В мене є одна проблема. За 5 років, протягом яких експлуатую свій велосипед, мені довелось вже двічі змінити зірки на шатуні, цілу задню касету (адже окремо зірки як на передньому перемикачі змінювати неможна) і ланцюг за один раз. І все це, як ви розумієте, виходило доволі недешево. А змінював я все це лише тому що в основному по місті використовую співвідношення однієї і тієї ж передачі (2 - на передньому і 7 - на задньому). В основному - це 80%, бо якщо - під гірку, там вже, само собою, інші значення... але справа в тому що таких гірок - то і є решта тих 20%. Так от, оте "основне" співвідношення передач (2/7) в мене "проскакувало". І відповідно, жаль, що не можна замінити лише оту одну "сьому" зірочку на касеті а доводиться брати всю касету.
В СЦ кажуть, що потрібно постійно змінювати співвідношення передач, що мені не вдається: то заважко, то залегко. Якщо б я постійно їздив десь по місцевості з агресивном рельєфом, то може б і вдавалось...
І все ж... якось інші роверисти їздять таким чином, що навряд чи з такою частотою змінють трансмісійні компоненти як я. Та й чесно кажучи я не пригадую щоб на попередньому ровері який у мене вкрали я таким страждав.. хоча і катався я часто.
Вся ж проблема полягає в тому що зубці зірок спеціально скошені щоб таким чином спростити перекидку ланцюга з однієї зірки на іншу. І от якщо в основному їздити на одній і тій же зірці, її зубці втрачають ту форму яка була при покупці.
Зі ншого боку, я не думаю що готовий до велосипеда з однієї передачею (оскільки там дві зірки - спереду і ззаду, не скошені).
Чи можливий в цьому випадку якийсь компроміс?