Сторінка 1 з 1

Выбор шоссейных колес

Додано: 6.10.09 23:11
Lexx_G
Mavic Aksium 24/20 vs Shimano WH-550 20/16
Питання стало ребром після того, як вирвав спицю в 550(лопнув ніпель) .

Хто катав....? Які враження від вілсетів....?
Допоможіть визначитись. Чи варто міняти 550 на Аксіуми ?

Re: Муки вибору

Додано: 7.10.09 06:16
veloOFFline
Смотря сколько стоит Мавик и сколько Шимана. И сколько ты катаешь в год.

Re: Муки вибору

Додано: 7.10.09 12:33
Lexx_G
Катаю щосером десь 6-7 тис..
+ 2 Байка... то виходить десь 10-11.
Віддаю свої Шімани + 80 баків і отримую нові Мавіки.
Так приблизно.

Re: Муки вибору

Додано: 7.10.09 14:34
Maxym
Розкажу свої враженнями про Mavic Aksium 2009.
Отже, купував вілсет новим й перші сотні км відчував "притирання", передній підшипник доволі шумний був, потім звук пропав. На час експлуатації пробіг становить біля 9 тис.
Що подобається:
- ціна,
- дизайн доволі нічо,
- хороший накат,
- звук храповика (питання смаку), мавіки досить "тріскотливі".

Що не подобається:
- вага (але не найгірша)
- n-ну кількість центрував заднє колесо, переднє лише раз (на 7-8 тис),
- на 5 тис почалися зривання зубчиків храповика, періодичність біля 2-3 разів на 80 км (незнаю чим це лікується),
- з рівалівськими колодками не гальмує взагалі.

Щодо шімани нічого не можу сказати, не їздив. Якщо реально дістати й ціна нормальна, то можна було б фулкуми 7 порадити, вони трошки дорожчі, але ніби кращі аксіумів.

Re: Муки вибору

Додано: 7.10.09 16:16
VooDoo
... вирвав спицю в 550(лопнув ніпель)
как это у тебя получилось? на 550-х я тушкой 90 кг влетал задним в люк, делал "змеиный укус", пробивая давление в покрышке под 8 атм и немного "заминая" обод из-за этого, проезжал всякие колдобины не притормаживая, в итоге да, на заднем "8" и "яйцо", но нипеля то целые...

Re: Муки вибору

Додано: 7.10.09 16:16
Lexx_G
Так от.. я катав і на тих і на тих.......
То від Шімано більш позитивні враження ніж від Аксіумів.
Але чомусь лопнув ніпель спиці задньго колеса .. не з боку касети... під гірку, на ногах..
Але так... в розминочному темпі.....
От тепер і боюсь реально. Моя вага 88 кг, ріст 186 см.
По відгуках.. то Аксіуми ще слабші за 550.

Re: Выбор шоссейных колес

Додано: 7.10.09 16:44
ParadiZe
Лопанье спиц и вырывание ниппелей зависит только от удачи, но не от объективных факторов.
После одной шоссейной гонки, где были и выбоины, и змеиный укус из-за них, и такие колдобины, после которых колесо вообще начинало затирать перья, приходилось на нем прыгать, чтоб выровнять, так вот после всего этого, спица лопнула только когда велик неудачно завалился набок при упаковке его в чехол :) Колесо к тому времени напоминало рогалик (первая яма положила начало, а сотня километров днепровских дорог его доконала).
Прочных колес для шоссе не бывает. Из-за жесткости вела в целом все удары довольно чувствительные.

Re: Выбор шоссейных колес

Додано: 7.10.09 17:00
Lexx_G
Майже так і було..
Напередодні, в неділю катнув кільце 170 км..
На середині кільця.. була зустріч зі знайомими з іншого міста.. і саме собою... по 3-5 км накидаючи через деякий час вже летіли 47-50 з ривками до 60, обгонами....одним слововом... ВИЙО....
Зявився клацаючий звук... я зупинився все обдивися нічогоне замітив, перевірив всі шати і закріплення колес ексцентриками...все було ок.
Проїхав ще 50 км в темпі 33-35 на гірки 28-30 часом на ногах..і все було ок...... На другий день виїхав, почалася гірка і я скинувши передачу на 1-4 помаленько ліниво почав підйом...... тільку чую.. "пенєк".. Є... дтивлюся, бортик ніпеля обірвало...(((
Загалом.. я задоволений 550 і якщо чесно не бачу за що за мавік доплачувати 80 баків крім надійності і ремонтопридатності (550 мають шпиці з головками біля втулки) хоча саме накат мене радує... 550 різкіші на старті ну і легші.. рельно десь на 180 грам.

Re: Выбор шоссейных колес

Додано: 7.10.09 17:04
Тар АС
Могу рассказать и про те и про другие. Ездил на первом велосипеде на Шиманах - 4 года отъездил. Тихие, катят - что лелят, но у меня вес был 97 кг и почти после каждой покатушки приходилось подправлять небольшую восмерку и все время с одного бока зонтика. В итоге треснули посадочные места нескольких спиц сразу , но это уже после 40 000 км! (спицы ни разу не лопались). Общее впечатление - не понравились, не для меня.
На втором лисапеде стоят Мавики Аксиумы. Впечатления - намного жестче, практически неубиваемые, идеальный баланс независимо от прыжкав, ям и бровок. Очень шумные, пока новые, но очень неплохо катяться. Качество сборки китайское - ужас. В трещетке очень быстро ламаются или ослабевают пружинки.
У меня уже одна собачка похоже не работает и это уже после 12 000 км.
Переднее раскрутилось после нескольких тысячь. Пару дней назад оторвалась шляпка спицы заднего колеса (допрыгался через препятствия :x ).
В городе ни у кого нет запасных спиц - кошмар с ремонтом.
На переднем один вид спиц и длинна, а на заднем или 2 или 3 других длины другого вида.
Для неубиваемости все приходят к Аксиумам, но качество -китай, все надо перепроверить и подтянуть.

Re: Выбор шоссейных колес

Додано: 7.10.09 17:24
Lexx_G
Висновки.
Аксіуми:
+
Крепші, більш накатисті, ремонтопридатніші, жорсткіші..
-
Важчі, доплата 80 баків,
550:
+
Легкі на розгін, легші по вазі, є запчатини для ремонту (спиця за 2-3 дні приїхала).
-
Для моєї ваги заніжні, психорлогічно буду боятися повтору такої ситації.


Що пропустив? Додайте.

Re: Выбор шоссейных колес

Додано: 7.10.09 21:03
scourge
Додаю ))
Якщо хочеться дзвінкого барабану - бери фулкрум 7. Вони затикають навіть акціум

Re: Выбор шоссейных колес

Додано: 8.10.09 13:11
Lexx_G
Вибір саме між цими двома.

Re: Выбор шоссейных колес

Додано: 10.10.09 21:58
TIGOR
Аксиумы - неубиваемые колеса, правда тяжелые.
Шиманы 550 более хлипкие.
Откатал на Аксиумах уже 24 000 км.
В Крыму сбил собаку передним колесом.
Два раза меня сбивали машины (спереди и сзади), Аксиумам конечно пришёл пипец,
но заказав КИТ-набор из новых ободов и спиц, восстановил колёса и снова катаю.
Передняя втулка на регулируемых промах (требует периодической, раз в полгода затяжки),
задняя трещетка не ломалась,
поэтому просто следите за колесами.
MAVIC рулит, даже если и китайский. 8)

Re: Выбор шоссейных колес

Додано: 11.10.09 09:43
Lexx_G
Є наклейка на ободі невеличка, зі знаком оклику в жовтому трикутнику.. Made in Romania.
По характеристиках покатавшись і чуть звикнувши... скажу.. що на старті вони дійсно тупуваті, але коли набрав швидкість і треба різко прискоритись все ок.
Мякість кочення радує, підтримувати швидкість легше ніж на 550. Гірки, якщо є розгін проходяться добре (грає роль жорсткість і інерція)
Як буде нормальна погода.... поїду їх тестувати на підйомах..... і якщо там все буде добре.. то напевно все-таки залишу їх собі.
Дійсно добротні колеса, хоч і важкуваті. Ще питання. Як визначити якого вони року?
Плюси після тесту порівняно з 550
1. Накат.
2. Жорсткість.
3. Комфорт, мякість ходу (відчуваються проми).
Мінуси:
1. Таки розгін з місця.
2. Збільшення загальної ваги велосипеду..... (хоча і незначне... але відчутне).

Ось так... коротенько. А на рахунок .. того, що труть пости.. пиши в приват.;)

Re: Выбор шоссейных колес

Додано: 11.10.09 11:43
zgyra1
Зображення
Зображення
Зображення
это 06 года такие жэ как у меня на них чаще всего и встречается мадэ ин романия
07 восновном таивань пишут во всяком случае романию не встречал
Зображення
это ужэ 08 год с более низким весом,иной п.вт. и зонтиком на з.вт. и на 4 спицы меньше

в 2010 аксиумы ужэ похудели до 1800 :)

Re: Выбор шоссейных колес

Додано: 11.10.09 13:55
ParadiZe
А раньше сколько были?

Re: Выбор шоссейных колес

Додано: 11.10.09 15:32
zgyra1
2006 - 1995g мои весят 2кг 8)
2008 - 1855g
2010 - 1800g

Re: Выбор шоссейных колес

Додано: 12.10.09 14:54
Lexx_G
Точно... 2006 рік... 2 кг.. тільки в мене чорні.
А яка в тебе вага?

Доречі... якби я влетів на будь-яких колесах в люк.. думаю їм би прийшов піпєц.. полюбе, і "зміїним укусом", як тут вище писали..., я б не відбувся. На байку пістоновані Мавіки з гумою 1.25 Детонатор, надутою на 6 атмосфер і ДТ-шними спицями (1,8-1,6-1,8)... колеса (обода) гнулися на ура... особливо коли несподівано із-за повороту вискакував на бруківку..