Ну и для чего тогда тальк

Шоп прышиков на покрышке не было
Камера и должна скользить по покрышке. А вот если камера прилипнет к покрышке то тогда и смещается нипель при торможении.
Тальк потрібен як раз для того, щоб камера не прилипала до стінок шини і рівномірно розправлялась,
і гуму самої камери він тримає в кращому стані.
Звичайно краще з тальком, але навряд чи з ним ненакачана камера не буде зміщуватись на ходу,
скоріше навпаки.
Конечно по твоему гараздо приятнее ехать под мирное поскрипывание недокачанной покрышки.
Камера і шина у мене ніколи не скрипіла,

тому навіть не знаю, що сказати
Хоча, може у тебе гума сильно висохла.
А перед трамвайными рельсами слазить с велосипеда чтоб змеиных укусов не было
Суицидное катание на недонакачанных покрышках все таки опаснее.
Залетіти на ненакачаному спереду колесі можна дуже легко і швидко, але ж мова не про це. А про тверді, як камінь шини.
Я часто встречал и недокачанное, аргументируют - так мягше ехать.
А ти даремно в такому тоні про це кажеш.

Бо якщо за твоєю логікою - чим жорсткіше тим краще і швидше,
то виходить вилка з амортизацією - "так мягше ехать" не потрібна.
Переходити назад на жорсткі вилки і буде більша швидкість?
Порівняй відчуття від поїздки в наприклад "копійці" із поганою амортизацією, коли ковбасить так, що на швидкості 120 здається, що ви летите.
І поїздку в сучасній машині з ідеальною амортизацією, коли ця сама швидкість набирається непомітно і майже не відчувається.
Чим більше тебе буде трусити на спусках - тим більшою твоя швидкість на байку не буде.
******************************************************
Не морочте себе і нас

через браковані або зіпсовані камери.
Не піддається ремонту - так витратьте 10-15 гривен на нову камеру, а не на інтернет і цю тему.