Сторінка 1 з 2

Выбор колес для эндуро

Додано: 8.5.06 09:51
Вовчик
Собираюсь свой кантрийный байк направить в сторону эндуро.
Потому начинаем мучить колеса: – имеющиеся новатеки/мач1/дт, порой вызывают тревогу даже при спуске в подземный переход...8)
Думал насчет мавиковских вилсетов... (я ж еще и кантри хочу заодно катать). Но что-то мало они внушают у меня доверия. Да и стоят немало.
Обода Синглтрек... не перебор ли по надежности и весу? Может лучше 819?
Втулки ДТ - стоят ли они таких денег? Есть ли альтернатива?

Если подвести итог - понятно, что ничего непонятно...
Посоветуйте на чем лучше остановится, имея в кармане 300 уев на колесо.

Додано: 8.5.06 12:59
Focus
Вот хорошие колёса под эндуро...
Mavic Crossmax XL
У тебя вибрейк или диск?

Додано: 8.5.06 19:27
Весляр.
А колеса от шимано как вариант не рассматриваеш??

Додано: 8.5.06 20:41
jk
Тим, хто рекомендує вілсети від Мавік :) :
ви колись замовляли\купували для них запасні спиці\ніпелі, ободи, втулки, або комплектуючі для втулок? Скільки обійшлись частини і скільки місяців їх доставляли?
Дім, коли спонсори забезпечують всім необхідним і проблем із обслуговуванням не виникає, це чудово, але те що добре для одних, не підходить звичайним райдерам... Випереджаючи твою відповідь, що ти уже другий рік їздиш на змаганнях із кросмаксами і все ОК - ти ж погодишся, що з одним ободом можна їздити і кілька сезонів, а можна і впершу ж поїздку зловити яму і убити обід. І що тоді? Або спиці при невдалому падінні вирвати...

Вищесказане стосовно комплектуючих стосується і Шимано. Крім всього такі колеса як Шимано (або будь які інші такого типу, коли отвори для спиці в ободі ідуть з неоднаковими інтервалами) центрувати значно важче ніж звичайні.

Тому і Мавіки в зборі, і Шимано або для тих райдерів, які легко можуть собі дозволити купити спочатку один комплект таких коліс, а коли щось станеться з ободом\спицями - другий, третій і так далі.
Або для прорайдерів, яких забезпечують спонсори.
Втулки ДТ - стоят ли они таких денег? Есть ли альтернатива?
...
Посоветуйте на чем лучше остановится, имея в кармане 300 уев на колесо.
Автор готовий витратити 600$ на якісні колеса, я правильно розумію? Тоді чому виникають сумініви стосовно ціни на ДТ? Можеш не сумніватись - вони варті цих грошей.
Чи бюждет все-таки 300$ на пару коліс?

Re: колеса для эндуро

Додано: 8.5.06 21:06
Вовчик
уточнения:
- колеса нужны под диски.
- бюджет, как я и указывал - 300 уев/колесо

Додано: 8.5.06 21:14
jk
Тоді спиці ДТ Competition\Supercomp(важко у нас дістати), алюмінієві ніпелі, втулки ДТ 240 disc, ободи Ritchey Severe Condition\Sun S.O.S.\Sun SingleTrack(зварний шов). В такому випадку вийдуть достатньо легкі, міцні колеса, які будуть піддаватись сервісному обслуговуванню...

Додано: 8.5.06 21:29
Focus
Тим, хто рекомендує вілсети від Мавік :) :
ви колись замовляли\купували для них запасні спиці\ніпелі, ободи, втулки, або комплектуючі для втулок? Скільки обійшлись частини і скільки місяців їх доставляли?
Дім, коли спонсори забезпечують всім необхідним і проблем із обслуговуванням не виникає, це чудово, але те що добре для одних, не підходить звичайним райдерам... Випереджаючи твою відповідь, що ти уже другий рік їздиш на змаганнях із кросмаксами і все ОК - ти ж погодишся, що з одним ободом можна їздити і кілька сезонів, а можна і впершу ж поїздку зловити яму і убити обід. І що тоді? Або спиці при невдалому падінні вирвати...

Вищесказане стосовно комплектуючих стосується і Шимано. Крім всього такі колеса як Шимано (або будь які інші такого типу, коли отвори для спиці в ободі ідуть з неоднаковими інтервалами) центрувати значно важче ніж звичайні.

Тому і Мавіки в зборі, і Шимано або для тих райдерів, які легко можуть собі дозволити купити спочатку один комплект таких коліс, а коли щось станеться з ободом\спицями - другий, третій і так далі.
Або для прорайдерів, яких забезпечують спонсори.
Даешь фотку с лопнувшим ободом или спицей Mavic ;) !
Или хотя бы ссылку на негативный отзыв :) !
Я таких не встречал.

Додано: 8.5.06 21:47
jk
Даешь фотку с лопнувшим ободом или спицей Mavic ;) !
Или хотя бы ссылку на негативный отзыв :) !
Я таких не встречал.
Не зовсім зрозумів. мається на увазі що мавіки взагалі не ламаються?

Додано: 8.5.06 21:56
Focus
Ага.
Crossmax SL не ломаются при их целевом исльзовании - XC.
Аналогично Crossmax XL - XC/Enduro.

ПС.Я ни в коем разе не продвигаю мавики.
Но с нового вела я снимаю лёгкие 1540вые колёса от ДТ и ставлю кроссмаксы :)

Додано: 8.5.06 22:03
jk
Взагалі відгуків на такі продукти бути багато не може.
З того суттєвого, що моментально можна знайти на мтбр це критика майже в кожному другому пості за погану якість втулок.
http://www.mtbr.com/cat/tires-and-wheel ... 57crx.aspx
http://www.mtbr.com/cat/tires-and-wheel ... 57crx.aspx
По моєму, як для коліс за 600$ - це неприпустимо.
Ну і середній рейтинг 3,5 - 3,8 теж не фонтан...

Додано: 8.5.06 23:06
gans
а нафига алюминиевые нипеля в колесах для эндуро, тем более с ободами вроде ричи северал кондишин? а так 717 мавик и Hope XC вполне покатит. ДТ- шный сет таки мягковат, кроссмаксы пожестче будут, но и они ломаются и восьмерки на них тоже просто ставяться.

Додано: 8.5.06 23:11
Andron
А ты пробовал поискать инфи по даному сабжу здесь
Или задать там аналогичный вопрос. Просто в той же Москве или Питере гараздо больше людей, использующих/использовавших такие вилсеты.

Додано: 8.5.06 23:43
jk
а нафига алюминиевые нипеля в колесах для эндуро,
тому що колеса збираються високого класу. А переваги легших коліс думаю, тут не варто зайвий раз розписувати . Міцності алюмінієвих ДТ цілком достатньо для агресивного використання.

тем более с ободами вроде ричи северал кондишин?
А в чому проблема? SC спокійно можна ставити в один ряд із Singletrack які розглядаються як варіант в в першому пості. Як по вазі, так і по ширині.
а так 717 мавик и Hope XC вполне покатит. ДТ- шный сет таки мягковат, кроссмаксы пожестче будут, но и они ломаются и восьмерки на них тоже просто ставяться.
До речі, на Кросмаксах ХL - "в колесах для эндуро" стоять саме алюмінієві ніпелі...

Додано: 9.5.06 10:34
Вовчик
Подвожу итог из сказанного - кросмаксы не обслуживаются, и дорогие. Для меня это существенно. Поэтому отбрасываем их "на потом".

Спицевать буду ДТ компетишн. C этим хоть все ясно.
Вопрос по втулкам не раскрыт... Хотелось бы услышать об альтернативе ДТ. Может Хоуп? У нас они где-то продаются?
Обода - Что предпочесть СнглТрек/SOS или Мавик 819?. Или тоже ДТ?

Додано: 9.5.06 10:46
Andron
я бы взял Мавик 819 - реально самый крепкий мавиковский обод
или ДТ FR 6.1 довольно крепкий, но вес.... 610гр. :duma:
XR 4.1 XC Disc - легкий обод, но он для КК ( 425гр. )

Додано: 9.5.06 12:37
Koper
Подвожу итог из сказанного - кросмаксы не обслуживаются, и дорогие. Для меня это существенно. Поэтому отбрасываем их "на потом".
Кроссмаксы обслуживаются у дилеров Мавика. Кто у нас дилер - показывать пальцем не будем :) И на Кроссмаксы гарантия 2 года. Сломается - поменяют.

Мой Кроссмакс ХЛ диск пока нареканий не вызывает. Скорее наоборот :) Стиль катания - именно тот, на который рассчитан Кроссмакс ХЛ :kolobok:

Додано: 9.5.06 16:50
gans
Міцності алюмінієвих ДТ цілком достатньо для агресивного використання.
До речі, на Кросмаксах ХL - "в колесах для эндуро" стоять саме алюмінієві ніпелі...
а ты видел какие они на кроссмаксах ;), а если серьезно то без ДТ-шногокеля или локтатйта алминиевые нипеля фиг поставишь -раскручиваются, просто нет смысла в алюминиевых нипелях при тяжелом ободе, а так, старые 317 мавики ездили по таким колдвыбоинам и при этом оставались живыми и без восьмерок, и 717 не хуже, я думаю и дт шных ободов хватит, только на 32 спицы минимум, а далее все зависит от рук того кто собирал колесо.
А я знаю пару маивок в 2002 года у готорых в заднем колесе просто фланцы поотрывались ;), и тепрь колесо можно спокойно выкинуть, оставиви себе на память обод на 28 спиц ;)

Додано: 9.5.06 19:29
chetveriks
я бы взял Мавик 819 - реально самый крепкий мавиковский обод
или ДТ FR 6.1 довольно крепкий, но вес.... 610гр. :duma:
XR 4.1 XC Disc - легкий обод, но он для КК ( 425гр. )
ты пропустил 5.1....он как раз для Эндуро

Додано: 10.5.06 10:17
Fzzl
а если серьезно то без ДТ-шногокеля или локтатйта алминиевые нипеля фиг поставишь -раскручиваются
Не замечал :)

Додано: 10.5.06 11:37
jk
- показывать пальцем не будем :)
тому що його немає
а если серьезно то без ДТ-шногокеля или локтатйта алминиевые нипеля фиг поставишь -раскручиваются,
Я з алюмінієвими(стандартними, без клею) ніпелями другий сезон і цього не помітив. Поводяться так як і мої латунні на попередніх велосипедах.
просто нет смысла в алюминиевых нипелях при тяжелом ободе
якщо вибирати між двома готовими вілсетами з абсолютно однаковою вагою, то колесо у якого обід буде зі стінками "на 20г міцнішими" буде витривалішим за колесо із легшим ободом, але латунними ніпелями.

Додано: 10.5.06 11:48
gans
якщо вибирати між двома готовими вілсетами з абсолютно однаковою вагою, то колесо у якого обід буде зі стінками "на 20г міцнішими" буде витривалішим за колесо із легшим ободом, але латунними ніпелями.
и кто тебе такое сказал? 317 старого или нового 717 за глаза хватает для эндуро, а вот алюминиевые ниппеля в топку, лучше стальные поставить, я латунным резьбу в горах срезал, выигрыш в весе для к/к проще флайвейтами и камерами компенсировать.

Додано: 10.5.06 12:21
Вовчик
подвожу итог двумя вариантами с похожими ценами:
1. Кроссмакс Ендуро Диск /ХЛ диск/.
2. мав 819 диск + Хуги ФР + DT Comp (исправлено)

Предположим что вопрос с обслуживанием взял на себя сами знаете кто...
Что остается? надежность, вес и внешний вид.
Если вес и вн. вид - то кроссмаксы впереди.
Если надежность - то на одном уровне будут оба варианта.

Поправте если я не прав![/i]

Додано: 10.5.06 12:32
gans
подвожу итог двумя вариантами с похожими ценами:
1. Кроссмакс Ендуро Диск /ХЛ диск/.
2. мав 729/823 + Хуги ФР + DT Comp

Поправте если я не прав!
так а что имел в виду автор под словом эндуро, и еще хотел к/к покатать? нафига для этого хуги фр?

Додано: 10.5.06 12:38
Леха
нафига для этого хуги фр?
и широкий тяжелый бронебойный мавик 729?

Додано: 10.5.06 12:44
Вовчик
так а что имел в виду автор под словом эндуро, и еще хотел к/к покатать? нафига для этого хуги фр?
под словом эндуро я имел ввиду очень жесткое кантри которое будет со временем превращатся во фрирайд.
обычное кантри тоже катать буду... и много... Потому и пытаюсь собрать оччень крепкий кантрийный вел.

PS. суть ведь не в правильном понимании термина "эндуро"?