покупать лоу компоненты которые "там" человек даже за деталь считать не будет и врядли станет связываться. ну да ладно.
Особливо читаючи відгуки на тому ж Алі з "нормально-розвинених країн" добре видно як ніхто з ними не зв'язується

Там всі їздять на картоні з Di2.
Але ж ніхто, наче, і не каже, що всі вони однакові. Я допускаю, що "дорогі" можуть мати якісь суттєві технічні відмінності від "дешевих", до яких прийшли в результаті сотні спилених зірок та переналаштування виробничого процесу щоразу. І це теж треба відбити. Це зрозуміло і нормально.
Цілком допускаю, що вони на 3.4% краще відводять бруд, забезпечують на 1.1% кращу стабільність ланцюга та може навіть бігають на 500км довше. Цілком можливо.
Хтось може просто не любити китайців (і при цьому ходити з телефоном Ксьомі, їздити на рамі мейд ін Чайна та мати у своєму Мерседесі магнітолу зроблену теж там

). Це теж зрозуміло
Але якщо власника влаштовує як працює "дешева", якщо вона задовольняє його вимоги, якщо він не лізе у глину і ці 3.4% кращого відведення бруду йому ні на що не впливають, якщо від 25г різниці ваги та 3г меншої кількості бруду не залежить місце на подіумі (світлофор на дорозі зжере більше часу), то навіщо платити вчетверо більше?
І отут було б цікаво влаштувати сліпий тест якщо не швидкості зносу, то, принаймні, ефективності роботи у важких умовах. Але, але...
Якщо для когось дійсно є різниця (не ефект плацебо, а фактично підтверджена різниця), то ніхто ж не проти "дорогих" та, цілком імовірно, більш технологічних речей.
Мою дружину повністю влаштовує як працює Турні. Я відчув різницю між Діором та ХТ.
Питання не стільки у вартості як такій, скільки в тому, що саме дасть дорожча річ власнику окрім розуміння "статусності" компонента.
Таки Jedem das Seine.
пс. А так, звісно, Труватів та ФСА за 10-15 євро з Байк-Компонентс - це набагато пафосніше за Алі.