Сторінка 1 з 1

Різьбова касета

Додано: 20.5.12 23:15
bratysko
Всім вітання. Розумію, що даний девайс потрохи переходить в розділ "раритети" (принаймні в нашій "Техзоні"), але маю таку оказію, в якій хотів би розібратись.
Практично нова різьбова касета (пробіг-350км), без "гордих родословних".
Суть проблеми: при вкручуванні - все гуд, тільки перестаєш педалювати - паралельно тріщанню, пробивається неприємний гучний шум (більше схоже на постукування) та починається вібрація, яка передається на шатуни (саме через вібрацію на ногах відчув щось недобре, бо катався з плеєром).
Зняв касету, крутив/вертів нею - так і не зрозумів : чи розбирається вона в принципі, як добратись до нутрощів барабана? Візуально барабан крутиться по осі зірочок, люфту немає, тому думаю, що проблема всередині барабану.
Цікаво почути Вашу думку в чому проблема та яким чином її відремонтувати. Наперед дякую.

Re: Різьбова касета

Додано: 21.5.12 16:15
KUZYA2005
Переверни велосипед и раскрути колесо, есть вероятность что увидишь проблему. А если еще держать при этом заднюю часть на весу, то можно будет обнаружить дисбаланс колеса, если его будет действительно сильно болтать, то проблема может быть в этом.

Re: Різьбова касета

Додано: 22.5.12 13:19
bratysko
Та ні, проблема точно в тій касеті, бо на даний момент барабан по відношенню до блоку зірочок взагалі заштопорило. Можливо там шаріки позападали, чи якісь трабли з собачками (чи як їх там). На барабані є два діаметрально розташовані отвори, через які і пробував викрутити/"вибити" барабан - поки що безрезультатно.

Re: Різьбова касета

Додано: 2.6.12 13:52
bratysko
Таки вдалось мені розібрати дану касету :Yahoo!: , тому нашкрябаю трохи букв - може комусь пригодиться. Спочатку, вставляємо ключ для зняття касети у відповідне місце, утримуючи його розвідним ключем, викручуємо конусну шайбу, яка має два отвори на корпусі. Оскільки різьба там ліва, то викручувати треба за годинниковою стрілкою.
Після того як викрутили дана шайбу (барабан вже вільний, тому притримуємо його ззаду, щоб він не випав), побачимо 32 кульки передн. підшипника (обережно виймаємо їх з посадочного місця, чистимо, оглядаємо...). Далі, перевернувши касету, витягуємо барабан. Витягнувши його, ми побачимо 40 кульок ЗП - поступаємо з ними аналогічно як з першими.
Далі передивляємось барабан, а саме - відсутність дефектів собачок та кільця, яке їх утримує. Оглядаємо також стан зубів всередині самих зірочок.
Все, що треба витирається та змащується (рідким мастилом), а підшипники - густою змазкою. Складання відбувається з "точністю до навпаки" - спочатку задній підшипник, потім - передній, закручуємо шайбу. Ніби все.
ПеС. Не судіть строго, якщо щось не так - прохання підправити.

Re: Різьбова касета

Додано: 3.6.12 22:05
KUZYA2005
Все це цікаво, а вчому то проблема була. Касету ти розібрав, а проблему виявив, чи після переборки шум та вібрація зникли?

Re: Різьбова касета

Додано: 4.6.12 16:18
bratysko
Все це цікаво, а вчому то проблема була. Касету ти розібрав, а проблему виявив, чи після переборки шум та вібрація зникли?
Зараз все нормально - вже проїхав 40км після ремонтних робіт. Власне проблема полягала в дефекті однієї з собачок - була злизана з сторони барабану, через що застрягала в проміжному положенні - і як наслідок не йшла в зачеплення з зубама, тільки терлася/шуміла. Плюс до всього : була відсутня 1 кулька в передн.підшипнику та абсолютно не змащена всередині.
От такі то справи - добре, що була під рукою стара вбита касета, нутрощі з якої успішно перекочували на даний девайс невідомого виробництва)))

Re: Різьбова касета

Додано: 6.6.12 22:41
kva
....Плюс до всього : була відсутня 1 кулька в передн.підшипнику та абсолютно не змащена всередині. ....
Тут уточни и перепроверь - шариков обычно должно быть на один меньше чем могло бы влезть.
Иначе работать и регулироваться - будет плохо.

Re: Різьбова касета

Додано: 11.6.12 17:27
bratysko
Тут уточни и перепроверь - шариков обычно должно быть на один меньше чем могло бы влезть.
Иначе работать и регулироваться - будет плохо.
Про таку особливість в кульових підшипниках я знаю, тому саме 32 і 40 - відповідно спереду та ззаду. Дякую за небайдужість.