушку то дається взнаки.Не знаю , треба пробувати .
Дякую! В мене теж закрадалась думка заставити себе призвичаїтись до такого педалювання. От тільки нажаль 2/10 це таки 38 на 10(2/10 - це 38 на 11 якщо я правильно зрозумів. Виходить каденс 54 на швидкості 25. З великою вагою і на довгих дистанціях це потенційно небезпечно для колін. Я б рекомендував не змінювати зірки, а попрацювати над технікою педалювання, так як такий каденс занадто низький. Звісно, можна згадати дідусів на Українах, які по селах теж крутять повільно без жодних проблем, але і дистанції у них не 60+ км.
Круто) тренироваться и еще раз тренироваться...Киевская сотка в категории мтб была выиграна с одной звездой спереди на 36 зубов при времени что-то около двух часов сорока минут. Посчитать среднюю скорость и сделать выводы предлагаю самостоятельно.
Так а як же тоді мій старий досвід? 3*8 передач і 48 зубів зірочка велика (до цього там стояла 42 чи 44...) - я на 3/6 передачах "походним маршем" держав весь час 25-27, на 3/7 уже 33-35, а 3/8 тільки з горки але 56км/год і це на 26 колесах з покришкою 2.25?У вас касета 11-36, тому 2-10 - це таки 38 зірка спереду і 11 на касеті ) Якщо ставити ще більшу зірку 42 чи 44 це ще більше знизить каденс, а швидкість навряд чи виросте. Якщо хочеться підняти швидкість на асфальті за рахунок вела, краще замінити покришки на вузькі сліки і намагатись частіше крутити педалі.
Цю техніку я називаю "дід на україні" - крутиться повільно , але не сильно давиться на педалі , треба вміти .Я б рекомендував не змінювати зірки, а попрацювати над технікою педалювання, так як такий каденс занадто низький. Звісно, можна згадати дідусів на Українах, які по селах теж крутять повільно без жодних проблем, але і дистанції у них не 60+ км.
Дякую, буду "дерзать")Цю техніку я називаю "дід на україні" - крутиться повільно , але не сильно давиться на педалі , треба вміти .Я б рекомендував не змінювати зірки, а попрацювати над технікою педалювання, так як такий каденс занадто низький. Звісно, можна згадати дідусів на Українах, які по селах теж крутять повільно без жодних проблем, але і дистанції у них не 60+ км.
Я вже писав - сучасні тенденції - це 90-110 оборотів за хвилину (профіки так і їдуть), якщо ви хочете максимально прикластися до педалей . Інакше у вас будуть проблеми з опірно-руховим апаратом - коліна , м"язи , зв"язки , особливо це проявиться потім , з віком . "Ламати"(прокручувати великі передачі для збільшення швидкості) 50 оборотів треба вміти . Так що моя порада - зосередьтися на дотриманні вищого каденсу ( порядка 100 оборотів за хвилину ) . Просто сядьте , порахуйте , для якої максимальної швидкості вистарчить вашої актуальної передачі при такому темпі обертання педалей (100) .
Ні, на старому - 3 зірки спереду, велика на 48, задні - 8 зірочок.3\6 на старому велі - це наскільки я розумію 48 зірка спереду і 15 ззаду, виходить коефіцієнт 3,2. Зараз у вас при 38 на 11 він 3,45. Плюс різниця в діаметрі коліс. Тобто ваша сучасна передача 2\10 важча за 3\6, що була раніше і легша за 3/7. Може передача вам просто некомфортна, можете спробувати поставити шосейну касету.
Слова "не хватает", "легше", "повільніше" досить відносні, тому прохання навести цифри швидкості у км/год та каденс у кількості обертів на хвилину. Якщо ти здатен "розкручувати" зірки 38-11 (передача 2/10) і при цьому суб'єктивно здається це як "легко", то таке навряд чи зможуть сказати про себе навіть спортсмени, і якщо ти не новий Ян Ульріх, який полюбляв заламувати кардан приблизно на 70 обертів, то скоріш за все треба скоригувати свій каденс, про що вже не один раз натякали вище. Також варто зазначити умови експлуатації, можливо мова йде проне хватает скорости
27.5er
Шатуни/система ... (38-24)
Касета: ... 11-36
Зараз 2/10 те саме що тоді 3/7... на цьому набагато легше їхати, але повільніше... я від махання ногами швидко "захекуюсь"))
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 5 гостей