Когда у тебя в 300 км от ближайшего намека на веломастерскую ломается обод, как правило, начинаешь сравнивать вероятности поломки куда более тщательно, чем когда теоретизируешь на форуме. Если ты не заметил, речь идет о серьезном туризме, с которым упомянутые примерно 99.9% байкеров знакомы примерно так же, как и ты, т.е. чисто теоретически.
Вероятности поломки в 20 и 10 процентов при занятии таким туризмом рассматриваются как очень разные (отличаются в 2 раза).
В общем, ДаблТреков не пробовал. Пробовал вареный РиноЛайт. Его и рекомендую. Имею личный опыт разрушения за 2 дня до окончания далекого и дорогого похода клепаного обода. Вывод тоже очевиден.
Про туризм і теоретичні знання. Можливо, для тебе це буде несподіванкою, але коли велосипед в екстремальних умовах проходить за сезон тисячі кілометрів і взимку в мороз, і влітку, і в дощ і в сніг, зі стрибками і іноді невдалими приземленнями, і при цьому не ламається будучи зібраним з ободами якісними але при цьому не вареними, то судити про властивості обода таки можна, навіть не побувавши при цьому в легендарних походах в горах Тянь Шаня і інших. І тим більше ти ніколи не переконаєш, що при екстремальному туризмі навантаження на обід хай навіть у важкого райдера з рюкзаком будуть більшими, ніж це буває у райдерів які пролітають і приземляються на велоисепеді з висоти в кілька\багато метрів і при цьому не складають ободи. (можливо, ти іноді бачив їх в репортажах зі змагань в телевізорі і відеоролики з ними) і далеко не у всіх із них варені ободи.
Рінолайт хороший обід для агресивного крос-кантрі. Але радити його людині яка важить 110кг і легко розправляється з масивнішим Д521-им... Це м'яко кажучи - не мудро.
А в даній ситуацій треба писати як мінімум про Рінолайт XL (якщо обід потрібен під ві-брейки) або про Sun Singletrack , MTX (Якщо під диск)
(вони є як зі зварним швом, так і з клепаним, тому завжди можна вибрати)
І MTX при вазі 640 грамів був би як раз оптимальним варіантом, якщо мавіка 521-го не вистачає і потрібне міцніше колесо.